Probeer het maar eensquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:54 schreef Timo20 het volgende:
die goformusic site om de Belgische kaartjes te krijgen doet t bij mij gewoon en kaartjes zijn dus gewoon te bestellen
hehequote:
Als je perfect geluid wilt hebben, dan moet je maar een cd opzetten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:59 schreef juliusbackpacking het volgende:
Maar als de kwalitiet van het geluid zo slecht is, waarom willen er dan toch zoveel mensen heen?
omdat t U2 is en de kans dat ze nog es komen redelijk klein isquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:59 schreef juliusbackpacking het volgende:
Maar als de kwalitiet van het geluid zo slecht is, waarom willen er dan toch zoveel mensen heen?
dat meeeeeen je niet!quote:
géén kane!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:04 schreef greatgonzo het volgende:
OK, voor de mensen die ook naar Gelsenkirchen willen
voorverkoop in Duitsland start 12 februari om 11.00
Staplaatsen kosten ongeveer 65 euro
kaarten oa te koop via kartenhaus.de
ik weet het wel, beter geluid, iets dichter bij voor mij, ich gehe nach Deutschland...
Waar zie jij op die site wanneer de voorverkoop begint? En waar zie je wat het voorprogramma is?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:04 schreef greatgonzo het volgende:
ik weet het wel, beter geluid, iets dichter bij voor mij, ich gehe nach Deutschland...
Ik heb ze al 2x in Nederland gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:01 schreef Timo20 het volgende:
omdat t U2 is en de kans dat ze nog es komen redelijk klein is
Dat was ik dan ook zeker van planquote:Op zondag 30 januari 2005 12:40 schreef Tourniquet het volgende:
Eén iemand maakt een opmerking over Kane in het voorprogramma, zonder bronvermelding en gelijk neemt iedereen het voor waar over.![]()
Als Bono slim is en hij wil het publiek echt goed opwarmen neemt hij Franz Ferdinand mee!![]()
Oja, als je zaterdag voor kaartjes naar het postkantoor gaat lijkt het me verstandig om wel iets eerder dan 10 uur er te zijn.![]()
Welke plaats is dat?quote:Op zondag 30 januari 2005 12:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat was ik dan ook zeker van plan. Maar het postkantoor hier is echt absurd rustig altijd. Dus ik verwacht niet al te veel problemen.
Ze roepen niet alleen dat je die tickets niet tegen belachelijke prijzen mag doorverkopen, maar ondernemen dus ook actie.quote:U2 ticket touts purged by eBay as fans lose out
TOUTS selling U2 concert tickets on the eBay auction website are being chased off the web this weekend after action by lawyers acting for U2.com.
Legal advisers for the band’s website contacted eBay after thousands of tickets appeared on the auction site a few hours after a special advance sale for fans.
U2 op haar twintigste al 35 keer gezien?quote:ANGRY music fans were unable to buy tickets for the U2 concert in Manchester next year after a gang of up to 50 men jumped the queue.
Many had spent the night outside the City of Manchester Stadium in a bid to get tickets for the June 14 show, which went on sale at 9am yesterday.
But they say they were unable to get near the ticket booths because an organised gang of men - thought to be ticket touts - packed the front of the line.
They allowed others to jump the queue and kept sellers busy for more than an hour buying all the available seats.
More than 80 fans had to be turned away after being told all seats, which cost between £50 and £85, were sold out.
Police were called to the stadium at 11.45am, but no arrests were made. Manchester City said they were investigating the complaints. Up to 55,000 tickets were sold across Manchester and on the internet within two hours.
Liz Stanley, a fan of 20 years from Audenshaw who has seen the band live 35 times, queued for six hours before being told she was unlucky.
Angry
She said: "We were all really angry. Some fans had come all the way from Liverpool and had been there since midnight. We couldn't believe what was happening."
But Kate Donnelly from Bury, who queued for nearly four hours, said: "By the time I got to the front I was told the gig was sold out. I couldn't believe what was going on. Something should have been done about it."
U2 are rumoured to be planning a second performance in Manchester in June following yesterday's sell-out.
A spokesman for Manchester City FC said the club was now considering beefing up security at the stadium when concert tickets were being sold.
He said there had been no problems when tickets were recently sold for gigs by Oasis and the Red Hot Chili Peppers.
Spokesman Paul Tyrrell said staff checked computer records and found some multiple applications for tickets. "Purchasers are only allowed to buy a maximum of four tickets, so a number will be sent letters and will not be receiving their tickets.
"We took the addresses of 83 fans who had to be turned away. We are highly optimistic that they will now be able to get tickets for the show."
even nagevraagd op he duitse u2 fan forum. Die kwamen hiermee aanzettenquote:Op zondag 30 januari 2005 10:08 schreef m021 het volgende:
[..]
Waar zie jij op die site wanneer de voorverkoop begint? En waar zie je wat het voorprogramma is?
Sorry maar ik kan het echt niet vinden.
Hoezo zou in Duitsland het geluid beter zijn, het concert word gehouden in de arena auf Schalke, een replica van de amsterdam arena.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:04 schreef greatgonzo het volgende:
Ik las ergens dat mojo ze waarschijnlijk direct in de voorverkoop gooit, als het eerste concert direct uitverkoopt.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:44 schreef err het volgende:
hoe zit het met de 2 extra concerten die mogelijk hier volgen? Is het aan te raden gewoon te wachten met kaarten kopen? Heb er weinig hoop op dat ik veldkaarten weet te bemachtigen voor concert 1. Andere 2 data zijn ook gunstiger, vrij en zat
Klopt. Dat concert staat ook op U2.com om via de presale kaarten te kopen.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:05 schreef Aurora025 het volgende:
Heb net gehoord dat je ook voor het tweede concert in dublin nu kaarten kunt bestellen
quote:'Vertigo Tour' Tickets: Latest News
Public demand for tickets for U2's 'Vertigo 2005' tour both in Europe and
North America continues to break records.
To date over 600,000 tickets have been bought, with sold-out shows in New
York, Los Angeles, Chicago, Boston, Anaheim, San Diego, San Jose,
Philadelphia, London, Manchester, Glasgow, Cardiff and Brussels.
Inevitably this staggering level of interest has meant that in every city
where a show has been announced, demand has vastly exceeded supply. This
situation has been particularly acute for those people attempting to buy
general admission (standing/on the floor) tickets where the greatest demand
has been chasing the smallest number of tickets - in every venue.
U2.Com would like to take this opportunity to apologise to those people, both U2.Com subscribers and those that attempted to buy tickets when they went on general sale, who were unable to obtain a ticket for their preferred venue.
Despite the technical difficulties that initially hampered the pre-sale, thousands of U2.Com subscribers in North America and Europe did manage to successfully purchase tickets for these shows.
It is the band's intention to return to North America for further shows in the fall and U2.Com subscribers, who have not been able to use their unique access codes so far, will be able to buy tickets for these additional dates. Once again these tickets will be available on a strictly first come first served basis.
As is now obvious from the number of tickets being re-sold at vastly inflated prices on sites such as e-bay, we are currently suffering the same 'scalping' problem that accompanies every successful tour. U2.Com in combination with the relevant authorities is doing all that it can to identify where these tickets have originated and, where it is possible, to have these sales cancelled.
Although we realized that some subscribers might be scalpers using multiple
email addresses and reserved the right to cancel any ticket order, we underestimated the potential numbers of such scalpers/subscribers.
President of worldwide tour promoter TNA, Arthur Fogel, points out that 'Apart from the broker running the risk that the ticket order may be cancelled the reality is there's nothing to stop a broker from joining a fan club and being part of a pre-sale.'
We are sorry that this has happened and we would like to offer anyone who has a still unused unique access code the opportunity to get their U2.Com subscription money back.
(There will be full details of how to obtain your refund published on U2.com on Wednesday February 2nd.)
Please note that anyone who takes advantage of this refund offer will not be
able to take part in any future U2 ticket presale.
U2.Com remains an enormously popular, award winning, free artist web-site.
When the band's long established fan-magazine Propaganda closed (subscription to which gave the opportunity to purchase U2 tickets in advance of their public on-sale) a 'subscribers only' area was established on U2.Com. With a subscription fee of $40.00, in line with other subscription-based artist sites, U2.Com provided outstanding extra value content: enabling members to access full length audio and video streaming of U2's entire catalogue, a web based e-mail address, exclusive interviews and documentary footage, discount on U2 merchandise, as well as a unique code that allowed the member access to a ticket pre-sale.
U2.Com continues to provide constantly updated U2 news and inside information on its free site.
We are sorry if we inadvertently gave the impression that the $40.00 subscription guaranteed you the tickets of your choice.
dus dat zou betekenen dat as. zaterdag óók het 2e concert in de vvk gaat? Moet dat niet eers gecommuniceerd worden dan?quote:Op maandag 31 januari 2005 14:48 schreef mrkoenz het volgende:
[..]
Ik las ergens dat mojo ze waarschijnlijk direct in de voorverkoop gooit, als het eerste concert direct uitverkoopt.
Netjesquote:We are sorry that this has happened and we would like to offer anyone who has a still unused unique access code the opportunity to get their U2.Com subscription money back.
(There will be full details of how to obtain your refund published on U2.com on Wednesday February 2nd.)
Please note that anyone who takes advantage of this refund offer will not be
able to take part in any future U2 ticket presale.
Met wie zou dat nog gecommuniceerd moeten worden danquote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:03 schreef err het volgende:
dus dat zou betekenen dat as. zaterdag óók het 2e concert in de vvk gaat? Moet dat niet eers gecommuniceerd worden dan?
OMG... Dat kan niet waar zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:56 schreef greatgonzo het volgende:
Ik baal er trouwens serieus van dat de TMF awards tegelijk in de vvk gaat, wordt dus echt mega druk bij het postkantoor.
maar dan zou je toch nu moeten zien dat er 3 concerten komen? Nergens is dat terug te zien (behalve in dit topic)quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:56 schreef greatgonzo het volgende:
ik hoop iig dat ze het gewoon laten doorlopen, dat ze bijvoorbeeld niet de zaterdag erna de resterende concerten in de vvk doen.
Valt nog mee in vergelijking met Madonna ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:18 schreef Beatlesque het volgende:
'k Vind het véél te duur. Staat buiten proporties.
Als er echt 3 concerten gaan komen, dan weten de mensen die het weten moeten dat echt wel op tijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:23 schreef err het volgende:
Dat bedoel ik met communiceren, de meeste mensen weten niks van vervolg concerten. Incluis GWK.
Ff vraagje: Wat betekend tvp?quote:
Als je de zoekfunctie had gebruikt (met zoekterm "tvp") had je het ook wel gevonden, maar vooruit.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:27 schreef Charliban het volgende:
Ff vraagje: Wat betekend tvp?
Ben hier net en kom het vaker tegen maar kon er niets logisch voor verzinnen.
bvd
Terug Vind Postquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:27 schreef Charliban het volgende:
[..]
Ff vraagje: Wat betekend tvp?
Ben hier net en kom het vaker tegen maar kon er niets logisch voor verzinnen.
bvd
Je hebt gelijk. Wist niet dat het zo'n algemene term was.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:40 schreef m021 het volgende:
[..]
Als je de zoekfunctie had gebruikt (met zoekterm "tvp") had je het ook wel gevonden, maar vooruit.
tvp = terugvindpost = een post in een topic zodat hij in je My Active Topics verschijnt
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:26 schreef Mister_Slide het volgende:
Waxxer, ik zie je wel weer over vier jaar
quote:01.02.2005
Scalpers Be Warned
Our thanks to many U2.Com subscribers who have sent us details of scalpers selling 'Vertigo' tour tickets - we are pursuing the leads you have mailed us.
Last week many U2 fans got in touch with us to complain about ticket touts offering tickets for the 'Vertigo 2005 Tour' at extortionate prices.
You have sent us in many useful online links and other information and a whole raft of ticket offers have already been taken down from online auction sites.
More action will follow.
Some of these touts have posed as genuine U2 fans, taken out a subscription and bought tickets in the presale only to readvertise them for huge sums.
Please be aware that anyone advertising tickets online does not have them in their possession yet - technology is helping us connect scalpers' offers with the original purchase of tickets.
When we identify rogue U2.Com subscribers as the source of sold-on tickets we are taking action to cancel the sale of those tickets and to redistribute those tickets to subscribers who have yet to get tickets.
Please also note the following clause in our terms of subscription to U2.Com.
"We reserve the right to block access to or cancel a ticket order of any user that we believe, in our sole and absolute discretion: ( i ) is or is associated with any ticket broker or scalper, ( ii ) is utilizing automated means to process or place ticket orders, or ( iii ) whose ticket order exceeds the stated limit."
If you have further information on scalpers and touts exploiting the tour,please let us know.
Madonna was toch van dezelfde prijsklasse?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:36 schreef GerardVanAs het volgende:
[..]
Valt nog mee in vergelijking met Madonna ofzo.
Ik heb ook kaartjes, 2 zitplaatsen in vak 120![]()
Daar waren de kaartjes max 86 euro.quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:36 schreef Beatlesque het volgende:
Madonna was toch van dezelfde prijsklasse?
Ze zijn toch aangemerkt als "we kunnen niet aantonen dat ze illegaal zijn"?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:03 schreef m021 het volgende:
De fanclub heeft ticketunlimited.nl aangemerkt als legale en dus potentieel veilige instantie.
Bovenstaande komt van de Mojo site.quote:U2 wil alle vormen van zwarthandel tegengaan en heeft daarom de volgende regels opgesteld voor al haar concertkaarten:
Het toegangsbewijs is een persoonlijke en intrekbare vergunning om het concert te mogen bezoeken. Eenieder kan de toegang worden geweigerd onder teruggave van de op het toegangsbewijs vermelde bedrag.
Het is ten strengste verboden:
- toegangsbewijzen te (doen) verkopen of te koop aan te bieden tegen een hogere vergoeding dan op het toegangsbewijs vermeld;
- toegangsbewijzen te gebruiken voor advertententies en/of promotie met welk doel dan ook (inclusief wedstrijden en prijsvragen) zonder de uitdrukkelijke toestemming van de promotor en/of agent.
Dat stond laatst op de frontpage ja, maar op hun forum zeiden ze dat het legaal is.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:27 schreef calvobbes het volgende:
Ze zijn toch aangemerkt als "we kunnen niet aantonen dat ze illegaal zijn"?
Ticketservice:quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:29 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ehhm, het is vast al wel verteld, maar hoe duur zijn de kaartjes voor het komende concert halverwege 2005 voor U2 in NL? (zitplaatsen)
quote:Prijzen: Staanplaats veld ¤69; Zitplaatsen ¤70, ¤65, ¤61, ¤57, ¤53.
Ze weten dus dat ze fout bezig zijn als ze zo slim zijn om dat te doen....quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:26 schreef m021 het volgende:
Ze zijn heel gehaaid hoor bij dat soort bedrijven, de extra kosten worden in rekening gebracht als 'servicekosten'. De kaartjes zelf worden dus niet verkocht tegen een hogere prijs.
quote:Nu al peperdure U2-kaartjes te koop
Wie er veel geld voor over heeft, kan nu al aan - peperdure - kaartjes voor het enige concert in Nederland van U2 komen.
225 euro
De voorverkoop voor het optreden van de band op 13 juli in de Amsterdam Arena begint officieel pas zaterdag. Maar via reisbureaus in het hele land en internet worden al arrangementen à raison van 225 euro aangeboden voor het concert.
Naborrel
Wie zo'n arrangement koopt, verzekert zich niet alleen van een toegangskaartje, maar ook van een dinerbuffet, gratis drank tijdens het optreden en een naborrel, aldus aanbieder World of TUI. Wie zaterdag zelf een kaartje koopt bij een voorverkoopadres, betaalt tussen de 53 en 70 euro.
Zwarthandel
Concertorganisator Mojo is niet blij met de praktijk van de reisbureaus. "Bij concerten van dit soort grote acts proberen allerlei bedrijven een graantje mee te pikken. Helaas slagen ze er vaak in om aan kaarten te komen", aldus Mojo. "Eigenlijk staat het gelijk aan zwarthandel. De wet biedt ons helaas niet de mogelijkheid om het aan te pakken."
Officieel is nog steeds niets bekend:quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb even niet heel het topic doorgelezen, maar al bekend wie er in het voorprogramma staan
[edit]Laat maar... Kane...[/edit]
Netjesquote:02.02.2005
An open letter from Larry Mullen
This is not something that I would normally do, but I feel that I have to do something to redress this situation.
There was a mess up in the way the tickets were distributed through U2.com for the Vertigo pre-sale. Some of it was beyond our control, but some of it wasn't.
I am now in the process of figuring out a way of distributing the tickets for our intended return to North America in the fall. The only fair way of doing this, is to give U2 Propaganda members, who are now U2.com members, priority in the queue.
After that, people will be given priority in the order in which they joined. Many people who joined U2.com and didn't get tickets are understandably angry. They now have the option to get a full refund of their subscription fee.
The idea that our long-time U2 fans and scalpers competed for U2 tickets through our own web site is appalling to me. I want to apologise to you who have suffered that.
If your U2.com pre-sale experience has left you disappointed, I hope this will go some way towards reassuring you of our total commitment to our audience.
Slainte
Larry.
By the way, a note to those so-called U2 fans who are quick to accuse
U2 of unseemly behaviour, I've only got two words for you...
waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:02 schreef Pistol_Pete het volgende:
Hoe zit dat nou met dat gerucht van die extra 2 concerten? Gaan die nou nog komen?
Damn das ook weer overdreven of niet... Dan had ik die 40 dollar maar uitgegeven voor U2.comquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:11 schreef Bayswater het volgende:
In Spijkenisse zitten momenteel 2 mensen op twee tuinstoelen al voor het postkantoor![]()
Inderdaad aandachtvragende sukkels zijn hetquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:20 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Damn das ook weer overdreven of niet... Dan had ik die 40 dollar maar uitgegeven voor U2.com
Bikkels zijn hetquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Inderdaad aandachtvragende sukkels zijn het![]()
Lachuh, ik wil ook gaan, maar niet eerder dan ergens midden in de nacht, ik gok dat 't dan wel moet lukken....keep us posted please.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:53 schreef Bayswater het volgende:
Staan nu al 5 stoelen, maar heb niet meer dan 3 personen gezien (nu zelfs maar 2).
Godallemachtig.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:11 schreef Bayswater het volgende:
In Spijkenisse zitten momenteel 2 mensen op twee tuinstoelen al voor het postkantoor![]()
als dat je hogere levens doel is, is alleen postnatale abortus nog een optie.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:39 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Bikkels zijn het
je moet er wat voor over hebben om in Hart van Nederland te komen
Heee, waar ga jij heen dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:57 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Lachuh, ik wil ook gaan, maar niet eerder dan ergens midden in de nacht, ik gok dat 't dan wel moet lukken....keep us posted please.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:16 schreef H.Flick het volgende:LAAAAAAA LAAAAAAAAA LAAAAAAA LAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed. Ja enne... vanavond dus proberen he enzo en dan hopen dat hetlukt en dat ik niet de 100e ben die er gaat staan en hopen dat het gezellig is en niet dat ik denk goh wat is het rustig en dat ik dan naar het verkeerde postkantoor ga en ga zo maar door weet je wel.
Dus.![]()
De grotere postkantoren in het land....ikzelf denk naar Durkum te gaan, enige grote in de buurtquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heee, waar ga jij heen dan?Ik ga nl ook
Wat is dat nou voor een onzin redenatie?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:42 schreef greatgonzo het volgende:
morgen om 8 uur voor het postkantoor, met nog een vriend van me. We hebben denk ik maar 8 kaartjes nodig, maar de rest verpatsen we wel weer. Gewoon 12 kaartjes halen dus.
Idd, laat een beetje sociaal ook kaartjes over voor de mensen die achter je in de rij staan...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een onzin redenatie?
Waarom niet gewoon zoveel kaartjes kopen als je nodig hebt?
Ik ga naar Winterswijk denk ik, hopende dat het daar niet zo gigadruk zal zijn als in Durkum. Ik woon d'r net tuss'n in, ik kom uut Dinxper. Moar a'k mos kie- z'n tuss'n 't postkantoor of d'n VVV van Durkum, dan we'k nie woar ik 't beste kan stoan. Foi foi, tis mien wa....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:37 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
De grotere postkantoren in het land....ikzelf denk naar Durkum te gaan, enige grote in de buurt
*mod waarschuwt wegens onnodige psychische kwelling*quote:
In Nederland kun je morgen gewoon kaartjes via het internet kopen hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:18 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Maar waarom worden de kaartjes niet via online ticketservice verkocht??
Ik had ze besteld via de exclusieve voorverkoop voor leden van U2.com en tot mijn verbazing kreeg ik ze vandaag al binnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:39 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
hoe kan het dat jij al een kaartje hebt (hoeveel kosstte ie?)
Wat zijn de servicekosten?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik had ze besteld via de exclusieve voorverkoop voor leden van U2.com en tot mijn verbazing kreeg ik ze vandaag al binnen.
Ze waren ongeveer 70 euro per stuk.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:13 schreef Bayswater het volgende:
Schijnt dat valse kaartjes te herkennen zijn aan de 2e letter A van het woord Arena. Die is dan met een hoofdletter geschreven in plaats van een kleine.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:14 schreef berc het volgende:
ow nu loopt het topic opeens helemaal dood
haha, wou ook ff kijken hoeveel er hier al zittenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:19 schreef Tourniquet het volgende:
Kreeg net doorgebeld dat er hier in Alphen a/d Rijn al 25 man zitten...![]()
Dit is ook al geen goed nieuws.quote:Bewolking heeft de overhand. Hier en daar klaart het ook op en lokaal komt mist voor.Vanuit het zuidoosten stroomt wat drogere lucht het land in,waardoor de kans op opklaringen toeneemt.
Tijdens brede opklaringen daalt het kwik in het zuidoosten vannacht tot iets onder nul.In het noordwesten wordt het niet kouder dan 3 graden.
De nachten daarna maken meer plaatsen kans op lichte vorst.Verder blijft het vrijwel droog.Vooral na het weekeinde gaat de zon steeds meer schijnen.
Ja en jij dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:32 schreef Bayswater het volgende:
Mijn slaapzak gevuld met kussens ligt btw nog steeds vooraan.
Tsja, je moet weleens naar het toilet, valt het slot er ineens op.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:34 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja en jij dan?
Jij hebt gewoon je slaapzak daar vorige week neergelegd, en morgenvroeg om 5 voor 10 dan ga je naar je plekje toe?
heb je hier een bron van? Het zou me wel Uber goed uitkomen....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Tsja, je moet weleens naar het toilet, valt het slot er ineens op.
25 januari 2005 12:30u
U2 geeft mogelijk drie concerten in Nederland
De Ierse groep staat in elk geval op 13 juli in de Amsterdam Arena.
De voorverkoop begint zaterdag 5 februari. Bij grote belangstelling geeft U2 nog twee extra concerten in Nederland. Dan staat de groep óók op 15 en 16 juli in de Amsterdam Arena.
gelukkig is het een betrouwbare bronquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:19 schreef Bayswater het volgende:
http://www.noordzeefm.nl/(...)inment/17422/10033/0
Albert Verlinde dus![]()
Stuk of 2, 3...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:18 schreef Murray het volgende:
Ik rij zo even naar het postkantoor... es kijken of er al mensen zitten...
Ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:51 schreef Waxxer het volgende:
In Doetinchem zitten al zo tien vijftien mensen
Godsetering!!!! Wat moet ik doen???!!!In die kutkou??!!
bidden dat ze in slaap vallen en om 5 over 10 wakker worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:51 schreef Waxxer het volgende:
In Doetinchem zitten al zo tien vijftien mensen
Godsetering!!!! Wat moet ik doen???!!!In die kutkou??!!
Is toch gezellig, radiootje mee, een pot drank. Zo vaak gebeurt dat niet meer.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:03 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz..... ik ga toch maar vanavond.... Bovendien ga ik een reportage schrijven (ben correspondent) en dus wordt het wachten weer min of meer beloond....
Het is wel fucking koud hoor... en ZO druk al.....
Ik ga morgen gewoon om 6 uur daar zitten ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:28 schreef merino het volgende:
ik dacht echt met 6 uur morgen ochtend goed te zitten
Ik ga zo maar effies langs fietsen om te polsen
ikke welquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon om 6 uur daar zitten ofzo.
Ik ga me niet nu al gek laten maken door wat er hier gepost word. Ik wil graag naar U2 gaan, maar ik ga er niet voor overnachten voor een postkantoor.
neew die mensen zijn echt gekquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon om 6 uur daar zitten ofzo.
Ik ga me niet nu al gek laten maken door wat er hier gepost word. Ik wil graag naar U2 gaan, maar ik ga er niet voor overnachten voor een postkantoor.
what stopped you?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:34 schreef merino het volgende:
[..]
ikke wel
Heb belooft dat ik kaartjes zou regelen en krijg er in ruil een gratis kaartje voor. En heb het ook bij de Stones gedaan en daar wou ik veel minder graag heen dan U2.
Ben voor de Elevation tour destijds bijna (!!) uit Frankrijk terug gereden om het concert te bezoeken...
de afstandquote:
nee man vet lachu juist. Beetje zuipen, blowen, muziek luisteren, ruzie maken met de buren, lolletje maken met de politie, enzquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:49 schreef Murray het volgende:
[..]
Nee die maken ze over 2 weken bekend.
Dat hangt ervan waar je ze koopt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:52 schreef greatgonzo het volgende:
hoeveel zijn ze ook alweer inc administratiekosten voor de staplaatsen?
Stel je die vraag nu aan je zelf??quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je bent echt dom of doet alleen maar zo?
okquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je bent echt dom of doet alleen maar zo?
De kaartverkoop begint overal om 10 uur.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:54 schreef prinsrob het volgende:
Hoe laat gaat het postkantoor open? Op de site staat 9 uur, maar om 8 uur moet ik een trein halen. Dat gaat 'em niet worden dan vrees ik?
Kut.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:56 schreef greatgonzo het volgende:
vvk begint pas om 10.00, al gaat het postkantoor om 6 uur open, dan krijg je nog de kaarten niet eerder
Dan is vier uur op je benen staan voor een postkantoor ook wel genoeg. Ik sta de hele week al achterlijk vroeg op, maar dan levert het geld op in plaats van dat ik moet betalen...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:56 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De kaartverkoop begint overal om 10 uur.
lol dat is ook wel weer logischquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:56 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De kaartverkoop begint overal om 10 uur.
had je verwacht dat de vvk om 7.30 zou beginnen ofzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:57 schreef prinsrob het volgende:
Kut.
per adres verschillend denk ik....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:00 schreef Waxxer het volgende:
En hoe gaat dat dan verder? Ik bedoel, krijg je nummertjes ofzo of stel je hebt een klantennummer en je bent aan de beurt en dan zeggen ze nee nee nee die voorverkoop begint om 10u pak maar een nieuw nummertje????
Nee, gehoopt. Ik had 8 uur verwacht, dan had ik de eerste moeten zijn, trein vertrekt om 8:03 en is vlak bij het postkantoorquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
had je verwacht dat de vvk om 7.30 zou beginnen ofzo?
Als jij denkt dat een dag voor de vvk begint, dat de kaartprijs niet bekend is, dan moet je ook niet raar opkijken als iemand een lollig antwoord geeft.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
Zijn er ook nog niet achterlijke mensen hier die een normale vraag wel normaal kunnen beantwoorden
Lieve schat: www.mojo.nlquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
Zijn er ook nog niet achterlijke mensen hier die een normale vraag wel normaal kunnen beantwoorden
Nee, iig niet aan luie varkens zoals jij!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:04 schreef greatgonzo het volgende:
hoeveel zijn die servicekosten nou?
En dat zal ongeveer 5 euro per kaartje zijn. Geen idee wat het precies is.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:55 schreef calvobbes het volgende:
Dat hangt ervan waar je ze koopt.
Administratiekosten zijn via Internet anders, dan wanneer je ze op het postkantoor koopt.
En hoe duur de kaartjes zelf zijn kun je wel terug vinden in één van de vele U2 topics.
Ik weet de prijs niet en nam aan dat er wel iemand was die het wel zou weten. Dat dat teveel moeite is om een mede-fokker te vertellen, tjaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als jij denkt dat een dag voor de vvk begint, dat de kaartprijs niet bekend is, dan moet je ook niet raar opkijken als iemand een lollig antwoord geeft.
Als je een beetje moeite had gedaan, had je allang zelf kunnen weten hoe duur de kaartjes zijn.
luie varkensquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:06 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Nee, iig niet aan luie varkens zoals jij!
Zoek en gij zult vinden...
Dan had je misschien ook de vraag anders moet stellen en niet het topic binnen moeten komen als een totale n00b die op het laatste moment bedenkt dat die ineens fan is van U2 en ook effe wat kaartjes wilt regelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:07 schreef D.Rose het volgende:
Ik weet de prijs niet en nam aan dat er wel iemand was die het wel zou weten. Dat dat teveel moeite is om een mede-fokker te vertellen, tja
als je echt 0,0 moeite wilt doen om iets zelf uit te zoeken (www.google.com of blader even een U2 topic door) dan verdien je geen antwoordquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik weet de prijs niet en nam aan dat er wel iemand was die het wel zou weten. Dat dat teveel moeite is om een mede-fokker te vertellen, tja
Prijzen intresseren mij in principe niet, vroeg me alleen af hoeveel ik mee zou moeten nemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan had je misschien ook de vraag anders moet stellen en niet het topic binnen moeten komen als een totale n00b die op het laatste moment bedenkt dat die ineens fan is van U2 en ook effe wat kaartjes wilt regelen.
De kaartprijs van de concerten is al bijna 2 weken bekend. Dus dat had je allang kunnen vinden.
ik zoek vaak genoeg op google om een medefokker te helpen (alleen vandaag al 2x in het 'ik zoek een nummer' topic) Vraag je 1 keer iets en krijg je zo'n zielige antwoordenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:10 schreef merino het volgende:
[..]
als je echt 0,0 moeite wilt doen om iets zelf uit te zoeken (www.google.com of blader even een U2 topic door) dan verdien je geen antwoord
ok dan zo: de vraag is TE simpel voor een normaal antwoord...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zoek vaak genoeg op google om een medefokker te helpen (alleen vandaag al 2x in het 'ik zoek een nummer' topic) Vraag je 1 keer iets en krijg je zo'n zielige antwoorden
ja he, zieligquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:14 schreef calvobbes het volgende:
Achgut... Wat is D.Rose toch zielig
Helpen wij gemene Fok!ertjes hem niet aan een antwoord dat binnen een paar seconden is te vinden
vriendelijk is kennelijk niet bekend onder sommige hier, maar wat je aangeeft is wel juist.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:16 schreef nipeng het volgende:
Hou het vriendelijk mensen
Jullie hebben inmiddels meer energie verdaan aan reacties dan een verwijzing naar de ticketmastersite zou hebben gekost.
hoeft niet hoor.Ben bij Madonna om 9:00 naar de verkooppunten (2 stuks) gegaan en gewoon 12 kaartjes kunnen bemachtiggenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:27 schreef greatgonzo het volgende:
hmm, nog een pilsje, dan pitten, morgen 6.15 gaat de wekker.
Ben dan toch te laat, maar we zullen zien
Agossiequote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
luie varkens
als jij ook maar half zo hard gewerkt hebt vandaag als mij dan zou je al moe zijn.
Ik kan het best opzoeken maar nam aan dat er wel Fokker waren die het me zo konde vertellen.
Kennelijk zitten de meest sociale fokkers niet hier
ik heb het inmiddels al opgezochtquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Goed, ook leuk: ouders die een huis verbouwen en ALLES wat niet meer wordt gebruikt, weggooiendus ook de tuinstoelen die ik mee had kunnen nemen.... incl kussens. Nou ja, dan maar zo.
En D.Rose: www.mojo.nl www.u2fanclub.nl en das wat anders dan googlenin de tijd dat jij tegen alles in ging, had je de prijzen van alle landen waar de tour komt al kunnen opzoeken
Je zei net ergens iets in de trant van "zo'n dingen" dus kom je vol;gens mij uit Limburg dus heb je een zachte g en dus kun je bij mij al niks meer verkeerd doenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb het inmiddels al opgezocht
Het is geen kwestie van lui zijn, maar ging er van uit dat ander mij, net als ik hen, zouden willen voorzien van info die zij al hadden.
damn, ik spreek Limburgsquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je zei net ergens iets in de trant van "zo'n dingen" dus kom je vol;gens mij uit Limburg dus heb je een zachte g en dus kun je bij mij al niks meer verkeerd doen![]()
*kuch* het wordt tijd dat ik ga, letterlijk en figuurlijk.
En dan ben je toch niet de eerstequote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:58 schreef ArmaniMania het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben al kaartjes voor de U2 concert![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:58 schreef ArmaniMania het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben al kaartjes voor de U2 concert![]()
![]()
waar ga je?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En dan ben je toch niet de eerste
eej bun ie nog nie weg, schiet op man, zo komm ie vul te laot.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga eerst naar Winterswijk, dan sjees ik door naar Doetinchem, en dan zie ik wel of het qua wachtenden veel scheelt.... alhoewel ik D'chem qua stad meer vertrouw zeg maar....
tenzij je perse staanplaatsen wil hebben natuurlijk...of niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:13 schreef Bayswater het volgende:
50.000:150verkooppunten:6kaartjes= iets van 67 personen die voor je mogen staan in het slechtste geval
ja, in theorie. De arena staat gereserveerd voor 13, 15 en 16 juli. De vraag is alleen wanneer die kaarten in vvk gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:23 schreef D.Rose het volgende:
Wellicht plakken ze er nog een concert aan als het binnen no time is uitverkocht, ze hebben een paar dagen 'over'
ik mag aannemen gelijk nadat concert 1 is uitverkochtquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:00 schreef err het volgende:
[..]
ja, in theorie. De arena staat gereserveerd voor 13, 15 en 16 juli. De vraag is alleen wanneer die kaarten in vvk gaan
zie het kaartje van de arena Het podium komt tot halverwege vak 119, alles wat daarnaast zit is niet beschikbaar. Zicht op de achterkant van het podium is dus niet mogelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:06 schreef AgeEll het volgende:
waar staat in hemelsnaam dat podium.
op de site van ticketbox staat dat je overal kaartjes kan kopen. voor elk vak. ik snap er niks. in de lengte kost bijna 70 en acher de doelen 53.
sta ik dan tegen een acherkant van een podium aan te kijken ofzo.
geldklopperij vind ik het. waarom zo duur.
koop t wel maar ben het niet mee eens.
Ook weer zoiets. Kan ik beter wachten tot concert 2 in de vvk gaat om zodoende betere kans op goede kaarten te hebben?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik mag aannemen gelijk nadat concert 1 is uitverkocht
3 uur geleden stonden er in Eindhoven bij diverse punten al zo'n twintig wachtendenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:27 schreef Reena het volgende:
Ik was van plan om 8.00 uur in de rij te gaan staan, maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat DAT al vrij laat is....of eerder er naar toe gaan....of gokken dat het goed komt....hmmmmmm
volgens mij is dan rang 7 achter het podium of ben ik nou gekquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:05 schreef err het volgende:
[..]
zie het kaartje van de arena Het podium komt tot halverwege vak 119, alles wat daarnaast zit is niet beschikbaar. Zicht op de achterkant van het podium is dus niet mogelijk
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2005 06:36 schreef AgeEll het volgende:
[..]
volgens mij is dan rang 7 achter het podium of ben ik nou gek![]()
Het zier er idd naar uit dat ze een podium zonder achterdoek hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 06:36 schreef AgeEll het volgende:
volgens mij is dan rang 7 achter het podium of ben ik nou gek![]()
Flikker toch op met dat gezeik. Die dure kaartjes hebben niks met Mojo te maken. Hier zijn de kaartjes veel goedkoper dan in andere landen...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:19 schreef Pinpas het volgende:
Iedereen verder veel suc6 met het kopen van een veels te duur kaartje![]()
Zo houden jullie allemaal mooi het monopolie van Mojo in stand en worden de kaartjes alleen maar duurder in de toekomst![]()
Hm na lang wachten kom je er wel op. Maar mijn bookmark naar de pagina van u2 wil niet meer helemaal meewerken.quote:
quote:De toegestane tijdslimiet is verstreken en de tickets zijn vrijgegeven.
Geef een nieuwe zoekopdracht en voer een nieuwe transatie uit
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:46 schreef erikh het volgende:
[..]
doet het prima hoor, alleen retetraag
Hij is hier al 11 minuten aan het laden.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:56 schreef whosvegas het volgende:
Naad, aangezien ik niet kan lopen door een blesure kan ik niet naar het postkantoor. Dus probeer ik het via www.ticketservice.nl, maar er valt niet tussendoor te komen.
11 pas?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:58 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Hij is hier al 11 minuten aan het laden..
Dan heb je veel mazzelquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:24 schreef boebiedoe het volgende:
Whaha, mijn zusje hier er beneden wel doorheen gekomen.!
Zes hele tickets voor mij..
op dit moment??quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
En het derde concert is ook in de voorverkoop gegaan
Toen waren er in eerste instantie 3 keer 12.000 kaarten. Nu is het 3 maal 50.000.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:09 schreef Mister_Slide het volgende:
Volgens mij is het minder snel uitverkocht dan met de Elevation tour. Toen was 't toch binnen een kwartier gedaan?
quote:De Ierse band U2 geeft op 15 juli een tweede concert in Nederland. Concertorganisator Mojo maakte dat zaterdag bekend, nadat de 50.000 kaartjes voor het eerste concert in de ArenA in Amsterdam op 13 juli binnen twintig minuten waren uitverkocht.
Ojaa.. das waar ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Toen waren er in eerste instantie 3 keer 12.000 kaarten. Nu is het 3 maal 50.000.
Iets anders...
Ja. De Prins van Oranjehal in Utrecht.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:16 schreef Mister_Slide het volgende:
Toen zou het eerst in een of andere hal zijn
Het zijn er iig drie.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:32 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Zijn de concerten nu eigenlijk al officieel uitverkocht dan? en zijn het er dus toch 3 geworden?
Zeker niet als je nog kaarten voor 't derde concert kunt kopenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)w_zoek.php3%3Fq%3Du2
Je gaat toch niet nu al 250 euro bieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |