Hm na lang wachten kom je er wel op. Maar mijn bookmark naar de pagina van u2 wil niet meer helemaal meewerken.quote:
quote:De toegestane tijdslimiet is verstreken en de tickets zijn vrijgegeven.
Geef een nieuwe zoekopdracht en voer een nieuwe transatie uit
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:46 schreef erikh het volgende:
[..]
doet het prima hoor, alleen retetraag
Hij is hier al 11 minuten aan het laden.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:56 schreef whosvegas het volgende:
Naad, aangezien ik niet kan lopen door een blesure kan ik niet naar het postkantoor. Dus probeer ik het via www.ticketservice.nl, maar er valt niet tussendoor te komen.
11 pas?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:58 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Hij is hier al 11 minuten aan het laden..
Dan heb je veel mazzelquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:24 schreef boebiedoe het volgende:
Whaha, mijn zusje hier er beneden wel doorheen gekomen.!
Zes hele tickets voor mij..
op dit moment??quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
En het derde concert is ook in de voorverkoop gegaan
Toen waren er in eerste instantie 3 keer 12.000 kaarten. Nu is het 3 maal 50.000.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:09 schreef Mister_Slide het volgende:
Volgens mij is het minder snel uitverkocht dan met de Elevation tour. Toen was 't toch binnen een kwartier gedaan?
quote:De Ierse band U2 geeft op 15 juli een tweede concert in Nederland. Concertorganisator Mojo maakte dat zaterdag bekend, nadat de 50.000 kaartjes voor het eerste concert in de ArenA in Amsterdam op 13 juli binnen twintig minuten waren uitverkocht.
Ojaa.. das waar ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Toen waren er in eerste instantie 3 keer 12.000 kaarten. Nu is het 3 maal 50.000.
Iets anders...
Ja. De Prins van Oranjehal in Utrecht.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:16 schreef Mister_Slide het volgende:
Toen zou het eerst in een of andere hal zijn
Het zijn er iig drie.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:32 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Zijn de concerten nu eigenlijk al officieel uitverkocht dan? en zijn het er dus toch 3 geworden?
Zeker niet als je nog kaarten voor 't derde concert kunt kopenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)w_zoek.php3%3Fq%3Du2
Je gaat toch niet nu al 250 euro bieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |