Nu weet ik weer hoe oud ik ben. Gabber Piet, wat had ik een pesthekel aan die man, hoe goed hij het ook bedoelde. We spreken nu over 1997 ...quote:
Nieuwe remix van MC Geert.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nu weet ik weer hoe oud ik ben. Gabber Piet, wat had ik een pesthekel aan die man, hoe goed hij het ook bedoelde. We spreken nu over 1997 ...![]()
nee hoor, het is nog steeds dezelfde ellendequote:
Welnee, mensen willen dat helemaal niet horen. Bovendien zou dan iedere partij dat toe moeten geven. Dat gaat zeker niet gebeuren in het echt leven.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Laat dat soort partijen dan tenminste toegeven dat het er voor eigenbelang zit.. Misschien helpt dat?
quote:Op zondag 6 februari 2005 00:06 schreef George-Butters het volgende:
ZZZZSssslaaap lekker knullen en meisjes
Truste Sjorsquote:Op zondag 6 februari 2005 00:06 schreef George-Butters het volgende:
ZZZZSssslaaap lekker knullen en meisjes
That's freaky stuff mate..quote:Op zondag 6 februari 2005 00:08 schreef Monidique het volgende:
Na énen 2001:A Space Odessey. Ik heb 'm al een aantal maal gezien. Misschien nu ook maar. Of niet.
" That's freaky stuff mate.. "quote:Op zondag 6 februari 2005 00:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
That's freaky stuff mate..
Ik heb 'm in de bios gezien en na afloop wilde ik iemand op zijn bek slaan, weet ik nog![]()
What's that, professorquote:Op zondag 6 februari 2005 00:19 schreef Flumina het volgende:
Wat is dat cijfertje achter je username![]()
Zeker aantal waarschuwingen ofzo
Oh ja, wacht even, ik ben nieuwsposter, ik kan nu dingen zien die jij niet zietquote:Op zondag 6 februari 2005 00:20 schreef Monidique het volgende:
Flumina, welk cijfertje?
Hoeveel heb ik er? En hoeveel anderen?quote:Op zondag 6 februari 2005 00:21 schreef Flumina het volgende:
[..]
Oh ja, wacht even, ik ben nieuwsposter, ik kan nu dingen zien die jij niet ziet
Vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |