Een grapje afstraffen met ontslag vind ik niet echt in verhouding staan tot elkaarquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mocht het waar zijn dan moet Kasta niet zo zeuren hoor. Wie kaatst...
Laat hem me maar mailenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:18 schreef sugarjunkie het volgende:
misschien kan yvonne iets met de grote baas van @home regelen tijdens een "intiem dineetje"![]()
Daar dacht @home blijkbaar anders over.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een grapje afstraffen met ontslag vind ik niet echt in verhouding staan tot elkaar
Ik snap @home wel tot op zekere hoogte, ze moesten wel. De persoon die de klacht heeft ingediend snap ik echter niet, maar ja kasta zal wel wat vijanden gemaakt hebben op fok. Triest dat mensen internet zo'n grote impact op hun leven laten hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Daar dacht @home blijkbaar anders over.
Nee, slapenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:18 schreef lurf_doctor het volgende:
Waar is onze olijke dichter, toch niet z'n verdriet te verdrinken
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:40 schreef kastanova het volgende:
Oh,mams
leest ook mee; haar hele mening over het gebeuren en ik citeer:
"Wat is die Tiemie voor een figuur?
Ik denk dat je het bij zo'n figuur moet zoeken, iemand die zijn hele leven leidt op internet..."
Trouwens wel een beetje jammer dat de de emailer zich nu zo stil houdt...
Ik bedoel, wie wil nou niet in de openbaarheid brengen dat hij kasta erbij genaaid heeft?
Ik heb wel een vermoeden, maar ik wacht het allemaal nog even af.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:40 schreef kastanova het volgende:
Trouwens wel een beetje jammer dat de de emailer zich nu zo stil houdt...
Ik bedoel, wie wil nou niet in de openbaarheid brengen dat hij kasta erbij genaaid heeft?
Nog maar een keer dan:quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:44 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb wel een vermoeden, maar ik wacht het allemaal nog even af.
Want zie je, mocht het nou alsnog een grap zijn, dan kan ik: "Haha, zie je nou wel, ik wist het al die tijd al" zeggen. En als het nou echt geen grap is, dan zeg ik: "Hè joh, wat kut voor je.".
Vraag eens aan je mama wat ze van Kasta vindt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:41 schreef Tiemie het volgende:
Is dat alles, matig hoor.
Liefde op het eerste gezicht tussen jou en Kasta's moeder.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:41 schreef Tiemie het volgende:
Is dat alles, matig hoor. oh, ik was het niet hoor.![]()
Er staat een fout in je username.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:43 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Vraag eens aan je mama wat ze van Kasta vindt.
Je mist de diepgang.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Er staat een fout in je username.
Bij jou ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Er staat een fout in je username.
die vindt helemaal niets.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:43 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Vraag eens aan je mama wat ze van Kasta vindt.
Meervoud.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
me·dia2 (de ~, ~e)
1 [taalk.] stemhebbende explosief: b, d, g
Enkelvoud..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |