En zo is dat, wat dat betreft ben ik blij dat ik in Noord-Holland woon en niet bij al die onzin hoef te zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef SunChaser het volgende:
Wat een kutfeest is dat toch. Beetje zuipen en neuken in drie dagen. Wij Noord-Hollanders doen dat gewoon het hele jaar door en zonder clownspak.
Het klinkt gewoon beter dan het woord Carnaval.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:03 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
ofwel vasten avond?
Dan zou je dus geen bier moeten drinken maar vasten en bidden tot god
Spuit elf geeft (ook nog) modder zegt men van (een onbeduidend) iemand die iets zeggen wil maar niet serieus genomen wordt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Spuit elf geeft altijd nog sperma.
Je moet me nu ook niet zo serieus nemenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:07 schreef sjokkie het volgende:
[..]
Spuit elf geeft (ook nog) modder zegt men van (een onbeduidend) iemand die iets zeggen wil maar niet serieus genomen wordt.
modder hebben we niet dus wij zeggen hier maar gas.
carnaval is gezellig hoor !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:13 schreef haagse_elfje het volgende:
ja zo lang het ze maar hier laten
En nu al thuis?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
vandaag carnaval gevierd.
Morgen weer
Daar heb ik een schijthekel aan, krijg je gewoon een beuk van me als ik het zie. Haat dat, dat je jezelf helemaal onder wilt gooien, oke. Maar niet mij....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag was trouwens iedereen met bier aant gooien.
Ik was gister avond half 4 thuis en vandaag was zo'n groot middag feest.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:22 schreef Tuneman het volgende:
[..]
En nu al thuis?
Doe je het toch niet goed. Ik begin morgenmiddag maar is.
Correctie, carnaval is toch wel wat langer dan die fantasiecarnaval van jou.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef SunChaser het volgende:
Wat een kutfeest is dat toch. Beetje zuipen en neuken in drie dagen. Wij Noord-Hollanders doen dat gewoon het hele jaar door en zonder clownspak.
Ik vind dat wel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:23 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Daar heb ik een schijthekel aan, krijg je gewoon een beuk van me als ik het zie. Haat dat, dat je jezelf helemaal onder wilt gooien, oke. Maar niet mij....![]()
Slecht excuus, of je moet geldgebrek hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was gister avond half 4 thuis en vandaag was zo'n groot middag feest.
Morgen weer in de avond
Kunnen ze slecht mikken dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk om te zien.
Maar dat komt omdat ik niet geraakt word.
dan heb je pech en ruik je naar bierquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:26 schreef haagse_elfje het volgende:
stel je voor je wordt geraakt...
Ik ga straks de hele dagquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:27 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Slecht excuus, of je moet geldgebrek hebben.Mij zien ze nog alleen thuis om te eten en te slapen. Daarna ben ik weer pleiten.
alcoholistquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:27 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Slecht excuus, of je moet geldgebrek hebben.Mij zien ze nog alleen thuis om te eten en te slapen. Daarna ben ik weer pleiten.
Heineken verdiend er geen zak aan want ze drinken daar allemaal Bavariaquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
heineken moet ergens aan verdienen
Oranje boom is nog ergerquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:39 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Heineken verdiend er geen zak aan want ze drinken daar allemaal Bavaria
Bocht is dat zeg, nog erger dan Heineken
jup...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:41 schreef Darksoulz het volgende:
[..]ik hoopte al dat je het woord niet zou zeggen
Oranje Boom is gerecycelde Bavaria
Met zo'n vies zwetend en naar verschaald bier stinkend wijf zeker, kotsend over je buik omdat ze jouw bezwete lul te diep in haar keel stopte.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:36 schreef Klonk het volgende:
volgens mij wel, maar vraag het me over nog een keer over 5 koppen koffie
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:00 schreef ijsmeis het volgende:
Carnaval.
Het is nog altijd VASTELAOVEND!![]()
![]()
Ik ben een West-Fries.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:40 schreef veekeend het volgende:
Sun, ben je van de zwarte kousen of refo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |