hoe kom je op die 3 dagen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef SunChaser het volgende:
Wat een kutfeest is dat toch. Beetje zuipen en neuken in drie dagen. Wij Noord-Hollanders doen dat gewoon het hele jaar en zonder clownspak.
hmm waar zat ik met mijn gedachtes toen ik dacht te lezenquote:
Schrijf er een column overquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef SunChaser het volgende:
Wat een kutfeest is dat toch. Beetje zuipen en neuken in drie dagen. Wij Noord-Hollanders doen dat gewoon het hele jaar door en zonder clownspak.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
bezopen raad van elf van me af moeten werken, half uitgekleed, maar leuk dat het was
Nog nooit in Limburg wezen kijken zeker?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:46 schreef Classic-PC het volgende:
Carnaval zuigt. Niks erger dan bezopen hossende brabanders !
onder de rivieren doen wij dat niet natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef SunChaser het volgende:
Wij Noord-Hollanders doen dat gewoon het hele jaar door en zonder clownspak.
Probeer je jezelf eruit te lullen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ohja, maar uiteraard vind ik carnaval geen reet aan
neenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:51 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Probeer je jezelf eruit te lullen?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:51 schreef haagse_elfje het volgende:
Carnaval is echt voor losers die normaal geen sex kunnen hebben dus nu denken ze te scoren bij al die dronken wijven....
waarom vier jij het dan nietquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:51 schreef haagse_elfje het volgende:
Carnaval is echt voor losers die normaal geen sex kunnen hebben dus nu denken ze te scoren bij al die dronken wijven....
Ja Miryam, je houdt ons niet voor de gek hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:51 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Probeer je jezelf eruit te lullen?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja Miryam, je houdt ons niet voor de gek hoor.Ga, lekker even de polonaise lopen ofzo
Die ligt nu te krikken met Prins Carnaval de achtstequote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
omdat ik al voorzien ben van een leuk meisje
zou ik toch liever op een andere dag willen komen...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb dit over, voor mijn vrijwilligerswerk
hoef ik de rest van het jaar niet meer te komen
Polonaise is hetzelfde als je lul achterna lopen....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja Miryam, je houdt ons niet voor de gek hoor.Ga, lekker even de polonaise lopen ofzo
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die ligt nu te krikken met Prins Carnaval de achtste
saltijd lol als de raad van elf bezopen isquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
zou ik toch liever op een andere dag willen komen...
stiekem geniet je er wel van!![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:54 schreef sjokkie het volgende:
[..]
Polonaise is hetzelfde als een lul achterna lopen....
Of als achtste te krikkem met prins carnavalquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die ligt nu te krikken met Prins Carnaval de achtste
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:56 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Of als achtste te krikkem met prins carnaval![]()
![]()
alah...pffffquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:58 schreef Darksoulz het volgende:
Alah?
Spuit elf geeft gas....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:00 schreef ijsmeis het volgende:
Carnaval.
Het is nog altijd VASTELAOVEND!![]()
![]()
Vastelaovendquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:01 schreef haagse_elfje het volgende:
het is wat?????????
En zo is dat, wat dat betreft ben ik blij dat ik in Noord-Holland woon en niet bij al die onzin hoef te zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef SunChaser het volgende:
Wat een kutfeest is dat toch. Beetje zuipen en neuken in drie dagen. Wij Noord-Hollanders doen dat gewoon het hele jaar door en zonder clownspak.
Het klinkt gewoon beter dan het woord Carnaval.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:03 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
ofwel vasten avond?
Dan zou je dus geen bier moeten drinken maar vasten en bidden tot god
Spuit elf geeft (ook nog) modder zegt men van (een onbeduidend) iemand die iets zeggen wil maar niet serieus genomen wordt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Spuit elf geeft altijd nog sperma.
Je moet me nu ook niet zo serieus nemenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:07 schreef sjokkie het volgende:
[..]
Spuit elf geeft (ook nog) modder zegt men van (een onbeduidend) iemand die iets zeggen wil maar niet serieus genomen wordt.
modder hebben we niet dus wij zeggen hier maar gas.
carnaval is gezellig hoor !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:13 schreef haagse_elfje het volgende:
ja zo lang het ze maar hier laten
En nu al thuis?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
vandaag carnaval gevierd.
Morgen weer
Daar heb ik een schijthekel aan, krijg je gewoon een beuk van me als ik het zie. Haat dat, dat je jezelf helemaal onder wilt gooien, oke. Maar niet mij....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag was trouwens iedereen met bier aant gooien.
Ik was gister avond half 4 thuis en vandaag was zo'n groot middag feest.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:22 schreef Tuneman het volgende:
[..]
En nu al thuis?
Doe je het toch niet goed. Ik begin morgenmiddag maar is.
Correctie, carnaval is toch wel wat langer dan die fantasiecarnaval van jou.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind dat wel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:23 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Daar heb ik een schijthekel aan, krijg je gewoon een beuk van me als ik het zie. Haat dat, dat je jezelf helemaal onder wilt gooien, oke. Maar niet mij....![]()
Slecht excuus, of je moet geldgebrek hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was gister avond half 4 thuis en vandaag was zo'n groot middag feest.
Morgen weer in de avond
Kunnen ze slecht mikken dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk om te zien.
Maar dat komt omdat ik niet geraakt word.
dan heb je pech en ruik je naar bierquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:26 schreef haagse_elfje het volgende:
stel je voor je wordt geraakt...
Ik ga straks de hele dagquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:27 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Slecht excuus, of je moet geldgebrek hebben.Mij zien ze nog alleen thuis om te eten en te slapen. Daarna ben ik weer pleiten.
alcoholistquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:27 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Slecht excuus, of je moet geldgebrek hebben.Mij zien ze nog alleen thuis om te eten en te slapen. Daarna ben ik weer pleiten.
Heineken verdiend er geen zak aan want ze drinken daar allemaal Bavariaquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
heineken moet ergens aan verdienen
Oranje boom is nog ergerquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:39 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Heineken verdiend er geen zak aan want ze drinken daar allemaal Bavaria
Bocht is dat zeg, nog erger dan Heineken
jup...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:41 schreef Darksoulz het volgende:
[..]ik hoopte al dat je het woord niet zou zeggen
Oranje Boom is gerecycelde Bavaria
Met zo'n vies zwetend en naar verschaald bier stinkend wijf zeker, kotsend over je buik omdat ze jouw bezwete lul te diep in haar keel stopte.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:36 schreef Klonk het volgende:
volgens mij wel, maar vraag het me over nog een keer over 5 koppen koffie
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:00 schreef ijsmeis het volgende:
Carnaval.
Het is nog altijd VASTELAOVEND!![]()
![]()
Ik ben een West-Fries.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:40 schreef veekeend het volgende:
Sun, ben je van de zwarte kousen of refo?
ik kom uit Den Haag dat ligt niet echt noordelijk in NLquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
een echte!
Alaaf!
ohja... en voor de Noorderlingen: Je snapt het feest dus echt niet als je denkt dat het alleen maar zuipen en neuken is... dat kan ook in elk ander weekend....![]()
quote:
Je gaat me toch niet koppelen aan haagse elf hequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:02 schreef amaranta het volgende:
Hmm, sun, wanneer heb jij eigenlijk voor het laatst geneukt? En jij haagse elf
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet koppelen aan haagse elf heDie neukt toch alleen vrouwen, de slet
Neej, ik ben niet gek!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet koppelen aan haagse elf heDie neukt toch alleen vrouwen, de slet
Wie melkt dan de koeien?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:27 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Mij zien ze nog alleen thuis om te eten en te slapen. Daarna ben ik weer pleiten.
Alles boven Venlo is voor die zuid limbo'ers noorderling. En verder is carnaval een dom feest.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:50 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik kom uit Den Haag dat ligt niet echt noordelijk in NL![]()
boven de grote rivieren bedoel jequote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:23 schreef red-dragon het volgende:
[..]
Alles boven Venlo is voor die zuid limbo'ers noorderling. En verder is carnaval een dom feest.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:23 schreef red-dragon het volgende:
[..]
Alles boven Venlo is voor die zuid limbo'ers noorderling. En verder is carnaval een dom feest.
van hier uit gezien ligt Den Haag echt wel in het Noorden hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:50 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik kom uit Den Haag dat ligt niet echt noordelijk in NL![]()
Yeah, maak je er vooral lekker druk omquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef SunChaser het volgende:
Daar heb je toch geen carnaval voor nodig?!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:47 schreef DuranK het volgende:
...maar is wel leuk om een keer snoeihard te zuipen.
Nee, eigenlijk heb je niets nodig. Geen kroegen, geen tenten waar je kunt stampen, geen restaurants, geen houseparty's....niets. Want dat kun je allemaal thuis doen en het hele jaar door.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen carnaval voor nodig?!
Dan zal er wel niet veel meer over zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:37 schreef roze-meisje het volgende:
ahhhh ik moest vandaag met carnavalsmuziek op werken, heb het gevoel dat de helft van mijn hersens zijn afgestorven.
Zak is effe door......quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:37 schreef roze-meisje het volgende:
ahhhh ik moest vandaag met carnavalsmuziek op werken, heb het gevoel dat de helft van mijn hersens zijn afgestorven.
als ze me missen... dan ben ik pissen![]()
's nachts na tweeen dan gaan we met z'n allen naar beneden![]()
ugge ugge ugge...... het stikt hier van de muggen![]()
Gebeurt volautomatisch, aankoppelen kunnen ze dus ook wel zonder mij.quote:
ja super, dan is het alle dagen carnavalquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:54 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Zak is effe door......
Doe een stapje naar voren en een stapje terug.
Wil je toevallig een cd hebben? Kan geregeld worden.
Carnavalquote:Ich bin Schnappi das kleine Krokodil,
komm aus Ägypten das liegt direkt am Nil;
zuerst lag ich in einem Ei,
dann schni schna schnappte ich mich frei.
Refrain
schni schna schnappi schnappi schnappi schnapp
schni schna schnappi schnappi schnappi schnapp
Ich bin Schnappi das kleine Krokodil,
hab scharfe Zähne und davon ganz schön viel
ich schnapp mir was ich schnappen kann
ja schnapp zu weil ich das so gut kann.
Refrain
Ich bin Schnappi das kleine Krokodil,
ich schnappe gern das ist mein Lieblingsspiel
ich schleich mich an die Mama ran
und zeig ihr wie ich schnappen kann!
Refrain
ich bin Schnappi das kleine Krokodil
und vom Schnappen da krieg ich nicht zuviel,
ich beiss den Papi kurz ins Bein
und dann dann schlafe ich einfach ein.
HOSSEN!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:37 schreef roze-meisje het volgende:
als ze me missen... dan ben ik pissen![]()
's nachts na tweeen dan gaan we met z'n allen naar beneden![]()
ugge ugge ugge...... het stikt hier van de muggen![]()
West-Friese kermissenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
![]()
Waar zuipen ook kan zonder er een excuus voor te verzinnen![]()
Sun...welke omgeving zit je? Noorder-Koggenland toevallig?
Kermistijd zit er weer aan te komen(zonder biergooien en mensen die zich verkleden)
Dus 'Normaal' is ook nog langs geweest?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag was trouwens iedereen met bier aant gooien.
Heb je het überhaupt weleens meegemaakt?quote:Op maandag 7 februari 2005 02:48 schreef Castor het volgende:
...bij deze.
(kut carnaval, met al die kut vrolijke mensen, en al die kutmuziek...zo dat lucht op!)
Jammer dat ze dat bij mij niet doen, dan wist ik er wel raad mee.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:29 schreef bierglas het volgende:
Godver d'r staat hier al gewoon vanaf half 11 vanmorgen zo'n carnavalswagen in de straat met de muziek keihard aan.
Dit geeft mij nog meer zekerheid!quote:Op maandag 7 februari 2005 14:52 schreef DoctorB het volgende:
Houdoe en bedankt olé olé!
Houdoe en bedankt,
Houdoe en bedankt,
samenvattend: blijven jullie maar fijn thuis, meer bier en vrouwen voor ons!hallééééé
daar doen we het ook voor.quote:
1 2 3 4 5 6 | <?php for ($i=1; $i<=9999999999; $i++) { echo ":r"; } ?> |
Helaas welquote:Op maandag 7 februari 2005 08:59 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
Heb je het überhaupt weleens meegemaakt?
(komt van boven de rivieren)
jij, en al die andere anti-carnavalsnerds die ons geen geweldig feest gunnen, neuken waarschijnlijk nooit. Ja, via MSN misschien. Sukkel.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef SunChaser het volgende:
in Brabant ja.. wij in Limburg hebben eigen carnavalsmuziekquote:Op maandag 7 februari 2005 17:07 schreef BrauN het volgende:
Wat een blij topic.
Die carnavalsmuziek waar jullie nu allemaal op lopen te kosten (uiteraard de lui die het nooit gevierd hebben...) is domme après ski muziek, die in principe niks te maken heeft met carnaval, maar wordt geproduceerd door een amateuristisch prutser (of meer...) die willen profiteren van carnaval.
Tja Venlo, ik hoop dat het maar weer snel onder water komt te staan dan zal ik maar zeggen...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:24 schreef Liquidist het volgende:
[..]
in Brabant ja.. wij in Limburg hebben eigen carnavalsmuziekVenlo, stedje van lol en plezeer
![]()
Nog ff en het is weer de 11 van de 11quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:33 schreef Klonk het volgende:
het is weer bijna voorbij, nog een paar uurtjes, en nu snel naar de laaste feestjes.
Dan is mijn broertje jarig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:06 schreef john6 het volgende:
[..]
Nog ff en het is weer de 11 van de 11![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:26 schreef benchMarc het volgende:
Carnaval da's 't moiste wa d'r is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |