Met de vraag of de jongeheren maandag even willen laten weten wat ze doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij verbiedt het dan ook niet. Hij geeft advies, zoals een directeur betaamt.
Mij niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Met de vraag of de jongeheren maandag even willen laten weten wat ze doen.
Lijkt me toch iets meer dringend dan alleen een advies.
Maar jij begrijpt dan ook niets van de wereld buiten je ivoren toren, dat heb je wel bewezen. Dus jij telt niet mee.quote:
Precies. En in dit geval niet op de Telegraaf.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:09 schreef speedfreak1 het volgende:
Een ander topic heet de leugen regeert, die kreet is in dit soort gevallen op iedere schoolleiding van toepassing.
Het is je goed recht....maar het mijn goed recht om te vragen waar al die mensen jou je rechten willen afnemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In een vrij land is het mijn grondrecht om vrij te denken, dat houdt ik dat ik bezwaar mag hebben tegen dit soort zaken omdat dit een vrij land is. Als ik mij wil schamen om een Nederlander te zijn dan is dat mijn recht.
Mijn kinderen zouden onmiddelijk van een school gehaald worden die ze dwingt trouw te zweren aan een god/land/vlag. Als ik wil dat mijn kinderen dat doen dan doe ik dat thuis wel.
Ik hoor hier alleen maar mensen die mij rechten willen afnemen, dat zijn imho de echte landverraders maar dat concept zal wel te hoog gegrepen zijn voor die personen.
Dat is jouw idee.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:31 schreef SCH het volgende:
Mij niet.
Moet je dit eens over een foto van 'normale' marokkanen zeggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het motief van dit soort jongens lijkt mij wel duidelijk. Je ziet het gewoon aan die rotkoppen van hun. Ach, laat ze toch die vlaggetjes dragen. Ik zal er geen traan om laten als ze in elkaar geslagen worden.
Door dit soort losers heeft de Nederlandse vlag nu een hele andere betekenis gekregen, verdomme.
Jij weet zeker precies hoe pedo"s, homo's, verkrachters, moordenaars, en allerlei ander tuig eruit ziet? Ken je Hessing autobedrijf in de Bilt? Die hebben eens een kostelijke vergissing gemaakt, de slordig geklede niet al te verzorgd uitziende man kwam wel degelijk een Rolls kopen, tja, kostte ze een klant, en die zijn in dat segment niet zo dik gezaaid. Kortom, je kunt niet afgaan op uiterlijk, het zegt namelijk niets.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het motief van dit soort jongens lijkt mij wel duidelijk. Je ziet het gewoon aan die rotkoppen van hun. Ach, laat ze toch die vlaggetjes dragen. Ik zal er geen traan om laten als ze in elkaar geslagen worden.
Door dit soort losers heeft de Nederlandse vlag nu een hele andere betekenis gekregen, verdomme.
Blij om te lezen dat je overloopt van de principes en tegen het selectief toepassen daarvan bent.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:48 schreef wonko het volgende:
[..]
Moet je dit eens over een foto van 'normale' marokkanen zeggen.
Sta je gelijk op de baricades met de marokkaanse vlag te zwaaien.
Kun jij niet aan de blik van deze jochie's zien dat ze niet gewone koningshuisliefhebbers zijn? Dan bezit ik blijkbaar een gave of zo...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:49 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Jij weet zeker precies hoe pedo"s, homo's, verkrachters, moordenaars, en allerlei ander tuig eruit ziet? Ken je Hessing autobedrijf in de Bilt? Die hebben eens een kostelijke vergissing gemaakt, de slordig geklede niet al te verzorgd uitziende man kwam wel degelijk een Rolls kopen, tja, kostte ze een klant, en die zijn in dat segment niet zo dik gezaaid. Kortom, je kunt niet afgaan op uiterlijk, het zegt namelijk niets.
Zelfde voor jou Wilders.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:53 schreef Tarak het volgende:
[..]
Blij om te lezen dat je overloopt van de principes en tegen het selectief toepassen daarvan bent.
Nee hoor, de Nederlandse vlag heeft alleen bij jou een andere lading gekregen doordat jij niet verder kunt kijken dan de té simpele link tussen de standpunten van degene die een vlaggetje draagt en de het vlaggetje an sich.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Tuurlijk...jij weet het beter. Je bent gewoon bevooroordeeld bezig om die hardwerkende jongeren af te branden....stemmingmakerij.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Kun jij niet aan de blik van deze jochie's zien dat ze niet gewone koningshuisliefhebbers zijn? Dan bezit ik blijkbaar een gave of zo...
En weer zijn er mensen die door mijn geschreeuw de essentie van het verhaal missen... dit zijn onruststokers met de bedoeling om groepen tegen elkaar op te zetten. Hoe kun je dat soort volk nu verdedigen?
Oh, ik dacht dat ik met een intelligent iemand van doen had en niet met iemand die onder de gordel probeert te steken als 'ie het met argumenten niet meer redt.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:12 schreef Saleheim het volgende:
Het probleem is dat zo'n directeur door moeilijk te doen over een Nederlands vlaggetje dezelfde vlag eigenlijk weggeeft aan extreem rechts. Met als gevolg dat die er dankbaar mee vandoor zullen gaan. Dat lijkt me nu juist helemaal niet de bedoeling.
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tsja, ik vind die 'woede' dan weer overtrokken...
V.
Vreemd dat mensen altijd weer denken dat ik intelligent zou zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:13 schreef Tarak het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik met een intelligent iemand van doen had en niet met iemand die onder de gordel probeert te steken als 'ie het met argumenten niet meer redt.
Sorry dat ik je verkeerd had ingeschat.
Hoe weet je dat het een 'hardwerkende jongere' is?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:00 schreef wonko het volgende:
[..]
Tuurlijk...jij weet het beter. Je bent gewoon bevooroordeeld bezig om die hardwerkende jongeren af te branden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |