NEEquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:07 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
nee dat is niet wat ik bedoel.
Die kleding op die plaatjes is juist NIET racistisch
Maar de bomberjacks met een zelf opgenaait nl's vlaggetje wel.
Snap je het nu?
Volgens mij is de Nederlandse vlag al sinds 1587 een symbool.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
't Is alleen jammer dat het zo'n symbool is geworden.
Daar doe je nu ook weinig meer aan.
Oudste, nog steeds in gebruik zijnde vlag ter wereld!!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij is de Nederlandse vlag al sinds 1587 een symbool.
Gij, slet!!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:09 schreef Loedertje het volgende:
Als ik naar school ga met flink wat eyeliner, knalrood lang haar , netkousen + een lekker zwart ultrakort rokje + naveltruitje wat ook nog eens diep is uitgesneden dan zie ik er in jou ogen waarschijnlijk onwijs hoerig/ordinair uit...
JIJ maakt misbruik van de driekleur, JIJ maakt het tot racistisch symbool, heb je dat door?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Als de bedoeling erachter meer is dan "ik ben Nederlands" dan stoor ik mij er ook aan. Ik heb namelijk een hekel aan mensen die de driekleur misbruiken voor minder frisse doeleinden.
Symbool van de eerste moderne staat, met scheiding van kerk en staat, en een overheid die het landsbelang dient, en niet zichzelf.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:13 schreef Tarak het volgende:
[..]
Oudste, nog steeds in gebruik zijnde vlag ter wereld!!
[kwijlmode]yummie!!!!!!!!!!!! me dig redheaded dutch girls[/kwijlmode]quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sorry gelly maar dat gaat dan toch echt veelste ver?
Hypothese:
Als ik naar school ga met flink wat eyeliner, knalrood lang haar , netkousen + een lekker zwart ultrakort rokje + naveltruitje wat ook nog eens diep is uitgesneden dan zie ik er in jou ogen waarschijnlijk onwijs hoerig/ordinair uit...
Mijn gedrag is hierbij nogal flirterig..
Nou? Verbieden? (Want ik ben nu immers het mikpunt van jaloerse grieten die mij een hoer vinden en zal door hen zeer zeker gepest worden.
Daarnaast is er ook nog een groep op mijn school die zwaar gereformeerd zijn en zijn er moslims zich storen aan mijn kleding..)
Wat is er zo bijzonder aan dat plaatje ?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:37 schreef Tarak het volgende:
Bron: www.neukia.nl
Plaatje afkomstig van www.cals.nl de site van de IJsselsteinse school.
Letten jullie op de NL sticker
Effe serieus, is de NLe vlag de oudste nog in gebruik zijde vlag ter wereld? En was NL echt de 1e moderne staat ter wereld?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Symbool van de eerste moderne staat, met scheiding van kerk en staat, en een overheid die het landsbelang dient, en niet zichzelf.
En dat symbool mag je niet op je tas dragen van een hoofd der school?
Zo een stuk minkukel draagt verantwoording over onderwijs?
Is idd moeilijk te geloven als je de achterlijkheid ziet waar we nu in zwelgen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:39 schreef Luger het volgende:
Effe serieus, is de NLe vlag de oudste nog in gebruik zijde vlag ter wereld? En was NL echt de 1e moderne staat ter wereld?
Zaterdag en ambtenaren en zo?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:44 schreef CasB het volgende:
Heeft iemand al een e-mail terug?
edit, okey, dat sloeg ook weer niet op jouw post, sorry.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:39 schreef Luger het volgende:
[..]
Effe serieus, is de NLe vlag de oudste nog in gebruik zijde vlag ter wereld? En was NL echt de 1e moderne staat ter wereld?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:20 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan dat plaatje ?![]()
Die kan nu weer niet hier ...greetzz Loedertje
quote:Op zondag 30 januari 2005 07:22 schreef sjun het volgende:
[afbeelding]
Het valt me op dat het Cals College met kindertjes voorzien van noordse trekken adverteert
[afbeelding]
Ook zijn er wat associaties te maken als je het logo beziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |