ik kom uit Den Haag dat ligt niet echt noordelijk in NLquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
een echte!
Alaaf!
ohja... en voor de Noorderlingen: Je snapt het feest dus echt niet als je denkt dat het alleen maar zuipen en neuken is... dat kan ook in elk ander weekend....![]()
quote:
Je gaat me toch niet koppelen aan haagse elf hequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:02 schreef amaranta het volgende:
Hmm, sun, wanneer heb jij eigenlijk voor het laatst geneukt? En jij haagse elf
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet koppelen aan haagse elf heDie neukt toch alleen vrouwen, de slet
Neej, ik ben niet gek!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet koppelen aan haagse elf heDie neukt toch alleen vrouwen, de slet
Wie melkt dan de koeien?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:27 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Mij zien ze nog alleen thuis om te eten en te slapen. Daarna ben ik weer pleiten.
Alles boven Venlo is voor die zuid limbo'ers noorderling. En verder is carnaval een dom feest.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:50 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik kom uit Den Haag dat ligt niet echt noordelijk in NL![]()
boven de grote rivieren bedoel jequote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:23 schreef red-dragon het volgende:
[..]
Alles boven Venlo is voor die zuid limbo'ers noorderling. En verder is carnaval een dom feest.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:23 schreef red-dragon het volgende:
[..]
Alles boven Venlo is voor die zuid limbo'ers noorderling. En verder is carnaval een dom feest.
van hier uit gezien ligt Den Haag echt wel in het Noorden hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:50 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik kom uit Den Haag dat ligt niet echt noordelijk in NL![]()
Yeah, maak je er vooral lekker druk omquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef SunChaser het volgende:
Wat een kutfeest is dat toch. Beetje zuipen en neuken in drie dagen. Wij Noord-Hollanders doen dat gewoon het hele jaar door en zonder clownspak.
Daar heb je toch geen carnaval voor nodig?!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:47 schreef DuranK het volgende:
...maar is wel leuk om een keer snoeihard te zuipen.
Nee, eigenlijk heb je niets nodig. Geen kroegen, geen tenten waar je kunt stampen, geen restaurants, geen houseparty's....niets. Want dat kun je allemaal thuis doen en het hele jaar door.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen carnaval voor nodig?!
Dan zal er wel niet veel meer over zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:37 schreef roze-meisje het volgende:
ahhhh ik moest vandaag met carnavalsmuziek op werken, heb het gevoel dat de helft van mijn hersens zijn afgestorven.
Zak is effe door......quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:37 schreef roze-meisje het volgende:
ahhhh ik moest vandaag met carnavalsmuziek op werken, heb het gevoel dat de helft van mijn hersens zijn afgestorven.
als ze me missen... dan ben ik pissen![]()
's nachts na tweeen dan gaan we met z'n allen naar beneden![]()
ugge ugge ugge...... het stikt hier van de muggen![]()
Gebeurt volautomatisch, aankoppelen kunnen ze dus ook wel zonder mij.quote:
ja super, dan is het alle dagen carnavalquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:54 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Zak is effe door......
Doe een stapje naar voren en een stapje terug.
Wil je toevallig een cd hebben? Kan geregeld worden.
Carnavalquote:Ich bin Schnappi das kleine Krokodil,
komm aus Ägypten das liegt direkt am Nil;
zuerst lag ich in einem Ei,
dann schni schna schnappte ich mich frei.
Refrain
schni schna schnappi schnappi schnappi schnapp
schni schna schnappi schnappi schnappi schnapp
Ich bin Schnappi das kleine Krokodil,
hab scharfe Zähne und davon ganz schön viel
ich schnapp mir was ich schnappen kann
ja schnapp zu weil ich das so gut kann.
Refrain
Ich bin Schnappi das kleine Krokodil,
ich schnappe gern das ist mein Lieblingsspiel
ich schleich mich an die Mama ran
und zeig ihr wie ich schnappen kann!
Refrain
ich bin Schnappi das kleine Krokodil
und vom Schnappen da krieg ich nicht zuviel,
ich beiss den Papi kurz ins Bein
und dann dann schlafe ich einfach ein.
HOSSEN!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:37 schreef roze-meisje het volgende:
als ze me missen... dan ben ik pissen![]()
's nachts na tweeen dan gaan we met z'n allen naar beneden![]()
ugge ugge ugge...... het stikt hier van de muggen![]()
West-Friese kermissenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
![]()
Waar zuipen ook kan zonder er een excuus voor te verzinnen![]()
Sun...welke omgeving zit je? Noorder-Koggenland toevallig?
Kermistijd zit er weer aan te komen(zonder biergooien en mensen die zich verkleden)
Dus 'Normaal' is ook nog langs geweest?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag was trouwens iedereen met bier aant gooien.
Heb je het überhaupt weleens meegemaakt?quote:Op maandag 7 februari 2005 02:48 schreef Castor het volgende:
...bij deze.
(kut carnaval, met al die kut vrolijke mensen, en al die kutmuziek...zo dat lucht op!)
Jammer dat ze dat bij mij niet doen, dan wist ik er wel raad mee.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:29 schreef bierglas het volgende:
Godver d'r staat hier al gewoon vanaf half 11 vanmorgen zo'n carnavalswagen in de straat met de muziek keihard aan.
Dit geeft mij nog meer zekerheid!quote:Op maandag 7 februari 2005 14:52 schreef DoctorB het volgende:
Houdoe en bedankt olé olé!
Houdoe en bedankt,
Houdoe en bedankt,
samenvattend: blijven jullie maar fijn thuis, meer bier en vrouwen voor ons!hallééééé
daar doen we het ook voor.quote:
| 1 2 3 4 5 6 | <?php for ($i=1; $i<=9999999999; $i++) { echo ":r"; } ?> |
Helaas welquote:Op maandag 7 februari 2005 08:59 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
Heb je het überhaupt weleens meegemaakt?
(komt van boven de rivieren)
jij, en al die andere anti-carnavalsnerds die ons geen geweldig feest gunnen, neuken waarschijnlijk nooit. Ja, via MSN misschien. Sukkel.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef SunChaser het volgende:
Wat een kutfeest is dat toch. Beetje zuipen en neuken in drie dagen. Wij Noord-Hollanders doen dat gewoon het hele jaar door en zonder clownspak.
in Brabant ja.. wij in Limburg hebben eigen carnavalsmuziekquote:Op maandag 7 februari 2005 17:07 schreef BrauN het volgende:
Wat een blij topic.
Die carnavalsmuziek waar jullie nu allemaal op lopen te kosten (uiteraard de lui die het nooit gevierd hebben...) is domme après ski muziek, die in principe niks te maken heeft met carnaval, maar wordt geproduceerd door een amateuristisch prutser (of meer...) die willen profiteren van carnaval.
Tja Venlo, ik hoop dat het maar weer snel onder water komt te staan dan zal ik maar zeggen...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:24 schreef Liquidist het volgende:
[..]
in Brabant ja.. wij in Limburg hebben eigen carnavalsmuziekVenlo, stedje van lol en plezeer
![]()
Nog ff en het is weer de 11 van de 11quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:33 schreef Klonk het volgende:
het is weer bijna voorbij, nog een paar uurtjes, en nu snel naar de laaste feestjes.
Dan is mijn broertje jarig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:06 schreef john6 het volgende:
[..]
Nog ff en het is weer de 11 van de 11![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:26 schreef benchMarc het volgende:
Carnaval da's 't moiste wa d'r is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |