Eerste post van de dag in Hoolsquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:48 schreef pascalheister het volgende:
om kwart voor 1, krijg je ze gefaxt ofzo
quote:Op donderdag 3 februari 2005 02:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Zat een leuk vrouwtje bij met een dijk van een stem
Alles erin graagquote:Op donderdag 3 februari 2005 08:12 schreef Suijk het volgende:
Mogguh, koffie is klaar.
dat zal het zijnquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:00 schreef Suijk het volgende:
Ik begreep het woord relnicht nooit zo goed, maar nu wel.
En dat is helemaal snuggerquote:Op donderdag 3 februari 2005 08:58 schreef SCH het volgende:
Er zijn duizenden van dat soort topics, ik ga lekker door hoor
Een relSCHquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:00 schreef Suijk het volgende:
Ik begreep het woord relnicht nooit zo goed, maar nu wel.
Oooooooooow neequote:
Ik heb een boerenaccent van mezelf!quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:19 schreef Bjoro het volgende:
Goedemorgen.....
Ik heb een boerenkiel van Fred Perry
quote:
wat mateja al niet met je doet !quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:31 schreef SCH het volgende:
kut man, of knut man, ik zit ineens in de onz feedback
Samen met je (nieuwe) vriendinnetje?quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:41 schreef Spideyman het volgende:
![]()
Gister een fles bedorven wijn opgedronken![]()
Het hele toilet oner de rooie prut en ik voel me nu zeeziek![]()
Drank maakt meer kapot... etc.
Hangt van zijn vader afquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:49 schreef just me het volgende:
ja gaat toch wel naar mateja vanavond??
Nee met een maat van me. Vrolijkheid komt inderdaad niet in mijn woordenboek voor vandaagquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Samen met je (nieuwe) vriendinnetje?
Ik ken het gevoel wat je nu hebt zo ongeveer en daar wordt je niet bepaald vrolijk van.
Doe nie zo eng SCHquote:
Ik stotter en wil allesch van je wetenquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doe nie zo eng SCH
weet nie of het lang of kort gaat duren, als het wat langer is graag om 12.30 bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |