quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:34 schreef Adelante het volgende:
[CENTRAAL] Woonruimte Gezocht & Aangeboden III
Ik heb zelfs het topic nog open waar de link in stond! [woningruil]jij naar Enschede, wij naar de Randstad of omg.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:41 schreef Adelante het volgende:
ja ja, je postte er pas in ná mijn link
Sorry dat je me weer niet kan helpen, want aangezien de search stuk is: http://forum.fok.nl/fok/search_litequote:Op donderdag 17 maart 2005 00:47 schreef Adelante het volgende:
om te voorkomen dat je volgende keer zo diep moet graven een kleine tip:
zet de tijdspanne onderin op 1 maand of 2 maanden
toets ctrl-f
en vul vervolgens in wat je zoekt
vaak sneller en actueler dan de search
Ik zal heel sociaal antwoorden....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:47 schreef xtravical het volgende:
ElisaB ik zal et je heel sociaal vragen..
mag hij asjeblieft aan ban ?
Hij heeft zn zin en nou nog blijft ie doordrammen
ik heb et wel weer gezien
En er is al aktie ondernomen. Snel hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:14 schreef Tuutje het volgende:
Dit lijk een beetje op handel die hier niet is toegestaan![]()
[TK] Kaartjes Inqontrol
Ah ok, dacht dat het hier verplicht wasquote:Op maandag 21 maart 2005 00:01 schreef Adelante het volgende:
tags gezet en tevens directe link naar andere verkoopsite verwijderd
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
[TK] mp3 speler 128 mb kan de offtopic, inclusief die van mij, misschien verwijderd worden?
want het is wel erg irrelevant
Het was imho op het randje, dus heb ik het laten staan. Nu weggehaald.quote:
Nou ja zeg, ik vond het zeer ontopic. Ervaringen delen heet zoiets. Is toch logisch dat de prijs waarvoor het product op dit moment nieuw wordt aangeboden wordt vermeld. Dat gebeurt in 3/4 van de topics (zeker met technisch spul). Sluit die ook maar dan!quote:Op maandag 21 maart 2005 14:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was imho op het randje, dus heb ik het laten staan. Nu weggehaald.
Er is iets in de wijze van met elkaar omgaan in V&A dat zegt dat als je geen interesse hebt, dat je dan lekker uit een topic weg moet blijven. En wat het afzetten betreft: de gemiddelde fokker kan zelf prima nadenken en prima gebruikmaken van Google. Echt waar, je hoeft de wereld niet te behoeden, dat kan de wereld prima zelf. Dus inderdaad: liever niet in de topics vermelden wat iets nieuw kost, tenzij je zelf interesse hebt en de nieuwprijs als argument voor je tegenbod wilt gebruiken.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:52 schreef Tuutje het volgende:
Nou ja zeg, ik vond het zeer ontopic. Ervaringen delen heet zoiets. Is toch logisch dat de prijs waarvoor het product op dit moment nieuw wordt aangeboden wordt vermeld. Dat gebeurt in 3/4 van de topics (zeker met technisch spul). Sluit die ook maar dan!
Het is toch een forum, geen marktplaats?
Ik zal voortaan niet meer melden wat iets nieuw kost zodat mede-fokkers lekker kunnen worden afgezet
haal ook ff die link wegquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:53 schreef Knut het volgende:
DJ nodig voor maar ¤8,- per uur en het eerste uur gratis?? Gastslotje
het is zijn topic en wanneer hij verzoekt om het topic te sluiten zal hijquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:49 schreef funkyskunkie het volgende:
Waarom is het topic van die camper dicht?
Er worden normale vragen ingesteld, waar niks mee word gedaan.
Zet je er een paar linkjes in, word er te veel gezeikt![]()
Als Ts niet lastig gevallen wil worden met vragen, waarom plaatst die hem dan?
[OT] Muchos gracias voor het jatten van mijn avatar (hij staat zelfs nog op mijn aangemaakte webspace imbecielquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:01 schreef T42 het volgende:
sluit mijn topic bbm voor zacht prijsje maar ben voorzien
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:53 schreef Klonk het volgende:
't kan aan mezelf liggen maar ik vind dit wel erg naar handel rieken:
[TK] Gamegear/Jaguar/Wonderswan/zeldzame games/more
sorry als het niet zo is....
he ff dimmen, ik heb je niets misdaan.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:07 schreef Roi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Rot toch op man, ik ben gewoon een verzamelaar! Het is niet dat ik de nieuwste Xbox games voor ¤15 aan het verkopen ben, waar ik dan 10 exemplaren van heb!
Dan zou deze van mij ook gesloten moeten worden [TK] Verzameling uitverkoop!! (mega)strip verkoop+PU's!![]()
Gelukkig hebben de mods tenminste hun hersens gebruikt en hem niet gesloten
Ook goedemorgenquote:Op zondag 27 maart 2005 12:08 schreef off_topic het volgende:
elisaB, jij trut!
mijn topic meteen dichtgooien omdat ik eens een keer mijn advertentietekst anders formuleer. Ik heb er toch duidelijk vraagprijzen bijgezet, voor het geval dat jij achter die jampotten van je niet zou zien![]()
thnx, niet dat ik persoonlijk iets tegen je heb, sterker nog, jij hebt me eerder geholpen maar ik vind het wel erg snel dat je hem dichtgooit. Ik had al die moeite gedaan om hem erop te zetten, ga ik het terug lezen, is ie weer dichtquote:Op zondag 27 maart 2005 12:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
Laat ik het zo verwoorden: als jij het op deze prachtige zondagmorgen niet voor elkaar krijgt een heel klein beetje normaal te doen, dan heb ik op deze prachtige zondagmorgen niet eens een heel klein beetje zin om nog na te denken over je topic.
Mod-onwaardig? So be it!
U is een kloon van off_topic?quote:Op zondag 27 maart 2005 12:21 schreef Eerlijke_Klootzak het volgende:
thnx, niet dat ik persoonlijk iets tegen je heb, sterker nog, jij hebt me eerder geholpen maar ik vind het wel erg snel dat je hem dichtgooit. Ik had al die moeite gedaan om hem erop te zetten, ga ik het terug lezen, is ie weer dicht![]()
Ik zweer je dat ik de eerste keer iets anders las. Topic voor de tweede keer gelezen en gezien dat er absoluut niets mis mee is. off_topic (of jij) had inderdaad gewoon gelijk; toegegeven en topic weer open. NP.quote:maar alsnog bedankt dat je hem weer actief heb gemaakt. We houden het topic in de gaten om te kijken hoe serieus de bieders zijn !
Ga jij eerst de faq maar even lezen. Ik ben vandaag in V&A alleen nog maar met jou bezig geweest. Het is wel even klaar met jouquote:Op maandag 28 maart 2005 20:42 schreef rijkv het volgende:
Mag er achter de titel mijn topic: Video's en DVD's gezet worden: O.a 5-dvd Japanese Horror Box en Spiderman SE
Het is wel goed met jou. Al sinds gisteren vraag ik je meerdere malen de faq te lezen en je ernaar te gedragen. Enthousiaste n00bheid is van harte welkom, maar dit slaat helemaal nergens meer op. Dat je het meent vind ik geweldig, maar daar had je dan 24 uur geleden aan moeten beginnen.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:04 schreef rijkv het volgende:
Vergeef mij Vrouwe ElisaB, voor mijn flauwe en enthousiaste noobigheid. Ik hoop dat ik kan beginnen met een schone lei, als al mijn zonden mij vergeven worden? En ik meen het!
Dan had je ook naar dequote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zit al drie uur te f5-en in de hoop dat er een slotje mag waar ik het eerste bij ben
kunnen kijken achter het topic :p Had ik al een tijdje staan
Mr Adelante zit al sinds 18:00 te F5-en in de hoop dat er een vraag komt en hij de eerste is om 'm te beantwoorden. Lief hequote:Op woensdag 30 maart 2005 00:20 schreef BlueEyed het volgende:
Kijk es aan, wat een reactiesnelheid hier! :![]()
Super, thnx!![]()
Ja oke, zit wat inquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:53 schreef Adelante het volgende:
ik heb het topic een beetje opgeruimd, maar als je nou meteen gezegd had dat je het toestel gekregen hebt, had dat een boel giswerk voorkomen.
en dingen zonder bon aanbieden is gewoon toegestaan op Fok!, alleen zul je je moeten beseffen dat er met name bij electronica graag extra zekerheden gevraagd worden inzake garantie.
Mijn mail werkt prima hoorquote:Op maandag 4 april 2005 12:22 schreef MMaRsu het volgende:
ElisaB, of Adalante, ik heb een mailtje voor jullie, maar ElisaB's fok email werkt niet oid?
Heb jullie eigenlijk wat te vragen
Donequote:Op dinsdag 5 april 2005 19:57 schreef ZX9R het volgende:
Zou een modje de foto's uit de openingspost kunnen verwijderen.
De pagina laadt erg langzaam zo als de foto's het niet meer doen.
[TK] Kawasaki ZX9R Ninja uit 1997
alsvast bedankt.
Ah kijk bedanktquote:Op donderdag 7 april 2005 09:27 schreef ElisaB het volgende:
[CENTRAAL] Wat kan ik hier voor vragen?
Hebbes
gedaanquote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef vinniel83 het volgende:
[TK] 8 goed werkende NES spellen (evt. met Nintendo) en meer
Mag dicht.
Reden van het slotje was de hoeveelheid; niet het offtopic geleuterquote:Op zondag 10 april 2005 19:29 schreef SchizoDH het volgende:
[TK] Roomboter Croissants
waarom wordt die gesloten? het is een serieuse aanbieding, dat de users inclusief een moderator er een zooitje van maken, moet dat ten kosten gaan van mijn verkoop?
ah oke, dus per stuk verkopen is geen probleem?quote:Op zondag 10 april 2005 19:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Reden van het slotje was de hoeveelheid; niet het offtopic geleuter
Ja kijk nu begrijp ik waarom die dicht is, dit is gewoon inkopen, voor meer proberen te verkopen = winst maken = mag niet.quote:Op zondag 10 april 2005 19:48 schreef SchizoDH het volgende:
129 broodjes was bullshit, 36 blikjes niet, ik heb deze gewoon ingekocht, en wil er nu vanaf
Ik heb alles tot nu toe laten staan omdat je meedeed in de discussie. Ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen met editten.quote:Op maandag 11 april 2005 09:54 schreef ZX9R het volgende:
Kan dat nutteloze geflame (waar ik zelf ook schuldig aan ben) weggehaald worden?
Staat namelijk niet netjes in een serieus bedoeld verkooptopic.
[TK] Kawasaki ZX9R Ninja uit 1997
Alvast bedankt.
Misschien wel.quote:Op maandag 11 april 2005 09:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb alles tot nu toe laten staan omdat je meedeed in de discussie. Ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen met editten.
Kun je niet beter een nieuw topic openen?
Done.quote:Op maandag 11 april 2005 10:45 schreef ZX9R het volgende:
Misschien wel.
Dat ga ik dan ook maar eens doen.
Gooi die oude maar dicht dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |