quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:30 schreef Johan_de_With het volgende:
PJORourke is voor PSV.
Hij radicaliseert in hoog tempo.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:48 schreef Monidique het volgende:
Nederlandse vlag moet van schooltas
Je maakt mij bang, peter.
Ik ben er geboren, Fido.quote:
Berends, jawohl.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:50 schreef Monidique het volgende:
Peter?
Ik ook. En Eindhoven is heerlijk schoon. Zelfs mijn achterbuurt wordt regelmatig geveegd.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:55 schreef Monidique het volgende:
Ik vind Amsterdam maar een smerige stad.
Ik heb hetzelfde gevoel. Rotterdam centraal, 's avonds...brrrr. Al vind ik Tilburg ook een no-go area. Wat een afgetakelde kutstad.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:03 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb geen affiniteit met de randstand..... elke keer als ik naar Rotterdam ,Amsterdam, Den Haag ga denk ik dat ik in een no-go area ben beland...In Brabant voel ik me nog tenminste thuis....
hhahahhah..... daar liggen mijn roots. maar idd.. EHV is beter...quote:Op zondag 30 januari 2005 00:14 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb hetzelfde gevoel. Rotterdam centraal, 's avonds...brrrr. Al vind ik Tilburg ook een no-go area. Wat een afgetakelde kutstad.
Rotterdam Centraal is nou juist zo'n beetje de enige plek in die hele door god vergeten kutstad waar ik me 's avonds nog wel veilig voelquote:Op zondag 30 januari 2005 00:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gevoel. Rotterdam centraal, 's avonds...brrrr. Al vind ik Tilburg ook een no-go area. Wat een afgetakelde kutstad.
Nu wel, sinds Fortuyn. Maar daarvoor... leek wel het station van Rio de Janeiro.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:17 schreef Lemmeb het volgende:
Rotterdam Centraal is nou juist zo'n beetje de enige plek in die hele door god vergeten kutstad waar ik me 's avonds nog wel veilig voel.
Zwitserland. Heerlijk.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:19 schreef pberends het volgende:
Kijk, dat had je zonder al die niet-westerse immigranten nou niet. Dan zou Nederland nu een hemel van veiligheid zijn.
In Zwisterland zijn er een hoop junkies...... en ook veel problemen... Het gras is altijd groener aan de andere zijde van de schutting.quote:
In Zurich wel ja. Maar verder is het vredig, welvarend en vooral rustig. En de sociaal-democraten hebben net een heerlijke opdoffer gekregen bij de verkiezingen.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:24 schreef Drugshond het volgende:
In Zwisterland zijn er een hoop junkies...... en ook veel problemen... Het gras is altijd groener aan de andere zijde van de schutting.
Ook niet verkeerd. Lekker euro-sceptisch ook, maar geen Alpen, helaas.quote:
Je kunt nu eenmaal niet alles hebben.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Lekker euro-sceptisch ook, maar geen Alpen, helaas.
Oh, ik dacht alleen niet in het broeikaseffectquote:Op zondag 30 januari 2005 00:37 schreef Monidique het volgende:
PJ geloof niet in klimaatsverandering.
Dat zou raar zijn, dan zou het nu aardig koud zijn nl.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oh, ik dacht alleen niet in het broeikaseffect
Het versterkt broeikaseffect moet je zeggen geloof ik.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat zou raar zijn, dan zou het nu aardig koud zijn nl.
Ook goedquote:Op zondag 30 januari 2005 00:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het versterkt broeikaseffect moet je zeggen geloof ik.
Hmmm...kijken of je daar wegkomt met importhuwelijken, en parasiteren op de Deense burger. Als dat werkt kunnen we een stukje "bevrijd" Nederland koloniseren.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:34 schreef Lemmeb het volgende:
Je kunt nu eenmaal niet alles hebben.
Die Alpen verdwijnen overigens vanzelf (en die sneeuw met de huidige klimaatsveranderingen nog sneller dan je denkt), dus da's slechts een tijdelijk voordeel.
Bijkomend voordeel van Denemarken is dat ze daar precies weten wat zich in Nederland afspeelt en ze oprecht medelijden hebben met de arme Hollandse autochtoon. Dat schrééúwt natuurlijk om het uitspelen van de welbekende Kaart van de Slachtofferrol![]()
.
Nee, dat is Dutroux.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:49 schreef Monidique het volgende:
Bagwan is toch die pedofiel?
Zoiets..... en vergeet zijn verzamelstaat Rolce Royces niet... +150 stuks.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:54 schreef Monidique het volgende:
Nee, maar was Bagwan niet die Indische goeroe die utieindelijk gewoon vrouwen bleek te misbruiken?
Oranje,...... Oranjje............quote:
Opties, 9/11... etcetera...quote:Halliburton chairman and CEO Dave Lesar announced Friday that the company has decided to wind down its operations in Iran and separate KBR, its engineering and construction subsidiary from the parent.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |