abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24905657
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef MUUS het volgende:

[..]

Trein = auw, wel snel.
Springen van flat = auw, wel snel.
Slaappillen slikken = eerst maagkramp = auw.
Ophangen = stikken = auw.
Polsen doorsnijden = auw.
Door je kop schieten als je kan mikken = auw, wel snel.
Door je kop schieten als je niet kunt mikken = auw.
De zee inlopen in januari = lichaamsfuncties vallen 1 voor 1 uit = roes = weinig auw.
Je hoofd in een gehaktmolen proppen = auw.
Jezelf uithongeren = auw.
Jezelf doodknuppelen = auw.

En? Kun je een beslissing maken? .
Morfine en een zak over je hoofd=geen auw <- (die maar dan met mond omhoog)
pi_24905780
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:49 schreef Intergalactrick het volgende:
Al die mensen die een TVP plaatsen...
Wat is een TVP?
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 18:23:52 #163
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_24905791
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 18:23 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Wat is een TVP?
dat er al zo'n topic bestaat
:')
pi_24905811
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 22:25 schreef DanielBo het volgende:
Ik heb dit topic nu paar dagen gevolgd en ik vind het een nogal raar topic.

Er wordt gevraagd om je ervaringen te posten met "voor de trein springen"... Het is een beetje luguber om te vragen hoe iemand het ervaren heeft toen hij voor de trein sprong, iets wat meestal echt niet na te vertellen is, tenzij je de verkeerde plek kiest / springt voor een stilstaande trein (net zoals Herman Buurman uit de Doorzon-strip die van Ronnie de tip krijgt voor een auto te springen en zich dan voor een geparkeerde auto werpt).

Bij de topic-title kreeg ik al het gevoel van "Die springt volgende week". De topicstart verzachtte dit lichtelijk, maar het gevoel blijft er toch. Vragen jullie bij jezelf nou niet of deze persoon op het punt staat zelfmoord te plegen d.m.v. voor de trein springen en op deze manier, misschien wel doorzichtig, zoekt naar de beste manier? Als de topicstarter daadwerkelijk zou springen, moet je je wel realiseren dat misschien een post uit dit topic eraan meegeholpen kan hebben.

Ik vat het misschien te serieus op, maar ik ben ook van mening dat sommige mensen zo nu en dan gewoon goed moeten nadenken voordat ze daadwerkelijk iets posten, omdat het misschien wel (ernstige) gevolgen kan hebben.
Nee dat idee heb ik niet echt.
Dan zoekt ie wel beter lijkt me, er zijn sites te vinden op internet waar elke manier uitgebreid toegelicht wordt. +Kan ook pure interesse zijn.
pi_24905833
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

dat er al zo'n topic bestaat

TerugVindPost, dat het topic in het lijstje bij de Actieve Topics komt te staan.
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 18:30:41 #166
pi_24905872
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 18:24 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Nee dat idee heb ik niet echt.
Dan zoekt ie wel beter lijkt me, er zijn sites te vinden op internet waar elke manier uitgebreid toegelicht wordt. +Kan ook pure interesse zijn.
jup
pi_24905893
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 22:25 schreef DanielBo het volgende:

Ik vat het misschien te serieus op, maar ik ben ook van mening dat sommige mensen zo nu en dan gewoon goed moeten nadenken voordat ze daadwerkelijk iets posten, omdat het misschien wel (ernstige) gevolgen kan hebben.
+ Wij zijn niet verantwoordelijk voor wat mensen er wel of niet mee willen doen.
Ik zou me dan ook in het geheel niet schuldig voelen als de topicstarter iets met mijn informatie zou doen (al zou ik tot in den detail vertellen wat er allemaal mogelijk is), ik bied alleen informatie aan, wat hij ermee doet moet ie zelf weten.
+ Ik vind dat iedereen het recht heeft zelfmoord te plegen, alleen moet je dat zo doen dat je anderen zo min mogelijk trauma's bezorgt en geld kost. Je hebt ook nog een verantwoordelijkheid en ik geloof dan ook dat je na je dood alles voelt wat anderen dankzij jouw slechte daad meemaken.
En je rekenschap moet afleggen voor je zonden, bijvoorbeeld door weer een nieuw leven. (Hulde)
En bewust de keuze maken, nadenken over wat je andere mensen aandoet. En ja, dat je mensen pijn doet vind ik genoeg reden om te blijven leven.
+ Als de TS zelfmoordplannen heeft kan hij het m.i. beter goed doen dankzij tips van mensen dan verlamd raken de rest van zijn leven
pi_24905916
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 02:24 schreef Farao het volgende:

[..]

Leuk voor degene die uiteindelijk komen controlen hoe 't met je is (vrienden, familie, politie, brandweer, ggd), hebben ze gelijk 'n CO-intoxicatie...
Dan plak je een briefje op de deur: Ik heb zelfmoord gepleegd met het oude kacheltje van oma dus kom niet zomaar binnen want dan krijg je een CO-intoxicatie. ECHT WAAR.
  donderdag 3 februari 2005 @ 18:39:56 #169
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_24906016
- Voor een trein "springen": hoe gaat dat?

Wel je moet het zien als een soort sport.

Als athleet probeer je altijd het maximale uit jezelf boven te halen. Dus je neemt een flinke aanloop, je begint te rennen, je voelt dat de zweetdruppels langzaam naar beneden beginnen te glijden. Gelukkig komt het einde van het perron steeds meer in zicht, dan besluit je om alsnog over te gaan tot de hinkstapsprong.

Dit heeft als resultaat dat je net als een adelaar door de lucht vliegt, intussen zwaai je even naar de machinist in de aanstormende trein. En dan kom je er achter, je hebt zo'n grote aanloop genomen dat je in plaats van te belanden op de rails juist op het perron aan de overkant beland.

Helaas, je strikt je schoenen opnieuw en besluit om alsnog dit record te gaan vebreken. En zo wacht je op de volgende trein die het perron zal gaan benaderen.
pi_24906037
Waarom zou je eigenlijk voor een trein springen?
Ik zou wel ''leukere'' manieren weten om zelfmoord te plegen.
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:41:45 #171
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_24910205
En dan is er weer 10 minuten vertraging

Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 23:42:56 #172
pi_24911766
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:41 schreef Intergalactrick het volgende:

En dan is er weer 10 minuten vertraging

veel meer joh 1.5 uur ofzo
pi_24911770
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 14:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

makkelijker gezegt dan gedaan

was jij trouwns bij vankatoen in paradiso?
Ja, jij ook?
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 23:43:52 #174
pi_24911793
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:43 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ja, jij ook?
jah, was vet he! alleen mijn sleuteltje kwijt tijdens dat crouwdsurfen, kon ik met mijn fiets naar huis lopen
pi_24911883
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

jah, was vet he! alleen mijn sleuteltje kwijt tijdens dat crouwdsurfen, kon ik met mijn fiets naar huis lopen
Naar Amersfoort?
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2005 @ 00:14:40 #176
pi_24912481
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:47 schreef Roellio het volgende:

[..]

Naar Amersfoort?
vanaf het station amersfoort

laten we weer even on-topic gaan
  vrijdag 4 februari 2005 @ 00:16:01 #177
92279 N.icka
Windforce 11
pi_24912504
Kunnen we ook een vervolg maken op dit topic? bv Ophanging hoe hangt dat?
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2005 @ 20:39:48 #178
pi_24924802
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 00:16 schreef N.icka het volgende:
verdrinking, hoe zwemt dat?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 21:18:31 #179
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_24925549
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 00:16 schreef N.icka het volgende:
Het geeft wel een nieuwe betekenis aan het woord hanggroepjongere.
.
..
...
....
  vrijdag 4 februari 2005 @ 23:29:38 #180
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_24928333
het is figuurlijk
nieand valt letterlijk van zijn stokje of zo en niemand springt voor de trein, ze gaan er allemaal op de rails zitten met een (één na) laatste peuk in de smoelbakkes. niks springen . . .
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_24933897
maar ist neit zo dat eht springen wordt genoemt omdat ze opeens opdoemen voor de machinist? (dat dat lijkt dan he, ik bedenk ook maar iets.)
pi_24934334
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 19:19 schreef Mikkie het volgende:
Als je jezelf zo nodig van kant moet maken, doe dat dan in je eentje... zonder dat iemand er last van heeft. Nu dupeer je heel veel reizigers, de machinist krijgt een trauma en d'r zijn ook nog allemaal mensen die jouw zut op moeten ruimen. Neem een overdosis ofzo... dan je ook dood maar naai je niet zoveel mensen erbij.
'

Erg asociaal inderdaad om een machinist met een trauma op te zadelen en eventuele getuigen die de lafbek uit elkaar zien spatten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24940597
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:34 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Die opruimteams moet minimaal 15% terugvinden van de betreffende springer (M/V).

Die 15% halen schijnt soms nog best lastig te zijn.
Die opruimteams moeten 100% ophalen. Je moet er toch niet aan denken dat je kinderen op straat spelen en een stukje oor, neus of wat dan ook tegenkomt?
  zaterdag 5 februari 2005 @ 21:11:20 #184
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24943035
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:38 schreef NoXxa het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je kinderen op straat spelen en een stukje oor, neus of wat dan ook tegenkomt?
Spelen jouw kinderen op de spoorlijn?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_25023345
Ik heb het ook eens meegemaakt, bij de Zoetermeer Stadslijn, die naar Den Haag ging. Ik weet nog dat ik in die trein zat, en dat het net voelde of we over een megabult heen reden. Ik keek mijn vrienden toen aan zo van: Oké, iedereen weet dus wat hier net gebeurd is.
Als je zelfmood wilt plegen, doe het dat idd op een manier waar je niemand mee lastigvalt.

Ophangen is ook niet handig. Vriendin van mij kwam in de kelder om haar fiets te pakken, hangt daar een man, ogen puilden uit, vielen zowat uit zijn kassen, helemaal blauw aangelopen en onwijs opgezwollen. Vriendin heeft nu nog een trauma...
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
  † In Memoriam † donderdag 10 februari 2005 @ 23:14:38 #186
pi_25030795
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 14:19 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik heb het ook eens meegemaakt, bij de Zoetermeer Stadslijn, die naar Den Haag ging. Ik weet nog dat ik in die trein zat, en dat het net voelde of we over een megabult heen reden. Ik keek mijn vrienden toen aan zo van: Oké, iedereen weet dus wat hier net gebeurd is.
Als je zelfmood wilt plegen, doe het dat idd op een manier waar je niemand mee lastigvalt.

Ophangen is ook niet handig. Vriendin van mij kwam in de kelder om haar fiets te pakken, hangt daar een man, ogen puilden uit, vielen zowat uit zijn kassen, helemaal blauw aangelopen en onwijs opgezwollen. Vriendin heeft nu nog een trauma...
als je het zo bekijkt kun je bijna met elke vorm van zelfmoord iemand een trauma bezorgen, bijvoorbeeld met een overdosis moet toch eens iemand je lijk vinden. of als je jezelf verdrinkt zullen er toch mensen die om je geven slapeloze nachten hebben doordat ze je niet kunnen vinden (denk maar eens aan je moeder!). en bovendien kunnen mensen je zien terwijl je zelfmoord pleegt.

in iedergeval is alles beter dan voor een trein zitten, omdat je zo simpelweg ontzettend veel mensen er mee betrekt. dus ook mensen die je nooit zal kennen.
pi_25031141
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 21:18 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Het geeft wel een nieuwe betekenis aan het woord hanggroepjongere.
Hoe raak je Gothicoverlast kwijt? Gewoon een hangplek maken..Boom..Paar stropjes...

En hoe krijg je een Gothic uit de boom? Touwtje doorsnijden.

Tot zover mijn flauwe humor.
pi_25538300
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:38 schreef NoXxa het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je kinderen op straat spelen en een stukje oor, neus of wat dan ook tegenkomt?
Daarom proberen ze die micheal jackson ook voor goed achter slot en grendel te krijgen.
underground forever baby
pi_25538607
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:10 schreef MaRySe het volgende:
Je kunt ook in bad gaan zitten en jezelf onder stroom zetten
Krijg je een optater van 1 seconde, vliegen de stoppen eruit.. Lig je daar springlevend met je fohn in bad..
  donderdag 17 maart 2005 @ 18:45:38 #190
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_25548660
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:30 schreef Fuxl het volgende:

[..]

Krijg je een optater van 1 seconde, vliegen de stoppen eruit.. Lig je daar springlevend met je fohn in bad..
Dan ben je wel even gedesillusioneerd denk ik.
.
..
...
....
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 19:58:58 #191
pi_25550333
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 23:31 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Hoe raak je Gothicoverlast kwijt? Gewoon een hangplek maken..Boom..Paar stropjes...

En hoe krijg je een Gothic uit de boom? Touwtje doorsnijden.

Tot zover mijn flauwe humor.
oh, dat waren moppen.
  donderdag 17 maart 2005 @ 20:12:19 #192
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_25550681
Ik had begrepen dat de brandweer en consorten 80% van het lichaam moeten opspeuren. En ze bepalen dat met de natte vinger, op gewicht. Een gemiddelde man / vrouw weegt ongeveer 70 kilo, als ze ongeveer 80% van 70 kilo aan restanten hebben gewogen mogen ze gaan spuiten.

Collega van mij is van een brug gesprongen. Zij leefde al weken naar haar zelfmoordpoging toe :S. Ik denk dat de meesten wel in een soort trance zijn als ze zelfmoord plegen; ik kan me voorstellen dat je lichaam allerlei vage hormonen aan gaat maken als je het bizarre besluit hebt genomen om ECHT zelfmoord te plegen.
Fuck the EBU
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 20:27:56 #193
pi_25551175
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:12 schreef MaLo het volgende:
Ik had begrepen dat de brandweer en consorten 80% van het lichaam moeten opspeuren. En ze bepalen dat met de natte vinger, op gewicht. Een gemiddelde man / vrouw weegt ongeveer 70 kilo, als ze ongeveer 80% van 70 kilo aan restanten hebben gewogen mogen ze gaan spuiten.

Collega van mij is van een brug gesprongen. Zij leefde al weken naar haar zelfmoordpoging toe :S. Ik denk dat de meesten wel in een soort trance zijn als ze zelfmoord plegen; ik kan me voorstellen dat je lichaam allerlei vage hormonen aan gaat maken als je het bizarre besluit hebt genomen om ECHT zelfmoord te plegen.
ik kan me het zo voorstellen. en dan op het laaste moment toch maar niet.
pi_25553469
Ik denk dat het als volgt is:
je ligt op de rails. De trein komt eraan... PWEEEEEEEEEEEEEEP, TUUUUUUUUUUT.. DUNKDUNKDUNKDOENDOENKDOENKPWEEEEEEEP. BAAAAAAM! **PIIIEEEEP** **END**

Die geluiden kunnen jullie wel voorstellen denk ik zo :/
pi_25553682
Ik denk dat levende crash dummies het niet kunnen na vertellen.

(Niet-levende trouwens ook niet! )
Ik post om het posten.
pi_25553703
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:45 schreef Farao het volgende:

[..]

Wat ik probeerde duidelijk te maken is dat je niet de eerste zal zijn die zelfmoord wil plegen door zich op te hangen maar waarbij je 't dus overleefd en de rest van de leven volledig verlamd bent.
Van al die TS die ik op de SEH hier in een groot academisch ziekenhuis hier in A. heb mogen zien, is springen van > 10 meter nog wel het meest effectief. Een goed neurotrauma does the trick.
  donderdag 17 maart 2005 @ 23:02:33 #197
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_25555320
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:03 schreef KonnieKipke het volgende:

Van al die TS die ik op de SEH hier in een groot academisch ziekenhuis hier in A. heb mogen zien, is springen van > 10 meter nog wel het meest effectief. Een goed neurotrauma does the trick.
Agrees
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_25555533
In dat kader kan je beter treintje koppen
  donderdag 17 maart 2005 @ 23:14:37 #199
109065 sungaMsunitraM
pi_25555685
Spring uit een luchtballon op 3 km hoog.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 00:00:58 #200
98036 -calimero-
Zonder ei...
pi_25556350
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:26 schreef Calorimeter het volgende:
het lijkt me sterk dat je uit elkaar splasht, volgens mij blijf je wel vrij heel enzo...
Nee, je slasht niet uit elkaar, maar wordt helemaal uit elkaar getrokken en vermalen tussen de wielen en de rails. Maar denk dat je de eerste klap tegen de voorkant van de trein al niet overleefd, dus verder voel je er weinig van lijkt me.

Mijn vader zit bij de brandweer, en heeft al heel veel mensen van het spoor geschraapt, hij verteld dan ook wel eens lekkere verhalen tijdens t eten. Hoe hij het doet weet ik ook niet, maar hij heeft er nooit iets van een trauma aan over gehouden oid. Alleen de eerste.. daar weet ie alles nog van, naam, leeftijd, adres (scheelde ook dat ie bij ons in de buurt woonde)...
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is nou de minst pijnlijke manier van zelfmoord plegen?
Plasticzak over je hoofd en goed afsluiten met een trouwtje of tape oid, en rustig op bed gaan liggen, je stikt langzaam, maar raakt eerst buiten bewustzijn door zuurstof gebrek. Je stikt dus in je slaap zeg maar. Dit is de meest pijnloze en 'nette' manier.
Maare, niet uit proberen hoor!
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:45 schreef Farao het volgende:

[..]

Wat ik probeerde duidelijk te maken is dat je niet de eerste zal zijn die zelfmoord wil plegen door zich op te hangen maar waarbij je 't dus overleefd en de rest van de leven volledig verlamd bent.
Ach, dan heb je teminste een goeie rede. Maar om nou met een elektrische rolstoel op het spoor te gaan staan...?
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Gaan die mensen echt wachten totdat de trein aan komt rijden? Lijkt me wel een spanning als je moet wachten totdat de klap komt.
Jah, en dan heeft ie vertraging, wat een kutmoment...

(Maare waarom al die TVP? zijn er zoveel wanhopige mensen op dit forum?)
Save a mouse, eat a pussy.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 00:01:12 #201
64244 ToYDoLL
sexy hunk
pi_25556356
wel met lunchpakket, dan lijkt het alsof je van plan was om een parachuut mee te nemen, maar je vergist had. Je familie heeft het er minder moeilijk mee, en je komt nog in de hemel ook
Time may change me.. But I can't change time
  vrijdag 18 maart 2005 @ 00:07:14 #202
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_25556500
Bij Castricum (Duin en Bosch) en Heiloo (Willibrordus) gebeurt het vrij regelmatig. Ik heb het idee de laatste jaren wat minder (kan ook dat er minder treinen rijden .), kan ook zijn dat het vroeger meer indruk maakte. De uitvoering varieert, soms is het iemand die eerst nog een vuurtje vraagt op het perron en vervolgens springt, de andere keer is het gewoon uit het zicht. Dit deel spoorlijn heet het dodenspoor en machinisten krijgen er een toeslag omdat ze er rijden. Of die toeslag het leed dekt weet ik niet.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_25559964
Ik woon vlak bij een spoor en daar heb ik het zelf al 3 keer meegemaakt.

1 keer een vrouw in een rolstoel (verhaal weet ik niet. Zij was de tweede die ik mee maakte)
1 keer een oudere man (Die had er geen zin meer in nadat zn huis was afgebrand. Hij had zich in een cafe vol laten lopen met bier en is daarna voor de intercity richting eindhoven gesprongen. Hij is de 3e die mee heb gemaakt)
1 vrouw of man, dat weet ik niet meer. (was de eerste die ik mee maakte)

Maargoed, dan gaan er van die idioten omheen staan en kijken en gaan ze opzoek naar ledenmaten. Gaan ze over het spoor lopen en schreeuwen ik heb iets gevonden Heb wel eens wat zien liggen van ledematen. Maar het ligt er al helemaal aan hoe je voor de trein springt.

Het kan zo zijn zoals de situatie die Farao een pagina of 2 terug heeft gezegd, maar je kunt ook in wat kleinere stukjes worden terug gevonden.

Wat me trouwens opvalt is dat alle 3 de personen in de zomer voor de trein zijn gesprongen.
Is het te koud in de winter
Holler
pi_25560077
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:20 schreef longinus het volgende:
Waarom vraag je dit eigenlijk
'Koop een taart en vier het'
pi_58702962
TVP
pi_58703017
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:58 schreef mokum410 het volgende:
TVP
zelfmoord plannen?
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
  † In Memoriam † vrijdag 16 mei 2008 @ 12:10:34 #207
pi_58703213
Mijn zelfmoordtopic
pi_58703230
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn zelfmoordtopic
is eigenlijk niets van terecht gekomen he? die zelfmoordpoging?
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_58703257
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:48 schreef Calorimeter het volgende:

[..]

Dan gaat men er dus ook vanuit je ook nog eens wordt overreden door die trein, maar als je zeg maar o pde zijkant van de voorkant springt en je wordt dan een kant op gegooid. Zou je dan ook helemaal kapot zijn van die ene klap?
Een trein weegt pakweg 500 ton (25 ton per wagon, 4 per treinstel, 5 treinstellen voor een trein..). De springer pakweg 80 kilo. Moet je je voorstellen dat je een vlieg doodslaat met een vliegenmepper die 6250000x zwaarder is dan de vlieg, en 140km/u gaat. Daar blijft weing van over.

Ik denk dat een waterballon van 4 hoog laten vallen een goede indruk geeft.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:33:41 #210
90400 longinus
Hollander
pi_58703773
Ik ben ooit voor een trein wezen springen, spoorweg museum in Utrecht
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_58704078
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:33 schreef longinus het volgende:
Een duidelijk FAIL zeg maar.
pi_58704510
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:33 schreef longinus het volgende:
Ik ging ooit is jumpen voor een trein. best leuk.
pi_58704966
Op de rails gaan liggen
pi_58705102
Ene oude klasgenoot van me op de havo heeft ook geprobeerd om voor de trein te springen. Alleen hij deed dat bij Harderwijk, waar je net die bocht vlak na het station hebt zitten. Dus de trein remde al af voor die bocht, hij sprong ertegenaan, werd met een klap weer terug op het perron gegooid en had zn benen verbrijzeld, maar het wel gewoon overleefd
pi_58705153
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Een trein weegt pakweg 500 ton (25 ton per wagon, 4 per treinstel, 5 treinstellen voor een trein..). De springer pakweg 80 kilo. Moet je je voorstellen dat je een vlieg doodslaat met een vliegenmepper die 6250000x zwaarder is dan de vlieg, en 140km/u gaat. Daar blijft weing van over.

Ik denk dat een waterballon van 4 hoog laten vallen een goede indruk geeft.
Heb jij het topic uberhaupt wel gelezen?

Alsof een mens van dezelfde materie is gemaakt als een balonnetje..
Dus volgens jou theorie knalt ook een stuk massief staal van 80kg uit elkaar in ontelbaar veel stukjes?
pi_58705539
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

zelfmoord plannen?
Nee, maar las het topic en vond het wel weer tijd om er nieuw leven in te blazen
Springen best veel mensen voor de trein tegenwoordig
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:57:44 #217
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58705594
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:55 schreef mokum410 het volgende:

[..]

Nee, maar las het topic en vond het wel weer tijd om er nieuw leven in te blazen
Springen best veel mensen voor de trein tegenwoordig
nieuw leven inblazen met 'TVP'?

áls je dan al een oud topic moet kicken, plaats dan in godsnaam een normale post, mét inhoud
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_58706450
Luguber.
Ik vraag me eigenlijk af waar in Nederland dat het meest gebeurt.
pi_58706663
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:36 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Heb jij het topic uberhaupt wel gelezen?

Alsof een mens van dezelfde materie is gemaakt als een balonnetje..
Dus volgens jou theorie knalt ook een stuk massief staal van 80kg uit elkaar in ontelbaar veel stukjes?
Ik vergeleek de vlieg + mepper met mens + trein. De waterballon om het effect te illustreren.

Getuigen die langs een overgang stonden zeggen wel eens het veelzeggende "die kleren heb ik nooit meer gedragen".
  vrijdag 16 mei 2008 @ 15:00:27 #220
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_58706970
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef MUUS het volgende:

[..]
[...]

Polsen doorsnijden = auw.

[...]

En? Kun je een beslissing maken? .
Is een simpele oplossing voor: de door te snijden polsen van te voren tien minuten in een emmertje ijswater houden. Dan voel je van het snijden (zegt 'men'...) niet zoveel meer.

En niet vergeten: in de lengte snijden en behoorlijk diep graag.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_58707797
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:34 schreef Sylvana het volgende:
Ene oude klasgenoot van me op de havo heeft ook geprobeerd om voor de trein te springen. Alleen hij deed dat bij Harderwijk, waar je net die bocht vlak na het station hebt zitten. Dus de trein remde al af voor die bocht, hij sprong ertegenaan, werd met een klap weer terug op het perron gegooid en had zn benen verbrijzeld, maar het wel gewoon overleefd
Wat een verhaal zeg, hij werd zeker gepest?
pi_58708893
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik vergeleek de vlieg + mepper met mens + trein. De waterballon om het effect te illustreren.

Getuigen die langs een overgang stonden zeggen wel eens het veelzeggende "die kleren heb ik nooit meer gedragen".
ik snap wel dat je wilt vergelijken, maar dan kan ik net zo goed zeggen dat een dobbelsteen + vrachtwagen hetzelfde is.. die dobbelsteen zal waarschijnlijk niet eens in 2 delen springen, misschien een krasje.. ligt allemaal aan de massa, samenstelling etc etc..
pi_58709134
Ik ken wel iemand die bij de NS werkt en de treinstellen onderhoud / repareert. Zo vonden ze ook eens een vinger in het onderstel. Wat er nog van over was dan
you and I ain't done Zeke!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 17:37:43 #224
109065 sungaMsunitraM
pi_58709902
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
pi_58710093
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:40 schreef julian6 het volgende:

[..]

Wat een verhaal zeg, hij werd zeker gepest?
nee, hij was aan de drugs
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:40:58 #226
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_58712212
quote:
Onderkoeling denk ik, al dan niet in combinatie met verdovende middelen. Nadeel is alleen weer wel dat het een flinke tijd duurt voor je echt dood bent, wat de kans weer vergroot dat iemand je zo nodig moet redden.
pi_58712686
Ken er 1 van een ander forum, poging ook mislukt.Heeft maanden in het ziekenhuis gelegenen beide benen geamputeerd. Zijn grote hobby was motorrijden........laat nu een trike bouwen

Oom van me is ook voor de trein gaan staan. Had eerst netjes zijn portefeuille naast het spoor gelegd zodat ze 'm snel konden identificeren.
Oh ja, ook zijn bril! Wilde de trein zeker niet zien aankomen
pi_58717676
Op de raampjes zie je wel vaak nog opgedroogd bloed
pi_58719916
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Op de raampjes zie je wel vaak nog opgedroogd bloed
Als je op een locatie waar iemand zich voor de trein heeft gegooid vind je waarschijnlijk nog stukjes van die persoon ook. Aangezien de lijkendienst (geen brandweer dacht ik is een aparte dienst voor) mag stoppen nadat ze 60 kg. aan overblijfselen hebben gevonden.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 01:56:46 #230
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_58720331
Vandaag weer eens dikke vertraging door zo'n lamhaas

Rijswijk blijft favoriet
pi_58720589
Rijswijk lag een hele trein dr naast, niet te hopen dat dat door een springer komt
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:18:30 #232
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_58722431
quote:
Kies uit

Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:25:19 #233
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_58722516
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn zelfmoordtopic
Oh ts leeft nog
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:45:54 #234
178340 shayolo
gewèldig
pi_58722713
een vriend van me was bij die zelfdmoord van die vader met zijn 2 kinderen die hij ook dwong voor de trein te springen. hij fietste langs het spoor en hoorde die kinderen, hij dacht dat ze lastig waren ofzo. En toen sprong die vader ervoor met z'n kindjes ervoor...

hij zag een kind liggen op haar knieën met haar hoofd niet te zien in het zand... en de andere 2 lagen verderop

iedereen kreeg trauma hulp, ook politie agenten, maar hij werd weggestuurd :S. Terwijl hij de eerste was die ter plekke was.

Maar hij heeft er niet veel aan overgehouden gelukkig.

Dit was overigens gebeurd tussen haarlem en amsterdam in (spaarnwoude)
effe normaal he
pi_58725108
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:21 schreef Aventura het volgende:
Een nicht van mijn moeder is op de spoorbaan gaan liggen en is in drie stukken gereden. In de kist was ze weer 'op volgorde' gelegd, met een coltrui aan...
pi_58725961
Van dit topic word ik niet vrolijk
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:57:39 #237
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58726326
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Van dit topic word ik niet vrolijk
zou ook wel vreemd zijn als je er wel vrolijk van werd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_58726974
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:34 schreef Sylvana het volgende:
Uber fail
Van een vliegtuig springen,net doen of je gaat parachute springen,maar nooit de parachute open doen!
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  zaterdag 17 mei 2008 @ 19:24:13 #239
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_58730683
Dan ben je hopelijk wel dood.
Kaleidoscopiklimax
pi_58734475
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:44 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Uber fail
Van een vliegtuig springen,net doen of je gaat parachute springen,maar nooit de parachute open doen!
Dat zou ook mijn manier om ermee te stoppen zijn Effectief, wel zorgen dat je een beetje afgelegen springt, en klaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')