hoe kom je op die 3 dagen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef SunChaser het volgende:
Wat een kutfeest is dat toch. Beetje zuipen en neuken in drie dagen. Wij Noord-Hollanders doen dat gewoon het hele jaar en zonder clownspak.
hmm waar zat ik met mijn gedachtes toen ik dacht te lezenquote:
Schrijf er een column overquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef SunChaser het volgende:
Wat een kutfeest is dat toch. Beetje zuipen en neuken in drie dagen. Wij Noord-Hollanders doen dat gewoon het hele jaar door en zonder clownspak.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
bezopen raad van elf van me af moeten werken, half uitgekleed, maar leuk dat het was
Nog nooit in Limburg wezen kijken zeker?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:46 schreef Classic-PC het volgende:
Carnaval zuigt. Niks erger dan bezopen hossende brabanders !
onder de rivieren doen wij dat niet natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef SunChaser het volgende:
Wij Noord-Hollanders doen dat gewoon het hele jaar door en zonder clownspak.
Probeer je jezelf eruit te lullen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ohja, maar uiteraard vind ik carnaval geen reet aan
neenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:51 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Probeer je jezelf eruit te lullen?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:51 schreef haagse_elfje het volgende:
Carnaval is echt voor losers die normaal geen sex kunnen hebben dus nu denken ze te scoren bij al die dronken wijven....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |