abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:27:31 #151
3542 Gia
User under construction
pi_24861031
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij verbiedt het dan ook niet. Hij geeft advies, zoals een directeur betaamt.
Met de vraag of de jongeheren maandag even willen laten weten wat ze doen.

Lijkt me toch iets meer dringend dan alleen een advies.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:27:36 #152
113594 Geoffrey_Firmin
a dingy way to die
pi_24861032
Precies, de beste "pledge of allegiance" is in mijn ogen je op te stellen als een vrij denkend en verantwoordelijk burger, en niet dat kinderachtige gedoe met vlaggen en rijmpjes. Alsof dàt nou echt "Nederland"definieert zeg, kom op.
Somebody threw a dead dog after him down the ravine
pi_24861091
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Met de vraag of de jongeheren maandag even willen laten weten wat ze doen.

Lijkt me toch iets meer dringend dan alleen een advies.
Mij niet.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:43:13 #154
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24861285
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Mij niet.
Maar jij begrijpt dan ook niets van de wereld buiten je ivoren toren, dat heb je wel bewezen. Dus jij telt niet mee.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_24861294
Ja, SCH ... 't is duidelijk

kunnen we nu voortborduren op de discussie in plaats van het 'welles-nietes' spelletje vol te houden? (geldt ook voor de rest... volgens de berichtgeving was het gisteren een verbod, vandaag een verzoek wat eigenlijk een dringend advies blijkt te zijn)

Het vreemde hieraan is dat ook de marokkaanse leerlingen zeiden geen enkel probleem te hebben met de vlaggetjes. Sowieso als je daar zonder meer aanstoot aan neemt, mis je bovenin al iets.
Dat een school zich zo profileert, vind ik al bijzonder dwaas, zeker als er helemaal geen problemen waren (wat volgens het filmpje van Editie.NL het geval was). Preventief optreden van deze buitensporig politiek correcte directieleden heeft dus geleid tot problemen en nodeloze discussies die er anders niet waren geweest.
Als er een diepere gedachtengang achter deze ingreep van de directie zat (een ingreep met beduidend meer intelligentie) dan ben ik daar erg benieuwd naar.
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_24861757
Overigens is van Rooyen, die op de TV kwam de rector van de complete schoolgemeenschap, die bestaat uit twee vestigingen, Nieuwegein en Ijsselstein. Het adviesachtige verbod is uitgevaardigd door de lokatiedirecteur van de Ijsselsteinse loakatie. In publiek zal de rector natuurlijk nooit een lokatiedirecteur afvallen, en zie daar de oorzaak van het gedraai en gelieg, ze zien echt wel in dat wat die lokatiedirecteur dacht te doen wel heel erg dubieus is te noemen, en dan telt voor zo'n school nog maar één ding, dat is het beperken van de publieke schade. Hoe ze dat doen zie je dus nu met eigen ogen gebeuren, feiten worden afgezwakt en verdraaid, zodat het lijkt alsof ze werkelijk niets fout hebben gedaan. Een ander topic heet de leugen regeert, die kreet is in dit soort gevallen op iedere schoolleiding van toepassing.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  dinsdag 1 februari 2005 @ 13:13:26 #157
3542 Gia
User under construction
pi_24861838
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:09 schreef speedfreak1 het volgende:
Een ander topic heet de leugen regeert, die kreet is in dit soort gevallen op iedere schoolleiding van toepassing.
Precies. En in dit geval niet op de Telegraaf.

Geef toe dat de Telegraaf nogal sensatiebelust schrijft, maar leugens zijn het geenszins.
pi_24862332
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

In een vrij land is het mijn grondrecht om vrij te denken, dat houdt ik dat ik bezwaar mag hebben tegen dit soort zaken omdat dit een vrij land is. Als ik mij wil schamen om een Nederlander te zijn dan is dat mijn recht.
Mijn kinderen zouden onmiddelijk van een school gehaald worden die ze dwingt trouw te zweren aan een god/land/vlag. Als ik wil dat mijn kinderen dat doen dan doe ik dat thuis wel.

Ik hoor hier alleen maar mensen die mij rechten willen afnemen, dat zijn imho de echte landverraders maar dat concept zal wel te hoog gegrepen zijn voor die personen.
Het is je goed recht....maar het mijn goed recht om te vragen waar al die mensen jou je rechten willen afnemen.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_24862403
Het motief van dit soort jongens lijkt mij wel duidelijk. Je ziet het gewoon aan die rotkoppen van hun. Ach, laat ze toch die vlaggetjes dragen. Ik zal er geen traan om laten als ze in elkaar geslagen worden.

Door dit soort losers heeft de Nederlandse vlag nu een hele andere betekenis gekregen, verdomme.
pi_24862441
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:31 schreef SCH het volgende:
Mij niet.
Dat is jouw idee.
pi_24862514
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het motief van dit soort jongens lijkt mij wel duidelijk. Je ziet het gewoon aan die rotkoppen van hun. Ach, laat ze toch die vlaggetjes dragen. Ik zal er geen traan om laten als ze in elkaar geslagen worden.

Door dit soort losers heeft de Nederlandse vlag nu een hele andere betekenis gekregen, verdomme.
Moet je dit eens over een foto van 'normale' marokkanen zeggen.

Sta je gelijk op de baricades met de marokkaanse vlag te zwaaien.
pi_24862534
quote:

Jij weet zeker precies hoe pedo"s, homo's, verkrachters, moordenaars, en allerlei ander tuig eruit ziet? Ken je Hessing autobedrijf in de Bilt? Die hebben eens een kostelijke vergissing gemaakt, de slordig geklede niet al te verzorgd uitziende man kwam wel degelijk een Rolls kopen, tja, kostte ze een klant, en die zijn in dat segment niet zo dik gezaaid. Kortom, je kunt niet afgaan op uiterlijk, het zegt namelijk niets.
Ik stem Wilders. U ook?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 13:53:37 #163
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24862612
quote:

Blij om te lezen dat je overloopt van de principes en tegen het selectief toepassen daarvan bent.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_24862624
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:48 schreef wonko het volgende:

[..]

Moet je dit eens over een foto van 'normale' marokkanen zeggen.

Sta je gelijk op de baricades met de marokkaanse vlag te zwaaien.
pi_24862657
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:49 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Jij weet zeker precies hoe pedo"s, homo's, verkrachters, moordenaars, en allerlei ander tuig eruit ziet? Ken je Hessing autobedrijf in de Bilt? Die hebben eens een kostelijke vergissing gemaakt, de slordig geklede niet al te verzorgd uitziende man kwam wel degelijk een Rolls kopen, tja, kostte ze een klant, en die zijn in dat segment niet zo dik gezaaid. Kortom, je kunt niet afgaan op uiterlijk, het zegt namelijk niets.
Kun jij niet aan de blik van deze jochie's zien dat ze niet gewone koningshuisliefhebbers zijn? Dan bezit ik blijkbaar een gave of zo...

En weer zijn er mensen die door mijn geschreeuw de essentie van het verhaal missen... dit zijn onruststokers met de bedoeling om groepen tegen elkaar op te zetten. Hoe kun je dat soort volk nu verdedigen?
pi_24862667
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:53 schreef Tarak het volgende:

[..]

Blij om te lezen dat je overloopt van de principes en tegen het selectief toepassen daarvan bent.
Zelfde voor jou Wilders.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 13:58:49 #167
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24862707
quote:
Nee hoor, de Nederlandse vlag heeft alleen bij jou een andere lading gekregen doordat jij niet verder kunt kijken dan de té simpele link tussen de standpunten van degene die een vlaggetje draagt en de het vlaggetje an sich.
pi_24862732
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Kun jij niet aan de blik van deze jochie's zien dat ze niet gewone koningshuisliefhebbers zijn? Dan bezit ik blijkbaar een gave of zo...

En weer zijn er mensen die door mijn geschreeuw de essentie van het verhaal missen... dit zijn onruststokers met de bedoeling om groepen tegen elkaar op te zetten. Hoe kun je dat soort volk nu verdedigen?
Tuurlijk...jij weet het beter. Je bent gewoon bevooroordeeld bezig om die hardwerkende jongeren af te branden....stemmingmakerij.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:04:20 #169
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_24862798
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 09:57 schreef Snatched het volgende:

Woede om "verbod" Nederlandse vlag
Tsja, ik vind die 'woede' dan weer overtrokken...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24862938
Het probleem is dat zo'n directeur door moeilijk te doen over een Nederlands vlaggetje dezelfde vlag eigenlijk weggeeft aan extreem rechts. Met als gevolg dat die er dankbaar mee vandoor zullen gaan. Dat lijkt me nu juist helemaal niet de bedoeling.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:13:35 #171
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24862955
quote:

[..]

Zelfde voor jou Wilders.
Oh, ik dacht dat ik met een intelligent iemand van doen had en niet met iemand die onder de gordel probeert te steken als 'ie het met argumenten niet meer redt.

Sorry dat ik je verkeerd had ingeschat.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:16:43 #172
113594 Geoffrey_Firmin
a dingy way to die
pi_24863020
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:12 schreef Saleheim het volgende:
Het probleem is dat zo'n directeur door moeilijk te doen over een Nederlands vlaggetje dezelfde vlag eigenlijk weggeeft aan extreem rechts. Met als gevolg dat die er dankbaar mee vandoor zullen gaan. Dat lijkt me nu juist helemaal niet de bedoeling.
Helemaal mee eens.
Somebody threw a dead dog after him down the ravine
pi_24863072
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:04 schreef Verbal het volgende:

[..]

Tsja, ik vind die 'woede' dan weer overtrokken...

V.
Ik ook.

V.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24863190
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:13 schreef Tarak het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat ik met een intelligent iemand van doen had en niet met iemand die onder de gordel probeert te steken als 'ie het met argumenten niet meer redt.

Sorry dat ik je verkeerd had ingeschat.
Vreemd dat mensen altijd weer denken dat ik intelligent zou zijn? Dan speel ik dat verdomd goed... mijn reactie was een beetje ongelukkig denk ik. 'Zelfde' sloeg op de post daar boven voor een andere user en niet op jouw reactie.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:29:51 #175
136 V.
pi_24863266
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:00 schreef wonko het volgende:

[..]

Tuurlijk...jij weet het beter. Je bent gewoon bevooroordeeld bezig om die hardwerkende jongeren af te branden
Hoe weet je dat het een 'hardwerkende jongere' is?

Of is het gewoon eenzelfde loze beeldspraak als 'gezagsgetrouwe burgers' en 'de Hollandse werkman'

V.

[ Bericht 2% gewijzigd door V. op 01-02-2005 14:40:12 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24863298
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:58 schreef Lithion het volgende:

[..]

Nee hoor, de Nederlandse vlag heeft alleen bij jou een andere lading gekregen doordat jij niet verder kunt kijken dan de té simpele link tussen de standpunten van degene die een vlaggetje draagt en de het vlaggetje an sich.
Wat denk jij wat die jongens met het vlaggetje op hun tas willen? Ze zijn trots op hun land, dat is duidelijk maar waarom? Met welke bedoeling? Ik zou dat wel eens willen weten. Maar helaas heb ik een zwakte: ik denk het al te weten. Jij mag voor mij even denken, als je wil. Wat zouden die jongens willen bereiken...?

Waarom hebben Metalheads of gabbers patches met hun favoriete bands of dj's op hun bomberjacks of legerjassen? Ook zo'n vraag. Ik kom telkens tot dezelfde conclusie.
pi_24863330
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:00 schreef wonko het volgende:

[..]

Tuurlijk...jij weet het beter. Je bent gewoon bevooroordeeld bezig om die hardwerkende jongeren af te branden....stemmingmakerij.
Hardwerkende? Wat heeft dat ermee te maken? Dat is pas stemmingmakerij! En je weet best wat ik bedoel.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:25:03 #178
3542 Gia
User under construction
pi_24864188
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Wat denk jij wat die jongens met het vlaggetje op hun tas willen? Ze zijn trots op hun land, dat is duidelijk maar waarom? Met welke bedoeling? Ik zou dat wel eens willen weten. Maar helaas heb ik een zwakte: ik denk het al te weten. Jij mag voor mij even denken, als je wil. Wat zouden die jongens willen bereiken...?

Waarom hebben Metalheads of gabbers patches met hun favoriete bands of dj's op hun bomberjacks of legerjassen? Ook zo'n vraag. Ik kom telkens tot dezelfde conclusie.
Waarom lopen sommige marokkanen en Turken met een vlag van hun land op hun rugzak?
Of lopen ze ermee te zwaaien als er een 'landgenoot' overleden is bij een tasjesroof?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:31:04 #179
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24864298
quote:
Wat denk jij wat die jongens met het vlaggetje op hun tas willen?
Hun nationaliteit bevestigen, hoe vaak moet ik dat nog zeggen? Daarmee doe ik verder niets af aan hoe zij verder over allochtonen of buitenlanders denken. Een vlaggetje zegt an sich helemaal niets behalve 'Nederland' of 'Nederlander' en dát is ook hetgeen zij primair met dat vlaggetje over willen brengen, dat zij uit Nederland komen en Nederlander zijn en in dat opzicht is er geen enkel verschil met militairen of backpackers, behalve dat ze er wat betreft allochtonen, immigranten en what not, andere standpunten op nahouden.
pi_24864369
quote:

[..]

Blijkbaar, ja, houd het maar zorgvuldig in stand en probeer het te exploiteren, werkgevers zijn er namelijk dol op om precies van te voren alleen al bij een aanblik van een sollicitant een oordeel te kunnen vellen.
quote:
Heb jij ze onrust zien stoken dan? Heb jij gezien dat ze groepen tegen elkaar opzetten? Of trek je conclusies op basis van aannames, die al of niet terecht zijn. Ik zie twee alledaags uitziende leerlingen van een VMBO-school, en zie daar verder niets bijzonders aan. Dat jij er iets anders in ziet vind ik inderdaad een hele prestatie.

Overigens heeft blikjkbaar 99.99 % van de aanwezigen niet in de gaten gehad dat het om een zogeheten Holland-Hardcore vlaggetje gaat, dat heeft iets met muziek te maken..... De jongens zijn dus echt miet bezig met politieke of maatschappelijke issues.
Ik stem Wilders. U ook?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:48:38 #181
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24864591
quote:

Nog nooit zo'n debiele post gelezen hier op Fok, dus jij kan aan hun 'rotkoppen' (plaats jij hier maar een foto van jouw 'knappe' hoofd, zullen wij hem beoordelen) dat ze er negatieve bedoelingen meehebben? Ja, ze willen later het leger in...

'Door dit soort losers heeft de Nederlandse vlag nu een hele andere betekenis gekregen, verdomme.'
Oh plz, geen traan om laten dat ze in elkaar worden geslagen vanwege het vlaggetje en dan zoiets zeggen? Onze vlag verliest pas betekenis door zielige figuren zoals jij, je ware aard is er eentje van zelf-verloochening.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_24864650
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Waarom lopen sommige marokkanen en Turken met een vlag van hun land op hun rugzak?
Of lopen ze ermee te zwaaien als er een 'landgenoot' overleden is bij een tasjesroof?
oew! Het gebeurt natuurlijk vaker tijdens discussies, dat je een andere groep erbij trekt en de man die een tegendraadsere mening bij die andere groep wil duwen. Het gaat hier om de Nederlandse jochies. Ik denk dat iedereen allang weet dat alles wat ik hier zeg net zo goed voor de Marokkanen geldt. Of Zuid-Mongolen voor mij part.
pi_24864684
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:31 schreef Lithion het volgende:

[..]

Hun nationaliteit bevestigen, hoe vaak moet ik dat nog zeggen? Daarmee doe ik verder niets af aan hoe zij verder over allochtonen of buitenlanders denken. Een vlaggetje zegt an sich helemaal niets behalve 'Nederland' of 'Nederlander' en dát is ook hetgeen zij primair met dat vlaggetje over willen brengen, dat zij uit Nederland komen en Nederlander zijn en in dat opzicht is er geen enkel verschil met militairen of backpackers, behalve dat ze er wat betreft allochtonen, immigranten en what not, andere standpunten op nahouden.
Haha.. ik weet niet hoe we het doen maar we begrijpen elkaar telkens verkeerd. Ik ben het gewoon me je eens.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:58:57 #184
3542 Gia
User under construction
pi_24864799
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

oew! Het gebeurt natuurlijk vaker tijdens discussies, dat je een andere groep erbij trekt en de man die een tegendraadsere mening bij die andere groep wil duwen. Het gaat hier om de Nederlandse jochies. Ik denk dat iedereen allang weet dat alles wat ik hier zeg net zo goed voor de Marokkanen geldt. Of Zuid-Mongolen voor mij part.
Ik betrek er een andere groep bij om te laten zien dat het dragen van een vlag op je tas echt niet per se te maken heeft met rechts-extremisme. Een Marokkaan die een marokkaans vlaggetje op zijn tas heeft, laat zien dat hij Marokkaan is en daar trots op is. Niks mis mee.

Maar zo gauw een Nederlander met een Nederlands vlaggetje op gaat lopen, is het meteen een rechts-extremist die mensen loopt uit te dagen met dat vlaggetje.

Ja sorry hoor, maar dan spoor je niet helemaal als je dat denkt.
pi_24864902
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:48 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Nog nooit zo'n debiele post gelezen hier op Fok, dus jij kan aan hun 'rotkoppen' (plaats jij hier maar een foto van jouw 'knappe' hoofd, zullen wij hem beoordelen) dat ze er negatieve bedoelingen meehebben? Ja, ze willen later het leger in...

'Door dit soort losers heeft de Nederlandse vlag nu een hele andere betekenis gekregen, verdomme.'
Oh plz, geen traan om laten dat ze in elkaar worden geslagen vanwege het vlaggetje en dan zoiets zeggen? Onze vlag verliest pas betekenis door zielige figuren zoals jij, je ware aard is er eentje van zelf-verloochening.
Ik ken je verder niet en jij, denk ik, mij ook niet. Maar mijn gebruik ga ik niet aanpassen aan de heersende discussieregels of taalgebruik. Je moet daar wellicht nog wat aan wennen. Overigens ben ik vereerd dat ik misschien nog wel eens de debielste post ooit op FOK! heb mogen posten.

Ik ben wel zo eerlijk om te zeggen dat ik niet helemaal achter die post sta. Niet door de argumenten van de users hier maar omdat mij een feitje niet bekend was toen ik het hier oppende. Dat over dat leger. Sorry, als ik je als Nederlander gekwets hebt. Dit forum is belangrijk, ik weet het.

Rest mij nog een vraag: hoe kan de betekenis van de Nederlandse vlag minder worden door iemand als ik? Ik bedoel, ik ben niet nationalistisch en daar is niet mis mee want sommige mensen worden blind van woede als hun vaderland aangevallen wordt. Of dat er kritiek op wordt gegeven. Dat is de andere kant. Ik ben best trots op Nederland, ik zal het nooit verlaten, zoals sommigen dat doen, uit angst voor vreemde invloeden. Ik eet lekker Hollands want dat Turkse voedsel ligt mij niet. Ik ben voor het Nederlands elftal. De Nederlandse taal is pure fun voor mij [ ].

Ik een gevaar voor de Nederlandse vlag... Ik die altijd zegt nooit ergens anders naar toe te willen gaan!
pi_24865205
Dubbel
pi_24865212
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:29 schreef Verbal het volgende:
Hoe weet je dat het een 'hardwerkende jongere' is?

Of is het gewoon eenzelfde loze beeldspraak als 'gezagsgetrouwe burgers' en 'de Hollandse werkman'

V.
Hoe weet je dat het niet zo is? Ik vond het wel wat leuk sarcasme nadat sommigen ze tot kaalkopjes wisten te bombarderen. Dit zonder zelfs maar op de foto te kijken waar ze met een normaal kapsel op staan. Lekker bevooroodeeld dus.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:22:18 #188
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_24865218
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:35 schreef speedfreak1 het volgende:

Overigens heeft blikjkbaar 99.99 % van de aanwezigen niet in de gaten gehad dat het om een zogeheten Holland-Hardcore vlaggetje gaat, dat heeft iets met muziek te maken..... De jongens zijn dus echt miet bezig met politieke of maatschappelijke issues.
Ah een Holland-Hardcore vlaggetje. Nee dan is het he-le-maal duidelijk dat die jongens echt niet bezig zijn met politiek of maatschappelijk issues
pi_24865252
Die vlag is toch van een ieder van ons die in het bezit is van een Nederlands paspoort en de Nederlandse nationaliteit?
Snap niet hoe je eigen vlag dan aanstotendgevend kan zijn voor je.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24865352
quote:

[..]

Waarschijnlijk het vierde rijk waarin uitroeiing van allochtonen een feit wordt. Zoiets toch?
quote:
De verkeerde.
pi_24865442
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:25 schreef milagro het volgende:
Die vlag is toch van een ieder van ons die in het bezit is van een Nederlands paspoort en de Nederlandse nationaliteit?
Oh jeeh, daar haal je wat aan. Mogen die hollanders nog wel met hun nederlandse legitimatie op zak de school in? Of mogen ze die niet laten zien? En wat voor legitimatie hebben die medelanders bij zich?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:37:02 #192
136 V.
pi_24865447
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:21 schreef wonko het volgende:

[..]

Hoe weet je dat het niet zo is?
Dat weet ik niet, en jij ook niet.

Maar ik ben niet degene die hier stellige dingen beweert zonder te weten wat en hoe om vervolgens anderen bevooroordeeld te noemen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:47:11 #193
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_24865610
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:35 schreef speedfreak1 het volgende:
http://www.holland-hardcore.com/
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:48:50 #194
136 V.
pi_24865634
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:25 schreef milagro het volgende:
Ik denk dat het bezwaar van de directeur niet sec te maken heeft met de vlag (en volgens mij snap jij dat ook wel).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24865647
et gaat hier dus niet om een holland hardcore vlaggetje
Het gaat hier om een gewone driekleur
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_24865812
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:49 schreef desiredbard het volgende:
et gaat hier dus niet om een holland hardcore vlaggetje
Het gaat hier om een gewone driekleur
Vertel eens, waarom stond er dan hardcore op dat vlaggetje? Dat was namelijk wel heel errug duidelijk te zien, maar blijkbaar heeft een grote meerderheid daar falikant overheen gekeken.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_24865939
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:37 schreef Verbal het volgende:
Dat weet ik niet, en jij ook niet.

Maar ik ben niet degene die hier stellige dingen beweert zonder te weten wat en hoe om vervolgens anderen bevooroordeeld te noemen

V.
Vertel....of snap je het woord sarcasme niet wat ik net noemde? Dus hoe je zo stellig bij stellig komt is mij een raadsel.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:09:09 #198
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_24865968
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:59 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Vertel eens, waarom stond er dan hardcore op dat vlaggetje? Dat was namelijk wel heel errug duidelijk te zien, maar blijkbaar heeft een grote meerderheid daar falikant overheen gekeken.
Ik gaf ze eerst het voordeel van de twijfel. Maar nu jij zegt dat er Holland Hardcore op staat, begin ik de schooldirectie meer te begrijpen ...
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:13:00 #199
136 V.
pi_24866022
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:07 schreef wonko het volgende:

[..]

Vertel....of snap je het woord sarcasme niet wat ik net noemde? Dus hoe je zo stellig bij stellig komt is mij een raadsel.
Dat 'sarcasme' van jou is gewoon cognitieve resonantie.
En zo niet, moet je nog wat leren over de toepassing ervan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24866156
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:59 schreef speedfreak1 het volgende:
Euh, ik wil best wel even nader onderzoek plegen als jij me even verteld waar ik die foto kan vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')