abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24862514
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het motief van dit soort jongens lijkt mij wel duidelijk. Je ziet het gewoon aan die rotkoppen van hun. Ach, laat ze toch die vlaggetjes dragen. Ik zal er geen traan om laten als ze in elkaar geslagen worden.

Door dit soort losers heeft de Nederlandse vlag nu een hele andere betekenis gekregen, verdomme.
Moet je dit eens over een foto van 'normale' marokkanen zeggen.

Sta je gelijk op de baricades met de marokkaanse vlag te zwaaien.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_24862534
quote:
Het motief van dit soort jongens lijkt mij wel duidelijk. Je ziet het gewoon aan die rotkoppen van hun. Ach, laat ze toch die vlaggetjes dragen. Ik zal er geen traan om laten als ze in elkaar geslagen worden.

Door dit soort losers heeft de Nederlandse vlag nu een hele andere betekenis gekregen, verdomme.
Jij weet zeker precies hoe pedo"s, homo's, verkrachters, moordenaars, en allerlei ander tuig eruit ziet? Ken je Hessing autobedrijf in de Bilt? Die hebben eens een kostelijke vergissing gemaakt, de slordig geklede niet al te verzorgd uitziende man kwam wel degelijk een Rolls kopen, tja, kostte ze een klant, en die zijn in dat segment niet zo dik gezaaid. Kortom, je kunt niet afgaan op uiterlijk, het zegt namelijk niets.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  dinsdag 1 februari 2005 @ 13:53:37 #163
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24862612
quote:

Blij om te lezen dat je overloopt van de principes en tegen het selectief toepassen daarvan bent.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_24862624
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:48 schreef wonko het volgende:

[..]

Moet je dit eens over een foto van 'normale' marokkanen zeggen.

Sta je gelijk op de baricades met de marokkaanse vlag te zwaaien.
pi_24862657
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:49 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Jij weet zeker precies hoe pedo"s, homo's, verkrachters, moordenaars, en allerlei ander tuig eruit ziet? Ken je Hessing autobedrijf in de Bilt? Die hebben eens een kostelijke vergissing gemaakt, de slordig geklede niet al te verzorgd uitziende man kwam wel degelijk een Rolls kopen, tja, kostte ze een klant, en die zijn in dat segment niet zo dik gezaaid. Kortom, je kunt niet afgaan op uiterlijk, het zegt namelijk niets.
Kun jij niet aan de blik van deze jochie's zien dat ze niet gewone koningshuisliefhebbers zijn? Dan bezit ik blijkbaar een gave of zo...

En weer zijn er mensen die door mijn geschreeuw de essentie van het verhaal missen... dit zijn onruststokers met de bedoeling om groepen tegen elkaar op te zetten. Hoe kun je dat soort volk nu verdedigen?
pi_24862667
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:53 schreef Tarak het volgende:

[..]

Blij om te lezen dat je overloopt van de principes en tegen het selectief toepassen daarvan bent.
Zelfde voor jou Wilders.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 13:58:49 #167
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24862707
quote:
Nee hoor, de Nederlandse vlag heeft alleen bij jou een andere lading gekregen doordat jij niet verder kunt kijken dan de té simpele link tussen de standpunten van degene die een vlaggetje draagt en de het vlaggetje an sich.
pi_24862732
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Kun jij niet aan de blik van deze jochie's zien dat ze niet gewone koningshuisliefhebbers zijn? Dan bezit ik blijkbaar een gave of zo...

En weer zijn er mensen die door mijn geschreeuw de essentie van het verhaal missen... dit zijn onruststokers met de bedoeling om groepen tegen elkaar op te zetten. Hoe kun je dat soort volk nu verdedigen?
Tuurlijk...jij weet het beter. Je bent gewoon bevooroordeeld bezig om die hardwerkende jongeren af te branden....stemmingmakerij.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:04:20 #169
136 V.
Like tears in rain...
pi_24862798
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 09:57 schreef Snatched het volgende:

Woede om "verbod" Nederlandse vlag
Tsja, ik vind die 'woede' dan weer overtrokken...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24862938
Het probleem is dat zo'n directeur door moeilijk te doen over een Nederlands vlaggetje dezelfde vlag eigenlijk weggeeft aan extreem rechts. Met als gevolg dat die er dankbaar mee vandoor zullen gaan. Dat lijkt me nu juist helemaal niet de bedoeling.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:13:35 #171
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24862955
quote:

[..]

Zelfde voor jou Wilders.
Oh, ik dacht dat ik met een intelligent iemand van doen had en niet met iemand die onder de gordel probeert te steken als 'ie het met argumenten niet meer redt.

Sorry dat ik je verkeerd had ingeschat.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:16:43 #172
113594 Geoffrey_Firmin
a dingy way to die
pi_24863020
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:12 schreef Saleheim het volgende:
Het probleem is dat zo'n directeur door moeilijk te doen over een Nederlands vlaggetje dezelfde vlag eigenlijk weggeeft aan extreem rechts. Met als gevolg dat die er dankbaar mee vandoor zullen gaan. Dat lijkt me nu juist helemaal niet de bedoeling.
Helemaal mee eens.
Somebody threw a dead dog after him down the ravine
pi_24863072
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:04 schreef Verbal het volgende:

[..]

Tsja, ik vind die 'woede' dan weer overtrokken...

V.
Ik ook.

V.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24863190
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:13 schreef Tarak het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat ik met een intelligent iemand van doen had en niet met iemand die onder de gordel probeert te steken als 'ie het met argumenten niet meer redt.

Sorry dat ik je verkeerd had ingeschat.
Vreemd dat mensen altijd weer denken dat ik intelligent zou zijn? Dan speel ik dat verdomd goed... mijn reactie was een beetje ongelukkig denk ik. 'Zelfde' sloeg op de post daar boven voor een andere user en niet op jouw reactie.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:29:51 #175
136 V.
Like tears in rain...
pi_24863266
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:00 schreef wonko het volgende:

[..]

Tuurlijk...jij weet het beter. Je bent gewoon bevooroordeeld bezig om die hardwerkende jongeren af te branden
Hoe weet je dat het een 'hardwerkende jongere' is?

Of is het gewoon eenzelfde loze beeldspraak als 'gezagsgetrouwe burgers' en 'de Hollandse werkman'

V.

[ Bericht 2% gewijzigd door V. op 01-02-2005 14:40:12 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24863298
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:58 schreef Lithion het volgende:

[..]

Nee hoor, de Nederlandse vlag heeft alleen bij jou een andere lading gekregen doordat jij niet verder kunt kijken dan de té simpele link tussen de standpunten van degene die een vlaggetje draagt en de het vlaggetje an sich.
Wat denk jij wat die jongens met het vlaggetje op hun tas willen? Ze zijn trots op hun land, dat is duidelijk maar waarom? Met welke bedoeling? Ik zou dat wel eens willen weten. Maar helaas heb ik een zwakte: ik denk het al te weten. Jij mag voor mij even denken, als je wil. Wat zouden die jongens willen bereiken...?

Waarom hebben Metalheads of gabbers patches met hun favoriete bands of dj's op hun bomberjacks of legerjassen? Ook zo'n vraag. Ik kom telkens tot dezelfde conclusie.
pi_24863330
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:00 schreef wonko het volgende:

[..]

Tuurlijk...jij weet het beter. Je bent gewoon bevooroordeeld bezig om die hardwerkende jongeren af te branden....stemmingmakerij.
Hardwerkende? Wat heeft dat ermee te maken? Dat is pas stemmingmakerij! En je weet best wat ik bedoel.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:25:03 #178
3542 Gia
User under construction
pi_24864188
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Wat denk jij wat die jongens met het vlaggetje op hun tas willen? Ze zijn trots op hun land, dat is duidelijk maar waarom? Met welke bedoeling? Ik zou dat wel eens willen weten. Maar helaas heb ik een zwakte: ik denk het al te weten. Jij mag voor mij even denken, als je wil. Wat zouden die jongens willen bereiken...?

Waarom hebben Metalheads of gabbers patches met hun favoriete bands of dj's op hun bomberjacks of legerjassen? Ook zo'n vraag. Ik kom telkens tot dezelfde conclusie.
Waarom lopen sommige marokkanen en Turken met een vlag van hun land op hun rugzak?
Of lopen ze ermee te zwaaien als er een 'landgenoot' overleden is bij een tasjesroof?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:31:04 #179
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24864298
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat denk jij wat die jongens met het vlaggetje op hun tas willen?
Hun nationaliteit bevestigen, hoe vaak moet ik dat nog zeggen? Daarmee doe ik verder niets af aan hoe zij verder over allochtonen of buitenlanders denken. Een vlaggetje zegt an sich helemaal niets behalve 'Nederland' of 'Nederlander' en dát is ook hetgeen zij primair met dat vlaggetje over willen brengen, dat zij uit Nederland komen en Nederlander zijn en in dat opzicht is er geen enkel verschil met militairen of backpackers, behalve dat ze er wat betreft allochtonen, immigranten en what not, andere standpunten op nahouden.
pi_24864369
quote:

[..]

Blijkbaar, ja, houd het maar zorgvuldig in stand en probeer het te exploiteren, werkgevers zijn er namelijk dol op om precies van te voren alleen al bij een aanblik van een sollicitant een oordeel te kunnen vellen.
quote:
Heb jij ze onrust zien stoken dan? Heb jij gezien dat ze groepen tegen elkaar opzetten? Of trek je conclusies op basis van aannames, die al of niet terecht zijn. Ik zie twee alledaags uitziende leerlingen van een VMBO-school, en zie daar verder niets bijzonders aan. Dat jij er iets anders in ziet vind ik inderdaad een hele prestatie.

Overigens heeft blikjkbaar 99.99 % van de aanwezigen niet in de gaten gehad dat het om een zogeheten Holland-Hardcore vlaggetje gaat, dat heeft iets met muziek te maken..... De jongens zijn dus echt miet bezig met politieke of maatschappelijke issues.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')