abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25246041
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 08:22 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Je zal helaas je strepen opnieuw moeten verdienen... n00b

Stel je even voor, post een piccie... je kent het wel

Ok dit ben ik, onder me andere nickname fucktskullet:
buhuh, plaatje wil niet : http://www.mulletjunky.com/webimages/fuctskull.jpg

Ik ben arm, kansloos en kaal, op me staartje na
pi_25247982
Geile foto, witteparelroguefucktskullet...
pi_25249830
Overigens, gisteren met vrienden uit eten geweest. Eén van hen maakte de opmerking dat ik inmiddels wel een staart kan zetten en of ik het toevallig liet groeien. Goed, het wordt dus opgemerkt, we gaan de goede kant op...

Wat ik me ook afvraag... is elke dag wassen écht slecht? Ik hou tegenwoordig aan dat ik me om de dag was. Dus één dag wel, één dag niet. Ik merk dat soms de volgende dag mijn haar perfect zit, maar meestal ook gewoon niet en erg vervelend is. De dag dat ik het wel was, zit het ook lang niet altijd top, maar voelt het tenminste wel goed aan.

Is het nu écht slecht om elke dag te wassen? Zou ik misschien wel elke dag cremespoeling kunnen gebruiken?
pi_25249906
Ik was het wel elke dag alleen al omdat ik het zonder te wassen smerig vind aanvoelen
pi_25250058
Ze zeggen dat het daardoor juist vet wordt...
pi_25250072
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:08 schreef MadGuy het volgende:
Overigens, gisteren met vrienden uit eten geweest. Eén van hen maakte de opmerking dat ik inmiddels wel een staart kan zetten en of ik het toevallig liet groeien. Goed, het wordt dus opgemerkt, we gaan de goede kant op...

Wat ik me ook afvraag... is elke dag wassen écht slecht? Ik hou tegenwoordig aan dat ik me om de dag was. Dus één dag wel, één dag niet. Ik merk dat soms de volgende dag mijn haar perfect zit, maar meestal ook gewoon niet en erg vervelend is. De dag dat ik het wel was, zit het ook lang niet altijd top, maar voelt het tenminste wel goed aan.

Is het nu écht slecht om elke dag te wassen? Zou ik misschien wel elke dag cremespoeling kunnen gebruiken?
Misschien hangt het ervan af wat je in je haar smeert voordat je het wel/niet wast? Mijn vriendin wil mij haarmaskers gaang even maar kweet niet precies wat ik daarmee moet
pi_25250121
Haarmaskers zijn gewoon een soort cremes, die op shampoo lijken. Het is ietsjes dikker. Je smeert het eigenlijk over het gehele (handdoek) droge haar tot in de punten en laat het zo 2 a 3 minuutjes zitten. Daarna uitspoelen en je haar weer drogen. Het is als het goed is zeer intensief verzorgend!

Ik smeer er eigenlijk tegenwoordig alleen Henna Plus Hairwonder meuk in. Wax is te vies en te vet en gel is te hard. Dit bevalt prima, mits ik die dag mijn haar heb gewassen anders wordt mijn haar alleen maar vies slierterig. Misschien toch maar iedere dag wassen?
pi_25250134
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:25 schreef MadGuy het volgende:
Ze zeggen dat het daardoor juist vet wordt...
Hm, dat kan wel

Toch maar eens gaan proberen zonder te wassen
pi_25250168
Ik doe verder niks met mijn haar. Geen gel of wax of wat dan ook erin. Het gaat nu vrij goed zitten. Gewoon op laten drogen does the trick .
pi_25250751
Ja, dat is inderdaad de truck. Het verrotte is dat daar meestal geen tijd voor heb. Het beste zou zijn het gewoon op te laten drogen en dat zit het meestal wel goed.

Een föhn vind ik eigenlijk zo stom...
pi_25251051
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:09 schreef MadGuy het volgende:
Ja, dat is inderdaad de truck. Het verrotte is dat daar meestal geen tijd voor heb. Het beste zou zijn het gewoon op te laten drogen en dat zit het meestal wel goed.

Een föhn vind ik eigenlijk zo stom...
Tsja, föhn is misschien beetje verwijfd, maar wel verdomde handig
pi_25251104
Ja, dat dus...
pi_25251670
Ik laat mijn haar ook langer groeien, en het begint nu wel te komen.
Maar ik heb een vraag, ik wil namelijk een beetje "springerig" haar, en vooral van achteren. Dat het haar meebeweegt als je loopt en beweegt. Om dit te illustreren, dit bedoel ik zeg maar;

Momenteel beweegt mijn haar niet mee als ik beweeg. Om dit wel te krijgen, is dat een gewoon een kwestie van verder laten doorgroeien of moet dat op een bepaalde manier geknipt worden?
pi_25251716
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:30 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

Tsja, föhn is misschien beetje verwijfd, maar wel verdomde handig
Meestal laat ik het gewoon opdrogen tenzij ik snel weg moet dan ben je binnen 15 secs droog .
pi_25252707
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:30 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

Tsja, föhn is misschien beetje verwijfd
Sinds wanneer? Iedereen gebruikt bij ons thuis-thuis een fohn, onmisbaar als je 's ochtends ergens heen moet
pi_25253323
zucht waarom knippen kappers het altijd korter dan je eigenlijk wilt, me haar groeit al zo langzaam, kan ik weer opnieuw beginnen . Naja zit nu wel iig een model in voor wat langer haar.
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_25253355
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:11 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik laat mijn haar ook langer groeien, en het begint nu wel te komen.
Maar ik heb een vraag, ik wil namelijk een beetje "springerig" haar, en vooral van achteren. Dat het haar meebeweegt als je loopt en beweegt. Om dit te illustreren, dit bedoel ik zeg maar;

[afbeelding] [afbeelding]

Momenteel beweegt mijn haar niet mee als ik beweeg. Om dit wel te krijgen, is dat een gewoon een kwestie van verder laten doorgroeien of moet dat op een bepaalde manier geknipt worden?
Dat had ik ook in dat het niet wou bewegen, vooral nog een stuk door laten groeien van achter en dan je haar laten snijden bij de kapper
pi_25254727
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 18:10 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Dat had ik ook in dat het niet wou bewegen, vooral nog een stuk door laten groeien van achter en dan je haar laten snijden bij de kapper
Bedankt
pi_25256648
Donkere Marc, was jij het iedere dag?
pi_25261861
I'm in.

Tenminste, ik ga weer eens een poging wagen. Morgen post ik wel wat foto's.
suburban gangster flow
pi_25263868
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:42 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Bedankt
Iets zegt me dat jij vast niet de échte Thomas Berge uit Haaksbergen bent

Wel leuk detail, foto's waar je handtekeningen uitdeelt.
pi_25270196
Hier vlot 't ff niet. Erg irritant is 't dat 't onder m'n oren door naar voor krult, daardoor krijg je een heel raar effect

[ Bericht 3% gewijzigd door Lucske op 26-02-2005 22:04:40 ]
pi_25271807
Je moet het even wat tijd geven, denk ik. Het moet nu vooral voller worden achter, zodat het elkaar wat opheft...
pi_25282857
Ah hier is dat topic gebleven. Ik ga ook maar weer eens wat foto's maken. Ben weer naar de kapper geweest. Het is weer iets korter, ziet er weer wat sportiever uit te lang vooral voor maakt nogal lijzig.

Het probleem is bij de kapper altijd de zijkant. Ik weet nooit wat ik met de zijkant moet doen. Meestal willen ze het door laten lopen naar achter, dus vanaf voor geleidelijk langer tot de lengte van achter. Maar wat ook kan is de zijkant gelijke lengte als voor en dan achter alleen langer.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_25284923
Zijkant is inderdaad een probleem, net als voor. Heel naar allemaal...
pi_25288078
Een iets betere foto net gemaakt na het douchen.

pi_25288114
ha grappig, dan krult het op!
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:24:20 #178
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_25335355
Jezus, wat haat ik harde wind. Sneeuw, daarentegen, is cool. Mijn haar zat fantastisch!
pi_25335425
sneeuw?
waar dat?
ik heb niets gemerkt..behalve van die irritante wind...
Azwethinkweiz
pi_25335647
en dan moet ik zo weg door de sneeuw
maar iig is mn haar weer zwart mischien volgende keer toch maar mijn snor en sik meeverfen
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_25336115
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 19:29 schreef El.Wulfo het volgende:
sneeuw?
waar dat?
ik heb niets gemerkt..behalve van die irritante wind...
Hier ook geen sneeuw, maar dat is niet vreemd daar ik maar op een steenworp afstand van EW woon . De wind was wel o.k. vandaag, waaide lekker en haar zat goed
pi_25338704
Geen sneeuw?!

Hier in Groningen 30cm
  donderdag 3 maart 2005 @ 01:05:05 #183
95608 Speth
Rorschach
pi_25340763
quote:
maar iig is mn haar weer zwart mischien volgende keer toch maar mijn snor en sik meeverfen
Of afscheren.
quote:
Hier in Groningen 30cm
En op de voetpaden was het platgestampt tot een glijbaan, ik lazerde bijna omver op weg naar de supermarkt.
  donderdag 3 maart 2005 @ 01:06:43 #184
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_25340783
Haar laten groeien? Dat doe ik constant... tot ik weer naar de kapper ga
Zo niet, dan toch...
pi_25340876
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 01:05 schreef Speth het volgende:

[..]

Of afscheren.
m'n vriendin heeft me liever met sik
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_25343214
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 01:05 schreef Speth het volgende:

[..]

En op de voetpaden was het platgestampt tot een glijbaan, ik lazerde bijna omver op weg naar de supermarkt.
Mjah, op mijn boordeelsluipers zonder profiel gleed ik alle kanten op, vandaag bootschoenen maar aan
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:47:15 #187
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_25345756
Hier in Zeeuws-Vlaanderen is het gisteravond pas veel beginnen sneeuwen. Nou ligt er wel een laagje
Zo niet, dan toch...
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:29:54 #188
82589 S-Two
barba macacu
pi_25346963
Mn haar zit met dit weer op school altijd kut (door mn muts ).
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_25347321
Hier in Katwijk ook volop sneeuw
pi_25349042
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:17 schreef Lucske het volgende:

[..]

Hier ook geen sneeuw, maar dat is niet vreemd daar ik maar op een steenworp afstand van EW woon . De wind was wel o.k. vandaag, waaide lekker en haar zat goed
waar woon je dan ergens?

en jah nu wel een klein beetje sneeuw...maar de kou is veel erger elke dag 2 keer 10 km fietse daardoor...en vanavond buiten trainen....
maar ik heb wel sinds kort zo'n elastiek zodat me haar niet voor mn ogen waait om te voetballen, dat is een hele verbetering!
Azwethinkweiz
pi_25351575
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 18:00 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

waar woon je dan ergens?
Off-topic gewauwel aan:
In Ech . Tot volgend jaar overigens bij sommige vakken van TN (ging je toch doen?)
Off-topic gewauwel uit.
quote:
en jah nu wel een klein beetje sneeuw...maar de kou is veel erger elke dag 2 keer 10 km fietse daardoor...en vanavond buiten trainen....
maar ik heb wel sinds kort zo'n elastiek zodat me haar niet voor mn ogen waait om te voetballen, dat is een hele verbetering!
Zo'n haarband, of doe je ze gewoon in een staartje?
pi_25353280
offtopic
jah TN is het geworden definitief,
maar eerst nog ff mn examen halen
en ech is idd niet zo ver /offtopic

jah zo'n haarband, een staartje gaat wel maar als je een beetje kopt is er kans dat de helft weer losschiet en voor mn ogen hangt. dit houdt alles uit mijn gezicht

dus...niet echt duidelijk maar als je goed kijkt zie je hem wel...ongeveer 1 cm breed ...
Azwethinkweiz
pi_25353558
Zal inderdaad wel schelen ja . Voeg me maar 'n keer toe op msn: lucpeulen <bij> xs4all . nederland, scheelt off-topic gewauwel in de toekomst .
pi_25364049
El.Wulfo:

Waar haal je die dingen?!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 16:25:43 #195
103192 El.Wulfo
I Am Mine
pi_25365409
ik heb er zelfr erg lang voor moeten lopen zoeken maar uiteindelijk vond ik ze bij een drogist, waren speciaal voor voetballers, stond erop. dus ik ha dverwacht dat hij ook bij sportzaken te verkrijgen was. het beste is dus drogisterijen af te lopen.
ik weet niet precies welke het was, in weert liggen er namelijk een stuk of 4 naast elkaar... maar volgens mij was het bij de DA.
Azwethinkweiz
pi_25366180
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 16:25 schreef El.Wulfo het volgende:
ik heb er zelfr erg lang voor moeten lopen zoeken maar uiteindelijk vond ik ze bij een drogist, waren speciaal voor voetballers, stond erop. dus ik ha dverwacht dat hij ook bij sportzaken te verkrijgen was. het beste is dus drogisterijen af te lopen.
ik weet niet precies welke het was, in weert liggen er namelijk een stuk of 4 naast elkaar... maar volgens mij was het bij de DA.
Relaxed, ga ik zeker doen binnenkort hoeveel was je ervoor kwijt?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 17:52:55 #197
82589 S-Two
barba macacu
pi_25366508
Ik denk dat ik zo'n ding binnenkort ook wel nodig heb .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_25370203

Hij heeft wel chill lang haar .. hoe kan het dat zijn haar zo snel groeit
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:09:47 #199
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_25370461
Hij heeft inderdaad perfect droomhaar...
  zondag 6 maart 2005 @ 11:35:36 #200
103192 El.Wulfo
I Am Mine
pi_25393519
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 17:29 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

Relaxed, ga ik zeker doen binnenkort hoeveel was je ervoor kwijt?
was niet duur...paar euro geloof ik....

en vandaag zit me haar heel erg goed
Azwethinkweiz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')