Dan had je ook naar dequote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zit al drie uur te f5-en in de hoop dat er een slotje mag waar ik het eerste bij ben
kunnen kijken achter het topic :p Had ik al een tijdje staan
Mr Adelante zit al sinds 18:00 te F5-en in de hoop dat er een vraag komt en hij de eerste is om 'm te beantwoorden. Lief hequote:Op woensdag 30 maart 2005 00:20 schreef BlueEyed het volgende:
Kijk es aan, wat een reactiesnelheid hier! :![]()
Super, thnx!![]()
Ja oke, zit wat inquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:53 schreef Adelante het volgende:
ik heb het topic een beetje opgeruimd, maar als je nou meteen gezegd had dat je het toestel gekregen hebt, had dat een boel giswerk voorkomen.
en dingen zonder bon aanbieden is gewoon toegestaan op Fok!, alleen zul je je moeten beseffen dat er met name bij electronica graag extra zekerheden gevraagd worden inzake garantie.
Mijn mail werkt prima hoorquote:Op maandag 4 april 2005 12:22 schreef MMaRsu het volgende:
ElisaB, of Adalante, ik heb een mailtje voor jullie, maar ElisaB's fok email werkt niet oid?
Heb jullie eigenlijk wat te vragen
Donequote:Op dinsdag 5 april 2005 19:57 schreef ZX9R het volgende:
Zou een modje de foto's uit de openingspost kunnen verwijderen.
De pagina laadt erg langzaam zo als de foto's het niet meer doen.
[TK] Kawasaki ZX9R Ninja uit 1997
alsvast bedankt.
Ah kijk bedanktquote:Op donderdag 7 april 2005 09:27 schreef ElisaB het volgende:
[CENTRAAL] Wat kan ik hier voor vragen?
Hebbes
gedaanquote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef vinniel83 het volgende:
[TK] 8 goed werkende NES spellen (evt. met Nintendo) en meer
Mag dicht.
Reden van het slotje was de hoeveelheid; niet het offtopic geleuterquote:Op zondag 10 april 2005 19:29 schreef SchizoDH het volgende:
[TK] Roomboter Croissants
waarom wordt die gesloten? het is een serieuse aanbieding, dat de users inclusief een moderator er een zooitje van maken, moet dat ten kosten gaan van mijn verkoop?
ah oke, dus per stuk verkopen is geen probleem?quote:Op zondag 10 april 2005 19:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Reden van het slotje was de hoeveelheid; niet het offtopic geleuter
Ja kijk nu begrijp ik waarom die dicht is, dit is gewoon inkopen, voor meer proberen te verkopen = winst maken = mag niet.quote:Op zondag 10 april 2005 19:48 schreef SchizoDH het volgende:
129 broodjes was bullshit, 36 blikjes niet, ik heb deze gewoon ingekocht, en wil er nu vanaf
Ik heb alles tot nu toe laten staan omdat je meedeed in de discussie. Ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen met editten.quote:Op maandag 11 april 2005 09:54 schreef ZX9R het volgende:
Kan dat nutteloze geflame (waar ik zelf ook schuldig aan ben) weggehaald worden?
Staat namelijk niet netjes in een serieus bedoeld verkooptopic.
[TK] Kawasaki ZX9R Ninja uit 1997
Alvast bedankt.
Misschien wel.quote:Op maandag 11 april 2005 09:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb alles tot nu toe laten staan omdat je meedeed in de discussie. Ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen met editten.
Kun je niet beter een nieuw topic openen?
Done.quote:Op maandag 11 april 2005 10:45 schreef ZX9R het volgende:
Misschien wel.
Dat ga ik dan ook maar eens doen.
Gooi die oude maar dicht dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |