Done.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:30 schreef belsen het volgende:
Hoi lieve modjes,
Kunnen jullie de titel van Fok! Muziek Trivia deel CDI veranderen naar Fok! Muziek Trivia deel CDI, alvast bedankt!
We wachten in spanning af.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:18 schreef Insomaniac het volgende:
Dan zal ik later vandaag even een mooi Ska topic bouwen..
Een ezel stoot zich in het gemeen...quote:
Nou ik heb vanacht dus een paar nummers toegevoegt en in dat topic denken ze doodleuk dat we een geintje maakte omdat het na de menning van de andere users in dat topic slechte muziek zou zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:24 schreef nipeng het volgende:
Waar heb je het over?
Wel vreemd dat er dan maar 1 soort muziek stroming overblijft hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik dacht dat het de bedoeling was dat nummers uit de lijst gehaald worden en er nieuwe in gezet worden. En het lijkt me logisch dat je dan nummers eruit haalt die je slecht vindt.
Ik heb net gekeken en de huidige lijst is een variatie aan muziekstromen hoor, als je zo graag wilt meedoen leef je uit zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wel vreemd dat er dan maar 1 soort muziek stroming overblijft he![]()
Niet, het is best funquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:24 schreef Zanderrr het volgende:
Dat hele topic is maar nutteloze forumvervuiling, vind ik. Maar goed, als andere mensen het leuk vinden...
hoezo , hij kan toch alleen maar blij zijn dat hij met U2 vergeleken werd tochquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:15 schreef Zanderrr het volgende:
Misschien had Dinand het commentaar gelezen..![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:19 schreef nipeng het volgende:
Tuurlijk is Dino daar niet blij mee. Kane vergelijken met zo'n kneuzenband als u2.![]()
ach zullen we hem dan de volgende keer vergelijken met een tiesto van de rock , aan ali b van de rock of een special d van de rock dan , word ie misschien gelukkiger vanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:19 schreef nipeng het volgende:
Tuurlijk is Dino daar niet blij mee. Kane vergelijken met zo'n kneuzenband als u2.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |