En ze hebben Peter R. de V. ingeschakeld om het te promotenquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:29 schreef ErikT het volgende:
Net op de radio: er komt een campagne tegen illegaal software kopiëren, vooral gericht op jongeren.
Okee, leuk, gaat toch niet werken, maar tot zover a la.
En dan het laatste stukje, werkelijk briljant: "Die kinderen moeten gewoon weten dat het niet cool is om een schijfje van iemand te kopiëren, dat ze dan losers zijn."
Schitterend![]()
Ik laat m nog staan. Ik heb er nl een krat bier op staan dat hij volgend jaar topscorer wordt in de Eredivisie...quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:35 schreef Spideyman het volgende:
je sig klopt trouwens niet meer, tenzij je Brescia fan bent![]()
Verloren zaakquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:46 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik laat m nog staan. Ik heb er nl een krat bier op staan dat hij volgend jaar topscorer wordt in de Eredivisie...
hij wou gewoon snel naar zn vrouw, geef hem eens ongelijkquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee Youp geflitst hier in Vlissingen
Moet ie maar geen 128 rijden waar je maar 70 mag
Dylan Dog is watching mequote:Op donderdag 3 februari 2005 13:32 schreef Spideyman het volgende:
Dat was namelijk een stelling in een programma gister op Ned. 3: Bij carnaval hoort vreemdgaan.
Zou je denken?quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Zou je denken?
Misschien als hij Bresica naar de middenmoot schiet, kan Hiddink niet meer om m heen...en dan...
Ik ga verkleed als Schnappie, denk ik !!quote:Carnavalsvierders mogen gratis naar RKC
In een poging om het stadion voor de wedstrijd tegen FC Groningen toch vol te krijgen, mogen Waalwijkse fans die komen opdraven in een carnavalsuitdossing zondagmiddag gratis naar binnen.
De Waalwijkse club vreest namelijk het ergste: precies tegelijk met RKC Waalwijk-FC Groningen wordt de plaatselijke carnavalsoptocht gehouden. Te vrezen valt dat om die reden het Mandemakersstadion behoorlijk leeg zal blijven.
De actie geldt overigens alleen voor de gewone supporters van de thuisclub. Voor het uitvak als ook de hoofdtribune zal gewoon moeten worden betaald.
Ik weet niet waar je huis woont en ik moet aan m'n onderzoek typenquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:08 schreef SCH het volgende:
ErikT - fiets us langs waar mijn huis woont, k wil naar je schwaaien
nieuw karaoke apparaat ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Het nieuwe geluidssysteem wordt beneden getest...
Ik tril hier weg
Ik ga denk ik verkleed als Ruud Gullitquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik ga verkleed als Schnappie, denk ik !!
quote:
mooiquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:54 schreef Blumchen het volgende:Zo.. ik ben weer lekker thuis op mijn kamertje
K voel me vandaag gelukkig niet meer zo vaag.. Alleen wel beetje pijn vandaag, en heb keelpijn door dat zuurstof dingentje in mijn keel.. Verder gaat het oke
stuur hem ook ff hier langs !!quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:02 schreef rubbereend het volgende:
mn baas kwam net ff langskrijg k ff 50 euro voor de carnaval
In dat geval wil ik ook wel even carnaval vierenquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi
mn baas kwam net ff langskrijg k ff 50 euro voor de carnaval
quote:
drink je het 1e halve uur op zijn kosten !quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij is net weg
dat zijn toch weer mooi, 33 biertjes
verkleed als bloemetje ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:21 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen gaat ook carnaval vieren
hou op ik haal zaterdagavond altijd een hele berg bonnen en dan kom k er maandagmiddag altijd al achter dat ik ineens zonder bonnen zitquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
drink je het 1e halve uur op zijn kosten !![]()
waar ga je heen?quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:21 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen gaat ook carnaval vieren
Naar scheik of zo.. T feest van sjaan..Mijn broer moet daar draaien..quote:
Scheik of Schaijk?quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:18 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Naar scheik of zo.. T feest van sjaan..Mijn broer moet daar draaien..
Kent iemand van jullie het nummer paty paty van Michel Jonasz??
Ik weet t nie.. ik denk Schaijk wel.. ziet er leuker uitquote:
wish you luckquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:27 schreef zjroentje het volgende:
Nou, ik ben weg. Liters bier staan me te wachten de komende dagen.
Tot ziens.
k zou t maar doen ja, Schaijkquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:26 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik weet t nie.. ik denk Schaijk wel.. ziet er leuker uit
Mijn kennis van hedendaagse muziek komt niet verder dan Schni, Schna, Schnappi.quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:37 schreef Blumchen het volgende:
Maar kent iemand het nummer paty paty van Michel Jonasz??
Mijn frans is niet zo goed sorryquote:On a vécu à l'enseigne
Au c½ur qui saigne
Dans une maison de l'Yonne
Ou d'llle-et-Vilaine
On recueillait les girolles au fond des bois
Le méchant loup vous l'dira
Paty Paty Paty Partie
Paty Paty Partie Paty
Paty Paty Paty partie
P't êt'e par antipathie partie
Commerçants fermez boutiques
Le Pacifique