Morfine en een zak over je hoofd=geen auwquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Trein = auw, wel snel.
Springen van flat = auw, wel snel.
Slaappillen slikken = eerst maagkramp = auw.
Ophangen = stikken = auw.
Polsen doorsnijden = auw.
Door je kop schieten als je kan mikken = auw, wel snel.
Door je kop schieten als je niet kunt mikken = auw.
De zee inlopen in januari = lichaamsfuncties vallen 1 voor 1 uit = roes = weinig auw.
Je hoofd in een gehaktmolen proppen = auw.
Jezelf uithongeren = auw.
Jezelf doodknuppelen = auw.
En? Kun je een beslissing maken?.
Wat is een TVP?quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:49 schreef Intergalactrick het volgende:
Al die mensen die een TVP plaatsen...![]()
Nee dat idee heb ik niet echt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:25 schreef DanielBo het volgende:
Ik heb dit topic nu paar dagen gevolgd en ik vind het een nogal raar topic.
Er wordt gevraagd om je ervaringen te posten met "voor de trein springen"... Het is een beetje luguber om te vragen hoe iemand het ervaren heeft toen hij voor de trein sprong, iets wat meestal echt niet na te vertellen is, tenzij je de verkeerde plek kiest / springt voor een stilstaande trein (net zoals Herman Buurman uit de Doorzon-strip die van Ronnie de tip krijgt voor een auto te springen en zich dan voor een geparkeerde auto werpt).
Bij de topic-title kreeg ik al het gevoel van "Die springt volgende week". De topicstart verzachtte dit lichtelijk, maar het gevoel blijft er toch. Vragen jullie bij jezelf nou niet of deze persoon op het punt staat zelfmoord te plegen d.m.v. voor de trein springen en op deze manier, misschien wel doorzichtig, zoekt naar de beste manier? Als de topicstarter daadwerkelijk zou springen, moet je je wel realiseren dat misschien een post uit dit topic eraan meegeholpen kan hebben.
Ik vat het misschien te serieus op, maar ik ben ook van mening dat sommige mensen zo nu en dan gewoon goed moeten nadenken voordat ze daadwerkelijk iets posten, omdat het misschien wel (ernstige) gevolgen kan hebben.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat er al zo'n topic bestaat
jupquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:24 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Nee dat idee heb ik niet echt.
Dan zoekt ie wel beter lijkt me, er zijn sites te vinden op internet waar elke manier uitgebreid toegelicht wordt. +Kan ook pure interesse zijn.
+ Wij zijn niet verantwoordelijk voor wat mensen er wel of niet mee willen doen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:25 schreef DanielBo het volgende:
Ik vat het misschien te serieus op, maar ik ben ook van mening dat sommige mensen zo nu en dan gewoon goed moeten nadenken voordat ze daadwerkelijk iets posten, omdat het misschien wel (ernstige) gevolgen kan hebben.
Dan plak je een briefje op de deur: Ik heb zelfmoord gepleegd met het oude kacheltje van oma dus kom niet zomaar binnen want dan krijg je een CO-intoxicatie. ECHT WAAR.quote:Op donderdag 3 februari 2005 02:24 schreef Farao het volgende:
[..]
![]()
Leuk voor degene die uiteindelijk komen controlen hoe 't met je is (vrienden, familie, politie, brandweer, ggd), hebben ze gelijk 'n CO-intoxicatie...
veel meer johquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:41 schreef Intergalactrick het volgende:
En dan is er weer 10 minuten vertraging
Ja, jij ook?quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
makkelijker gezegt dan gedaan
was jij trouwns bij vankatoen in paradiso?![]()
jah, was vet he! alleen mijn sleuteltje kwijt tijdens dat crouwdsurfen, kon ik met mijn fiets naar huis lopenquote:
Naar Amersfoort?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jah, was vet he! alleen mijn sleuteltje kwijt tijdens dat crouwdsurfen, kon ik met mijn fiets naar huis lopen
vanaf het station amersfoortquote:
verdrinking, hoe zwemt dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:16 schreef N.icka het volgende:
Kunnen we ook een vervolg maken op dit topic? bv Ophanging hoe hangt dat?
Het geeft wel een nieuwe betekenis aan het woord hanggroepjongere.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:16 schreef N.icka het volgende:
Kunnen we ook een vervolg maken op dit topic? bv Ophanging hoe hangt dat?
'quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:19 schreef Mikkie het volgende:
Als je jezelf zo nodig van kant moet maken, doe dat dan in je eentje... zonder dat iemand er last van heeft. Nu dupeer je heel veel reizigers, de machinist krijgt een trauma en d'r zijn ook nog allemaal mensen die jouw zut op moeten ruimen. Neem een overdosis ofzo... dan je ook dood maar naai je niet zoveel mensen erbij.
Die opruimteams moeten 100% ophalen. Je moet er toch niet aan denken dat je kinderen op straat spelen en een stukje oor, neus of wat dan ook tegenkomt?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:34 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die opruimteams moet minimaal 15% terugvinden van de betreffende springer (M/V).
Die 15% halen schijnt soms nog best lastig te zijn.
Spelen jouw kinderen op de spoorlijn?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:38 schreef NoXxa het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je kinderen op straat spelen en een stukje oor, neus of wat dan ook tegenkomt?
als je het zo bekijkt kun je bijna met elke vorm van zelfmoord iemand een trauma bezorgen, bijvoorbeeld met een overdosis moet toch eens iemand je lijk vinden. of als je jezelf verdrinkt zullen er toch mensen die om je geven slapeloze nachten hebben doordat ze je niet kunnen vinden (denk maar eens aan je moeder!). en bovendien kunnen mensen je zien terwijl je zelfmoord pleegt.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:19 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik heb het ook eens meegemaakt, bij de Zoetermeer Stadslijn, die naar Den Haag ging. Ik weet nog dat ik in die trein zat, en dat het net voelde of we over een megabult heen reden. Ik keek mijn vrienden toen aan zo van: Oké, iedereen weet dus wat hier net gebeurd is.
Als je zelfmood wilt plegen, doe het dat idd op een manier waar je niemand mee lastigvalt.
Ophangen is ook niet handig. Vriendin van mij kwam in de kelder om haar fiets te pakken, hangt daar een man, ogen puilden uit, vielen zowat uit zijn kassen, helemaal blauw aangelopen en onwijs opgezwollen. Vriendin heeft nu nog een trauma...
Hoe raak je Gothicoverlast kwijt? Gewoon een hangplek maken..Boom..Paar stropjes...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:18 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het geeft wel een nieuwe betekenis aan het woord hanggroepjongere.
Daarom proberen ze die micheal jackson ook voor goed achter slot en grendel te krijgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:38 schreef NoXxa het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je kinderen op straat spelen en een stukje oor, neus of wat dan ook tegenkomt?
Krijg je een optater van 1 seconde, vliegen de stoppen eruit.. Lig je daar springlevend met je fohn in bad..quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:10 schreef MaRySe het volgende:
Je kunt ook in bad gaan zitten en jezelf onder stroom zetten
Dan ben je wel even gedesillusioneerd denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:30 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Krijg je een optater van 1 seconde, vliegen de stoppen eruit.. Lig je daar springlevend met je fohn in bad..
oh, dat waren moppen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:31 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hoe raak je Gothicoverlast kwijt? Gewoon een hangplek maken..Boom..Paar stropjes...
En hoe krijg je een Gothic uit de boom? Touwtje doorsnijden.
Tot zover mijn flauwe humor.
ik kan me het zo voorstellen. en dan op het laaste moment toch maar niet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:12 schreef MaLo het volgende:
Ik had begrepen dat de brandweer en consorten 80% van het lichaam moeten opspeuren. En ze bepalen dat met de natte vinger, op gewicht. Een gemiddelde man / vrouw weegt ongeveer 70 kilo, als ze ongeveer 80% van 70 kilo aan restanten hebben gewogen mogen ze gaan spuiten.
Collega van mij is van een brug gesprongen. Zij leefde al weken naar haar zelfmoordpoging toe :S. Ik denk dat de meesten wel in een soort trance zijn als ze zelfmoord plegen; ik kan me voorstellen dat je lichaam allerlei vage hormonen aan gaat maken als je het bizarre besluit hebt genomen om ECHT zelfmoord te plegen.
Van al die TS die ik op de SEH hier in een groot academisch ziekenhuis hier in A. heb mogen zien, is springen van > 10 meter nog wel het meest effectief. Een goed neurotrauma does the trick.quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:45 schreef Farao het volgende:
[..]
Wat ik probeerde duidelijk te maken is dat je niet de eerste zal zijn die zelfmoord wil plegen door zich op te hangen maar waarbij je 't dus overleefd en de rest van de leven volledig verlamd bent.
Agreesquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:03 schreef KonnieKipke het volgende:
Van al die TS die ik op de SEH hier in een groot academisch ziekenhuis hier in A. heb mogen zien, is springen van > 10 meter nog wel het meest effectief. Een goed neurotrauma does the trick.
Nee, je slasht niet uit elkaar, maar wordt helemaal uit elkaar getrokken en vermalen tussen de wielen en de rails. Maar denk dat je de eerste klap tegen de voorkant van de trein al niet overleefd, dus verder voel je er weinig van lijkt me.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:26 schreef Calorimeter het volgende:
het lijkt me sterk dat je uit elkaar splasht, volgens mij blijf je wel vrij heel enzo...
Plasticzak over je hoofd en goed afsluiten met een trouwtje of tape oid, en rustig op bed gaan liggen, je stikt langzaam, maar raakt eerst buiten bewustzijn door zuurstof gebrek. Je stikt dus in je slaap zeg maar. Dit is de meest pijnloze en 'nette' manier.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is nou de minst pijnlijke manier van zelfmoord plegen?
Ach, dan heb je teminste een goeie rede. Maar om nou met een elektrische rolstoel op het spoor te gaan staan...?quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:45 schreef Farao het volgende:
[..]
Wat ik probeerde duidelijk te maken is dat je niet de eerste zal zijn die zelfmoord wil plegen door zich op te hangen maar waarbij je 't dus overleefd en de rest van de leven volledig verlamd bent.
Jah, en dan heeft ie vertraging, wat een kutmoment...quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Gaan die mensen echt wachten totdat de trein aan komt rijden? Lijkt me wel een spanning als je moet wachten totdat de klap komt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:20 schreef longinus het volgende:
Waarom vraag je dit eigenlijk
zelfmoord plannen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:58 schreef mokum410 het volgende:
TVP
is eigenlijk niets van terecht gekomen he? die zelfmoordpoging?quote:
Een trein weegt pakweg 500 ton (25 ton per wagon, 4 per treinstel, 5 treinstellen voor een trein..). De springer pakweg 80 kilo. Moet je je voorstellen dat je een vlieg doodslaat met een vliegenmepper die 6250000x zwaarder is dan de vlieg, en 140km/u gaat. Daar blijft weing van over.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:48 schreef Calorimeter het volgende:
[..]
Dan gaat men er dus ook vanuit je ook nog eens wordt overreden door die trein, maar als je zeg maar o pde zijkant van de voorkant springt en je wordt dan een kant op gegooid. Zou je dan ook helemaal kapot zijn van die ene klap?
Een duidelijk FAIL zeg maar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:33 schreef longinus het volgende:
Ik ben ooit voor een trein wezen springen, spoorweg museum in Utrecht
Ik ging ooit is jumpen voor een trein. best leuk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:33 schreef longinus het volgende:
Ik ben ooit voor een trein wezen springen, spoorweg museum in Utrecht
Heb jij het topic uberhaupt wel gelezen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een trein weegt pakweg 500 ton (25 ton per wagon, 4 per treinstel, 5 treinstellen voor een trein..). De springer pakweg 80 kilo. Moet je je voorstellen dat je een vlieg doodslaat met een vliegenmepper die 6250000x zwaarder is dan de vlieg, en 140km/u gaat. Daar blijft weing van over.
Ik denk dat een waterballon van 4 hoog laten vallen een goede indruk geeft.
Nee, maar las het topic en vond het wel weer tijd om er nieuw leven in te blazenquote:
nieuw leven inblazen met 'TVP'?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:55 schreef mokum410 het volgende:
[..]
Nee, maar las het topic en vond het wel weer tijd om er nieuw leven in te blazen![]()
Springen best veel mensen voor de trein tegenwoordig
Ik vergeleek de vlieg + mepper met mens + trein. De waterballon om het effect te illustreren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:36 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Heb jij het topic uberhaupt wel gelezen?
Alsof een mens van dezelfde materie is gemaakt als een balonnetje..
Dus volgens jou theorie knalt ook een stuk massief staal van 80kg uit elkaar in ontelbaar veel stukjes?
Is een simpele oplossing voor: de door te snijden polsen van te voren tien minuten in een emmertje ijswater houden. Dan voel je van het snijden (zegt 'men'...) niet zoveel meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
[...]
Polsen doorsnijden = auw.
[...]
En? Kun je een beslissing maken?.
Wat een verhaal zeg, hij werd zeker gepest?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:34 schreef Sylvana het volgende:
Ene oude klasgenoot van me op de havo heeft ook geprobeerd om voor de trein te springen. Alleen hij deed dat bij Harderwijk, waar je net die bocht vlak na het station hebt zitten. Dus de trein remde al af voor die bocht, hij sprong ertegenaan, werd met een klap weer terug op het perron gegooid en had zn benen verbrijzeld, maar het wel gewoon overleefd
ik snap wel dat je wilt vergelijken, maar dan kan ik net zo goed zeggen dat een dobbelsteen + vrachtwagen hetzelfde is.. die dobbelsteen zal waarschijnlijk niet eens in 2 delen springen, misschien een krasje.. ligt allemaal aan de massa, samenstelling etc etc..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik vergeleek de vlieg + mepper met mens + trein. De waterballon om het effect te illustreren.
Getuigen die langs een overgang stonden zeggen wel eens het veelzeggende "die kleren heb ik nooit meer gedragen".
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Getuigen die langs een overgang stonden zeggen wel eens het veelzeggende "die kleren heb ik nooit meer gedragen".
nee, hij was aan de drugsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat een verhaal zeg, hij werd zeker gepest?
Onderkoeling denk ik, al dan niet in combinatie met verdovende middelen. Nadeel is alleen weer wel dat het een flinke tijd duurt voor je echt dood bent, wat de kans weer vergroot dat iemand je zo nodig moet redden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als je op een locatie waar iemand zich voor de trein heeft gegooid vind je waarschijnlijk nog stukjes van die persoon ook. Aangezien de lijkendienst (geen brandweer dacht ik is een aparte dienst voor) mag stoppen nadat ze 60 kg. aan overblijfselen hebben gevonden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Op de raampjes zie je wel vaak nog opgedroogd bloed
Kies uitquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh ts leeft nogquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:21 schreef Aventura het volgende:
Een nicht van mijn moeder is op de spoorbaan gaan liggen en is in drie stukken gereden. In de kist was ze weer 'op volgorde' gelegd, met een coltrui aan...
Uber failquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:34 schreef Sylvana het volgende:
Ene oude klasgenoot van me op de havo heeft ook geprobeerd om voor de trein te springen. Alleen hij deed dat bij Harderwijk, waar je net die bocht vlak na het station hebt zitten. Dus de trein remde al af voor die bocht, hij sprong ertegenaan, werd met een klap weer terug op het perron gegooid en had zn benen verbrijzeld, maar het wel gewoon overleefd
Dat zou ook mijn manier om ermee te stoppen zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Uber fail![]()
Van een vliegtuig springen,net doen of je gaat parachute springen,maar nooit de parachute open doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |