abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:48:38 #181
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24864591
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het motief van dit soort jongens lijkt mij wel duidelijk. Je ziet het gewoon aan die rotkoppen van hun. Ach, laat ze toch die vlaggetjes dragen. Ik zal er geen traan om laten als ze in elkaar geslagen worden.

Door dit soort losers heeft de Nederlandse vlag nu een hele andere betekenis gekregen, verdomme.
Nog nooit zo'n debiele post gelezen hier op Fok, dus jij kan aan hun 'rotkoppen' (plaats jij hier maar een foto van jouw 'knappe' hoofd, zullen wij hem beoordelen) dat ze er negatieve bedoelingen meehebben? Ja, ze willen later het leger in...

'Door dit soort losers heeft de Nederlandse vlag nu een hele andere betekenis gekregen, verdomme.'
Oh plz, geen traan om laten dat ze in elkaar worden geslagen vanwege het vlaggetje en dan zoiets zeggen? Onze vlag verliest pas betekenis door zielige figuren zoals jij, je ware aard is er eentje van zelf-verloochening.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_24864650
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Waarom lopen sommige marokkanen en Turken met een vlag van hun land op hun rugzak?
Of lopen ze ermee te zwaaien als er een 'landgenoot' overleden is bij een tasjesroof?
oew! Het gebeurt natuurlijk vaker tijdens discussies, dat je een andere groep erbij trekt en de man die een tegendraadsere mening bij die andere groep wil duwen. Het gaat hier om de Nederlandse jochies. Ik denk dat iedereen allang weet dat alles wat ik hier zeg net zo goed voor de Marokkanen geldt. Of Zuid-Mongolen voor mij part.
pi_24864684
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:31 schreef Lithion het volgende:

[..]

Hun nationaliteit bevestigen, hoe vaak moet ik dat nog zeggen? Daarmee doe ik verder niets af aan hoe zij verder over allochtonen of buitenlanders denken. Een vlaggetje zegt an sich helemaal niets behalve 'Nederland' of 'Nederlander' en dát is ook hetgeen zij primair met dat vlaggetje over willen brengen, dat zij uit Nederland komen en Nederlander zijn en in dat opzicht is er geen enkel verschil met militairen of backpackers, behalve dat ze er wat betreft allochtonen, immigranten en what not, andere standpunten op nahouden.
Haha.. ik weet niet hoe we het doen maar we begrijpen elkaar telkens verkeerd. Ik ben het gewoon me je eens.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:58:57 #184
3542 Gia
User under construction
pi_24864799
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

oew! Het gebeurt natuurlijk vaker tijdens discussies, dat je een andere groep erbij trekt en de man die een tegendraadsere mening bij die andere groep wil duwen. Het gaat hier om de Nederlandse jochies. Ik denk dat iedereen allang weet dat alles wat ik hier zeg net zo goed voor de Marokkanen geldt. Of Zuid-Mongolen voor mij part.
Ik betrek er een andere groep bij om te laten zien dat het dragen van een vlag op je tas echt niet per se te maken heeft met rechts-extremisme. Een Marokkaan die een marokkaans vlaggetje op zijn tas heeft, laat zien dat hij Marokkaan is en daar trots op is. Niks mis mee.

Maar zo gauw een Nederlander met een Nederlands vlaggetje op gaat lopen, is het meteen een rechts-extremist die mensen loopt uit te dagen met dat vlaggetje.

Ja sorry hoor, maar dan spoor je niet helemaal als je dat denkt.
pi_24864902
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:48 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Nog nooit zo'n debiele post gelezen hier op Fok, dus jij kan aan hun 'rotkoppen' (plaats jij hier maar een foto van jouw 'knappe' hoofd, zullen wij hem beoordelen) dat ze er negatieve bedoelingen meehebben? Ja, ze willen later het leger in...

'Door dit soort losers heeft de Nederlandse vlag nu een hele andere betekenis gekregen, verdomme.'
Oh plz, geen traan om laten dat ze in elkaar worden geslagen vanwege het vlaggetje en dan zoiets zeggen? Onze vlag verliest pas betekenis door zielige figuren zoals jij, je ware aard is er eentje van zelf-verloochening.
Ik ken je verder niet en jij, denk ik, mij ook niet. Maar mijn gebruik ga ik niet aanpassen aan de heersende discussieregels of taalgebruik. Je moet daar wellicht nog wat aan wennen. Overigens ben ik vereerd dat ik misschien nog wel eens de debielste post ooit op FOK! heb mogen posten.

Ik ben wel zo eerlijk om te zeggen dat ik niet helemaal achter die post sta. Niet door de argumenten van de users hier maar omdat mij een feitje niet bekend was toen ik het hier oppende. Dat over dat leger. Sorry, als ik je als Nederlander gekwets hebt. Dit forum is belangrijk, ik weet het.

Rest mij nog een vraag: hoe kan de betekenis van de Nederlandse vlag minder worden door iemand als ik? Ik bedoel, ik ben niet nationalistisch en daar is niet mis mee want sommige mensen worden blind van woede als hun vaderland aangevallen wordt. Of dat er kritiek op wordt gegeven. Dat is de andere kant. Ik ben best trots op Nederland, ik zal het nooit verlaten, zoals sommigen dat doen, uit angst voor vreemde invloeden. Ik eet lekker Hollands want dat Turkse voedsel ligt mij niet. Ik ben voor het Nederlands elftal. De Nederlandse taal is pure fun voor mij [ ].

Ik een gevaar voor de Nederlandse vlag... Ik die altijd zegt nooit ergens anders naar toe te willen gaan!
pi_24865205
Dubbel
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_24865212
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:29 schreef Verbal het volgende:
Hoe weet je dat het een 'hardwerkende jongere' is?

Of is het gewoon eenzelfde loze beeldspraak als 'gezagsgetrouwe burgers' en 'de Hollandse werkman'

V.
Hoe weet je dat het niet zo is? Ik vond het wel wat leuk sarcasme nadat sommigen ze tot kaalkopjes wisten te bombarderen. Dit zonder zelfs maar op de foto te kijken waar ze met een normaal kapsel op staan. Lekker bevooroodeeld dus.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:22:18 #188
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_24865218
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:35 schreef speedfreak1 het volgende:

Overigens heeft blikjkbaar 99.99 % van de aanwezigen niet in de gaten gehad dat het om een zogeheten Holland-Hardcore vlaggetje gaat, dat heeft iets met muziek te maken..... De jongens zijn dus echt miet bezig met politieke of maatschappelijke issues.
Ah een Holland-Hardcore vlaggetje. Nee dan is het he-le-maal duidelijk dat die jongens echt niet bezig zijn met politiek of maatschappelijk issues
pi_24865252
Die vlag is toch van een ieder van ons die in het bezit is van een Nederlands paspoort en de Nederlandse nationaliteit?
Snap niet hoe je eigen vlag dan aanstotendgevend kan zijn voor je.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24865352
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Wat denk jij wat die jongens met het vlaggetje op hun tas willen? Ze zijn trots op hun land, dat is duidelijk maar waarom? Met welke bedoeling? Ik zou dat wel eens willen weten. Maar helaas heb ik een zwakte: ik denk het al te weten. Jij mag voor mij even denken, als je wil. Wat zouden die jongens willen bereiken...?
Waarschijnlijk het vierde rijk waarin uitroeiing van allochtonen een feit wordt. Zoiets toch?
quote:
Waarom hebben Metalheads of gabbers patches met hun favoriete bands of dj's op hun bomberjacks of legerjassen? Ook zo'n vraag. Ik kom telkens tot dezelfde conclusie.
De verkeerde.
pi_24865442
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:25 schreef milagro het volgende:
Die vlag is toch van een ieder van ons die in het bezit is van een Nederlands paspoort en de Nederlandse nationaliteit?
Oh jeeh, daar haal je wat aan. Mogen die hollanders nog wel met hun nederlandse legitimatie op zak de school in? Of mogen ze die niet laten zien? En wat voor legitimatie hebben die medelanders bij zich?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:37:02 #192
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_24865447
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:21 schreef wonko het volgende:

[..]

Hoe weet je dat het niet zo is?
Dat weet ik niet, en jij ook niet.

Maar ik ben niet degene die hier stellige dingen beweert zonder te weten wat en hoe om vervolgens anderen bevooroordeeld te noemen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:47:11 #193
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_24865610
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:35 schreef speedfreak1 het volgende:
Overigens heeft blikjkbaar 99.99 % van de aanwezigen niet in de gaten gehad dat het om een zogeheten Holland-Hardcore vlaggetje gaat, dat heeft iets met muziek te maken..... De jongens zijn dus echt miet bezig met politieke of maatschappelijke issues.
http://www.holland-hardcore.com/
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:48:50 #194
136 V.
pi_24865634
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:25 schreef milagro het volgende:
Ik denk dat het bezwaar van de directeur niet sec te maken heeft met de vlag (en volgens mij snap jij dat ook wel).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24865647
et gaat hier dus niet om een holland hardcore vlaggetje
Het gaat hier om een gewone driekleur
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_24865812
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:49 schreef desiredbard het volgende:
et gaat hier dus niet om een holland hardcore vlaggetje
Het gaat hier om een gewone driekleur
Vertel eens, waarom stond er dan hardcore op dat vlaggetje? Dat was namelijk wel heel errug duidelijk te zien, maar blijkbaar heeft een grote meerderheid daar falikant overheen gekeken.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_24865939
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:37 schreef Verbal het volgende:
Dat weet ik niet, en jij ook niet.

Maar ik ben niet degene die hier stellige dingen beweert zonder te weten wat en hoe om vervolgens anderen bevooroordeeld te noemen

V.
Vertel....of snap je het woord sarcasme niet wat ik net noemde? Dus hoe je zo stellig bij stellig komt is mij een raadsel.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:09:09 #198
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_24865968
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:59 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Vertel eens, waarom stond er dan hardcore op dat vlaggetje? Dat was namelijk wel heel errug duidelijk te zien, maar blijkbaar heeft een grote meerderheid daar falikant overheen gekeken.
Ik gaf ze eerst het voordeel van de twijfel. Maar nu jij zegt dat er Holland Hardcore op staat, begin ik de schooldirectie meer te begrijpen ...
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:13:00 #199
136 V.
pi_24866022
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:07 schreef wonko het volgende:

[..]

Vertel....of snap je het woord sarcasme niet wat ik net noemde? Dus hoe je zo stellig bij stellig komt is mij een raadsel.
Dat 'sarcasme' van jou is gewoon cognitieve resonantie.
En zo niet, moet je nog wat leren over de toepassing ervan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24866156
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:59 schreef speedfreak1 het volgende:
Euh, ik wil best wel even nader onderzoek plegen als jij me even verteld waar ik die foto kan vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')