arg, dit was als correctie bedoeldquote:Op maandag 7 februari 2005 00:49 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
inderdaad... dat is ook de grote uitdaging aan een democratie, en dat wat het uitzonderljik maakt tov andere staatsvormen. Maar we achten onszelf inmiddels 'ontwikkeld' genoeg om met deze enorme verantwoordelijkheid om te gaan, en daarmee in het proces werpen we de democratie ook nog eens op als bijna heilig en onaantastbaar voor kritiek, wat het er alleen maar lastiger op maakt, omdat daarmee de ontwikkeling van deze staatsvorm zeer word ingeperkt (hoe verbeter je perfectie?)...
Daarom zei ik net ook dat Al-Sistani misschien wel smacht naar alleen-heerschappij, maar dat is dan alleen mogelijk in het vacuum van 'ons' schijnbaar onbegrensde vertrouwen in het democratisch systeem zoals het op dit moment is gedefinieerd. Waarmee ik dus wil aangeven dat als al-Sistani een alleen-heerschappij op touw zou kunnen zetten, je het hem niet zou kunnen verwijten omdat hij zich immers aan de 'democratische' richtlijnen van het 'westen' heeft gehouden.
quote:Londen wil alleen bruikbare immigranten toelaten
LONDEN - Groot-Brittannië wil zijn immigratiewetgeving zo aanpassen dat alleen nog asielzoekers worden toegelaten die over vaardigheden beschikken waaraan het land een tekort heeft. Dat heeft premier Tony Blair zondagavond gezegd op de radiozender BBC.
Het voorstel van de Conservatieven om een maximaal aantal immigranten vast te stellen, wees Blair van de hand. "We moeten het aantal kunnen terugbrengen of juist opvoeren al naar gelang de behoeften van ons land", aldus de premier.
Minister van Binnenlandse Zaken Charles Clarke presenteert maandag de plannen van de regering voor de komende vijf jaar op het gebied van immigratie. Verwacht wordt dat de regels flink zullen worden aangescherpt.
Zure man die Dirkh.quote:
Wordt Van Gogh daar ook al van verdacht? Ik wist natuurlijk dat de Ziocons zelf de WTC-torens hebben opgeblazen, maar dat Van Gogh die aanslag heeft gepleegd?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:59 schreef Monidique het volgende:
Over niews maken gesproken:
- Weten we wie de gijzelnemers zijn?
Nee
- Weten we hun motief?
Nou, in Zwitserland zit een verdachte van "Madrid"... Van Gogh....
Dat bedoelde ik niet. Ze hadden het over "Madrid", een van de in Zwitserland zittende verdachten daarvan, had ook weer connecties met onze eigen lieve jongens in Nederland.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wordt Van Gogh daar ook al van verdacht? Ik wist natuurlijk dat de Ziocons zelf de WTC-torens hebben opgeblazen, maar dat Van Gogh die aanslag heeft gepleegd?
Je praat tegen mij, alsof ik een kind ben.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Ze hadden het over "Madrid", een van de in Zwitserland zittende verdachten daarvan, had ook weer connecties met onze eigen lieve jongens in Nederland.
Hoe dan ook, wat ongelooflijk slecht van het Journaal.
http://www.theaustralian.(...)012%255E1702,00.htmlquote:THE words of Pope John Paul II's Angelus blessing today were "probably recorded" after his voice faltered when he started to deliver the traditional blessing from his hospital window, Italian media reported.
In an exercise designed to show the Pope was recovering from the severe breathing difficulties and throat infection that caused him to be hospitalised last week, the Vatican appears to have resorted to a tape as the pontiff seemed to choke on the first few words of his blessing.
TV station Sky Italia said in a report the Pope's brief blessing was "probably recorded".
There was no immediate response from the Vatican.
Journalists suspicions were raised when the pontiff's inaudible words at the beginning of the blessing were quickly followed by silence, clicks, and then a much clearer sounding - though still very hoarse - John Paul completing the blessing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |