haha, wtf gastquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:38 schreef DarcMarc het volgende:
ik heb het opgegeven mijn haar is weer kortwas 1 slappe hap, moest het om de twee dagen wassen en het zat gewoon niet meer !
Zo lang was het [afbeelding]
nu weer kort [afbeelding]
Veel succes voor de mensen die het nog wel door laten groeien, na twee jaar is het leuk geweest
Holy Shit, zonde zeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:38 schreef DarcMarc het volgende:
ik heb het opgegeven mijn haar is weer kortwas 1 slappe hap, moest het om de twee dagen wassen en het zat gewoon niet meer !
Zo lang was het [afbeelding]
nu weer kort [afbeelding]
Veel succes voor de mensen die het nog wel door laten groeien, na twee jaar is het leuk geweest
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:32 schreef MadGuy het volgende:
Waarom gaat het bij jou voor zo snel, Skv?
Het doel van shampoo is om het haar schoon te maken, het blijft agressief spul hoe je het ook went of keert. Plus dat het een stuk vetter wordt als je dagelijks shampoo + conditioner gebruikt. Ik beperk het tot een keer per week, nadat ik het een nacht in de amandelolie heb laten zitten voor de droge punten.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik zit er sterk over te denken mijn haar elke dag met shampoo en cremespoeling te wassen...
Liggen zelfs? Leg uit?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:30 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Het doel van shampoo is om het haar schoon te maken, het blijft agressief spul hoe je het ook went of keert. Plus dat het een stuk vetter wordt als je dagelijks shampoo + conditioner gebruikt. Ik beperk het tot een keer per week, nadat ik het een nacht in de amandelolie heb laten zitten voor de droge punten.
Juist niet. Lekker koppie zoquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:20 schreef S-Two het volgende:
Zonde DarcMarc. Echt zonde.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:56 schreef MadGuy het volgende:
Ja maar, schatje. Jij houdt van alles wat gemillimeterd is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |