quote:Of zijn het The Upsetters van Lee "Scratch" Perry?
De eigen nummers van The Upsetters zijn ook zeker de moeite waard.quote:Producer Lee "Scratch" Perry's longtime house band,appeared on some of the most legendary records in reggae history, including the early hits of the Wailers.
Neen, het is misschien niet zo goed te zien maar deze meneer is een Aziaatquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:17 schreef Z het volgende:
Chet Baker?
Dat klopt, die is het inderdaad niet. De Dj waarover ik sprak is uiteraard DJ Krush, niemand die weet met welke trompettist hij muziek maakte?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:heren! Ken alleen Ruychi Sakamoto, maar die is het niet......
Je vergist je nietquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:46 schreef lubje25 het volgende:
ik weet het denk ik, Toshinori Kondo maar ik kan me vergissen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:58 schreef GLO het volgende:
Jefferson Airplane
Ja maar je hoefde niets van The Matrix te weten om de vraag te kunnen beabtwoorden, nbdbd. Weten dat Spencer Dryden een paar weken terug de pijp uitging was genoeg.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
er zijn 2 dingen waar ik, op zijn zachtst gezegd, niet veel mee heb:
Wereldmuziek en Sci-fi
het zit me de laatste tijd dus niet mee bij Trivia..
Het zit me al dit hele jaar niet mee bij MUZ-trivia.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
het zit me de laatste tijd dus niet mee bij Trivia..
Alle muziek is toch wereldmuziek?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:08 schreef Z het volgende:
Ik krijg ook de kriebels (in het algemeen) van wereldmuziek!
Uiteraardquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:09 schreef belsen het volgende:
The Ramones - Road to ruin, toch?
Ja, net maar. Dus die viel af.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maar Jim Capaldi is ook net overleden..
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Voor mij is het nog steeds het begin van het jaar
Doe nog regelmatig een nieuwjaarsborrel..
Heu... hier hadden dus twee klinkende glazen moeten staan...quote:
Dat is heel goed Newbiedoobiedoo.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Specials
Heel knap, Z!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:27 schreef Z het volgende:
Liverpool
Heel snel, Lubje25!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:31 schreef lubje25 het volgende:
didgeredoo
Heel goed Newbiedoobiedoo, je had natuurlijk ook nog een gokje kunnen doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
TROS
Goed zo, GLO.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:37 schreef GLO het volgende:
The Alarm
Instellingen wijzigen naar 300 posts, dan heb je daar nooit meer last van.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sjit, ben ik druk aan het f5-en, zitten we al een tijdje op een nieuwe pagina
Inderdaad Newbiedoobiedoo!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wacht?
Maar dan duurt het met die slome bak van mij weer 2 uur om een pagina te ladenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Instellingen wijzigen naar 300 posts, dan heb je daar nooit meer last van.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:46 schreef GLO het volgende:
Is het Pete Doherty?
Valt reuze mee. Ik heb ook een pc uit het jaar nul en kan toch aardig meekomenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar dan duurt het met die slome bak van mij weer 2 uur om een pagina te laden![]()
Dat hoeft niet. Een kwestie van de home- en de end-toets.quote:En dan moet je ook steeds zo veel naar beneden scrollen
Dank je wel Lucille!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:48 schreef belsen het volgende:
[..]
[afbeelding] We zullen het eens vragen aan de computer.
Heel knap!
Dat betekent dus: een Triviapunt voor GLO!
Van harte gefeliciteerd!
Jij ook tot gauwquote:Dan sluit ik weer een aflevering van Guess this picture af.
Een dikke kus voor iedereen en tot gauw!
Correct! De licenseur van resp. Ninja Tune, PIAS Records, ECHO, Eagle en !K7 (en nog veel meer, maar dat terzijde).quote:
Domino wordt uitgebracht door Munich.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Domino?
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik hou het op Das Pop - The Love Program
Uitbrengen, distribueren, verdelen, het is maar hoe je het noemt. En PIAS heeft dus ook een eigen label.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:33 schreef belsen het volgende:
Kijk, volgens mij distribueert PIAS alleen, maar goed, er ging plots een lampje branden rond I Am Kloot.![]()
Kijk, een mooi Belgenpuntquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:55 schreef de_man_in_beige het volgende:
dEUS - Suds & Soda?
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:55 schreef pyl het volgende:
Stonden ze vorige week in Utrecht?
Dat zijn ze.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:24 schreef bukgeit het volgende:
Ha, The Sheila Divine. Zou ze nooit herkend hebben.
HEB IK DÁÁÁÁÁR NU ZO MIJN BEST VOOR GEDAAN?!?!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Frank Boeijen?
De spelfout vergeef ik jequote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:13 schreef de_man_in_beige het volgende:
Die Anarchistische Abendunterhaltung
Waarvoor dank!quote:
Omaha en Memphis zijn geen staat. Nog 2 dusquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
2pac & Dr. Dre - California Love
Ryan Adams - New York
Counting Crows - Omaha
My Morning Jacket - Nashville To Kentucky
Sun Kil Moon - Carry Me Ohio
Cher - Walking Back To Memphis
Bee Gees - Massachusetts
Train - Meet Virginia
Arrested Development - Tennessee
Tom Waits - Georgia Lee
Neil Young - Alabama
Boney M - Mississippi
ik zie het ook netquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Ik heb er 12 gedaan he, wel tellen.
Had expres al reserves opgenomen.
quote:there's no wrong way to fuck a girl with no legs
just tell her you love her as she's crawlin' away.
there's no wrong way to fuck a bitch with no faith.
now you'll never be sad again.
lovin' you are the two best things in a world that's skipping town.
reaching blind into the deepest mouth in the brownest place around.
there's something i miss in her cum stained lips.
so i get the first kiss before she takes the last bite.
genital outlaws in a positive way, and in everything bagel too.
getting strangeld by the junkie priest as the boys get stoned in school.
there's a knock at the door and your parents come in.
they thought you were a different girl.
so if you're alone when you're parents aren't home
and no one can see your incestuous tree.
no need to contain what the sparrows can say.
now you'll never be sad again.
..en ik nog geen quote geloof ik...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:16 schreef dolle_hond het volgende:
ik had nog geen tvp hier
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:46 schreef bukgeit het volgende:
Bright Eyes gok ik.
wilde ook net vragen of jobbel een jeugdige grobbel wasquote:
Geen familie voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
wilde ook net vragen of jobbel een jeugdige grobbel was
haha gelukkig is bukgeit in de buurt, kan ik tenminste gaan slapen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:06 schreef bukgeit het volgende:
eels
ja daar heb ik dus serieus ook over zitten twijfelen...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:09 schreef bukgeit het volgende:
Jobbel, moet je signature niet luiden: 'Sommige meisjes zijn groter dan andere'?
Het is een letterlijke vertaling en zoals je al aangeeft niet fout per se. Het betekent alleen wat anders dan wat Morrissey er zelf mee bedoelt (dacht ik, ik ben niet echt vertrouwd met de betreffende songtekst). In dat geval is 'sommige meisjes zijn groter dan andere' ook wel degelijk goed Nederlands, Jobbel. Dus kies maar.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:18 schreef bukgeit het volgende:
Volgens mij moet je het zo lezen: 'sommige meisjes zijn groter dan andere (meisjes)'. Als je bedoelt te stellen dat sommige meisjes groter zijn dan anderen (meisjes, jongens, mensen in het algemeen), dan is je huidige signature correct.
Kane?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:19 schreef bukgeit het volgende:
Nieuwe vraag: welke band vergezelt U2 tijdens de komende wereldtournee?
In Dinand's optiek zou het andersom zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:35 schreef GLO het volgende:
Dat mocht Kane willen.
Wie zijn dat danquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Amp Fiddler?
Heel goedquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:00 schreef le_knightclub_soda het volgende:
John Legend?
Wis en waarachtigquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:21 schreef bukgeit het volgende:
Green Lizard
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:57 schreef GLO het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan
edit: oh, ik zie het al, wat je noemt een A-ha Erlebnis
Alleen snap ik de hint nog niet. Komt ook nog wel.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:00 schreef bukgeit het volgende:
New Adventures
quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:21 schreef Bimmel het volgende:
Sandra.
[edit]
Van Maria Magdalena en tevens de stem van Enigma.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
of Monika Kruse ?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
cappella?
die is goed RoofingBurner +1quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Raindrops keep falling on my head
Always take the weather with you
Thunderstruck
Singin' in the rain
Sunshine reggae
Ride the lightning
Let it snow
Ice ice baby
Rain on me
Riders on the storm
Historisch moment, mijn eerste opsommingsvraag goed.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
die is goed RoofingBurner +1
Nope, die is van 1959, de dame die ik zoek is van 1969.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Suzanne Vega ?
Juistem die bedoel ik, i.v.m. de nieuwe Eminem. Z +1quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:41 schreef Z het volgende:
Martika?
Dat laatste.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:19 schreef Doc het volgende:
En wat is het motto van de Snevo?
"war snel is komt goed" of was het nou "wat goed is komt snel"
quote:Fredje Kienhuis speelde toch ook mee?
Zeg dat wel!quote:Heeft best lang geduurd die nieuwe CD ...
quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:55 schreef Doc het volgende:
Jack of Hearts
Fred Kienhuis [Solo dus]
De Onni's (al heeft-ie daar geen platen mee gemaakt en heel weinig meegespeeld - hij speelde met die gelegenheidsfromatie nog wel eens in het cafe Onni's verjaardag -onder andere op de laatste avond dat dat café open was, ruim 10 jaar geleden of zo)
Black Slacks
Is dit genoeg?
O ja, ik wist dat ik watvergeten was ...quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:59 schreef GLO het volgende:
[..]Met een extra pluim voor het vermelden van de Onni's. Wel jammer dat je zijn eerste -en naar mijn mening beste -groep niet genoemd hebt: de legendarische World War Rockers
en nu vet: Doc +1
Zoiets ja. Met o.a. gaste die op blote voeten pogoode tussen de punks met Dr.Martins en PtBB die telkens bijna z'n kop stootte. En, De Pieter - ook zo'n oud cafe dat niet meer is. De plek waar de allereerste Tröckener kecks fanclub dag was.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:15 schreef GLO het volgende:
En Doc, ik ken Onni's Verjaardag slechts van naam. En De Onni's trouwens ook. Wel leuk dat je de Claw Boys in de kelder hebt zien spelen. Was vast net zo opwindend als de keer dat ik ze in Café De Pieter zag: met z'n vieren op drie vierkante meter, compleet ingesloten door publiek en zeker 50 graden.
Eén klein spelfoutje (moet zijn: Sandie), maar die schenk ik je, want de rest klopt 100%quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:25 schreef Berkery het volgende:
Sandi Shaw - Puppet on a string......
1967?
De winnaar van 1965 was France Gall met Poupée De Cire, Poupée De Son. Dat was een andere tijd, kan ik je verzekeren.quote:
Toen waren er nog fatsoenlijke liedjes bedoel je.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:37 schreef GLO het volgende:
[..]
De winnaar van 1965 was France Gall met Poupée De Cire, Poupée De Son. Dat was een andere tijd, kan ik je verzekeren.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Time Bandits?
Zat ik ook even aan te denken, maar het is hem volgens mij toch echt niet. Kama zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Paul Weller ?
Dat zou heel verstandig geweest zijnquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:00 schreef pyl het volgende:
Ik zou bijna zeggen: Kamagurka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |