Nu weet ik weer hoe oud ik ben. Gabber Piet, wat had ik een pesthekel aan die man, hoe goed hij het ook bedoelde. We spreken nu over 1997 ...quote:
Nieuwe remix van MC Geert.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nu weet ik weer hoe oud ik ben. Gabber Piet, wat had ik een pesthekel aan die man, hoe goed hij het ook bedoelde. We spreken nu over 1997 ...![]()
nee hoor, het is nog steeds dezelfde ellendequote:
Welnee, mensen willen dat helemaal niet horen. Bovendien zou dan iedere partij dat toe moeten geven. Dat gaat zeker niet gebeuren in het echt leven.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Laat dat soort partijen dan tenminste toegeven dat het er voor eigenbelang zit.. Misschien helpt dat?
quote:Op zondag 6 februari 2005 00:06 schreef George-Butters het volgende:
ZZZZSssslaaap lekker knullen en meisjes
Truste Sjorsquote:Op zondag 6 februari 2005 00:06 schreef George-Butters het volgende:
ZZZZSssslaaap lekker knullen en meisjes
That's freaky stuff mate..quote:Op zondag 6 februari 2005 00:08 schreef Monidique het volgende:
Na énen 2001:A Space Odessey. Ik heb 'm al een aantal maal gezien. Misschien nu ook maar. Of niet.
" That's freaky stuff mate.. "quote:Op zondag 6 februari 2005 00:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
That's freaky stuff mate..
Ik heb 'm in de bios gezien en na afloop wilde ik iemand op zijn bek slaan, weet ik nog![]()
What's that, professorquote:Op zondag 6 februari 2005 00:19 schreef Flumina het volgende:
Wat is dat cijfertje achter je username![]()
Zeker aantal waarschuwingen ofzo
Oh ja, wacht even, ik ben nieuwsposter, ik kan nu dingen zien die jij niet zietquote:Op zondag 6 februari 2005 00:20 schreef Monidique het volgende:
Flumina, welk cijfertje?
Hoeveel heb ik er? En hoeveel anderen?quote:Op zondag 6 februari 2005 00:21 schreef Flumina het volgende:
[..]
Oh ja, wacht even, ik ben nieuwsposter, ik kan nu dingen zien die jij niet ziet
Vergeten
Ja, mijn gedachten.quote:Op zondag 6 februari 2005 00:22 schreef Monidique het volgende:
Welk cijfer staat er dan bij, bij voorbeeld, mij?
quote:Op zondag 6 februari 2005 01:14 schreef Monidique het volgende:
Soms.... soms ben je nieuwsgierig. Maar achteraf denk je dan, ja, niet echt okay. Zo was 'ansar_al_sunnah_kills_7_iraqi_guards.wmv' niet bijzonder bloederig, maar de getoonde executies van jonge mannen is toch vrij... schokkend.
Ze zijn de laatste tijd wel flink bezig op de digitale snelweg. Ik zie opeens vergelijkingen met flitskasten , stoplichten, wegomleidingen, en "scheur"-routes. En dat allemaal van achter je PC.quote:RIAA klaagt overleden vrouw aan wegens muziekpiraterij
In de Verenigde Staten is opschudding ontstaan rond een rechtszaak die de Recording Industry Association of America (RIAA) wilde aanspannen tegen een overleden vrouw. Meer dan een maand nadat ze was begraven, ontving de familie van de 83-jarige Gertrude Walton uit de staat West-Virginia een brief van de RIAA waarin de vrouw voor de rechter gedaagd werd wegens het illegaal beschikbaar stellen van meer dan 700 muziekbestanden op een p2p-netwerk onder de nickname 'smittenedkitten'. Groot was de verbazing van de familie, aangezien mevr. Walton zelfs niet met een computer kon omgaan. Ze had voor haar dood al brieven ontvangen met een schikkingsvoorstel, maar kennelijk heeft ze die genegeerd. Pas enkele dagen nadat haar dochter een bewijs van het overlijden van haar moeder naar de RIAA had gefaxt, werd de rechtszaak afgebroken. Een woordvoerder meldde dat de vrouw in kwestie wellicht niet de smittenedkitten was waar de RIAA naar op zoek was.
De werkwijze van de RIAA, op peer-to-peernetwerken zoeken naar mensen die illegaal bestanden delen en hen vervolgens aanklagen, is niet onbesproken. Tegenstanders grijpen deze zaak dan ook aan om hun protest te uiten. De enige informatie die over de p2p-gebruiker beschikbaar is, behalve de nickname, is het ip-adres. Op basis hiervan wordt de persoon achter het account gezocht. Maar meestal wordt enkel de persoon gevonden op wiens naam het internetabonnement staat, waardoor het al vaker voorgekomen is dat een andere gebruiker van de computer eigenlijk de persoon was die de RIAA wilde aanklagen. 'Als muziekbedrijven een afschrikkend effect willen creëren met rechtszaken, moeten ze die tegen de juiste personen aanspannen en zeker niet tegen overleden mensen', zegt de dochter van de overleden vrouw. 'Ik ben er vrij zeker van dat mijn moeder haar begraafplaats niet zal verlaten om plaats te nemen in de beklaagdenbank', merkt ze cynisch op.
de maand van de zwarte geschiedenis.... Hoe kom je hier zo bij?quote:Op zondag 6 februari 2005 11:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Beseft iedereen wel dat het Black History Month is?
Zul je daar wel aan denken als je een schip, een gevangenis of een blonde vrouw ziet?
Op de een of andere manier merkte ik toch een afname in knorrigheid.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:30 schreef du_ke het volgende:
Hebben jullie mij nog een beetje gemist?
Ik jullie wel hoor.
Ach, ik heb niet eens het recht om andere mensen voor knor uit te maken, maar ik geloof dat het van mij verwacht wordt en ik heb nu eenmaal een slavenziel.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:34 schreef du_ke het volgende:
Mooi.
En Johan ben verdomme 23 da's geen leeftijd om je nog in knor-niet knor gedonder te gaan mengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |