Dus rijden ze op Wall Street nog steeds met hun hondekarretjes door de stront.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:41 schreef Monidique het volgende:
Beurt 1: Sanitation. Beurt 2: Theory of Evolution>Combustion en Flight + Sanitation verkocht voor 173gp/t. Beurt 3: Wall Street. Beurt 4: Forbidden Palace.
Mooi, mooi.
Waaarrrr ben jij eigenlijk geweest al die tijd en hoe komt het dat je er nu (gelukkig) wel weer bent?quote:Op maandag 7 februari 2005 15:52 schreef kLowJow het volgende:
Monday, 7 February, 2005, 14:48 GMT
klowjow, reporting from the frontline:
"Nee, ik heb er nog steeds geen zin an!"
Ja, civven is leuk. 96 nukes gebruiken om de rest terug de middeleeuwen in te bombarderen is nog leuker.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:52 schreef Monidique het volgende:
Ik civ.
quote:Op maandag 7 februari 2005 17:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, civven is leuk. 96 nukes gebruiken om de rest terug de middeleeuwen in te bombarderen is nog leuker.
En al die civs mij maar de oorlig verklaren wanneer ik weer een bom gooi. Het geeft mij alleen maar meer steden om te minimaliseren.
Het effect is mooi. Athens, alle 6 Infantry vermoord, beide Radar Artillery opgeblazen, de Barrack, Temple, Marketplace, Library, Bank, Cathadral en de Factory verwoest, 8 Laborers (van de 16) en 1.034.000 (van de 1.394.000) inwoners vermoord en alle omliggende infrastructuur gesloopt alsmede de mines en irrigation.
Nee, dan jij, even snel wat opgewarmde McDonald's prut naar binnen stouwen om daarna weer de fascinerende Oud-Noorse naamvallen te bestuderen in een klinische ruimte.quote:
leren is tof!quote:Op maandag 7 februari 2005 17:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dan jij, even snel wat opgewarmde McDonald's prut naar binnen stouwen om daarna weer de fascinerende Oud-Noorse naamvallen te bestuderen in een klinische ruimte.
.
mits je het wegspoelt met een flinke hoeveelheid alcoholquote:
Waar zijn toch de geheelonthouders gebleven?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
mits je het wegspoelt met een flinke hoeveelheid alcohol
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4244029.stmquote:The election commission announced partial results from 13 of the country's 18 provinces on Monday.
They showed that the United Iraqi Alliance had about 2.3 million votes, with a coalition of Iraq's two main Kurdish parties winning around 1.1 million.
The secular bloc led by interim Prime Minister Iyad Allawi had about 620,000.
En als ik nu eens een plaatje van Timothy Mcveigh neer zou zetten?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Johan, bij het zien van je plaatje gaat er "deng deng deng deng deng deng deng...
...deng deng" door mijn hoofd.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En als ik nu eens een plaatje van Timothy Mcveigh neer zou zetten?
Of van een Latina met kronkelend lijf?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En als ik nu eens een plaatje van Timothy Mcveigh neer zou zetten?
quote:Op maandag 7 februari 2005 18:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Of van een Latina met kronkelend lijf?.
dat is een vergeten ambachtquote:Op maandag 7 februari 2005 18:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar zijn toch de geheelonthouders gebleven?
Je hebt natuurlijk wat vrije tijd nu het forum zichzelf reguleert met wat afremmende maatregelen.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:44 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb Mecca gebombardeerd, Luger zal behoorlijk jaloers zijn.
hij heeft zijn kruit verschotenquote:Op maandag 7 februari 2005 18:59 schreef George-Butters het volgende:
Pistolen Paultje, dat was nog eensch een oldskool moederneuker.
handig voor een samenvatting van het een of ander.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:20 schreef zakjapannertje het volgende:
de CIA heeft ook informatie over de EU gepubliceerd:
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/ee.html
zou het toch wat worden, die EU?
De kogel is door de kerkquote:Op maandag 7 februari 2005 19:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hij heeft zijn kruit verschoten
quote:Op maandag 7 februari 2005 19:20 schreef zakjapannertje het volgende:
de CIA heeft ook informatie over de EU gepubliceerd:
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/ee.html
zou het toch wat worden, die EU?
LOL, dat vinden de Amerikanen echt niet leuk.quote:1 World $ 51,480,000,000,000 2003 est.
2 European Union $ 11,050,000,000,000 2004 est.
3 United States $ 10,990,000,000,000 2003 est.
Ik denk niet dat het ze iets kan schelen...quote:Op maandag 7 februari 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
LOL, dat vinden de Amerikanen echt niet leuk.
Zorg dat je er bij komtquote:Op maandag 7 februari 2005 20:41 schreef Monidique het volgende:
Ik ben nergens lid van.
Welke gouden bergen heb je ze beloofd? Foto's van Mao en Stalin?quote:Op maandag 7 februari 2005 20:27 schreef Harry_Sack het volgende:
Over overtuigingskracht gesproken, mijn buurman, zijn broer en diens vriendin zijn vandaag lid geworden van de SP. Zonder dreiging that is
quote:Op maandag 7 februari 2005 20:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Welke gouden bergen heb je ze beloofd? Foto's van Mao en Stalin?
Geen dr. of ir. dus.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik heb ze solidariteit beloofd. En het zijn geen domme mensen hoor, de een is drs (50) en ander ing (54)
Vergeet je niet dat de economie van de VS in 2003 ook gegroeid is?quote:Op maandag 7 februari 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
LOL, dat vinden de Amerikanen echt niet leuk.
Precies, of ze geen 'domme mensen' zijn laten we dus maar even in het midden.quote:
En gezien de leeftijd hebben ze de hoop ook opgegeven om zichzelf te upgraden.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:17 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Precies, of ze geen 'domme mensen' zijn laten we dus maar even in het midden.![]()
Volgens mij willen ze gewoon rust, net als de meeste mensenquote:
En daarom worden ze lid van een politieke partij die het liefst de straat op gaat en onzin uitschreeuwt?quote:Op maandag 7 februari 2005 21:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze gewoon rust, net als de meeste mensen
Uit solidariteit natuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2005 21:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En daarom worden ze lid van een politieke partij die het liefst de straat op gaat en onzin uitschreeuwt?
I got my mojo (klowjow) back.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:43 schreef Harry_Sack het volgende:
Johan! Je hebt je koebelavatar terug
Aaahhh kuddes onervaren groentjes de revu laten passeren om vervolgens een goede vriend/vriendin in de kamer te laten komen.quote:
op nee! hoop ik....quote:Op maandag 7 februari 2005 21:48 schreef Johan_de_With het volgende:
;
[..]
I got my mojo (klowjow) back.
En ik heb nog een keer gestemd in de Dione de Graaf-poll van Peerke. [afbeelding].
Evenals hun handelstekortquote:Op maandag 7 februari 2005 21:16 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat de economie van de VS in 2003 ook gegroeid is?
En wel met meer dan 0.5%
Peerke kijkt nog iedere dag. Die zelfbeheersing is nog nooit zo goed geweest.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:48 schreef Johan_de_With het volgende:
;
[..]
I got my mojo (klowjow) back.
En ik heb nog een keer gestemd in de Dione de Graaf-poll van Peerke. [afbeelding].
Hij is nu carnaval vieren met Ype.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Peerke kijkt nog iedere dag. Die zelfbeheersing is nog nooit zo goed geweest.
Nee, Peerke is weer ingesloten nadat hij tot tweemaal bevrijd was uit de politiekar.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hij is nu carnaval vieren met Ype.
Japan is nog veel leuker.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:54 schreef pberends het volgende:
Evenals hun handelstekort![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Japan's debt-to-GDP ratio is as high as 140% or 150%, leaving only 50% or 60%, or about Ĩ250 trillion to Ĩ300 trillion, before it reaches that critical level. If the current pace of bond issuance, a net increase of Ĩ40 trillion per year, is maintained, we have only six to seven years before we plunge into unknown territory.
There certainly exists the optimistic view that Japan would be able to sustain itself even with a debt-to-GDP ratio of 200% because of strong domestic bias among Japanese investors. Indeed, Japanese investors show an inexplicably strong tendency to invest in Japanese assets. But this is a matter of people's preference which may change at anytime. There is no guarantee that Japanese people will continue to buy Japanese assets forever.
Volgens mij heb jij het over staatsschuld. Overigens zal het US-handelstekort worden opgeheven door de toenemende export agv de lage stand van de dollar. Ik zag dat de nieuwe Ford Mustang $20k kostte. Niet zo lang geleden was dit meer dan 50.000 gulden, nu is het ruim 30.000 gulden.quote:
Jammer dat de EU daar hoge importheffingen overheen dondert.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:30 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over staatsschuld. Overigens zal het US-handelstekort worden opgeheven door de toenemende export agv de lage stand van de dollar. Ik zag dat de nieuwe Ford Mustang $20k kostte. Niet zo lang geleden was dit meer dan 50.000 gulden, nu is het ruim 30.000 gulden.
Volgens mij vallen de tarieven reuze mee. Het is volgens mij de belastingen (ik kom even niet op de naam) die geheven worden op het registreren van een auto. Het sec importeren is het probleem niet, maar krijg hem maar eens op de weg.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jammer dat de EU daar hoge importheffingen overheen dondert.
BPM?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:41 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Volgens mij vallen de tarieven reuze mee. Het is volgens mij de belastingen (ik kom even niet op de naam) die geheven worden op het registreren van een auto. Het sec importeren is het probleem niet, maar krijg hem maar eens op de weg.
Yezquote:
De WTO zorgt ervoor dat de tarieven minimaal zijn. Ik verwacht de komende maanden dan ook een enorme stijging te zien van het aantal auto's van Amerikaanse origine.quote:Geen idee van de tarieven, maar tel er ook nog shipment boven op en dan valt het voordeel weer reuze tegen, tenzij je het groots aanpakt.
Met dat kwartje van Kok vrees ik dat alleen andere landen in Europa een stijging gaan laten zien. Bovendien gaan Europese fabrikanten auto's voor weinig dumpen, alleen in Nederland worden de prijzen kunstmatig hoog gehouden.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:49 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Yez
[..]
De WTO zorgt ervoor dat de tarieven minimaal zijn. Ik verwacht de komende maanden dan ook een enorme stijging te zien van het aantal auto's van Amerikaanse origine.
Check:quote:Op maandag 7 februari 2005 22:49 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Yez
[..]
De WTO zorgt ervoor dat de tarieven minimaal zijn. Ik verwacht de komende maanden dan ook een enorme stijging te zien van het aantal auto's van Amerikaanse origine.
De prijzen voor belasting waren zelfs het laagste in Nederland (van EU)quote:Op maandag 7 februari 2005 22:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met dat kwartje van Kok vrees ik dat alleen andere landen in Europa een stijging gaan laten zien. Bovendien gaan Europese fabrikanten auto's voor weinig dumpen, alleen in Nederland worden de prijzen kunstmatig hoog gehouden.![]()
Ik kan dat bericht niet vinden dat auto's zeer goedkoop zouden zijn (voor belasting) in 2005.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:56 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
De prijzen voor belasting waren zelfs het laagste in Nederland (van EU)
Whahaha, dit is de grootste onzin die ik in maanden heb gezien.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:30 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over staatsschuld. Overigens zal het US-handelstekort worden opgeheven door de toenemende export agv de lage stand van de dollar. Ik zag dat de nieuwe Ford Mustang $20k kostte. Niet zo lang geleden was dit meer dan 50.000 gulden, nu is het ruim 30.000 gulden.
Het gaat juist over <2005:quote:Op maandag 7 februari 2005 22:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kan dat bericht niet vinden dat auto's zeer goedkoop zouden zijn (voor belasting) in 2005.
uit: http://www.ateuropa.nl/editie18/AUTOPRIJZEN.htmlquote:Autofabrikanten bepalen de prijzen nu namelijk van land tot land aan de hand van de verschillende belasting op auto's. In landen zoals Nederland, waar die belasting maar liefst 50 procent is, wordt een lage prijs aan de dealer gerekend. Dit wordt gecompenseerd door in buurland België, met een belasting van 23 procent, een hogere prijs te vragen. Maar als de prijzen worden vrijgegeven, zullen fabrikanten in landen als Nederland meer gaan vragen voor hun product, en in landen als België minder. Boon: "De prijzen van auto's exclusief belastingen verschillen in Europa enorm. In Nederland zijn de prijzen nu zeer laag, maar die zullen dus door de plannen van Monti gaan stijgen. Als Nederland de belasting op auto's niet verlaagt dan ligt het dus voor de hand dat de prijzen die de consument in Nederland betaalt gaan stijgen.'
quote:Op maandag 7 februari 2005 23:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Whahaha, dit is de grootste onzin die ik in maanden heb gezien.
Feit: Dollar breekt laagterecord naar laagterecord.
Feit: Handelstekort breekt record na record.
Totale onzin dus wat je lult.
quote:Laatst gewijzigd: 12-01-2005 15:32
Handelstekort VS op recordniveau aanbeland
Het handelstekort van de Verenigde Staten is op een nieuw record aanbeland. In november liep het tekort in de handel met het buitenland op tot 60,3 miljard dollar.
60 miljard dollar
Het bedrag kwam voor het eerst in de geschiedenis boven de 60 miljard dollar. De handelsbalans werd gepresenteerd door het Amerikaanse ministerie van Handel, dat tegelijk een herzien tekort over oktober gaf: 56 miljard dollar.
Record
De toename over november is een tegenvaller. Analisten verwachtten een daling van 53,3 miljard dollar. De export van de VS nam af met 2,3 procent tot 95,6 miljard dollar, het laagste bedrag in vijf maanden. De import steeg met 1,3 procent tot het recordbedrag van 155,8 miljard dollar. Aan olie voerde het land voor 14,2 miljard dollar in, ook een record.
Euro
De Amerikaanse dollar reageerde direct op de tegenvaller met een koersdaling, waardoor de euro omhoog ging. De Europese munteenheid steeg in korte tijd met ongeveer een dollarcent tot 1,3230 dollar.
Nee hoor. Je snapt uiteraard ook zelf dat er meerdere factoren zijn die het handelstekort beinvloeden, anders kan het in de eerste plaats niet eens ontstaan. Deze factoren hebben een grote invloed gehad en hebben het nog steeds. Echter op markten van valuta wil men nogal eens vaker doorslaan, daarom staat is de dollar nu dus ook onder gevalueerd. De ondervaluatie van de dollar zal ertoe leiden dat import duurder en export goedkoper is voor de VS. De markt doet de rest.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Whahaha, dit is de grootste onzin die ik in maanden heb gezien.
Feit: Dollar breekt laagterecord naar laagterecord.
Feit: Handelstekort breekt record na record.
Totale onzin dus wat je lult.
Ik zou bijna voor de grondwet van Europa gaan stemmen.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:03 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Het gaat juist over <2005:
[..]
uit: http://www.ateuropa.nl/editie18/AUTOPRIJZEN.html
Je zei iets heeeeeeeeel anders:quote:Op maandag 7 februari 2005 23:07 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee hoor. Je snapt uiteraard ook zelf dat er meerdere factoren zijn die het handelstekort beinvloeden, anders kan het in de eerste plaats niet eens ontstaan. Deze factoren hebben een grote invloed gehad en hebben het nog steeds. Echter op markten van valuta wil men nogal eens vaker doorslaan, daarom staat is de dollar nu dus ook onder gevalueerd. De ondervaluatie van de dollar zal ertoe leiden dat import duurder en export goedkoper is voor de VS. De markt doet de rest.![]()
Geef maar toe dat het onzin is.quote:Volgens mij heb jij het over staatsschuld. Overigens zal het US-handelstekort worden opgeheven door de toenemende export agv de lage stand van de dollar. Ik zag dat de nieuwe Ford Mustang $20k kostte. Niet zo lang geleden was dit meer dan 50.000 gulden, nu is het ruim 30.000 gulden.
Ten eerste gaat je grafiek niet over de stand van de dollarquote:Op maandag 7 februari 2005 23:06 schreef pberends het volgende:
Lagere dollar is al jaren aan de gang:
[afbeelding]
Heeft totaal geen effect gehad op de export.
Zouden ze dat in het Nederlands gedaan hebben? Lijkt me sterk.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:09 schreef sizzler het volgende:
Volgende titel: "Welkom in onze terroristische cel."![]()
Je lult erover heen. Je zei dat het totale VS-handelstekort zou worden opgeheven door de lagere dollarstand. Die dollar is al uberlaag, maar het handelstekort breekt record naar record. Dus de VS-handelstekort wordt helemaal niet opgeheven door de lagere dollarkoers. Dus je lult totale onzin.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:10 schreef Kaalhei het volgende:
Het effect van de extreem hoge olieprijs op het VS-handelstekort (zeker tov Europa en Japan) is ook evident.
Zal wel niet nee. Maar mijn arabisch is niet zo goed om het te vertalen.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Zouden ze dat in het Nederlands gedaan hebben? Lijkt me sterk.
Nee hoor. De wereld is niet de versimpeling die jij denkt dat het is. Bovendien zie ik niet zo 1-2-3 in wat jij als link ziet tussen de twee posts.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Je zei iets heeeeeeeeel anders:
[..]
Geef maar toe dat het onzin is.
Jammer dat we die sukkels ooit Nederlandse paspoorten hebben gegeven.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:11 schreef sizzler het volgende:
http://www.nos.nl/nieuws/(...)groep_leden_faq.html
Die laatste.... is dat niet die tasjesdief?
[Mart Smeets]quote:Op maandag 7 februari 2005 23:11 schreef sizzler het volgende:
http://www.nos.nl/nieuws/(...)groep_leden_faq.html
Die laatste.... is dat niet die tasjesdief?
Beetje zielig van je, je snapt je fout ook heel goed. Maar laat maar zittenquote:Op maandag 7 februari 2005 23:14 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee hoor. De wereld is niet de versimpeling die jij denkt dat het is. Bovendien zie ik niet zo 1-2-3 in wat jij als link ziet tussen de twee posts.
Die kun je afpakken, want ze hebben verplicht een Marokkaans paspoort (als ze van Marokko zijn).quote:Op maandag 7 februari 2005 23:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Jammer dat we die sukkels ooit Nederlandse paspoorten hebben gegeven.
Time, time will tell. Het spreekt voor zich dat er niet meteen gereageerd wordt op veranderende marktprijzen, er gaat altijd tijd over. Hetgene ik voorspel is in het verleden altijd de waarheid gebleken te zijn in de economische historie: Er wordt door een aantal factoren een handelstekort veroorzaakt ---> dalende valuta --> stijgende export/dalende import. Maar indien jij denkt dat de wereld zich deze keer door andere economische wetten laat sturen, dan hoor ik het gaarne.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Je lult erover heen. Je zei dat het totale VS-handelstekort zou worden opgeheven door de lagere dollarstand. Die dollar is al uberlaag, maar het handelstekort breekt record naar record. Dus de VS-handelstekort wordt helemaal niet opgeheven door de lagere dollarkoers. Dus je lult totale onzin.
Ja, daar ben ik de regering in Marokko heel dankbaar voor.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die kun je afpakken, want ze hebben verplicht een Marokkaans paspoort (als ze van Marokko zijn).![]()
Schijnbaar wel, want de toenemende export en dalende import is totaal in strijd met de dik dalende dollar.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:17 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Time, time will tell. Het spreekt voor zich dat er niet meteen gereageerd wordt op veranderende marktprijzen, er gaat altijd tijd over. Hetgene ik voorspel is in het verleden altijd de waarheid gebleken te zijn in de economische historie: Er wordt door een aantal factoren een handelstekort veroorzaakt ---> dalende valuta --> stijgende export/dalende import. Maar indien jij denkt dat de wereld zich deze keer door andere economische wetten laat sturen, dan hoor ik het gaarne.
![]()
BS, ik zie niet in waarom de wereld zich ineens anders zou gaan gedragen dan de voorgaande honderden keren. Maar als je een suggestie hebt graag: Ik denk dat het goed is voor een Nobelprijs in de Economie.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Beetje zielig van je, je snapt je fout ook heel goed. Maar laat maar zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |