Dat laatste.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:19 schreef Doc het volgende:
En wat is het motto van de Snevo?
"war snel is komt goed" of was het nou "wat goed is komt snel"
quote:Fredje Kienhuis speelde toch ook mee?
Zeg dat wel!quote:Heeft best lang geduurd die nieuwe CD ...
quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:55 schreef Doc het volgende:
Jack of Hearts
Fred Kienhuis [Solo dus]
De Onni's (al heeft-ie daar geen platen mee gemaakt en heel weinig meegespeeld - hij speelde met die gelegenheidsfromatie nog wel eens in het cafe Onni's verjaardag -onder andere op de laatste avond dat dat café open was, ruim 10 jaar geleden of zo)
Black Slacks
Is dit genoeg?
O ja, ik wist dat ik watvergeten was ...quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:59 schreef GLO het volgende:
[..]Met een extra pluim voor het vermelden van de Onni's. Wel jammer dat je zijn eerste -en naar mijn mening beste -groep niet genoemd hebt: de legendarische World War Rockers
en nu vet: Doc +1
Zoiets ja. Met o.a. gaste die op blote voeten pogoode tussen de punks met Dr.Martins en PtBB die telkens bijna z'n kop stootte. En, De Pieter - ook zo'n oud cafe dat niet meer is. De plek waar de allereerste Tröckener kecks fanclub dag was.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:15 schreef GLO het volgende:
En Doc, ik ken Onni's Verjaardag slechts van naam. En De Onni's trouwens ook. Wel leuk dat je de Claw Boys in de kelder hebt zien spelen. Was vast net zo opwindend als de keer dat ik ze in Café De Pieter zag: met z'n vieren op drie vierkante meter, compleet ingesloten door publiek en zeker 50 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |