hoe kom je op die 3 dagen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef SunChaser het volgende:
Wat een kutfeest is dat toch. Beetje zuipen en neuken in drie dagen. Wij Noord-Hollanders doen dat gewoon het hele jaar en zonder clownspak.
hmm waar zat ik met mijn gedachtes toen ik dacht te lezenquote:
Schrijf er een column overquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef SunChaser het volgende:
Wat een kutfeest is dat toch. Beetje zuipen en neuken in drie dagen. Wij Noord-Hollanders doen dat gewoon het hele jaar door en zonder clownspak.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
bezopen raad van elf van me af moeten werken, half uitgekleed, maar leuk dat het was
Nog nooit in Limburg wezen kijken zeker?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:46 schreef Classic-PC het volgende:
Carnaval zuigt. Niks erger dan bezopen hossende brabanders !
onder de rivieren doen wij dat niet natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef SunChaser het volgende:
Wij Noord-Hollanders doen dat gewoon het hele jaar door en zonder clownspak.
Probeer je jezelf eruit te lullen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ohja, maar uiteraard vind ik carnaval geen reet aan
neenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:51 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Probeer je jezelf eruit te lullen?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:51 schreef haagse_elfje het volgende:
Carnaval is echt voor losers die normaal geen sex kunnen hebben dus nu denken ze te scoren bij al die dronken wijven....
waarom vier jij het dan nietquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:51 schreef haagse_elfje het volgende:
Carnaval is echt voor losers die normaal geen sex kunnen hebben dus nu denken ze te scoren bij al die dronken wijven....
Ja Miryam, je houdt ons niet voor de gek hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:51 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Probeer je jezelf eruit te lullen?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja Miryam, je houdt ons niet voor de gek hoor.Ga, lekker even de polonaise lopen ofzo
Die ligt nu te krikken met Prins Carnaval de achtstequote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
omdat ik al voorzien ben van een leuk meisje
zou ik toch liever op een andere dag willen komen...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb dit over, voor mijn vrijwilligerswerk
hoef ik de rest van het jaar niet meer te komen
Polonaise is hetzelfde als je lul achterna lopen....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja Miryam, je houdt ons niet voor de gek hoor.Ga, lekker even de polonaise lopen ofzo
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die ligt nu te krikken met Prins Carnaval de achtste
saltijd lol als de raad van elf bezopen isquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
zou ik toch liever op een andere dag willen komen...
stiekem geniet je er wel van!![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:54 schreef sjokkie het volgende:
[..]
Polonaise is hetzelfde als een lul achterna lopen....
Of als achtste te krikkem met prins carnavalquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die ligt nu te krikken met Prins Carnaval de achtste
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:56 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Of als achtste te krikkem met prins carnaval![]()
![]()
alah...pffffquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:58 schreef Darksoulz het volgende:
Alah?
Spuit elf geeft gas....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:00 schreef ijsmeis het volgende:
Carnaval.
Het is nog altijd VASTELAOVEND!![]()
![]()
Vastelaovendquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:01 schreef haagse_elfje het volgende:
het is wat?????????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |