morele kanten van het leven? kom op zeg ik heb net gegeten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps, was zeer vriendelijk
Ga nou gewoon niet in discussie over de morele kanten van het leven. Doe een bod of blijf er weg.
Dit was ook heel vriendelijk![]()
Good! Dan hebben je hersenen weer suikerquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:18 schreef Het_Biertje het volgende:
morele kanten van het leven? kom op zeg ik heb net gegeten.
Ow, shit... je bedoelt: suiker zat, maar geen... owwwwwwwwquote:
En dicht it isquote:Op woensdag 20 april 2005 08:59 schreef DOdoubleG het volgende:
[TK] B Rijbewijs Theorie+500vr+1450vragen boek verkocht
Of je nu 1 of 234 keer een topicreport plaatst, er staat maar 1 keer zo'n icoontje voor de mods naast het topic dat er een topicreport is geplaatst.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:02 schreef Vulpecula het volgende:
Die topicreport heeft ook helemaal geen zin he. Ik heb al 2x een topicreport gedaan met de vraag of jullie een topic willen sluiten maar tot op heden is er nix gebeurt.
Zie de sluitpost; neem ff contact met ze op en overleg ff.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[gez] Iemand met Oor's uit de jaren negentig... mag dit topic naar MUZ? Daar kan iemand mij beter helpen denk ik.
[GEZ] Quake IIIquote:Op woensdag 20 april 2005 18:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je deze ff uitleggen, want ik snap ut niet
Ja, nu snappik 'm ookquote:Op woensdag 20 april 2005 18:31 schreef Burner2000 het volgende:
[GEZ] Quake III
Klik maar eens op de link van countblah.
Het is je vergeven hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 09:42 schreef Geqxon het volgende:
Sorry voor het vervuilen van het 8910i topic
Was je aan 't topic kapen?quote:Op donderdag 21 april 2005 16:00 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] Dell 17inch tft
wtf, waar is mijn reactie gebleven?
Ik heb 'm verwijderdquote:Op donderdag 21 april 2005 17:14 schreef Het_Biertje het volgende:nee, liet enkel een afbeelding zien van de tft
blijkbaar in strijd met de policy![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |