Mooi zoquote:
Ach, je leert er mee leven.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 16:57 schreef golfer het volgende:
En ja hoor, het is just me weer eens gelukt in een gesloten topic te posten.
Maar hoe is het nou met je mondje nu die kies er uit is?quote:
Alvast een voorproefje voor vanavondquote:Op woensdag 2 februari 2005 16:58 schreef Againzender het volgende:
ZO, we lagen er uit op het moment dat de vorige dichtging volgens mij.
Voor mij vanavond geen Isketch. Ik zit dan in het Philips Stadion .quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:26 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de vorige downtime. Vanavond weer isketch tijdens de databasewerkzaamheden?
Voornaam: Ingequote:Op woensdag 2 februari 2005 17:52 schreef --Globe-- het volgende:
verkeerde topic
nee man, dit is het goede topicquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:52 schreef --Globe-- het volgende:
verkeerde topic
[HOOLS]Hét VBL café #535 Wachten op de nieuwe mascotte.....quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:57 schreef methodmich het volgende:
Wie is nu weer Inge???
Foto's!!!quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
[HOOLS]Hét VBL café #535 Wachten op de nieuwe mascotte.....
Geen vreemde
Ow my gowd hij gaat me bombarderenquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:59 schreef methodmich het volgende:
Heeft tong een nieuwe PC? Dat wordt MP3's verzenden vanavond tong.
Nu eten!
Volgende week donderdag.. Ik blijf er alleen wel nog 4 weekjes nu last van houden...quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:13 schreef just me het volgende:
hoe lang gaat het duren Bloem voordat je uitslag krijgt?
Hopelijk volgende week een positieve uitslag en minimaal 4 weken onthouding dus voor je Blumchen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:15 schreef Blumchen het volgende:
Volgende week donderdag.. Ik blijf er alleen wel nog 4 weekjes nu last van houden...
Dingenquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah. Dingen.![]()
Die zijn echt zo lekker he.
Beterschap ermee Bloempie!quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:15 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Volgende week donderdag.. Ik blijf er alleen wel nog 4 weekjes nu last van houden...
Waar is 'ie dan?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Nog interesse in isketch straks? Dan maak ik een Hoolsje aan.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:40 schreef Suijk het volgende:
Inderdaad, sterkte bloem. Ga maar veel dansen, dat is goed voor je.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee Mel, je bent al snel weer thuis..
Zal je zo eens bellen...
weer down he?quote:
Popo toch ik bedoelde langs de lijn.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:42 schreef popolon het volgende:
[..]
weer down he?
ff niet gefokt, wat andere prioriteiten
we zullen het wel zien, max. 1 uur dus
Haha ja da's ook weer zo. Ik schrijf t anders wel ff op, niet dat ik ooit in mn agenda kijk, maar t is een begin.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Je plant dus gewoon op die dag een VBL-meet
uiteraardquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Popo toch ik bedoelde langs de lijn.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Net op het RTL-nieuws. Een nieuw pretpark in Amerika.
Het Jesus Christus pretpark. 3 x per dag live de kruisiging van Christus met een hotdog en chips te aanschouwen.
ja dat had k al wel meegekregen, k wilde vannacht op internet toen k weer thusikwam maar toen deed internet t niet en gedurende de dag zijn er een paar goede momenten geweest waarop internet t redelijk deed. Maar vervolgens ging fok weer down end at was helemaal jammer want k had de volgende hools klaarstaanquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ha eend! Straks downtime!
Die lucht van verbrand rubber deed het hem, denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:29 schreef rubbereend het volgende:
fijnkomt je ook ff isketchen gaat iedereen er meteen vandoor. Stink ik ofzo?
Vooral komen als ik er niet benquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:37 schreef rubbereend het volgende:
k zal die meet eens heroverwegen
Just me kan doorposten tijdens downtimequote:Op woensdag 2 februari 2005 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie gaat de laatste post in Hools doen voor de downtime?
Die post altijd waar niemand anders kanquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Just me kan doorposten tijdens downtime
k zie t al voor me: "Hoi ik ben rubbereend"quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vooral komen als ik er niet ben
Gaan we net allemaal weg als jij binnekomt
Zo'n beetje wat Bjoooooooooro meegemaakt heeft de laatste keerquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:59 schreef rubbereend het volgende:
k zie t al voor me: "Hoi ik ben rubbereend"
De rest: "We moesten maar weer eens gaan"
Mutsen feest is al 6x verzet , en nog kunnen ze niet alle 7quote:slecht hoor bluezz dat je niet komt, neem gewoon een paar van die leuke mutsen mee.
Ik vond hem echt leuk hoor Tong.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:29 schreef tong80 het volgende:
Weer een briljant topic op slot gegooid door golfert![]()
Ja idd.. Ben er ook erg blij om.. Voel me best goed.. Alleen erg moe en buikpijn, maar dat komt vast helemaal goedquote:
Doe rustig aan meissiequote:Op woensdag 2 februari 2005 21:39 schreef Blumchen het volgende:
Ja idd.. Ben er ook erg blij om.. Voel me best goed.. Alleen erg moe en buikpijn, maar dat komt vat helemaal goed
en die mensen bij expeditie robinson maar zeurenquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:43 schreef Suijk het volgende:
En je computer is nu zo snel, dan is het logisch dat je dat doet.
Overigens zijn er op een eiland in de Indische oceaan nog 9 overlevenden van de Tsunami gevonden, ze hebben zich 39 dagen in leven gehouden met kokosnoten!
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die mensen bij expeditie robinson maar zeuren
Hahaquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die mensen bij expeditie robinson maar zeuren
ikke dus, wat heb k gewonnen? 4 pingelsquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie gaat de laatste post in Hools doen voor de downtime?
Lungontsteakingquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:32 schreef Suijk het volgende:
Weet één van jullie ER-kijkers wat longontsteking is in het Engels?
Whehehequote:Op woensdag 2 februari 2005 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ikke dus, wat heb k gewonnen? 4 pingels?
pneumoniaquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:32 schreef Suijk het volgende:
Het pc genot stijgt je naar de longen Tongquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:39 schreef tong80 het volgende:
We hebben een pneu we heben een mo we hebben een pneumonia.
La la la la lal
waarom moet ik dat als Expeditie Robbinson kijker weten?quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:32 schreef Suijk het volgende:
Dat kan ook nog ja, even vergeten. Maar jij wist het dus niet?quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom moet ik dat als Expeditie Robbinson kijker weten?
Hou je taai!quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:55 schreef Blumchen het volgende:Ik ga maar eens slapen.. Tot morgen
nee, dat hebben ze daar in de tropen niet gehadquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja, even vergeten. Maar jij wist het dus niet?
Trusteh, overigens geldt dat ook voor de overige bedgangers.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:11 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat ook plat.Even Engels voetbal kijken in bed.
See you.
Je mag ze van alles noemen, behalve Herr H.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:17 schreef ErikT het volgende:
Dat bericht op het sportjournaal over die Zwitsers
Dat spelers direct rood krijgen als ze de scheidsrechter Hasenhorl (ofzo) noemen
Doe dan maar een Macallan uit 1926quote:
1913 ook goed?quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Doe dan maar een Macallan uit 1926
13 jaar te oud !!quote:
Macallen, jummiequote:Op woensdag 2 februari 2005 23:20 schreef Againzender het volgende:
Doe dan maar een Macallan uit 1926
Jij kan het wetenquote:
op de knieen nog wel, laat sch het maar niet zienquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
* bier geeft aan pascal
Eerste post van de dag in Hoolsquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:48 schreef pascalheister het volgende:
om kwart voor 1, krijg je ze gefaxt ofzo
quote:Op donderdag 3 februari 2005 02:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Zat een leuk vrouwtje bij met een dijk van een stem
Alles erin graagquote:Op donderdag 3 februari 2005 08:12 schreef Suijk het volgende:
Mogguh, koffie is klaar.
dat zal het zijnquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:00 schreef Suijk het volgende:
Ik begreep het woord relnicht nooit zo goed, maar nu wel.
En dat is helemaal snuggerquote:Op donderdag 3 februari 2005 08:58 schreef SCH het volgende:
Er zijn duizenden van dat soort topics, ik ga lekker door hoor
Een relSCHquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:00 schreef Suijk het volgende:
Ik begreep het woord relnicht nooit zo goed, maar nu wel.
Oooooooooow neequote:
Ik heb een boerenaccent van mezelf!quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:19 schreef Bjoro het volgende:
Goedemorgen.....
Ik heb een boerenkiel van Fred Perry
quote:
wat mateja al niet met je doet !quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:31 schreef SCH het volgende:
kut man, of knut man, ik zit ineens in de onz feedback
Samen met je (nieuwe) vriendinnetje?quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:41 schreef Spideyman het volgende:
![]()
Gister een fles bedorven wijn opgedronken![]()
Het hele toilet oner de rooie prut en ik voel me nu zeeziek![]()
Drank maakt meer kapot... etc.
Hangt van zijn vader afquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:49 schreef just me het volgende:
ja gaat toch wel naar mateja vanavond??
Nee met een maat van me. Vrolijkheid komt inderdaad niet in mijn woordenboek voor vandaagquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Samen met je (nieuwe) vriendinnetje?
Ik ken het gevoel wat je nu hebt zo ongeveer en daar wordt je niet bepaald vrolijk van.
Doe nie zo eng SCHquote:
Ik stotter en wil allesch van je wetenquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doe nie zo eng SCH
weet nie of het lang of kort gaat duren, als het wat langer is graag om 12.30 bellen
quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:16 schreef Bjoro het volgende:
Tis jammer dat dat die ONZ-mods zichzelf zo serieus nemen, terwijl de titel van hun forum het toch al aangeeft dat het weinig om handen heeft !
En gewoon 10 topics sluiten binnen een uur...werd hij ontgroend ofzoquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:30 schreef SCH het volgende:
Heerlijk hoe ze meteen VBL er weer bij betrekken![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:39 schreef SCH het volgende:
Een Ajacied met een verstandskies???
* persbericht schrijft
begint spreekkoor:quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nee met een maat van me. Vrolijkheid komt inderdaad niet in mijn woordenboek voor vandaag
Spidey, nam een wijntjequote:Op donderdag 3 februari 2005 09:41 schreef Spideyman het volgende:
Gister een fles bedorven wijn opgedronken![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Spidey, nam een wijntje
dat leek een leuk idee
Maar 's ochtends werd hij wakker
en hing meteen boven de plee
en van je heela heela heela hoolala !!!!
meegaatquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
*wacht op het moment dat de polonaise ingezet wordt en verdwijnt dan direct
*grijpt BS bij zn schouders en volgt in de polonaise mee naar buitenquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
*wacht op het moment dat de polonaise ingezet wordt en verdwijnt dan direct
hij zal een een keertje een kans laten lopenquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:45 schreef SCH het volgende:
meegaat
quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*grijpt BS bij zn schouders en volgt in de polonaise mee naar buiten, er gaat niets boven polonaises die overal heen gaan!
quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Spidey, nam een wijntje
dat leek een leuk idee
Maar 's ochtends werd hij wakker
en hing meteen boven de plee
en van je heela heela heela hoolala !!!!
ja en internet 7%quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Goeiemiddag.
Dik 80% vertrouwt de media op TV en radio, ik zou zeggen, slaap lekker verder, naieve randdebielen
quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]![]()
Spidey las Bjoors wijsje
en kreeg toen een idee
om Carnaval te vieren
bij Bjorolé olé
In de polonaise
met Bjoro recht in zicht
draaide Spidey Bjoro om
en kostste vol in z'n gezicht
Alaaaf![]()
Sportiefquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Dat was geen frisse aktie
Bjoro vond dit niet best
maar gelukkig in de buurt
stond het natte dweilorkest
Dus met schoon gewassen wangen
was hij meteen de man, ja
dus trakteerde Bjoro Spidey
gezellig op alcoholvrije ranja !
quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Goeiemiddag.
Dik 80% vertrouwt de media op TV en radio, ik zou zeggen, slaap lekker verder, naieve randdebielen
aaaaahhhhhhhhhh SCHattig !quote:
bij jouquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:06 schreef pascalheister het volgende:
Youp van 't Hek moet z'n rijbewijs inleveren![]()
ook goedquote:
Is dat een excuus om veel vreemd te gaan ofzo?quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:26 schreef SCH het volgende:
Friezen vieren 360 dagen per jaar carnaval - die andere 5 slapen ze.
Ik zou er niet raar van opkijken als Balkenende die laatste zin bedacht heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:29 schreef ErikT het volgende:
Net op de radio: er komt een campagne tegen illegaal software kopiëren, vooral gericht op jongeren.
Okee, leuk, gaat toch niet werken, maar tot zover a la.
En dan het laatste stukje, werkelijk briljant: "Die kinderen moeten gewoon weten dat het niet cool is om een schijfje van iemand te kopiëren, dat ze dan losers zijn."
Schitterend![]()
En ze hebben Peter R. de V. ingeschakeld om het te promotenquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:29 schreef ErikT het volgende:
Net op de radio: er komt een campagne tegen illegaal software kopiëren, vooral gericht op jongeren.
Okee, leuk, gaat toch niet werken, maar tot zover a la.
En dan het laatste stukje, werkelijk briljant: "Die kinderen moeten gewoon weten dat het niet cool is om een schijfje van iemand te kopiëren, dat ze dan losers zijn."
Schitterend![]()
Ik laat m nog staan. Ik heb er nl een krat bier op staan dat hij volgend jaar topscorer wordt in de Eredivisie...quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:35 schreef Spideyman het volgende:
je sig klopt trouwens niet meer, tenzij je Brescia fan bent![]()
Verloren zaakquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:46 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik laat m nog staan. Ik heb er nl een krat bier op staan dat hij volgend jaar topscorer wordt in de Eredivisie...
hij wou gewoon snel naar zn vrouw, geef hem eens ongelijkquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee Youp geflitst hier in Vlissingen
Moet ie maar geen 128 rijden waar je maar 70 mag
Dylan Dog is watching mequote:Op donderdag 3 februari 2005 13:32 schreef Spideyman het volgende:
Dat was namelijk een stelling in een programma gister op Ned. 3: Bij carnaval hoort vreemdgaan.
Zou je denken?quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Zou je denken?
Misschien als hij Bresica naar de middenmoot schiet, kan Hiddink niet meer om m heen...en dan...
Ik ga verkleed als Schnappie, denk ik !!quote:Carnavalsvierders mogen gratis naar RKC
In een poging om het stadion voor de wedstrijd tegen FC Groningen toch vol te krijgen, mogen Waalwijkse fans die komen opdraven in een carnavalsuitdossing zondagmiddag gratis naar binnen.
De Waalwijkse club vreest namelijk het ergste: precies tegelijk met RKC Waalwijk-FC Groningen wordt de plaatselijke carnavalsoptocht gehouden. Te vrezen valt dat om die reden het Mandemakersstadion behoorlijk leeg zal blijven.
De actie geldt overigens alleen voor de gewone supporters van de thuisclub. Voor het uitvak als ook de hoofdtribune zal gewoon moeten worden betaald.
Ik weet niet waar je huis woont en ik moet aan m'n onderzoek typenquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:08 schreef SCH het volgende:
ErikT - fiets us langs waar mijn huis woont, k wil naar je schwaaien
nieuw karaoke apparaat ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Het nieuwe geluidssysteem wordt beneden getest...
Ik tril hier weg
Ik ga denk ik verkleed als Ruud Gullitquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik ga verkleed als Schnappie, denk ik !!
quote:
mooiquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:54 schreef Blumchen het volgende:Zo.. ik ben weer lekker thuis op mijn kamertje
K voel me vandaag gelukkig niet meer zo vaag.. Alleen wel beetje pijn vandaag, en heb keelpijn door dat zuurstof dingentje in mijn keel.. Verder gaat het oke
stuur hem ook ff hier langs !!quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:02 schreef rubbereend het volgende:
mn baas kwam net ff langskrijg k ff 50 euro voor de carnaval
In dat geval wil ik ook wel even carnaval vierenquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi
mn baas kwam net ff langskrijg k ff 50 euro voor de carnaval
quote:
drink je het 1e halve uur op zijn kosten !quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij is net weg
dat zijn toch weer mooi, 33 biertjes
verkleed als bloemetje ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:21 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen gaat ook carnaval vieren
hou op ik haal zaterdagavond altijd een hele berg bonnen en dan kom k er maandagmiddag altijd al achter dat ik ineens zonder bonnen zitquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
drink je het 1e halve uur op zijn kosten !![]()
waar ga je heen?quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:21 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen gaat ook carnaval vieren
Naar scheik of zo.. T feest van sjaan..Mijn broer moet daar draaien..quote:
Scheik of Schaijk?quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:18 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Naar scheik of zo.. T feest van sjaan..Mijn broer moet daar draaien..
Kent iemand van jullie het nummer paty paty van Michel Jonasz??
Ik weet t nie.. ik denk Schaijk wel.. ziet er leuker uitquote:
wish you luckquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:27 schreef zjroentje het volgende:
Nou, ik ben weg. Liters bier staan me te wachten de komende dagen.
Tot ziens.
k zou t maar doen ja, Schaijkquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:26 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik weet t nie.. ik denk Schaijk wel.. ziet er leuker uit
Mijn kennis van hedendaagse muziek komt niet verder dan Schni, Schna, Schnappi.quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:37 schreef Blumchen het volgende:
Maar kent iemand het nummer paty paty van Michel Jonasz??
Mijn frans is niet zo goed sorryquote:On a vécu à l'enseigne
Au c½ur qui saigne
Dans une maison de l'Yonne
Ou d'llle-et-Vilaine
On recueillait les girolles au fond des bois
Le méchant loup vous l'dira
Paty Paty Paty Partie
Paty Paty Partie Paty
Paty Paty Paty partie
P't êt'e par antipathie partie
Commerçants fermez boutiques
Le Pacifique