Die is er niet meer in Den Haag, die is vervangen door een koran-club.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet tegen dat je uit de Haagse Trekkies-fanclub geweerd bent.
Den Haag is dan ook een enorme kutstad. Geen wonder dat de integratie daar fout loopt; alle allochtonen passen zich aan aan het kampvolk en andere amoebe's die daar wonen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:17 schreef Luger het volgende:
[..]
Die is er niet meer in Den Haag, die is vervangen door een koran-club.
Vandaar dat wij naar een gezellig forensenstadje gaan. Weg van de 500 moskeen, islamitische winkels en Mohammeds die geen szz uit kunnen zzpreken.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Den Haag is dan ook een enorme kutstad. Geen wonder dat de integratie daar fout loopt; alle allochtonen passen zich aan aan het kampvolk en andere amoebe's die daar wonen.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:51 schreef Meki het volgende:
http://www.geenstijl.nl/cgi-bin/quiz/quiz.cgi?quiz=inburgering
had het eigenlijk over Zoetermeer, daar probeert Nawijn eerst een voet tussen de deur te krijgen met een eigen partij, net zo realistisch idd. als de ambities van Nawijn in Den Haag,quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:53 schreef Drugshond het volgende:
Nawijk is met mijn politieke partij een terminale patient die wacht op finale bezegening (*liefst nog door de paus*). Dat de partij-Nawijn straks de zetelgrens niet zal halen is geen referentiekader om Den Haag Nawijn-stad te noemen.
Die is moeilijkquote:20. Een ongewassen geytenwollensokkentype wil je lid maken van Milieudefensie. Hoe reageer je?Het is een linkse rakker, ongewassen en heidens, maar ik bedank hem gewoon vriendelijk. Ik wens hem de tiefus, net als elke Nederlander
Elsevierquote:Het is weer koopavond; tijd voor een relletje?
Nadat Marokkaanse jongeren twee donderdagavonden achtereen voor veel overlast hebben gezorgd in het Utrechtse winkelcentrum Hoog Catharijne, maken de winkeliers zich ernstig zorgen. Toch zet de politie van Utrecht geen extra mensen in, want dat zou eerder 'provocerend' dan 'preventief' werken.
Dat is volgens Jan Hagenouw, voorzitter van de belangenvereniging Hoog Catharijne, de uitkomst van een gesprek afgelopen week. Gemeente, politie en eigenaar van het winkelcentrum Corio zijn het erover eens dat de aanwezigheid van een steeds grotere politiemacht alleen maar averechts zou werken.
Twee weken geleden escaleerde de situatie in het winkelcentrum, nadat enkele politieagenten Marokkaanse hangjongeren aanspraken, die het winkelend publiek lastig vielen. In Hoog Catharijne waren op dat moment honderden Marokkanen aanwezig, die zich als één groep tegen de politie keerden.
Met behulp van wapenstokken en honden wist de politie het winkelcentrum uiteindelijk schoon te vegen. Elf jongeren werden opgepakt. Een week later was het opnieuw mis. Groepjes Marokkaanse jongeren raakten slaags met surveillerende agenten. Uit voorzorg ging een aantal winkels opnieuw eerder dicht. Weer werden vijf jongeren gearresteerd.
Incidenten
Een daadwerkelijke oplossing voor het probleem lijken de betrokkenen nog niet te hebben gevonden. ‘We gaan er nog steeds van uit dat het om incidenten gaat,’ zegt Jeroen van der Heijden, centrummanager van Hoog Catharijne. Wel is er inmiddels contact geweest met Marokkaanse ‘buurtvaders’, die de jongeren op hun daden moeten aanspreken.
Woordvoerder van de Utrechtse politie Bernhard Jens verwacht dat de buurtvaders meer invloed zullen hebben op de Marokkaanse jongeren. Daar is niet veel voor nodig, want gisteren bleek opnieuw dat de politie erg weinig respect geniet. Drie Marokkaanse jongeren hebben aangifte gedaan, omdat ze vorige week onterecht zouden zijn opgepakt.
Ook claimen de jongeren dat agenten hen hebben mishandeld. Een agent zou kopstoten hebben uitgedeeld en bij twee jongens zou de keel zijn dichtgeknepen. De Marokkanen beweren dat de politie hen alleen oppakte uit frustratie over de rellen van de week ervoor.
Mijn eerste ingeving was een firewall.quote:16. Een digitale burka is:een verzinsel van een digitale Imam een burka met ingebouwde antenne anoniem opererende jongeren die met stenen gooien naar internet
170 PNT heb ik gehaaldquote:
If you have a problem, and if no-one else can help.... maybe you can hire .....quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:01 schreef sizzler het volgende:
[..]
Elsevier![]()
Wat dacht je van extra camera's en een winkelcentrumverbod?
Ik denk dat dit het smeermiddel is voor de plannen van minister dekkers... voor het huurbeleid.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:02 schreef zakjapannertje het volgende:
revolutie in de bouwwereld? :
Kamer wil macht breken van projectontwikkelaars
Jij kon die taal lezen? Ik dacht eerst nog dat het Afrikaans was maar dat kan ik iig lezen en die onzin daar in het geheel nietquote:
Welkom in de taalwereld vd hedendaagse murkjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij kon die taal lezen? Ik dacht eerst nog dat het Afrikaans was maar dat kan ik iig lezen en die onzin daar in het geheel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |