Heel goed Newbiedoobiedoo, je had natuurlijk ook nog een gokje kunnen doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
TROS
Goed zo, GLO.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:37 schreef GLO het volgende:
The Alarm
Instellingen wijzigen naar 300 posts, dan heb je daar nooit meer last van.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sjit, ben ik druk aan het f5-en, zitten we al een tijdje op een nieuwe pagina
Inderdaad Newbiedoobiedoo!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wacht?
Maar dan duurt het met die slome bak van mij weer 2 uur om een pagina te ladenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Instellingen wijzigen naar 300 posts, dan heb je daar nooit meer last van.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:46 schreef GLO het volgende:
Is het Pete Doherty?
Valt reuze mee. Ik heb ook een pc uit het jaar nul en kan toch aardig meekomenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar dan duurt het met die slome bak van mij weer 2 uur om een pagina te laden![]()
Dat hoeft niet. Een kwestie van de home- en de end-toets.quote:En dan moet je ook steeds zo veel naar beneden scrollen
Dank je wel Lucille!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:48 schreef belsen het volgende:
[..]
[afbeelding] We zullen het eens vragen aan de computer.
Heel knap!
Dat betekent dus: een Triviapunt voor GLO!
Van harte gefeliciteerd!
Jij ook tot gauwquote:Dan sluit ik weer een aflevering van Guess this picture af.
Een dikke kus voor iedereen en tot gauw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |