quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:22 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je zal helaas je strepen opnieuw moeten verdienen... n00b![]()
Stel je even voor, post een piccie... je kent het wel![]()
Misschien hangt het ervan af wat je in je haar smeert voordat je het wel/niet wast? Mijn vriendin wil mij haarmaskers gaang evenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:08 schreef MadGuy het volgende:
Overigens, gisteren met vrienden uit eten geweest. Eén van hen maakte de opmerking dat ik inmiddels wel een staart kan zetten en of ik het toevallig liet groeien. Goed, het wordt dus opgemerkt, we gaan de goede kant op...
Wat ik me ook afvraag... is elke dag wassen écht slecht? Ik hou tegenwoordig aan dat ik me om de dag was. Dus één dag wel, één dag niet. Ik merk dat soms de volgende dag mijn haar perfect zit, maar meestal ook gewoon niet en erg vervelend is. De dag dat ik het wel was, zit het ook lang niet altijd top, maar voelt het tenminste wel goed aan.
Is het nu écht slecht om elke dag te wassen? Zou ik misschien wel elke dag cremespoeling kunnen gebruiken?
Hm, dat kan welquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:25 schreef MadGuy het volgende:
Ze zeggen dat het daardoor juist vet wordt...
Tsja, föhn is misschien beetje verwijfd, maar wel verdomde handigquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:09 schreef MadGuy het volgende:
Ja, dat is inderdaad de truck. Het verrotte is dat daar meestal geen tijd voor heb. Het beste zou zijn het gewoon op te laten drogen en dat zit het meestal wel goed.
Een föhn vind ik eigenlijk zo stom...
Meestal laat ik het gewoon opdrogen tenzij ik snel weg moet dan ben je binnen 15 secs droogquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:30 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Tsja, föhn is misschien beetje verwijfd, maar wel verdomde handig![]()
Sinds wanneer? Iedereen gebruikt bij ons thuis-thuis een fohn, onmisbaar als je 's ochtends ergens heen moetquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:30 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Tsja, föhn is misschien beetje verwijfd
Dat had ik ook in dat het niet wou bewegen, vooral nog een stuk door laten groeien van achter en dan je haar laten snijden bij de kapperquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:11 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik laat mijn haar ook langer groeien, en het begint nu wel te komen.
Maar ik heb een vraag, ik wil namelijk een beetje "springerig" haar, en vooral van achteren. Dat het haar meebeweegt als je loopt en beweegt. Om dit te illustreren, dit bedoel ik zeg maar;
[afbeelding] [afbeelding]
Momenteel beweegt mijn haar niet mee als ik beweeg. Om dit wel te krijgen, is dat een gewoon een kwestie van verder laten doorgroeien of moet dat op een bepaalde manier geknipt worden?
Bedanktquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:10 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Dat had ik ook in dat het niet wou bewegen, vooral nog een stuk door laten groeien van achter en dan je haar laten snijden bij de kapper
Iets zegt me dat jij vast niet de échte Thomas Berge uit Haaksbergen bentquote:
Hier ook geen sneeuw, maar dat is niet vreemd daar ik maar op een steenworp afstand van EW woonquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:29 schreef El.Wulfo het volgende:
sneeuw?
waar dat?
ik heb niets gemerkt..behalve van die irritante wind...
Of afscheren.quote:maar iig is mn haar weer zwart mischien volgende keer toch maar mijn snor en sik meeverfen
En op de voetpaden was het platgestampt tot een glijbaan, ik lazerde bijna omver op weg naar de supermarkt.quote:Hier in Groningen 30cm
m'n vriendin heeft me liever met sikquote:
Mjah, op mijn boordeelsluipers zonder profiel gleed ik alle kanten op, vandaag bootschoenen maar aanquote:Op donderdag 3 maart 2005 01:05 schreef Speth het volgende:
[..]
En op de voetpaden was het platgestampt tot een glijbaan, ik lazerde bijna omver op weg naar de supermarkt.
waar woon je dan ergens?quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:17 schreef Lucske het volgende:
[..]
Hier ook geen sneeuw, maar dat is niet vreemd daar ik maar op een steenworp afstand van EW woon. De wind was wel o.k. vandaag, waaide lekker en haar zat goed
![]()
Off-topic gewauwel aan:quote:
Zo'n haarband, of doe je ze gewoon in een staartje?quote:en jah nu wel een klein beetje sneeuw...maar de kou is veel ergerelke dag 2 keer 10 km fietse daardoor...en vanavond buiten trainen....
maar ik heb wel sinds kort zo'n elastiek zodat me haar niet voor mn ogen waait om te voetballen, dat is een hele verbetering!
Relaxed, ga ik zeker doen binnenkortquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:25 schreef El.Wulfo het volgende:
ik heb er zelfr erg lang voor moeten lopen zoeken maar uiteindelijk vond ik ze bij een drogist, waren speciaal voor voetballers, stond erop. dus ik ha dverwacht dat hij ook bij sportzaken te verkrijgen was. het beste is dus drogisterijen af te lopen.
ik weet niet precies welke het was, in weert liggen er namelijk een stuk of 4 naast elkaar... maar volgens mij was het bij de DA.
was niet duur...paar euro geloof ik....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:29 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Relaxed, ga ik zeker doen binnenkorthoeveel was je ervoor kwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |