ik herken je wel mischien via gezichtquote:
Ik vind dat voeten-moskee gedoe sowieso een onhygiensch ranzig gedoe. Zeker omdat de meeste moslims behoorlijk behaard zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:26 schreef Youssef het volgende:
WTF?Waar ik net aan dacht
![]()
Ik kan me nog herinneren van jaren geleden dat ik nog 'klein' was en naast mijn vader in de moskee zat. Volgens mij was het in de vastenmaand en zat Meki voor me. Waarom ik het me herinner?Omdat mijn vader tegen hem zei dat ie even zijn sokken in zijn schoenen moest doen, want deze waren nogal vies
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu weet ik dus weer waar ik je van kende Meki![]()
(overigens, je deed ze netjes in je schoenen en ging weer terug naar je plaatsje voor ons, moskee Mouhahidien te Osdorp) weet jij het ook nog
![]()
Foei ksst, op naar de FP jij.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind dat voeten-moskee gedoe sowieso een onhygiensch ranzig gedoe. Zeker omdat de meeste moslims behoorlijk behaard zijn.
quote:"In nummer twee van Bright: Tonie en Fransisco van Jole ontdekken dat men met mobiele telefoons kan bellen zonder draad. Voor 50 euro zouden criminelen die zich schuil houden onder namen zoals: T-Mobile, Vodafone en Orange verbindingen kunnen maken met uw telefoon. 'In feite kan iemand op straat dus net doen alsof hij thuis is,' volgens een expert..."
quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:59 schreef pberends het volgende:
http://home.hetnet.nl/~zwemschool-benno/sm_introductie.htm
ubergeniaal![]()
![]()
(via retecool)
en hoe weten wij of hij niet de site gehackt heeft om dit berichtje erop te plaatsenquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003432.html2
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:38 schreef Harry_Sack het volgende:
deze Amerikaanse oorlog werd u aangeboden door de failliete pensioenfondsen. Legt u gerust een wedje om dit tekort op eigen manier aan te vullen.
Heb je die schijnheilen zien klappen toen ze het hoorden, zelfs John K. en Hilary C. deden mee. Om het hele proces nog iets Rooms te geven, werd er ook nog een omgekochte dankbare Irakees van stal gehaald om de ouders van een gesneuvelde soldaat te eren.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Heb je die schijnheilen zien klappen toen ze het hoorden, zelfs John K. en Hilary C. deden mee. Om het hele proces nog iets Rooms te geven, werd er ook nog een omgekochte dankbare Irakees van stal gehaald om de ouders van een gesneuvelde soldaat te eren.
Wat zijn die Amerikanen soms toch een walgelijk volkje
Thatcher deed dat een stuk beter, die kon bij wjize van spreken verklaren dat de wereld morgen zou vergaan en de meesten zouden het de beste speech ooit hebben gevondenquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Viel me inderdaad tegen van John K. en Hillary Clitton dat ze gingen klappen. Maar in Amerika is het standaard dat iedereen achter de president gaat staan op bepaalde momenten, anders is dat landverraad.
Mooi toneelstukje, het blijven een stel raspositivo's die Amerikanen... ik zou een heel andere speech hebben geschreven:
"Het gaat slecht met de VS van Amerika. Recordbegrotingstekort en een recordtekort op de handelsbalans. Banenloze opleving, kunstmatig gestimuleerd door belastingverlagingen. In Irak al 1400 Amerikaanse doden. Het tegengaan van het homohuwelijk en abortus in het land van de Vrijheid."
volgens mij had hij toen pepperspray in zijn ogenquote:
Jan en Wouter is dat 'talent' (lees: geregisseerd klapvee) ook niet vreemd...quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Thatcher deed dat een stuk beter, die kon bij wjize van spreken verklaren dat de wereld morgen zou vergaan en de meesten zouden het de beste speech ooit hebben gevonden
Het verbaast mij altijd dat mensen zo snel overtuigd zijn met een opengetrapte deur. Je zegt gewoon drie keer dat je erg gemotiveerd bent en mensen schrijven jouw die houding toe alsof het hun eigen waarneming is.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:27 schreef sjun het volgende:
[..]
Jan en Wouter is dat 'talent' (lees: geregisseerd klapvee) ook niet vreemd...
als het wordt goedgekeurd een wetsvoorstel om het in de zorgpakketten toe te voegen?quote:180 tt-EEN 180 do 03 feb 13:09:40
gezondheid
BAARMOEDERKANKERVACCIN IS SUCCESVOL
Elke vrouw kan zich binnenkort wapenen
tegen baarmoederhalskanker dankzij een
doeltreffend vaccin dat voor meer dan
90 procent bescherming zou bieden.
Dat blijkt uit een grootschalige
Europese studie bij 25.000 vrouwen.
In 2000 werden er in België 400 geval-
len van baarmoederhalskanker geregis-
treerd, met een hondertal sterfgevallen
als gevolg. Zo'n 84 procent van de
vrouwen zou bereid zijn zich te laten
vaccineren. Ook mannen moeten zich
laten vaccineren om het virus uit de
wereld te helpen. (Bron: RUG kranten)
Verwacht wordt dat het eerste vaccin
over 3 of 4 jaar op de markt zal komen.
Ik zie nergens een Ned. vlag. Uiteraard weet ik niet of jij een root-wit-blauwe waas voor je ogen hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:05 schreef POLL het volgende:
[afbeelding]
"Lang leve de Nederlandse vlag"
Volgens mij had ik vandaag college met jou.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik zie nergens een Ned. vlag. Uiteraard weet ik niet of jij een root-wit-blauwe waas voor je ogen hebt.
Zie je weer een complot, Sjun?quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:27 schreef sjun het volgende:
[..]
Jan en Wouter is dat 'talent' (lees: geregisseerd klapvee) ook niet vreemd...
Welnee, dit gebeurt toch niet in het verborgene?quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zie je weer een complot, Sjun?
Neen, ik houd mij niet op in de Randstad.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Volgens mij had ik vandaag college met jou.
Het is even wennen, maar transparantie heeft zijn voordelen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:27 schreef sjun het volgende:
[..]
Welnee, dit gebeurt toch niet in het verborgene?
Zooow, heb je je zonden overdacht?quote:
Nee met mij!quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Volgens mij had ik vandaag college met jou.
Ja, maar veel hielp het niet.quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zooow, heb je je zonden overdacht?
Dus de Borgs Moslims hebben gewonnen.....quote:For the first time in 18 years, prime-time U.S. network television will be without a starship crew to "boldly go where no man has gone before."
"Star Trek: Enterprise," the latest incarnation of one of the most storied franchises in televised science-fiction history, will end its four-season run in May, broadcaster UPN said Wednesday.
UPN said the last original episode would air Friday, May 13, and its departure marks the first time in 18 years that the "Star Trek" franchise has been absent from prime-time network television.
The series, which debuted in September 2001 and starred Scott Bakula, generated 98 episodes over its run, although it struggled in the ratings.
The original 1960s "Star Trek" series gave rise to generations of fans who eagerly took in movies, books, and TV spinoffs like "Star Trek: The Next Generation," "Star Trek: Deep Space Nine" and "Star Trek: Voyager."
"Star Trek: Enterprise" was positioned as a prequel to the original "Star Trek" series, which was set in the 23rd century and followed the adventures of a spacecraft whose five-year mission included the exploration of distant worlds and the shipment of supplies to Earth colonies in space.
Airing on NBC from 1966 to 1969, the original show starred William Shatner as starship Captain James T. Kirk and Leonard Nimoy as his Vulcan first officer, Mr. Spock.
Each episode opened with a voiceover by Shatner declaring that his crew's mission was "to boldly go where no man has gone before."
"Star Trek" returned to NBC as an animated Saturday morning series in the 1970s. But the franchise did not reappear on prime time until 1987 with the debut of "Star Trek: The Next Generation," which starred Patrick Stewart as the captain of an updated starship in the 24th century.
Een vreugdevuur der ijdelheden in je ikoon?quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:25 schreef Monidique het volgende:
Hoi.
Och, och, gewoon even puberaal doen. Dat is leuk.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:36 schreef sjun het volgende:
[..]
Een vreugdevuur der ijdelheden in je ikoon?
Ik had het over mij, sjun, vrees niet!quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Och, och, gewoon even puberaal doen. Dat is leuk.
Inderdaad. Die Iraniers, Syriers, Saudis, Taliban, Algerijnen, Marokkanen, Turken ed zijn veel beter.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Heb je die schijnheilen zien klappen toen ze het hoorden, zelfs John K. en Hilary C. deden mee. Om het hele proces nog iets Rooms te geven, werd er ook nog een omgekochte dankbare Irakees van stal gehaald om de ouders van een gesneuvelde soldaat te eren.
Wat zijn die Amerikanen soms toch een walgelijk volkje
quote:
Als je nou een beetje coole neger in je icoon had gedaan ipv van zo'n suffe corrupte nerd-neger.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:11 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb een neger in mijn ikoon.
Die is er niet meer in Den Haag, die is vervangen door een koran-club.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet tegen dat je uit de Haagse Trekkies-fanclub geweerd bent.
Den Haag is dan ook een enorme kutstad. Geen wonder dat de integratie daar fout loopt; alle allochtonen passen zich aan aan het kampvolk en andere amoebe's die daar wonen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:17 schreef Luger het volgende:
[..]
Die is er niet meer in Den Haag, die is vervangen door een koran-club.
Vandaar dat wij naar een gezellig forensenstadje gaan. Weg van de 500 moskeen, islamitische winkels en Mohammeds die geen szz uit kunnen zzpreken.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Den Haag is dan ook een enorme kutstad. Geen wonder dat de integratie daar fout loopt; alle allochtonen passen zich aan aan het kampvolk en andere amoebe's die daar wonen.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:51 schreef Meki het volgende:
http://www.geenstijl.nl/cgi-bin/quiz/quiz.cgi?quiz=inburgering
had het eigenlijk over Zoetermeer, daar probeert Nawijn eerst een voet tussen de deur te krijgen met een eigen partij, net zo realistisch idd. als de ambities van Nawijn in Den Haag,quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:53 schreef Drugshond het volgende:
Nawijk is met mijn politieke partij een terminale patient die wacht op finale bezegening (*liefst nog door de paus*). Dat de partij-Nawijn straks de zetelgrens niet zal halen is geen referentiekader om Den Haag Nawijn-stad te noemen.
Die is moeilijkquote:20. Een ongewassen geytenwollensokkentype wil je lid maken van Milieudefensie. Hoe reageer je?Het is een linkse rakker, ongewassen en heidens, maar ik bedank hem gewoon vriendelijk. Ik wens hem de tiefus, net als elke Nederlander
Elsevierquote:Het is weer koopavond; tijd voor een relletje?
Nadat Marokkaanse jongeren twee donderdagavonden achtereen voor veel overlast hebben gezorgd in het Utrechtse winkelcentrum Hoog Catharijne, maken de winkeliers zich ernstig zorgen. Toch zet de politie van Utrecht geen extra mensen in, want dat zou eerder 'provocerend' dan 'preventief' werken.
Dat is volgens Jan Hagenouw, voorzitter van de belangenvereniging Hoog Catharijne, de uitkomst van een gesprek afgelopen week. Gemeente, politie en eigenaar van het winkelcentrum Corio zijn het erover eens dat de aanwezigheid van een steeds grotere politiemacht alleen maar averechts zou werken.
Twee weken geleden escaleerde de situatie in het winkelcentrum, nadat enkele politieagenten Marokkaanse hangjongeren aanspraken, die het winkelend publiek lastig vielen. In Hoog Catharijne waren op dat moment honderden Marokkanen aanwezig, die zich als één groep tegen de politie keerden.
Met behulp van wapenstokken en honden wist de politie het winkelcentrum uiteindelijk schoon te vegen. Elf jongeren werden opgepakt. Een week later was het opnieuw mis. Groepjes Marokkaanse jongeren raakten slaags met surveillerende agenten. Uit voorzorg ging een aantal winkels opnieuw eerder dicht. Weer werden vijf jongeren gearresteerd.
Incidenten
Een daadwerkelijke oplossing voor het probleem lijken de betrokkenen nog niet te hebben gevonden. ‘We gaan er nog steeds van uit dat het om incidenten gaat,’ zegt Jeroen van der Heijden, centrummanager van Hoog Catharijne. Wel is er inmiddels contact geweest met Marokkaanse ‘buurtvaders’, die de jongeren op hun daden moeten aanspreken.
Woordvoerder van de Utrechtse politie Bernhard Jens verwacht dat de buurtvaders meer invloed zullen hebben op de Marokkaanse jongeren. Daar is niet veel voor nodig, want gisteren bleek opnieuw dat de politie erg weinig respect geniet. Drie Marokkaanse jongeren hebben aangifte gedaan, omdat ze vorige week onterecht zouden zijn opgepakt.
Ook claimen de jongeren dat agenten hen hebben mishandeld. Een agent zou kopstoten hebben uitgedeeld en bij twee jongens zou de keel zijn dichtgeknepen. De Marokkanen beweren dat de politie hen alleen oppakte uit frustratie over de rellen van de week ervoor.
Mijn eerste ingeving was een firewall.quote:16. Een digitale burka is:een verzinsel van een digitale Imam een burka met ingebouwde antenne anoniem opererende jongeren die met stenen gooien naar internet
170 PNT heb ik gehaaldquote:
If you have a problem, and if no-one else can help.... maybe you can hire .....quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:01 schreef sizzler het volgende:
[..]
Elsevier![]()
Wat dacht je van extra camera's en een winkelcentrumverbod?
Ik denk dat dit het smeermiddel is voor de plannen van minister dekkers... voor het huurbeleid.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:02 schreef zakjapannertje het volgende:
revolutie in de bouwwereld? :
Kamer wil macht breken van projectontwikkelaars
Jij kon die taal lezen? Ik dacht eerst nog dat het Afrikaans was maar dat kan ik iig lezen en die onzin daar in het geheel nietquote:
Welkom in de taalwereld vd hedendaagse murkjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij kon die taal lezen? Ik dacht eerst nog dat het Afrikaans was maar dat kan ik iig lezen en die onzin daar in het geheel niet
Tja, ofwel heeft een ieder onder de 16 (ik neem aan dat de figuren die daar posten onder de 16 zijn, alloch of autochoon) een serieus IQ probleem ofwel is het taal onderwijs in Nederland tegenwoordig van een deplorabel nivo.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:33 schreef Luger het volgende:
Welkom in de taalwereld vd hedendaagse murkjes.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:21 schreef Monidique het volgende:
Yo Meki!
Wat dacht je van gewoon uitzetten? Welke Marokkaan zich niet kan gedragen moet je een enkeltje Rifgebergte geven. Alle Marokkanen hebben immers een dubbel paspoort.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:01 schreef sizzler het volgende:
[..]
Elsevier![]()
Wat dacht je van extra camera's en een winkelcentrumverbod?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003446.htmlquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:34 schreef pberends het volgende:
edit
Het heeft heel goed geholpen hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:27 schreef George-Butters het volgende:
Ik vind dat deporteren toch echt middeleeuwse praktijken.
De Engelsen deden het, de nazi's.... En niemand die weet of het geholpen heeft.
De Australiers zijn wel erg goed in sport, daar is het blijkbaar wel goed voor.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:27 schreef George-Butters het volgende:
Ik vind dat deporteren toch echt middeleeuwse praktijken.
De Engelsen deden het, de nazi's.... En niemand die weet of het geholpen heeft.
Polenquote:Vorig jaar veel Polen werkzaam in Nederland
Tienduizenden Polen hebben vorig jaar in Nederland gewerkt. Dat is veel meer dan gedacht. In totaal zijn er 25.000 werkvergunningen verstrekt aan buitenlandse werknemers, maar veel Polen hebben een Duits paspoort en hebben daarom geen vergunning nodig.
Dat blijkt uit onderzoek van de Raad voor Werk en Inkomen (RWI). Volgens de RWI hebben vorig jaar tussen de 34.000 en 53.000 Polen in Nederland gewerkt, vooral in de land- en tuinbouw, de vleessector en de bouw.
Het onderzoek is vrijdag aangeboden aan staatssecretaris Henk van Hoof (VVD) van Sociale Zaken.
Beperking
Buitenlandse arbeidskrachten hebben een vergunning nodig om legaal in Nederland te mogen werken. De RWI adviseert de staatssecretaris die beperking in ieder geval tot mei 2006 in stand te houden. Volgens de RWI geeft een langere beperking van het aantal buitenlandse werknemers gemeenten de tijd om bijstandstrekkers aan het werk te krijgen.
Van Hoof wil dat meer Nederlandse werkzoekenden in bijvoorbeeld de land- en tuinbouw aan het werk gaan. En dat gaat niet gemakkelijk.
Goedkoper?
Werkgevers in de land- en tuinbouw, de vleessector en de bouw, werken graag met Polen omdat ze productiever en goedkoper zouden zijn. In ieder geval klopt dat laatste niet altijd, zegt de RWI.
Polen in loondienst bij een Nederlands bedrijf of een Nederlands uitzendbureau zijn net zo duur als Nederlanders. Maar veel Polen die in Nederland werken zijn in loondienst bij een Pools bedrijf of uitzendbureau.
En er zijn ook Polen die zich hier als kleine Poolse zelfstandige aanbieden. Dat is voor Nederlandse werkgevers voordeliger en daarom aantrekkelijk.
Speaking of which.... waar is du_ke?quote:
Goede site. Alles crashed hier.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Geweldig om te horen. Stop je daarom met modden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |