Heel goed Newbiedoobiedoo, je had natuurlijk ook nog een gokje kunnen doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
TROS
Goed zo, GLO.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:37 schreef GLO het volgende:
The Alarm
Instellingen wijzigen naar 300 posts, dan heb je daar nooit meer last van.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sjit, ben ik druk aan het f5-en, zitten we al een tijdje op een nieuwe pagina
Inderdaad Newbiedoobiedoo!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wacht?
Maar dan duurt het met die slome bak van mij weer 2 uur om een pagina te ladenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Instellingen wijzigen naar 300 posts, dan heb je daar nooit meer last van.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:46 schreef GLO het volgende:
Is het Pete Doherty?
Valt reuze mee. Ik heb ook een pc uit het jaar nul en kan toch aardig meekomenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar dan duurt het met die slome bak van mij weer 2 uur om een pagina te laden![]()
Dat hoeft niet. Een kwestie van de home- en de end-toets.quote:En dan moet je ook steeds zo veel naar beneden scrollen
Dank je wel Lucille!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:48 schreef belsen het volgende:
[..]
[afbeelding] We zullen het eens vragen aan de computer.
Heel knap!
Dat betekent dus: een Triviapunt voor GLO!
Van harte gefeliciteerd!
Jij ook tot gauwquote:Dan sluit ik weer een aflevering van Guess this picture af.
Een dikke kus voor iedereen en tot gauw!
Correct! De licenseur van resp. Ninja Tune, PIAS Records, ECHO, Eagle en !K7 (en nog veel meer, maar dat terzijde).quote:
Domino wordt uitgebracht door Munich.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Domino?
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik hou het op Das Pop - The Love Program
Uitbrengen, distribueren, verdelen, het is maar hoe je het noemt. En PIAS heeft dus ook een eigen label.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:33 schreef belsen het volgende:
Kijk, volgens mij distribueert PIAS alleen, maar goed, er ging plots een lampje branden rond I Am Kloot.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |