quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:41 schreef grindtegel het volgende:
vanmiddag weer vet veel geklust aan mijn motortje.. veel gepoetst, mijn pa heeft een afgebroken bout in het frame uitgeboord en het draad schoongetapt, remolie eruit, bougies gechecked (waren nog nieuw) oliefilter vervangen, achter en voor tandwiel vervangen
nu nog de voorveren, de ketting erop, de remschijf terug op het wiel, voorrem checken en remolie vervangen, uitlaat uitdeuken en oppoetsen/verven (zo roestig als de neten),nieuwe motorolie er in en het benzinefilter schoonmaken en last but not least, meer poetsen..... phew
dit is zijn broertje: [afbeelding]
kan niet wachten tot ik hem echt uit kan testen
Firestorm was er niet meer, en toen zag ik een paar SV1000N's en SV650N's staan en ging ik op de SV650N zitten en toen was ik verkocht (zeker toen ik het prijskaartje zag. Was ¤ 1000,- korting i.v.m. 2004 model (welke ik ook mooier vind dan het 2005 model). Maare, motor was alsof ik een schoen aan trok die voor me gemaakt wasquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
feli!![]()
![]()
Wat een verrassing man! Je ging toch ook niet voor de SV kijken?
Hoe was het met de VTR 1000 Firestorm.![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:59 schreef Patrick281 het volgende:
Duderuud heeft van de week ook zijn eerste SM gekocht.
wiequote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:22 schreef Youssef het volgende:
Potver, zitten ze in Geldermalsen
Kawasjaak is groen en deze Zwitser heeft dus oranje als huiskleur.quote:
Damn wat wilde jij graag van je Beemer af.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:21 schreef Didiot het volgende:
Firestorm was er niet meer, en toen zag ik een paar SV1000N's en SV650N's staan en ging ik op de SV650N zitten en toen was ik verkocht (zeker toen ik het prijskaartje zag. Was ¤ 1000,- korting i.v.m. 2004 model (welke ik ook mooier vind dan het 2005 model). Maare, motor was alsof ik een schoen aan trok die voor me gemaakt was. Heb wel eens op een SV1000S en SV650S gezeten, maar die zaten niet echt super, dit zit wel super voor mij
En motor is gewoon even dik als de SV1000
Je ziet echt alleen aan de uitlaat minder en iets kleinere blok dat het om een 650 gaat
Echt super
Trouwen, motorkarakter is toch echt wel totaal anders als de KLX hoor
ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:03 schreef Patrick281 het volgende:
Grote broer is van je vader? Ik ben trouwens even kwijt wat kleine broer ook alweer is.![]()
Och, ik leef nogquote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:31 schreef Patrick281 het volgende:
Maar verder coole actie hoor.![]()
![]()
En wat vonden je ouders ervan.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 01:34 schreef Didiot het volgende:
Hier nog twee filmpjes van vandaag:
Honda CR500 van Patrick281: klik
Kawasaki KLX650C van mij: klik
Wel een lekker geluidje zo![]()
Haha, die tweetakt van Pepijn weet je echt niet wat je hoort. Ik reed achter hem en kon m'n eigen KLX niet meer horen ondanks dat ie een open uitlaat heeftquote:Op zondag 6 februari 2005 09:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
jammer geen zelfde filmpje van pepijn, ik dacht eindelijk die sensationele 2 takt te horen
tnxquote:Op zondag 6 februari 2005 11:34 schreef ondeugend het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe fiets Patrick
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:24 schreef Patrick281 het volgende:
Valt wel mee, de voorkant precies van voren genomen is niet de mooiste kant.![]()
En die cylinders aan de zijkant, daar valt 99% van de niet BMW rijders over.
Nu zowat iedereen hem in het echt gezien heeft alleen nog maar Lars geloof ik.
Dus vooraf vonden 8 van de 10 die uitstekende cylinders helemaal niets, na irl nog maar 1 van de 10.![]()
Als je hem echt kwijt wil moet je dat inderdaad niet doen.quote:Maar wel goed om te weten dat ik nu geen foto's meer van de voorkant stuur naar potentiele kopers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |