Mwhahaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
Zo, kasta. Genaaid door een vrouw.
Als jij belooft je alleen nog maar kinderachtig te gedragen uitquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zou je dan ook even zo vriendelijk willen zijn om een mailtje te sturen dat het een eind de hand gelopen geintje betrof?.
Ein ik zou graag een verontschuldigende post richting het ip-nummerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:48 schreef danaantje het volgende:
[..]
Als jij belooft je alleen nog maar kinderachtig te gedragen uit
eigen NAAM en nooit meer uit FUNCTIE..
Danielle.
Pool is hier de eisbeer ja?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:52 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ein ik zou graag een verontschuldigende post richting het ip-nummer
van je startpost zien..
Danielle
Je vergelijking gaat een beetje mank.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:17 schreef yvonne het volgende:
Wat een rare wending neemt dit topic,
een onbekende van een onbekende gaat een werkgever mailen omdat wat er hier staat hem of haar niet aanstaat,
nou,
succes,
zoek ff,
je vindt vast wel meer op het forum her en der.
Je gaat er een mooie dagtaak aanhebben.
Jaja, ik lees net je post.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je vergelijking gaat een beetje mank.
eerder kroegpraatquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je vergelijking gaat een beetje mank.
vanaf welk punt snap je het niet meer?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Tjezus Danaatje is wel van de NSB zegh
wat een eng wijf om ook nog es excuus mailtjes te gaan eisen....
Bah get a fucking life zeg....
Ik snap het niet meer sinds het punt dat jij onderbouwde posts ging postenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:50 schreef Conflict het volgende:
[..]
vanaf welk punt snap je het niet meer?
Dat is de moraal van tegenwoordig; als iemand bij de buren inbreekt kun je maar beter niets tegen de politie zeggen, anders ben je aan het 'NSB-en'/klikken.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:52 schreef tho_Omas het volgende:
En toch vind ik het NSB-achtig
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:54 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Dat is de moraal van tegenwoordig; als iemand bij de buren inbreekt kun je maar beter niets tegen de politie zeggen, anders ben je aan het 'NSB-en'/klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |