Iemand die op een tochtig zolderkamertje naar Slayer luistert, moet toch wel begrijpen wat een slavenziel is?quote:Op zondag 6 februari 2005 14:37 schreef Monidique het volgende:
Een slavenziel?
slavenziel = slagersziel?quote:Op zondag 6 februari 2005 14:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Iemand die op een tochtig zolderkamertje naar Slayer luistert, moet toch wel begrijpen wat een slavenziel is?
Dromen over heersen komen voort uit onmacht, beste sjun, dat weet jij ongetwijfeld ook. (Dit is geen sneer, bij Toutatis!)quote:
Wat anders?quote:Op zondag 6 februari 2005 14:37 schreef Monidique het volgende:
Een slavenziel?
wat is Imperiumquote:Op zondag 6 februari 2005 14:42 schreef du_ke het volgende:
[..]! Meki hoe staat het met je imperium?
oow zoiets als zakenquote:Op zondag 6 februari 2005 14:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een harem... maar dan in vastgoed.
geef ff een seintje als je verder gaat in aandelen.... lijkt me wel een leuke belegging.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:49 schreef Meki het volgende:
oow zoiets als zaken
dat gaat erg goed
me weekrapport geeft aan 657 % meer inkomsten deze week ten opzichte vorige week
aha dat zal ik doen ik zal wel een seinte gevequote:Op zondag 6 februari 2005 14:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
geef ff een seintje als je verder gaat in aandelen.... lijkt me wel een leuke belegging.
Soms komen deze dromen voort uit een behoefte reeds voltooide projecten te bestendigen. Slayer richtte zich destijds op het overtreffen van Venom in extremiteit. Daaruit sprak voor mij geen slavenmoraal maar het promoten van een welbewuste eigen keuze, het grijpen van eigen kansen ter vorming van een andere werkelijkheid. UIt de schare fans die de band volgen spreekt nu niet een onmacht al wil ik nu ook weer niet zeggen dat deze glazen zee 's werelds hoogste goed vertegenwoordigd of vertegenwoordigd heeft.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dromen over heersen komen voort uit onmacht, beste sjun, dat weet jij ongetwijfeld ook. (Dit is geen sneer, bij Toutatis!)
Een imperium is groep bedrijven of bedrijvigheden die vaak eigendom zijn van 1 persoonquote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 14:54 schreef sjun het volgende:
Soms komen deze dromen voort uit een behoefte reeds voltooide projecten te bestendigen. Slayer richtte zich destijds op het overtreffen van Venom in extremiteit. Daaruit sprak voor mij geen slavenmoraal maar het promoten van een welbewuste eigen keuze, het grijpen van eigen kansen ter vorming van een andere werkelijkheid. UIt de schare fans die de band volgen spreekt nu niet een onmacht al wil ik nu ook weer niet zeggen dat deze glazen zee 's werelds hoogste goed vertegenwoordigd of vertegenwoordigd heeft.
Slayer was voor mij het übercommerciële broertje van Venom. Ze hebben niet slecht geboerd en behoorlijk getimmerd aan de weg van erkenning van een bepaalde muziekscene. Zo werden ze bijvoorbeeld nagevolgd door Sepultura die het vervolgens weer als een uitdaging zag diverse culturele crossoveruitstapjes te maken om tot een eigen geluid te komen.
aha die lopen nu goedquote:Op zondag 6 februari 2005 14:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een imperium is groep bedrijven of bedrijvigheden die vaak eigendom zijn van 1 persoon
Hetzelfde als een harem dus...quote:Op zondag 6 februari 2005 14:55 schreef du_ke het volgende:
Een imperium is groep bedrijven of bedrijvigheden die vaak eigendom zijn van 1 persoon
Of, in zijn oorspronkelijke en zuivere betekenis:quote:Op zondag 6 februari 2005 14:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.... maar toch liever niet.... nu val je nog niet eens op als je dronken over de straat marcheert.. nah... na-apers... ik doe mijn kunsten wel weer na carnaval.quote:
And if she says come inside I'll come inside for her.quote:
déjà-vuquote:Op zondag 6 februari 2005 00:21 schreef Flumina het volgende:
[..]
Oh ja, wacht even, ik ben nieuwsposter, ik kan nu dingen zien die jij niet ziet
Vergeten
Aanstellerquote:Op zondag 6 februari 2005 15:29 schreef Sidekick het volgende:
Laat me alleen
alleen met al mijn verdriet
Het is beter dat ik nu geen mensen zie
Niemand, niemand, niemand
Die me troosten kan
Ik verloor m'n toekomst en m'n doel
Walging in al haar walgelijkheid.
Doe een zacht kusje voor Kozzmic in z'n nek van mijquote:
Mail 'm dan ff zou ik zeggen.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Doe een zacht kusje voor Kozzmic in z'n nek van mij.
Rot toch op!quote:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 februari 2005 16:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Du_ke, DoG!!!
Ik heb gisteren geen RQ of drugshond gezien, wel een hoop agressie op stratumseind.
Even de kater wegslokken.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Biertje???
Het is zondag. Ik moet morgen werken. Nee, natuurlijk is het leven niet mooi!quote:Op zondag 6 februari 2005 16:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat het leven best mooi is?
Ik ken veel mensen die zo redeneren, waaronder ikzelf. Toch beter om dan juist je zondag te benevelen met alcohol.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het is zondag. Ik moet morgen werken. Nee, natuurlijk is het leven niet mooi!
Als ik vanavond ook nog eens ga zuipen, weet ik zeker dat ik morgen niet op m'n werk verschijnquote:Op zondag 6 februari 2005 17:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen die zo redeneren, waaronder ikzelf. Toch beter om dan juist je zondag te benevelen met alcohol.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |