Was hij het?quote:Eens kijken of ze dit wel zo'n leuk idee vinden bij @Home
Hmm, Kieran dus. Zou kunnen inderdaad, die post was me zelf niet opgevallen in het vorige topic.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:53 schreef De_Hertog het volgende:
De post is niet meer te quoten, dus dan maar even zo:
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
[..]
Was hij het?![]()
Ik mis de alliteratiequote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:15 schreef gfree het volgende:
TT klinkt als een nieuwe aflevering van suske en wiske.![]()
Nee, maar nu welquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:12 schreef Pool het volgende:
[..]
Hmm, Kieran dus. Zou kunnen inderdaad, die post was me zelf niet opgevallen in het vorige topic.
Vraag het hem...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:12 schreef Pool het volgende:
Hmm, Kieran dus. Zou kunnen inderdaad, die post was me zelf niet opgevallen in het vorige topic.
Hijhaddebalgekaatstanovaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mocht het waar zijn dan moet Kasta niet zo zeuren hoor. Wie kaatst...
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:48 schreef Conflict het volgende:
Misschien zoeken ze bij allabastine nog mensen
[afbeelding]
Ik heb al een mooie reclameposter voor je gemaakt
Een grapje afstraffen met ontslag vind ik niet echt in verhouding staan tot elkaarquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mocht het waar zijn dan moet Kasta niet zo zeuren hoor. Wie kaatst...
Laat hem me maar mailenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:18 schreef sugarjunkie het volgende:
misschien kan yvonne iets met de grote baas van @home regelen tijdens een "intiem dineetje"![]()
Daar dacht @home blijkbaar anders over.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een grapje afstraffen met ontslag vind ik niet echt in verhouding staan tot elkaar
Ik snap @home wel tot op zekere hoogte, ze moesten wel. De persoon die de klacht heeft ingediend snap ik echter niet, maar ja kasta zal wel wat vijanden gemaakt hebben op fok. Triest dat mensen internet zo'n grote impact op hun leven laten hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Daar dacht @home blijkbaar anders over.
Nee, slapenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:18 schreef lurf_doctor het volgende:
Waar is onze olijke dichter, toch niet z'n verdriet te verdrinken
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:40 schreef kastanova het volgende:
Oh,mams
leest ook mee; haar hele mening over het gebeuren en ik citeer:
"Wat is die Tiemie voor een figuur?
Ik denk dat je het bij zo'n figuur moet zoeken, iemand die zijn hele leven leidt op internet..."
Trouwens wel een beetje jammer dat de de emailer zich nu zo stil houdt...
Ik bedoel, wie wil nou niet in de openbaarheid brengen dat hij kasta erbij genaaid heeft?
Ik heb wel een vermoeden, maar ik wacht het allemaal nog even af.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:40 schreef kastanova het volgende:
Ik bedoel, wie wil nou niet in de openbaarheid brengen dat hij kasta erbij genaaid heeft?
Nog maar een keer dan:quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:44 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb wel een vermoeden, maar ik wacht het allemaal nog even af.
Want zie je, mocht het nou alsnog een grap zijn, dan kan ik: "Haha, zie je nou wel, ik wist het al die tijd al" zeggen. En als het nou echt geen grap is, dan zeg ik: "Hè joh, wat kut voor je.".
Vraag eens aan je mama wat ze van Kasta vindt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:41 schreef Tiemie het volgende:
Is dat alles, matig hoor.
Liefde op het eerste gezicht tussen jou en Kasta's moeder.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:41 schreef Tiemie het volgende:
Is dat alles, matig hoor. oh, ik was het niet hoor.![]()
Er staat een fout in je username.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:43 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Vraag eens aan je mama wat ze van Kasta vindt.
Je mist de diepgang.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Er staat een fout in je username.
Bij jou ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Er staat een fout in je username.
die vindt helemaal niets.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:43 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Vraag eens aan je mama wat ze van Kasta vindt.
Meervoud.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
me·dia2 (de ~, ~e)
1 [taalk.] stemhebbende explosief: b, d, g
Enkelvoud..
Al lang niet meer.quote:
Welles.quote:
Agressief? Ik heb iets gemist...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:02 schreef Pool het volgende:
Meneer Demedia is gewoon een zeer agressieve man. Waarschijnlijk heeft hij het mailtje naar @home ook gestuurd.
Ikke !quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:40 schreef kastanova het volgende:
Oh,mams
leest ook mee; haar hele mening over het gebeuren en ik citeer:
"Wat is die Tiemie voor een figuur?
Ik denk dat je het bij zo'n figuur moet zoeken, iemand die zijn hele leven leidt op internet..."
Whehe, gevoel voor PR heeft hij wel, die Kasta. @home zou eens moeten weten wat voor talent ze hebben weggegooid!quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:04 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ikke !
Ik heb een bericht naar je (waarschijnlijke) werkgever gestuurd, omdat
ik vind dat kinderachtig gedrag 'uit naam van @home' niet kan; ook niet
op een onzin-forum
Danielle.
Leugenaar!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:04 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ikke !
op een onzin-forum
Danielle.
Ah, vertel me dan maar eens van wie je een mailtje terug hebt gekregen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:04 schreef danaantje het volgende:
Ikke !
op een onzin-forum
Danielle.
Toch wel zoete he?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:11 schreef sugarjunkie het volgende:
* sugarjunkie neemt popcorn erbij![]()
Jawel, b0ng is de persoon die m'n site zat te spammen (Thanx Breuls en Shmoopyquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:13 schreef D-Devil het volgende:
En hier is nog steeds niemand met dit IP langsgekomen dus.
Je bent overduidelijk geen reluser, aan je postgeschiedenis te zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:04 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ikke !
op een onzin-forum
Danielle.
Het vorige topic wel denk ik, altijd leuk tijdens een rustige werkdagquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
Zouden ze bij Abuse dit (en het vorige) topic nog bijhouden trouwens?
En zich zitten te verkneukelen ofzo?
Geen idee, heb ze allebei gedelete. Kreeg eerst een autoreply enquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, vertel me dan maar eens van wie je een mailtje terug hebt gekregen.
Die naam heb ik namelijk wel snel kunnen bekijken op het printje.
Geen idee, heb ze allebei gedelete. Kreeg eerst een autoreply enquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, vertel me dan maar eens van wie je een mailtje terug hebt gekregen.
Die naam heb ik namelijk wel snel kunnen bekijken op het printje.
De climax, wat doe je?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:19 schreef danaantje het volgende:
[..]
Geen idee, heb ze allebei gedelete. Kreeg eerst een autoreply en
een paar uur later een persoonlijke reactie dat ik al wat laat was
maar dat er maatregelen getroffen waren (heb vanochtend gemaild)
Mensen ontslaan door een bericht op zo'n groot forum zal daar zo vaak niet voorkomen denk ik ....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het vorige topic wel denk ik, altijd leuk tijdens een rustige werkdag.
Maar als het geen oorspronkelijke fokkers zijn, denk ik niet dat ze ook nog eens dit vervolgtopic gaan opzoeken...
Whehequote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:21 schreef kastanova het volgende:
Nu douchen, had namelijk beloofd 19:00 bij iemand langs te komen omdat hij problemen heeft met zijn @home internet verbinding, de ironie
Hmm, er heeft dus al iemand eerder dan jij gemaild.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:20 schreef danaantje het volgende:
[..]
Geen idee, heb ze allebei gedelete. Kreeg eerst een autoreply en
een paar uur later een persoonlijke reactie dat ik al wat laat was
maar dat er maatregelen getroffen waren (heb vanochtend gemaild)
PS)Als ik wist dat je hierdoor ontslagen zou worden had ik het NIET gestuurd!
InterPool lost het wel op:quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Hmm, er heeft dus al iemand eerder dan jij gemaild.
Hij was toch uitzendkracht?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mensen ontslaan door een bericht op zo'n groot forum zal daar zo vaak niet voorkomen denk ik ....
Een klikje op jouw naam... piece of cake.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
Zo, kasta. Genaaid door een vrouw.
quote:
Die sla ik op!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
InterPool lost het wel op:
[afbeelding]
wow!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:36 schreef Conflict het volgende:
zoveel tekst in een topic, in een post.... Zoveel heb ik nog nooit in een keer gepost![]()
![]()
Zou je dan ook even zo vriendelijk willen zijn om een mailtje te sturen dat het een eind de hand gelopen geintje betrof?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:20 schreef danaantje het volgende:
Mwhahaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
Zo, kasta. Genaaid door een vrouw.
Als jij belooft je alleen nog maar kinderachtig te gedragen uitquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zou je dan ook even zo vriendelijk willen zijn om een mailtje te sturen dat het een eind de hand gelopen geintje betrof?.
Ein ik zou graag een verontschuldigende post richting het ip-nummerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:48 schreef danaantje het volgende:
[..]
Als jij belooft je alleen nog maar kinderachtig te gedragen uit
eigen NAAM en nooit meer uit FUNCTIE..
Danielle.
Pool is hier de eisbeer ja?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:52 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ein ik zou graag een verontschuldigende post richting het ip-nummer
van je startpost zien..
Danielle
Je vergelijking gaat een beetje mank.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:17 schreef yvonne het volgende:
Wat een rare wending neemt dit topic,
een onbekende van een onbekende gaat een werkgever mailen omdat wat er hier staat hem of haar niet aanstaat,
nou,
succes,
zoek ff,
je vindt vast wel meer op het forum her en der.
Je gaat er een mooie dagtaak aanhebben.
Jaja, ik lees net je post.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je vergelijking gaat een beetje mank.
eerder kroegpraatquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je vergelijking gaat een beetje mank.
vanaf welk punt snap je het niet meer?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Tjezus Danaatje is wel van de NSB zegh
wat een eng wijf om ook nog es excuus mailtjes te gaan eisen....
Bah get a fucking life zeg....
Ik snap het niet meer sinds het punt dat jij onderbouwde posts ging postenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:50 schreef Conflict het volgende:
[..]
vanaf welk punt snap je het niet meer?
Dat is de moraal van tegenwoordig; als iemand bij de buren inbreekt kun je maar beter niets tegen de politie zeggen, anders ben je aan het 'NSB-en'/klikken.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:52 schreef tho_Omas het volgende:
En toch vind ik het NSB-achtig
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:54 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Dat is de moraal van tegenwoordig; als iemand bij de buren inbreekt kun je maar beter niets tegen de politie zeggen, anders ben je aan het 'NSB-en'/klikken.
Nee, en dat nog wel in mijn topic.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:51 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer sinds het punt dat jij onderbouwde posts ging posten [afbeelding]
Ben jij ook klant van @home?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:04 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ikke !
op een onzin-forum
Danielle.
NSB achtig? Iemand die een grote bek heeft op het forum en gaat zitten dreigen (alles behalve als een geintje overkomend) terug pakken. Geweldig, ik dacht er zelf ook aan te mailen, maar daar doe ik niet aan. Wel had ik mijn hoop gevestigd op een ander, en kennelijk was er een ander.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:52 schreef tho_Omas het volgende:
En toch vind ik het NSB-achtig
Hey oude relnicht, ben je ook weer terug? Ik ben het wel met je eens trouwens.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
NSB achtig? Iemand die een grote bek heeft op het forum en gaat zitten dreigen (alles behalve als een geintje overkomend) terug pakken. Geweldig, ik dacht er zelf ook aan te mailen, maar daar doe ik niet aan. Wel had ik mijn hoop gevestigd op een ander, en kennelijk was er een ander.
Kasta, hoe voelt het nu om Real Life en internet gescheiden te houden, en vervolgens ontslagen te worden door een topic op Fok!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de McDonald hebben ze inderdaad vast nog wel vacatures open staan. Een milkshake graag
Ach, maar misschien werkt je vrouw of heb je grote reserves aangeleg. Zou wel jammer zijn, want dan heb je temminste nog een belegd broodje
Wat had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:20 schreef danaantje het volgende:
quote:Geachte klant,
We hebben uw klacht over de bedreiging door een van onze medewerkers ontvangen. We nemen zoiets natuurlijk zeer ernstig, en hebben deze medewerker onmiddellijk tot verantwoording geroepen. Het bleek echter te gaan om een zogeheten onzin-sectie op een jongerenforum, de bedreiging bleek een grap te zijn, en u hoeft deze dan ook niet serieus te nemen. Toch bedankt voor het melden.
Met vriendelijke groet,
@Home Benelux
Geachte ...,quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
[Geachte klant,
We hebben uw klacht over de bedreiging door een van onze medewerkers ontvangen. We nemen zoiets natuurlijk zeer ernstig, en hebben deze medewerker onmiddellijk tot verantwoording geroepen. Het bleek echter te gaan om een zogeheten onzin-sectie op een jongerenforum, de bedreiging bleek een grap te zijn, en u hoeft deze dan ook niet serieus te nemen. Toch bedankt voor het melden.
Met vriendelijke groet,
@Home Benelux].
Ik waag me niet meer buiten FokMC topics, maar dit topic kon ik gewoon niet aan me laten voorbij gaanquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:33 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hey oude relnicht, ben je ook weer terug? Ik ben het wel met je eens trouwens.![]()
Iets soortgelijks wel Het grote 'verzin-een-nieuw-baantje-voor-kasta' topicquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:21 schreef longinus het volgende:
Is er al een topic met de naam "Ontslagen door FOK!, wie heeft een baan voor hem"
Misschien moet je van te voren als topic openenr bedenken dat dreigen uit de naam van je werkgever wel eens fucking lomp verkeerd kan uitpakken.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:24 schreef Ferdii het volgende:
als danielle dat mailtje echt heeft verstuurd vind ik haar dus echt de meest debiele hoer van nederland,vooral dat zinnetje vn als ik het had geweten dat je erdoor ontslagen had geworden had ik het niet gestuurd....
hoe fucking lomp kan je zijn, bedenk dat ff van te voren oid...
Ehmz, DAT is nu het hele eieren eten... Kasta's werkgever deed *klik* en verdomd!!! Daar staat een zin van hun kersverse, via een uitzendburo gedetacheerde helpdesk medewerker waarin gesuggereerd wordt dat @home medewerkers uit persoonlijke rancune @home klanten kunnen laten afsluiten! Op het grootstse forum van Nederland, waar dagelijks DUIZENDEN @homeklanten lezen....quote:als iemand wil weten wie dat gedaan heeft mag er best flik wat bluf bij te pas komen, en dan heb ik het nog niet eens over dat het in het onzin gedeelte staat.
jammer da tik jou werkgever niet weet, had ik die even kunnen mailien over wat jij allemaal niet fout doet op je werk![]()
kasta heeft een foto van zichzelf als avatar, dus dat is makkelijk te traceren in combinatie met het feit dat ie vaak z`n volledige naam op het forum heeft gezetquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:44 schreef Ferdii het volgende:
ik denk ook nog steeds dat het een hoax is btw ze zien daar niet een zin van hun gedetacheerde werknemer staan maar van ene kastanova.
*helemaal mee eens is*quote:Op zondag 30 januari 2005 00:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Iemand als kastanova verdient dit niet.
![]()
Toch welquote:Op zondag 30 januari 2005 00:39 schreef SwOoSh het volgende:
ik geloof er eerlijk gezegt ook niet veel van dat die echt ontslagen is....
En waarom zou zijn ex-vriendin hem onderhouden?quote:Op zondag 30 januari 2005 00:44 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
hmm das dan wel kut voor hem ja....
gelukkig heb jij nog een baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |