abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24908496
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je kunt er gewoon niet tegen dat je uit de Haagse Trekkies-fanclub geweerd bent.
Die is er niet meer in Den Haag, die is vervangen door een koran-club.
"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:20:49 #152
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24908580
Jij kan het gewoon niet hebben dat ik zo puik ben.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24908620
Achttien voor Sidekick, nul voor de Hagenezen.
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:24:44 #154
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24908651
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:17 schreef Luger het volgende:

[..]

Die is er niet meer in Den Haag, die is vervangen door een koran-club.
Den Haag is dan ook een enorme kutstad. Geen wonder dat de integratie daar fout loopt; alle allochtonen passen zich aan aan het kampvolk en andere amoebe's die daar wonen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24908712
18 en nog maagd?
"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
pi_24908752
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:24 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Den Haag is dan ook een enorme kutstad. Geen wonder dat de integratie daar fout loopt; alle allochtonen passen zich aan aan het kampvolk en andere amoebe's die daar wonen.
Vandaar dat wij naar een gezellig forensenstadje gaan. Weg van de 500 moskeen, islamitische winkels en Mohammeds die geen szz uit kunnen zzpreken.
pi_24908801
Zolang je maar niet hier komt.
pi_24909215
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:53:39 #160
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_24909258
Nawijn is met zijn politieke partij een terminale patient die wacht op finale bezegening (*liefst nog door de paus*). Dat de partij-Nawijn straks de zetelgrens niet zal halen is geen referentiekader om Den Haag Nawijn-stad te noemen.
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:56:35 #161
89730 Drugshond
pi_24909318
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:53 schreef Drugshond het volgende:
Nawijk is met mijn politieke partij een terminale patient die wacht op finale bezegening (*liefst nog door de paus*). Dat de partij-Nawijn straks de zetelgrens niet zal halen is geen referentiekader om Den Haag Nawijn-stad te noemen.
had het eigenlijk over Zoetermeer, daar probeert Nawijn eerst een voet tussen de deur te krijgen met een eigen partij, net zo realistisch idd. als de ambities van Nawijn in Den Haag,
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:58:24 #163
89730 Drugshond
pi_24909349
quote:
20. Een ongewassen geytenwollensokkentype wil je lid maken van Milieudefensie. Hoe reageer je?
  • Het is een linkse rakker, ongewassen en heidens, maar ik bedank hem gewoon vriendelijk.
  • Ik wens hem de tiefus, net als elke Nederlander
  • Die is moeilijk
    pi_24909391
    quote:
    Het is weer koopavond; tijd voor een relletje?

Nadat Marokkaanse jongeren twee donderdagavonden achtereen voor veel overlast hebben gezorgd in het Utrechtse winkelcentrum Hoog Catharijne, maken de winkeliers zich ernstig zorgen. Toch zet de politie van Utrecht geen extra mensen in, want dat zou eerder 'provocerend' dan 'preventief' werken.

Dat is volgens Jan Hagenouw, voorzitter van de belangenvereniging Hoog Catharijne, de uitkomst van een gesprek afgelopen week. Gemeente, politie en eigenaar van het winkelcentrum Corio zijn het erover eens dat de aanwezigheid van een steeds grotere politiemacht alleen maar averechts zou werken.

Twee weken geleden escaleerde de situatie in het winkelcentrum, nadat enkele politieagenten Marokkaanse hangjongeren aanspraken, die het winkelend publiek lastig vielen. In Hoog Catharijne waren op dat moment honderden Marokkanen aanwezig, die zich als één groep tegen de politie keerden.

Met behulp van wapenstokken en honden wist de politie het winkelcentrum uiteindelijk schoon te vegen. Elf jongeren werden opgepakt. Een week later was het opnieuw mis. Groepjes Marokkaanse jongeren raakten slaags met surveillerende agenten. Uit voorzorg ging een aantal winkels opnieuw eerder dicht. Weer werden vijf jongeren gearresteerd.

Incidenten

Een daadwerkelijke oplossing voor het probleem lijken de betrokkenen nog niet te hebben gevonden. ‘We gaan er nog steeds van uit dat het om incidenten gaat,’ zegt Jeroen van der Heijden, centrummanager van Hoog Catharijne. Wel is er inmiddels contact geweest met Marokkaanse ‘buurtvaders’, die de jongeren op hun daden moeten aanspreken.

Woordvoerder van de Utrechtse politie Bernhard Jens verwacht dat de buurtvaders meer invloed zullen hebben op de Marokkaanse jongeren. Daar is niet veel voor nodig, want gisteren bleek opnieuw dat de politie erg weinig respect geniet. Drie Marokkaanse jongeren hebben aangifte gedaan, omdat ze vorige week onterecht zouden zijn opgepakt.

Ook claimen de jongeren dat agenten hen hebben mishandeld. Een agent zou kopstoten hebben uitgedeeld en bij twee jongens zou de keel zijn dichtgeknepen. De Marokkanen beweren dat de politie hen alleen oppakte uit frustratie over de rellen van de week ervoor.
    Elsevier

Wat dacht je van extra camera's en een winkelcentrumverbod?
    "I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
      donderdag 3 februari 2005 @ 22:02:21 #165
    89730 Drugshond
    pi_24909413
    quote:
    16. Een digitale burka is:
  • een verzinsel van een digitale Imam
  • een burka met ingebouwde antenne
  • anoniem opererende jongeren die met stenen gooien naar internet
  • Mijn eerste ingeving was een firewall.
    pi_24909456
    quote:
    Op donderdag 3 februari 2005 21:56 schreef Drugshond het volgende:

[..]

(ik lig helemaal dubbel).
    170 PNT heb ik gehaald

en sizzler die gasten moeten ze gewoon nog harder aanpakken
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
    pi_24909497
    quote:
    Op donderdag 3 februari 2005 22:01 schreef sizzler het volgende:

[..]

Elsevier

Wat dacht je van extra camera's en een winkelcentrumverbod?
    If you have a problem, and if no-one else can help.... maybe you can hire .....

Ta-ta-ta-taaa ta-ta-taa ta-ta-ta-ta-ta-taaaa-ta-tadat-a-taaaaaaaaa

[ Bericht 1% gewijzigd door sizzler op 03-02-2005 22:12:31 ]
    "I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
      donderdag 3 februari 2005 @ 22:07:18 #169
    89730 Drugshond
    pi_24909514
    quote:
    Op donderdag 3 februari 2005 22:02 schreef zakjapannertje het volgende:
    revolutie in de bouwwereld? :
    Kamer wil macht breken van projectontwikkelaars
    Ik denk dat dit het smeermiddel is voor de plannen van minister dekkers... voor het huurbeleid.
    Nou moeten ze eerst extra huizen bouwen voordat de huren omhoog mogen. En nu de bouwgrond ter sprake komt ziet dit eruit als een voor-opgezet 1-2 tje..
    Deze minister krijg snel (volledig) groen licht voor haar plannen... De huurprijzen van het midden en hoog segment gaan omhoog... En de discussie van de hypotheekaftrek zal snel volgen denk ik.
      vrijdag 4 februari 2005 @ 08:35:31 #171
    89730 Drugshond
    pi_24916228
    quote:
    Op vrijdag 4 februari 2005 08:35 schreef Drugshond het volgende:

damn.....gezellig gesprek daaro.
    Jij kon die taal lezen? Ik dacht eerst nog dat het Afrikaans was maar dat kan ik iig lezen en die onzin daar in het geheel niet
      vrijdag 4 februari 2005 @ 08:55:54 #173
    89730 Drugshond
    pi_24916541
    We beginnen de dag vandaag met Stairway to Heaven gespeeld door Frank Zappa.
    pi_24916692
    quote:
    Op vrijdag 4 februari 2005 08:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Jij kon die taal lezen? Ik dacht eerst nog dat het Afrikaans was maar dat kan ik iig lezen en die onzin daar in het geheel niet
    Welkom in de taalwereld vd hedendaagse murkjes.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')