masa_girl_6@hotmail.comquote:Op maandag 18 april 2005 23:00 schreef daReaper het volgende:
[..]
Doe mij eens je e-mail. Ik heb nog een Donald Duck verzameling liggen die aangevuld moet worden.
Dan denken we er verschillend over denk ik, want volgens mij was er wel iets mis mee. Open gerust een nieuwe; als ie voorzien is van tags en een richtprijs, dan is er geen reden meer 'm te sluiten.quote:Op maandag 18 april 2005 23:02 schreef kipnuggetje het volgende:
maar k wil gewoon dat ze hem opend! er was niets mis mee!
Volgens mij is Hetbiertje wel een type die omzichzelf lacht! 2 dus al.quote:Op maandag 18 april 2005 23:04 schreef kipnuggetje het volgende:
[..]
o nou dan was je denkik ff de enigste
ik heb ten eerste niet meer de links van de plaatjes en ik heb dat FAQ doorgelezenquote:Op maandag 18 april 2005 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan denken we er verschillend over denk ik, want volgens mij was er wel iets mis mee. Open gerust een nieuwe; als ie voorzien is van tags en een richtprijs, dan is er geen reden meer 'm te sluiten.
En te uwer informatie: ik heb je gisteren uitgebreid en vriendelijk verzocht en toegelicht wat zo'n beetje de regels zijn op V&A en heb je zelfs nog vriendelijk gevraagd of ook jij je daaraan wilde conformeren. En ElisaB is niet helemaal van gisteren, dus ze blijft niet bezig.
Nou, succes ermee dan maar.
Ik heb het wel gelezen hoor; nr 1 voor 5 euro, en de rest moet je zelf uitzoeken, en dan krijg je de nieuwe erbij voor ¤ 0,50.quote:Op maandag 18 april 2005 23:05 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] DD's !!!
ELiSaBe Er StaAt wEl eEn RiChTPrIjS iN HoOr
ja ik snap ook niet wat ze moeilijk doetquote:Op maandag 18 april 2005 23:05 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] DD's !!!
ELiSaBe Er StaAt wEl eEn RiChTPrIjS iN HoOr
heropen het topic vertel me wat je dwars zit en k verander hetquote:Op maandag 18 april 2005 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen hoor; nr 1 voor 5 euro, en de rest moet je zelf uitzoeken, en dan krijg je de nieuwe erbij voor ¤ 0,50.
Nou ja, ben dr wel klaar mee; ik ga nog een cracker maken!
Is goed hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 23:07 schreef kipnuggetje het volgende:
ik heb ten eerste niet meer de links van de plaatjes en ik heb dat FAQ doorgelezenals je hem heropend dan zet ik er een richtprijs bij
zo doet ze ook altijd tegen mij.quote:Op maandag 18 april 2005 23:08 schreef kipnuggetje het volgende:
[..]
ja ik snap ook niet wat ze moeilijk doet
is goed zegquote:Op maandag 18 april 2005 23:11 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
zo doet ze ook altijd tegen mij.![]()
zullen we maar een biertje gaan drinken dan?
nou ik heb er fucking lang aan zitten werken en ik was alles kwijt de links van de plaatjes en de plaatjes zelf enzo dus ik was btje boosquote:Op maandag 18 april 2005 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is goed hoor.
Doe volgende keer een beetje minder opgewonden; dit slaat namelijk helemaal nergens op.
whehehe, ik kom je zo ophalen meidquote:voor elisaB???
man die mag je gratis hebben ik wil je zelfs nog wel geld toe geven!
hey, kijk daar! een dood vogeltjequote:Op maandag 18 april 2005 23:12 schreef kipnuggetje het volgende:
[..]
is goed zeg
k lust geen bier maar op dit soort momenten sla ik alles achterover!!
Ik zou een paar dagen wachten, maar hé, wie ben ikquote:Op maandag 18 april 2005 23:14 schreef laffer het volgende:
joow elisa......
whehehe, ik kom je zo ophalen meid![]()
Huilliequote:Op maandag 18 april 2005 23:11 schreef Het_Biertje het volgende:
zo doet ze ook altijd tegen mij.![]()
zullen we maar een biertje gaan drinken dan?
*ziet niets en drinkt verder*quote:Op maandag 18 april 2005 23:17 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hey, kijk daar! een dood vogeltje
*jenever in bier giet*
![]()
nu ben je weer lieffquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:27 schreef Wrinex het volgende:
[tk] STRIPS
ElisaB! Pas ff die topictitel aan voor die stumper, en delete gelijk even de begrijpelijke reacties hierop
Yeps, was zeer vriendelijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:11 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] Mobo, CPU en geheugen!
kom, ElisaB mijn reply was zo ontopic als wat en bovendien deel van mijn onderhandeling.
Hij vergelijkt andere users met honden, maar ondetussen wordt mijn zeer vriendelijke* reply weggemod.
*geeft toe dat was vriendelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |