quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:40 schreef Suijk het volgende:
Inderdaad, sterkte bloem. Ga maar veel dansen, dat is goed voor je.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee Mel, je bent al snel weer thuis..
Zal je zo eens bellen...
weer down he?quote:
Popo toch ik bedoelde langs de lijn.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:42 schreef popolon het volgende:
[..]
weer down he?
ff niet gefokt, wat andere prioriteiten
we zullen het wel zien, max. 1 uur dus
Haha ja da's ook weer zo. Ik schrijf t anders wel ff op, niet dat ik ooit in mn agenda kijk, maar t is een begin.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Je plant dus gewoon op die dag een VBL-meet
uiteraardquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Popo toch ik bedoelde langs de lijn.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Net op het RTL-nieuws. Een nieuw pretpark in Amerika.
Het Jesus Christus pretpark. 3 x per dag live de kruisiging van Christus met een hotdog en chips te aanschouwen.
ja dat had k al wel meegekregen, k wilde vannacht op internet toen k weer thusikwam maar toen deed internet t niet en gedurende de dag zijn er een paar goede momenten geweest waarop internet t redelijk deed. Maar vervolgens ging fok weer down end at was helemaal jammer want k had de volgende hools klaarstaanquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ha eend! Straks downtime!
Die lucht van verbrand rubber deed het hem, denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:29 schreef rubbereend het volgende:
fijnkomt je ook ff isketchen gaat iedereen er meteen vandoor. Stink ik ofzo?
Vooral komen als ik er niet benquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:37 schreef rubbereend het volgende:
k zal die meet eens heroverwegen
Just me kan doorposten tijdens downtimequote:Op woensdag 2 februari 2005 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie gaat de laatste post in Hools doen voor de downtime?
Die post altijd waar niemand anders kanquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Just me kan doorposten tijdens downtime
k zie t al voor me: "Hoi ik ben rubbereend"quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vooral komen als ik er niet ben
Gaan we net allemaal weg als jij binnekomt
Zo'n beetje wat Bjoooooooooro meegemaakt heeft de laatste keerquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:59 schreef rubbereend het volgende:
k zie t al voor me: "Hoi ik ben rubbereend"
De rest: "We moesten maar weer eens gaan"
Mutsen feest is al 6x verzet , en nog kunnen ze niet alle 7quote:slecht hoor bluezz dat je niet komt, neem gewoon een paar van die leuke mutsen mee.
Ik vond hem echt leuk hoor Tong.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:29 schreef tong80 het volgende:
Weer een briljant topic op slot gegooid door golfert![]()
Ja idd.. Ben er ook erg blij om.. Voel me best goed.. Alleen erg moe en buikpijn, maar dat komt vast helemaal goedquote:
Doe rustig aan meissiequote:Op woensdag 2 februari 2005 21:39 schreef Blumchen het volgende:
Ja idd.. Ben er ook erg blij om.. Voel me best goed.. Alleen erg moe en buikpijn, maar dat komt vat helemaal goed
en die mensen bij expeditie robinson maar zeurenquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:43 schreef Suijk het volgende:
En je computer is nu zo snel, dan is het logisch dat je dat doet.
Overigens zijn er op een eiland in de Indische oceaan nog 9 overlevenden van de Tsunami gevonden, ze hebben zich 39 dagen in leven gehouden met kokosnoten!
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die mensen bij expeditie robinson maar zeuren
Hahaquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die mensen bij expeditie robinson maar zeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |