abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2005 @ 00:53:09 #276
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_24963527
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:49 schreef Gwunnik het volgende:

[..]

inderdaad... dat is ook de grote uitdaging aan een democratie, en dat wat het uitzonderljik maakt tov andere staatsvormen. Maar we achten onszelf inmiddels 'ontwikkeld' genoeg om met deze enorme verantwoordelijkheid om te gaan, en daarmee in het proces werpen we de democratie ook nog eens op als bijna heilig en onaantastbaar voor kritiek, wat het er alleen maar lastiger op maakt, omdat daarmee de ontwikkeling van deze staatsvorm zeer word ingeperkt (hoe verbeter je perfectie?)...

Daarom zei ik net ook dat Al-Sistani misschien wel smacht naar alleen-heerschappij, maar dat is dan alleen mogelijk in het vacuum van 'ons' schijnbaar onbegrensde vertrouwen in het democratisch systeem zoals het op dit moment is gedefinieerd. Waarmee ik dus wil aangeven dat als al-Sistani een alleen-heerschappij op touw zou kunnen zetten, je het hem niet zou kunnen verwijten omdat hij zich immers aan de 'democratische' richtlijnen van het 'westen' heeft gehouden.
arg, dit was als correctie bedoeld
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_24963620
Typisch was de stelligheid waarmee Hakim meende dat de opstandelingen met militair geweld neergeslagen kunnen worden. Hakim is de leider van SCIRI en deze partij heeft een leger van waarschijnlijk zo'n tienduizend man, het Badr Korps.

Afwachten...
pi_24963998

JAKARTA - Zoenen in het openbaar en ongehuwd samenwonen worden strafbaar in Indonesië. Dat blijkt uit het ontwerp van een nieuw wetboek van strafrecht. Het nieuwe wetboek moet de uit de Nederlandse koloniale tijd stammende wetgeving vervangen. Na 25 jaar is het wetsvoorstel daarvoor klaar, zei woordvoerder Abdul Gani Abdullah van het ministerie van Justitie zaterdag.

De soldaten van Allah slaan wederom toe...
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2005 @ 01:46:38 #279
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24964104
Reken maar dat stelletjes voor een romantische vakantie uitwijken naar andere landen. Dom van Indonesie. Mogen de aapjes (dieren he, niet discriminerend bedoeld, pffff) daar nog wel zoenen of krijgen die ook een verbod?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  maandag 7 februari 2005 @ 08:04:09 #280
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  maandag 7 februari 2005 @ 08:06:04 #281
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_24965700
quote:
Londen wil alleen bruikbare immigranten toelaten

LONDEN - Groot-Brittannië wil zijn immigratiewetgeving zo aanpassen dat alleen nog asielzoekers worden toegelaten die over vaardigheden beschikken waaraan het land een tekort heeft. Dat heeft premier Tony Blair zondagavond gezegd op de radiozender BBC.

Het voorstel van de Conservatieven om een maximaal aantal immigranten vast te stellen, wees Blair van de hand. "We moeten het aantal kunnen terugbrengen of juist opvoeren al naar gelang de behoeften van ons land", aldus de premier.

Minister van Binnenlandse Zaken Charles Clarke presenteert maandag de plannen van de regering voor de komende vijf jaar op het gebied van immigratie. Verwacht wordt dat de regels flink zullen worden aangescherpt.
. England gidsland ?
  maandag 7 februari 2005 @ 08:40:47 #282
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_24965855
Ben benieuwd hoe ze gaan bekijken welke immigrant ze wel of niet nodig hebben. Mmmm loodgieter, nee vandaag niet nodig... u kunt daar door de deur, en TOT ZIENS!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_24968528
Over zure mensen gesproken:

Gijzeling in Spaanse consulaat in Bern

Uitgegeven: 7 februari 2005 10:17
Laatst gewijzigd: 7 februari 2005 10:41

BERN - In het Spaanse consulaat in het Zwitserse Bern wordt een onbekend aantal mensen gegijzeld. Een medewerker van de Spaanse ambassade zei tegen het Britse persbureau Reuters dat een man een of twee personen in gijzeling houdt.

"Rond ongeveer 08.00 uur kwam een man het consulaat binnen. Hij gaf de portier een klap op het hoofd", aldus de ambassademedewerker. Hij kon niet zeggen of de gijzelnemer gewapend is. "Hij houdt een of twee mensen vast", voegde hij eraan toe.

Het consulaat ligt in de wijk Kirchenfeld van de hoofdstad. Hier bevinden zich verscheidene diplomatieke vertegenwoordigingen. De politie heeft de wijde omgeving rond het gebouw afgezet, maar wilde de gijzeling niet bevestigen noch ontkennen.
pi_24968537
Wat heb ik je misdaan?
pi_24968551
Oh, maar die gijzeling is al afgelopen. Ordinaire beroving.
pi_24968579
Over niews maken gesproken:

- Weten we wie de gijzelnemers zijn?
Nee
- Weten we hun motief?
Nou, in Zwitserland zit een verdachte van "Madrid"... Van Gogh...

.
pi_24968650
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:59 schreef Monidique het volgende:
Over niews maken gesproken:

- Weten we wie de gijzelnemers zijn?
Nee
- Weten we hun motief?
Nou, in Zwitserland zit een verdachte van "Madrid"... Van Gogh...

.
Wordt Van Gogh daar ook al van verdacht? Ik wist natuurlijk dat de Ziocons zelf de WTC-torens hebben opgeblazen, maar dat Van Gogh die aanslag heeft gepleegd?
pi_24968704
quote:
Op maandag 7 februari 2005 12:03 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wordt Van Gogh daar ook al van verdacht? Ik wist natuurlijk dat de Ziocons zelf de WTC-torens hebben opgeblazen, maar dat Van Gogh die aanslag heeft gepleegd?
Dat bedoelde ik niet. Ze hadden het over "Madrid", een van de in Zwitserland zittende verdachten daarvan, had ook weer connecties met onze eigen lieve jongens in Nederland.

Hoe dan ook, wat ongelooflijk slecht van het Journaal.
pi_24968758
quote:
Op maandag 7 februari 2005 12:05 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet. Ze hadden het over "Madrid", een van de in Zwitserland zittende verdachten daarvan, had ook weer connecties met onze eigen lieve jongens in Nederland.

Hoe dan ook, wat ongelooflijk slecht van het Journaal.
Je praat tegen mij, alsof ik een kind ben. .
pi_24968817
Ik weet het, maar het was gewoon om mijn postaantal te verhogen.
pi_24968993
pi_24969094
pi_24969183
pi_24969201
quote:
THE words of Pope John Paul II's Angelus blessing today were "probably recorded" after his voice faltered when he started to deliver the traditional blessing from his hospital window, Italian media reported.

In an exercise designed to show the Pope was recovering from the severe breathing difficulties and throat infection that caused him to be hospitalised last week, the Vatican appears to have resorted to a tape as the pontiff seemed to choke on the first few words of his blessing.

TV station Sky Italia said in a report the Pope's brief blessing was "probably recorded".

There was no immediate response from the Vatican.

Journalists suspicions were raised when the pontiff's inaudible words at the beginning of the blessing were quickly followed by silence, clicks, and then a much clearer sounding - though still very hoarse - John Paul completing the blessing.
http://www.theaustralian.(...)012%255E1702,00.html
pi_24969299
Alweer bijna
pi_24969317
tijd
pi_24969335
voor
pi_24969390
een volledige zin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: