Hier iemand uit Tegelen, limburg, dus ik zou echt van Carnaval moeten houden maar ik KOTS er op. Op de muziek, op het debiele verkleden, en vooral die zogenaamde goede zin. Bedoel, als je normaal gesproken niet blij bent of zo dan lijkt het me niet dat het verandert doordat het nou toevallig carnaval is
En dan is carnaval voorbij, en dan hebben we weer dezelfde lange gezichten. Tja, heb ik ook nog het probleem dat mijn vriendin dus WEL van carnaval houdt, wat dus betekent dat ze alle carnavalsdagen, beginnende vanavond (want de boetezitting is ze niet heen omdat ze bij mij is) gone is. Kan wel mee natuurlijk, maar dat doe ik niet want ik vind het echt verschrikkelijk, dus dan gaat ze maar alleen.
Tja, ieder zijn ding he. Ow ja, ik las in een ander topic over het verbreken van de relatie voor/door carnaval. Ik ken wel mensen die dat gedaan hebben ja, en dat snap ik dus echt niet. Dus omdat er nou toevallig carnaval is zou je ineens vreemd gaan onder het mom van " ja maar het is toch carnaval" of nog een ergere; "heej ik maak het uit want het is carnaval en ik kan je niet beloven dat ik niet vreemdga"
![]()
Dan is er toch echt iets mis met je relatie of met de persoon die dat zegt hoor.
Och ja, gelukkig is het maar 3 dagen, en dan is die bullshit weer voorbij. Wat wel vervelend is is dat als het carnaval is, dat ik dan altijd een beetje down ben, gewoon door die hele nepsfeer en zo. Mja en nog wat andere dingen, die toevallig allemaal tijdens carnaval gebeurd zijn, waardoor ik die tijd dus hoe dan ook al kut vind.
Carnaval zuigt enorm.