Sorry, maar de winter is eigenlijk weer voorbij. Wacht maar tien maanden.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je nog depressief was.
Een winterwalging? Wat ordinair.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sorry, maar de winter is eigenlijk weer voorbij. Wacht maar tien maanden.
Welke 'winter'quote:Op zondag 30 januari 2005 16:56 schreef Monidique het volgende:
Sorry, maar de winter is eigenlijk weer voorbij. Wacht maar tien maanden.
Nietus!quote:Op zondag 30 januari 2005 17:23 schreef Monidique het volgende:
Maar, laat het toch duidelijk zijn, ik vind rechtserlingen geen smerig rotvolk, Ayaan geen hoer en ik denk dat iedereen wel wat goeds heeft en dat in ieder geval de mening gerespecteerd dient te worden. Argumenten zijn beter dan overtuiging en dat wilde ik maar even benadrukken.
hihiquote:Op zondag 30 januari 2005 18:10 schreef pberends het volgende:
Allahu Akbar! Allahu Akbar! Allahu Akbar! Allahu Akbar! Allahu Akbar! Allahu Akbar!
Ik had 10 euro nodig.
Maar er stond nog 20 euro op de bankrekening.
Allahu Akbar! Allahu Akbar! Allahu Akbar! Allahu Akbar! Allahu Akbar! Allahu Akbar!
quote:Op zondag 30 januari 2005 19:50 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.allthepits.com/gallerystreet.html
Ik dacht dat dit de conservatieve-vrouwenlook was?quote:
Doet mij meer aan progressieve vrouwen denken.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:48 schreef pberends het volgende:
Ik dacht dat dit de conservatieve-vrouwenlook was?
quote:Hou toch is op met zeiken op links, jou denkeelden zijn gewoon evil en ik hoop dat de NPD verboden gaat worden.
Gatver, vies en ook nog eens monidique-achtig walgelijk.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:50 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.allthepits.com/gallerystreet.html
Monidique is veel te verheven om te walgen van een stel haarenclaves. Monidique ervaart een fundamentele, existentiele walging. Hij walgt van alles.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Gatver, vies en ook nog eens monidique-achtig walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |