abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24979434
Wat ik niet snap is die enorme handelsoverschot van Duitsland. Het gaat superslecht daar met de economie, maar het handelsoverschot wordt met het jaar groter.
pi_24979451
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:21 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

BS, ik zie niet in waarom de wereld zich ineens anders zou gaan gedragen dan de voorgaande honderden keren. Maar als je een suggestie hebt graag: Ik denk dat het goed is voor een Nobelprijs in de Economie.

Kusjes Kaalhei
Kusje terug .
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2005 @ 23:22:36 #103
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24979458
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:21 schreef pberends het volgende:
Wat ik niet snap is die enorme handelsoverschot van Duitsland. Het gaat superslecht daar met de economie, maar het handelsoverschot wordt met het jaar groter.
Bier und wurst?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_24979462
Zoek het uit.
pi_24979470
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

[Mart Smeets]

We pakken het lijstje erbij en we kunnen doorstrepen:
Mohammed el B. (21).

[/MS]
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 7 februari 2005 @ 23:22:57 #106
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24979477
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Schijnbaar wel, want de toenemende export en dalende import is totaal in strijd met de dik dalende dollar.
Dit snap je?
quote:
Je snapt uiteraard ook zelf dat er meerdere factoren zijn die het handelstekort beinvloeden, anders kan het in de eerste plaats niet eens ontstaan.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  maandag 7 februari 2005 @ 23:28:22 #107
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24979596
In plaats van hier te lullel, wil ik ook best wel de daad bij het woord voegen. Ik wil wel wedden met PBerends dat de VS op termijn 5-8 jaar haar handelstekort grotendeels weg werkt, vnl. a.g.v. de lage dollar.

Kratje bier? (B)
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2005 @ 23:34:14 #108
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24979711

Oi, gimme a pint of Blair, wanna get pissed.
  maandag 7 februari 2005 @ 23:36:12 #109
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_24979747
Pfffttt... de helft van mijn PC zit in elkaar... morgen de power erop... en test draaien.
Ik dacht dat IKEA al erg was met handleidingen hoe past A in stukje B.... maar de koreanen maken het zo mogelijk nog bonter met nog idiotere klempassingen.
Wat je ook erin schroeft... je blijft schroefjes overhouden..
  maandag 7 februari 2005 @ 23:36:53 #110
89730 Drugshond
pi_24979760
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:28 schreef Kaalhei het volgende:
In plaats van hier te lullel, wil ik ook best wel de daad bij het woord voegen. Ik wil wel wedden met PBerends dat de VS op termijn 5-8 jaar haar handelstekort grotendeels weg werkt, vnl. a.g.v. de lage dollar.

Kratje bier? (B)
Laat me raden.... krat Duvel
  maandag 7 februari 2005 @ 23:46:49 #111
89730 Drugshond
pi_24979932
quote:

Kratje bier? (B)
Het maakt niet uit wat de Amerikanen produceren... tegen de kostprijzen van oost-erupoa en ZO-Azie kunnen ze nooit concureren. Amerika moet het alleen hebben van hun binnenlandse markt en die wordt gestimuleerd door een licht toegenomen werkgelegenheid, de lage rente en belastingsverlagingen. Als keerzijde staat hier een biljoenen schuld die in recordtempo aan het stijgen is. Maar echt strukturele=blijvende werkgelegenheid zal in Amerika maar moeilijk van de grond komen. Zeker nu ze als een idioot geld aan het rondpompen zijn. Die groeiende economie is eigenlijk een sigaar uit eigen doos (en zal straks ook weer met de dollar betaald moeten worden = afbetalingen van de leningen). Als je de toegenomen schuldenbelans en economische winst gelijk zou trekken dan maakt Amerika per saldo nog steeds verlies (maar ze doen het zeker niet beter of slechter dan Europa)..
pi_24979992
quote:

Kratje bier? (B)
Dat is goed, let wel we hebben het hier over het totale handelstekort. Geen restjes graag. Je hebt er zoveel vertrouwen in dat het wel moet lukken.
pi_24980051
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]

Oi, gimme a pint of Blair, wanna get pissed.
pi_24980083
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:53 schreef pberends het volgende:

[..]

[afbeelding]
Toch wel raar als een machtig man iets 'normaals' doet dat dan meteen iedereen in een deuk ligt. Waar ligt dat toch aan?
pi_24980314
Hoe gaat het met de parttime alcoholisten alhier?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_24980369
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:08 schreef du_ke het volgende:
Hoe gaat het met de parttime alcoholisten alhier?
Goed.

Ben nu een vrij links boek aan het lezen over slavenhandel door de Nederlanders in de 17e eeuw. Wat voor jou?

Overigens ben een parttime alcoholist. Alleen in het weekend.
pi_24980391
klinkt opzich interessant de tentamens zijn weer voorbij dus de komende 2 maand heb ik nog wel wat tijd over ergens .

Maar alleen in het weekend? Ik moet morgen verdomme alweer .
pi_24980591
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:14 schreef du_ke het volgende:
klinkt opzich interessant de tentamens zijn weer voorbij dus de komende 2 maand heb ik nog wel wat tijd over ergens .
"How Europe Underdeveloped Africa" - Walter Robert. (niet dik, makkelijk te lezen, erg eenzijdig, maar daar is het een neger voor)
quote:
Maar alleen in het weekend? Ik moet morgen verdomme alweer .
Agossie.
pi_24980655
Ja verdomme het leven is zwaar .
  dinsdag 8 februari 2005 @ 08:47:52 #120
89730 Drugshond
pi_24983336
quote:
Bush wil begrotingstekort flink drukken
President Bush wil het Amerikaanse begrotingstekort volgend jaar met tien procent terugdringen. Daarvoor wil hij miljarden dollars bezuinigen op onder meer sociale zekerheid en onderwijs. Daarbij gaat hij meer uitgeven aan defensie en ontwikkelingssamenwerking.

Het begrotingstekort, volgens velen een hoofdoorzaak van de waardevermindering van de dollar, moet in het financiële jaar 2010 zijn afgenomen tot 207 miljard dollar. Nu is het tekort nog 427 miljard dollar. De uitgaven stijgen het komende jaar met 3,5 procent tot 2,57 biljoen dollar. Dat is de geringste procentuele stijging sinds Bush aan het bewind kwam. De inkomsten zullen volgens de begroting stijgen met 5,8 procent tot 2,18 biljoen dollar.

De Europese landen vragen Amerika al een tijd om wat aan het hoge tekort te doen. Het tekort is de oorzaak is van de dure euro, en die is weer slecht voor de Europese export.
Dumb Dumber Dumbst
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 09:06:30 #121
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24983481
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Toch wel raar als een machtig man iets 'normaals' doet dat dan meteen iedereen in een deuk ligt. Waar ligt dat toch aan?
Zoals Bush tapt, tapt die niet normaal hoor.
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 09:07:14 #122
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24983492
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:36 schreef du_ke het volgende:
Ja verdomme het leven is zwaar .
Is dat de kerktoren van Hasselt?
pi_24984315
Kaalhei, wel even verduidelijken wat grotendeels dan inhoudt, hè? Want met dit soort zaken heb je baat bij zo weinig mogelijk subjectieve begrippen.
pi_24984683
quote:
The Pope came within minutes of death when he was rushed to hospital last week, according to new reports.

Despite gasping for breath and feeling as though he was suffocating, he twice refused to go to hospital, medical staff told Catholic magazine Inside the Vatican.

“We caught him by a whisker,” one said. “If he had come in 10 minutes later, he would have been gone.”
http://212.2.162.45/news/story.asp?j=132879084&p=y3z87979x&n=132879844
quote:
THE senior cardinal who is running the Vatican in the absence of the Pope stunned Vatican-watchers yesterday by conceding for the first time that the visibly ailing pontiff might resign.

Asked whether the Pope, 84, should step down as his illness worsens, Cardinal Angelo Sodano, the Secretary of State (Prime Minister), himself the Pope’s deputy and a potential successor, said that the decision should be “left to the conscience of the Pope”. He added: “We should have faith in him. If there is one man who knows what to do, it is he.”

It was the first time that a top Vatican figure had raised the possibility of resignation. Previous statements had insisted that the position was for life.
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,3-1475119,00.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')