quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:22 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je zal helaas je strepen opnieuw moeten verdienen... n00b![]()
Stel je even voor, post een piccie... je kent het wel![]()
Misschien hangt het ervan af wat je in je haar smeert voordat je het wel/niet wast? Mijn vriendin wil mij haarmaskers gaang evenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:08 schreef MadGuy het volgende:
Overigens, gisteren met vrienden uit eten geweest. Eén van hen maakte de opmerking dat ik inmiddels wel een staart kan zetten en of ik het toevallig liet groeien. Goed, het wordt dus opgemerkt, we gaan de goede kant op...
Wat ik me ook afvraag... is elke dag wassen écht slecht? Ik hou tegenwoordig aan dat ik me om de dag was. Dus één dag wel, één dag niet. Ik merk dat soms de volgende dag mijn haar perfect zit, maar meestal ook gewoon niet en erg vervelend is. De dag dat ik het wel was, zit het ook lang niet altijd top, maar voelt het tenminste wel goed aan.
Is het nu écht slecht om elke dag te wassen? Zou ik misschien wel elke dag cremespoeling kunnen gebruiken?
Hm, dat kan welquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:25 schreef MadGuy het volgende:
Ze zeggen dat het daardoor juist vet wordt...
Tsja, föhn is misschien beetje verwijfd, maar wel verdomde handigquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:09 schreef MadGuy het volgende:
Ja, dat is inderdaad de truck. Het verrotte is dat daar meestal geen tijd voor heb. Het beste zou zijn het gewoon op te laten drogen en dat zit het meestal wel goed.
Een föhn vind ik eigenlijk zo stom...
Meestal laat ik het gewoon opdrogen tenzij ik snel weg moet dan ben je binnen 15 secs droogquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:30 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Tsja, föhn is misschien beetje verwijfd, maar wel verdomde handig![]()
Sinds wanneer? Iedereen gebruikt bij ons thuis-thuis een fohn, onmisbaar als je 's ochtends ergens heen moetquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:30 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Tsja, föhn is misschien beetje verwijfd
Dat had ik ook in dat het niet wou bewegen, vooral nog een stuk door laten groeien van achter en dan je haar laten snijden bij de kapperquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:11 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik laat mijn haar ook langer groeien, en het begint nu wel te komen.
Maar ik heb een vraag, ik wil namelijk een beetje "springerig" haar, en vooral van achteren. Dat het haar meebeweegt als je loopt en beweegt. Om dit te illustreren, dit bedoel ik zeg maar;
[afbeelding] [afbeelding]
Momenteel beweegt mijn haar niet mee als ik beweeg. Om dit wel te krijgen, is dat een gewoon een kwestie van verder laten doorgroeien of moet dat op een bepaalde manier geknipt worden?
Bedanktquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:10 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Dat had ik ook in dat het niet wou bewegen, vooral nog een stuk door laten groeien van achter en dan je haar laten snijden bij de kapper
Iets zegt me dat jij vast niet de échte Thomas Berge uit Haaksbergen bentquote:
Hier ook geen sneeuw, maar dat is niet vreemd daar ik maar op een steenworp afstand van EW woonquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:29 schreef El.Wulfo het volgende:
sneeuw?
waar dat?
ik heb niets gemerkt..behalve van die irritante wind...
Of afscheren.quote:maar iig is mn haar weer zwart mischien volgende keer toch maar mijn snor en sik meeverfen
En op de voetpaden was het platgestampt tot een glijbaan, ik lazerde bijna omver op weg naar de supermarkt.quote:Hier in Groningen 30cm
m'n vriendin heeft me liever met sikquote:
Mjah, op mijn boordeelsluipers zonder profiel gleed ik alle kanten op, vandaag bootschoenen maar aanquote:Op donderdag 3 maart 2005 01:05 schreef Speth het volgende:
[..]
En op de voetpaden was het platgestampt tot een glijbaan, ik lazerde bijna omver op weg naar de supermarkt.
waar woon je dan ergens?quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:17 schreef Lucske het volgende:
[..]
Hier ook geen sneeuw, maar dat is niet vreemd daar ik maar op een steenworp afstand van EW woon. De wind was wel o.k. vandaag, waaide lekker en haar zat goed
![]()
Off-topic gewauwel aan:quote:
Zo'n haarband, of doe je ze gewoon in een staartje?quote:en jah nu wel een klein beetje sneeuw...maar de kou is veel ergerelke dag 2 keer 10 km fietse daardoor...en vanavond buiten trainen....
maar ik heb wel sinds kort zo'n elastiek zodat me haar niet voor mn ogen waait om te voetballen, dat is een hele verbetering!
Relaxed, ga ik zeker doen binnenkortquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:25 schreef El.Wulfo het volgende:
ik heb er zelfr erg lang voor moeten lopen zoeken maar uiteindelijk vond ik ze bij een drogist, waren speciaal voor voetballers, stond erop. dus ik ha dverwacht dat hij ook bij sportzaken te verkrijgen was. het beste is dus drogisterijen af te lopen.
ik weet niet precies welke het was, in weert liggen er namelijk een stuk of 4 naast elkaar... maar volgens mij was het bij de DA.
was niet duur...paar euro geloof ik....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:29 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Relaxed, ga ik zeker doen binnenkorthoeveel was je ervoor kwijt?
Ah, dus als je conclusie mbt de studie geschiedenis is, "zo is het ongeveer gegaan" weet ik wel hoe laat het isquote:
Als je het laat uitdunnen, dan betekent het dat er korte haartjes door het langere haar komen steken. Dit kan er een beetje suf uitzien zoals je wellicht begrijpt.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:08 schreef cappp het volgende:
Ik wil ook langer haar, alleen mijn probleem is dat mijn haar heeeeel dik wordt als ik het door laat groeien. Als ik het laat uitdunnen, kan het dan lang blijven of niet?
Ik post binnenkort wel een foto, als ik mn webcam heb![]()
dan moetje eens een foto kijken van toen je begon of van een half jaar geleden ofzow, dan zie je dat t tog aardig opschiet waarschijnlijk.quote:
Geschiedenis is altijd "zo is het ongeveer gegaan". Jep, mijn studie neemt mijn leven over. Tijd om af te studeren...quote:Op maandag 7 maart 2005 17:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ah, dus als je conclusie mbt de studie geschiedenis is, "zo is het ongeveer gegaan" weet ik wel hoe laat het is
Tijd voor een muffin in het LAK dus...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:51 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Geschiedenis is altijd "zo is het ongeveer gegaan". Jep, mijn studie neemt mijn leven over. Tijd om af te studeren...
Haha, nee. Ik bedoelde eigenlijk meer dat mijn haar, als ik het uittrek ook ongeveer zo lang is. Alleen voor lijkt het om een of andere rare reden iets achter te blijven en daar baal ik licht van. Ach, het duurt nog een poos voordat ik naar de kapper ga. Gelukkig maar.
What?quote:Op donderdag 10 maart 2005 05:43 schreef HotFudge het volgende:
[..]
Tijd voor een muffin in het LAK dus...![]()
haha, wtf gastquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:38 schreef DarcMarc het volgende:
ik heb het opgegeven mijn haar is weer kortwas 1 slappe hap, moest het om de twee dagen wassen en het zat gewoon niet meer !
Zo lang was het [afbeelding]
nu weer kort [afbeelding]
Veel succes voor de mensen die het nog wel door laten groeien, na twee jaar is het leuk geweest
Holy Shit, zonde zeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:38 schreef DarcMarc het volgende:
ik heb het opgegeven mijn haar is weer kortwas 1 slappe hap, moest het om de twee dagen wassen en het zat gewoon niet meer !
Zo lang was het [afbeelding]
nu weer kort [afbeelding]
Veel succes voor de mensen die het nog wel door laten groeien, na twee jaar is het leuk geweest
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:32 schreef MadGuy het volgende:
Waarom gaat het bij jou voor zo snel, Skv?
Het doel van shampoo is om het haar schoon te maken, het blijft agressief spul hoe je het ook went of keert. Plus dat het een stuk vetter wordt als je dagelijks shampoo + conditioner gebruikt. Ik beperk het tot een keer per week, nadat ik het een nacht in de amandelolie heb laten zitten voor de droge punten.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik zit er sterk over te denken mijn haar elke dag met shampoo en cremespoeling te wassen...
Liggen zelfs? Leg uit?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:30 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Het doel van shampoo is om het haar schoon te maken, het blijft agressief spul hoe je het ook went of keert. Plus dat het een stuk vetter wordt als je dagelijks shampoo + conditioner gebruikt. Ik beperk het tot een keer per week, nadat ik het een nacht in de amandelolie heb laten zitten voor de droge punten.
Juist niet. Lekker koppie zoquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:20 schreef S-Two het volgende:
Zonde DarcMarc. Echt zonde.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:56 schreef MadGuy het volgende:
Ja maar, schatje. Jij houdt van alles wat gemillimeterd is!
Ik denk gewoon dat het met verschillende omstandigheden te maken heeft. Vochtigheid in de lucht, weersomstandigheden, hoe je geslapen heb, hoe je gesteldheid is, je humeur...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 02:29 schreef Speth het volgende:
Af en toe zit het gewoon slecht, welke omstandigheden daar aan ten grondslag liggen weet ik niet, maar het ligt niet aan de manier waarop ik het behandel, aangezien dat eigenlijk altijd hetzelfde is.
Het is dus een pot ouderwetste brylcreem geworden. En 't werkt wel goed, al is mijn haar nog niet lang genoeg om het effect te bereiken dat ik aanvankelijk voor ogen had.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 01:50 schreef Summerteeth het volgende:
Bestaat er gel/wax/mousse/.. dat een wetlook geeft zonder dat 't hard wordt? Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het van die harde plukken voor m'n ogen..
Ik heb het kort laten knippen omdat de linkerkant langer was dan de rechter kant, maar dat komtquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:41 schreef Speth het volgende:
[..]
haha, wtf gast
Dat je het iets korter wil... maar dit is wel HEEL kortGa je het echt zo laten, of..?
Nee hoorquote:
Ik gok Lacoste of SKV die kijkt er ook niet zo vrolijk doorquote:Op zondag 13 maart 2005 12:02 schreef El.Wulfo het volgende:
nu maar hopen dat andere er niet ook door quiten
Je kan altijd overnieuw beginnen, doe ik ookquote:Op zondag 13 maart 2005 17:30 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik heb het kort laten knippen omdat de linkerkant langer was dan de rechter kant, maar dat komt
omdat ik er een paar keer aan de zijkant hebt lopen knippen
En ik laat het zo
[..]
Nee hoor
[..]
Ik gok Lacoste of SKV die kijkt er ook niet zo vrolijk door![]()
huhmmz...werkt nog steeds niet echt geloof ikquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:30 schreef Lucske het volgende:
Zal inderdaad wel schelen ja. Voeg me maar 'n keer toe op msn: lucpeulen <bij> xs4all . nederland, scheelt off-topic gewauwel in de toekomst
.
Uh nee, ik zie niks hier :-S. Doe 's opnieuw toevoegen, en anders ff mailen op dat adresquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:53 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
huhmmz...werkt nog steeds niet echt geloof ik![]()
Waar en hoe duur?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:26 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Bij mij werkt Andrelon Glad & Stijl (conditioner & shampoo) best wel tegen pluizig haar.
dude dat is best langquote:
ANDRELON CREMESPOELING GLAD & STEIL ¤ 3,45quote:
Ook zoquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:07 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
dude dat is best langLaatste keer dat ik foto van jou zag was het nog niet eens op de helft
Maar, hoe zit het met model dan?
1) Als je echt goed advies wil --> De kapper. Je krijgt misschien wel dure shit (ik heb ooit potje wax van 'fudge' gehad van 15¤ , maar werkte wel verrekte goed), maar wel spul dat werkt.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:24 schreef OldJeller het volgende:
1) Welk haarproduct kan ik gebruiken?
2) Oja en m'n mat krult hevig op..![]()
![]()
is daar nog wat aan te doen?
Euhm.. misschien 1 keer, maar niet voor bijknippen, maar gewoon om weer helemaal kort te laten knippen. Zal ergens in september/oktober geweest zijn dat ik voor het laatst bij de kapper ben geweest...quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:34 schreef Summerteeth het volgende:
Gaat hard, Kluupkluup! Hoe vaak ben je in de tussentijd naar de kapper geweest, als ik vragen mag?
Haha, mooi experiment. Gewoon fles geleeegd op je hoofd, of speciale olijfolie gehaald?quote:Op donderdag 17 maart 2005 07:51 schreef 205_Lacoste het volgende:
Had gisternacht even geprobeerd wat het effect was van een nachtje slapen met olijfolie in je haarVolgens diverse sites zou dit je haar weer soepel, glanzend en zacht maken. Vanochtend natuurlijk de boel uitgespoeld maar volgens mij heb ik nu een ontzettend vette kop.
Even afwachten tot het helemaal droog is.
volgens mij werd er Fabio bedoeld, google daar maar eens op en houd je vastquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:37 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Volgens mij een voetballer
[afbeelding]
Zo, snelle reactiequote:Op donderdag 17 maart 2005 10:25 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij werd er Fabio bedoeld, google daar maar eens op en houd je vast
Succes heren en hou vol en geduld en zo
*Ook afvraagtquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:50 schreef super-muffin het volgende:
Wat is in laagjes laten knippen ongeveer.
heeft iemand er een foto van ofzo?
Mijn haar is nu best wel lang, het hangt op m'n schouders
Bij mij dus ook.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:40 schreef Taconew het volgende:
denk op het moment niet al teveel aan J.P.Balkenende, zo zit mijn haar als ik de hele dag over mijn bolletje aan het wrijven ben...
M'n haar is wel zacht maar zoals verwacht ook behoorlijk vettig. Geen speciale olijfolie voor gekocht, gewoon dezelfde gebruikt die ik ook gebruik om te koken. Vanmiddag/vanavond m'n haar maar eens met aangelengde shampoo wassen. M'n haar is in ieder geval gevoed dunkt mequote:Op donderdag 17 maart 2005 09:49 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Haha, mooi experiment. Gewoon fles geleeegd op je hoofd, of speciale olijfolie gehaald?
M'n haar is wel zacht maar zoals verwacht ook behoorlijk vettig. Geen speciale olijfolie voor gekocht, gewoon dezelfde gebruikt die ik ook gebruik om te koken. Vanmiddag/vanavond m'n haar maar eens met aangelengde shampoo wassen. M'n haar is in ieder geval gevoed dunkt mequote:Op donderdag 17 maart 2005 09:49 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Haha, mooi experiment. Gewoon fles geleeegd op je hoofd, of speciale olijfolie gehaald?
Ook gij Zjroen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bij mij dus ook.
Ben het nu zo'n kleine 4 maanden aan het laten groeien, en het valt er nu toch wel aan af te zien. Maar het moet nog langer.
Die harde wind is erg kut. 's Ochtends doe ik mn haar een beetje goed, maar als ik op school aan kom (13 km fietsen) is het toch helemaal verwaaidquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ook gij Zjroen?
de wind is niet mijn beste vrind... Het gaat maar voor mn ogen hangen..
Die troep is vaak ontzettend agressief waardoor je haar o.a. uitdroogt en breekt. Niet echt een aanrader als je haar al niet al te sterk is. Aan de andere kant kan je wel over alles moeilijk doen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:31 schreef Varr het volgende:
Hoezo verneukt dat je haar.....
Dan krijg je toch dat er een soort boog in komt, aangezien het op je schouders rust gaat het naar voren groeien oftewel je krijgt er een bocht in. Of is dat niet zo?quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:50 schreef super-muffin het volgende:
Mijn haar is nu best wel lang, het hangt op m'n schouders
Mja ik merk niet zoveel daarvan hoor, was ook elke keer mn haar met shampoo als ik douch, Dat moet toch ook schadelijk zijn? Als mn haar maar goed zit.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Die troep is vaak ontzettend agressief waardoor je haar o.a. uitdroogt en breekt. Niet echt een aanrader als je haar al niet al te sterk is. Aan de andere kant kan je wel over alles moeilijk doen.
Inmiddels m'n haar gewassen en met Gliss Kur deep repair conditioner behandeld. Niet meer vet en lekker schoon en zacht nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |