quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Buikdanser Ray met Groen(oord) truitje... (GTST #2892, DI. 01-02-2005)
Bedankt pberends dat je me daar weer aan helpt herinneren... ik had het net verdrongen!
quote:KIJKTIP:
WO. 09-02-2005: "Theater van het sentiment" (NL1: 17:35-18:00u)
Nostalgisch magazine waarin vanmiddag Antonie Kamerling en Wilbert Gieske te gast zijn. Zij blikken terug op de serie die hen wereldberoemd maakte in heel Nederland.
Dorothea is op Sil gaan zitten, hij is morsdood.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Laura echt irritant, ze bemoeit zich overal mee, in plaats van dat ze nou eens voor Sil zorgt ofzo..Wat is het trouwens ineens met personages die ineens bitchy doen, Charlie deed gister gemeen tegen Harmsen, Janine viel uit tegenover Laura, Laura snauwde Harmsen vandaag ook al af..
wahahquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatver, die scene met Janine toen Ray wegging. Zag je z'n behaarde buik onder z'n groene truitje vandaan komen. Trek voortaan wat grotere kleren aan, Ray
Dat doet ze tegen al haar vriendinnen (Suzanne, Barbara)... dan kan ze het over een tijdje weer goed maken, omdat ze dan voor de 1000e keer er achter komt dat haar partner weer dingen heeft gedaan die niet door de beugel kunnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Janine viel uit tegenover Laura
Ja, da's waarquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat doet ze tegen al haar vriendinnen (Suzanne, Barbara)... dan kan ze het over een tijdje weer goed maken, omdat ze dan voor de 1000e keer er achter komt dat haar partner weer dingen heeft gedaan die niet door de beugel kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De geest van Dennis probeert aandacht te trekken, maar Dorothea geeft niet thuis.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:31 schreef Orginial het volgende:
Vandaag trouwens tip 3: De lampen vielen uit. Lotjee?
Paulquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:09 schreef Orginial het volgende:
Editie #21: In the picture staat Meta van Baak
[afbeelding]
Hij is toch inelkaar geslagen door de rol van Meta?quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:03 schreef Beaker het volgende:
[..]
Paulis mijn kapper
![]()
Dat lange haar heeft hij allang niet meerhij ziet er nu gewoon uit als man zeg maar!!
quote:
De acteur gaat met een one-man show het land door touren.
Hij vertelt: "Het is eigenlijk een monoloog van anderhalf uur. Ik sta al die tijd alleen op het podium. Ik word hierbij geholpen door Peter Faber. Het is de bedoeling dat ik in juli op de planken sta."
Dat Winston alléén het theater ingaat, is niet echt een voor de hand liggende keuze. "Nou ja, ik zou eigenlijk vorig jaar al in Hamlet gaan spelen. De cast was al rond, maar uiteindelijk ging het toch niet door. Maar door alle publiciteit ben ik benaderd voor deze monoloog. Dus het is knallen voor Winston Post. Met de billen bloot!"
De acteur die we voornamelijk kennen uit Goede Tijden Slechte Tijden, heeft er erg veel zin in. "Ja, ik ga het gewoon doen. Ik heb aan Peter Faber een goede leraar. Het gaat helemaal goed komen."
Vanaf juli kun je Winston Post in de theaters zien. Tot die tijd presenteert hij elke zondag op SBS6 het programma ‘Hebbedingen’.
Dat weet ik eigenlijk niet precies! Hij liep er niet echt mee te pronken zeg maarquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij is toch inelkaar geslagen door de rol van Meta?
Wel erg stom als het waar is. Het is maar een rol. Maar dat GTST nog steeds populair is bleek gister maar weer met 2.300.000 kijkers. Ter vergelijking: ONM had er 650.000quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:48 schreef Beaker het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet precies! Hij liep er niet echt mee te pronken zeg maarhij vond het leuk and that's it!
Het zou best kunnen, maar ik weet het niet zeker
Het is Benjamin niet. Maar Ray zat met zijn gedachten bij Benjamin. Daarom lijktie niet zo goed.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:54 schreef Pelgrim het volgende:
Op de een of andere manier is er iets vreemds met die schets.
eens, als het waar zou zijn!quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wel erg stom als het waar is. Het is maar een rol. Maar dat GTST nog steeds populair is bleek gister maar weer met 2.300.000 kijkers. Ter vergelijking: ONM had er 650.000
Jah okey, maar ik vind het hoofd er ook scheef uitzien. Ik snap best dat het Benjamin niet is.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het is Benjamin niet. Maar Ray zat met zijn gedachten bij Benjamin. Daarom lijktie niet zo goed.![]()
Gaav wat was er toen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:07 schreef Beaker het volgende:
[..]
eens, als het waar zou zijn!
Ik vind GTST leuk,m aar vind het wel saai en eentonig wordenindanks dat kijk wanneer ik kan
heb weleens gefigureerd in die serie![]()
Dit is echt niet de brief hoor. Gisteren kon je duidelijk zien dat ie de brief afsloot met: Frits van Houten!!!quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:35 schreef Orginial het volgende:
Editie #27: In the picture staat de brief van Frits van Houten
[afbeelding]
Jaaaaquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit is echt niet de brief hoor. Gisteren kon je duidelijk zien dat ie de brief afsloot met: Frits van Houten!!!
Trouwens, gtst is op dit moment echt saaaaaaaaaaaaaaaaaai
Is wat mij betreft gezakt naar een zeeeeeer laag spitje.. een van de laagste ooit..
Maar wat zag ik nou, zijn Charlie en Nick weer bij elkaar?
Heb je de nieuwe TVFilm al ?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:36 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jaaaahun zijn echt heerlijk met twee-en. Vanavond Nick en de gele buggy. En die brief is 100% echt want hij is afkomstig van GTST.NL
![]()
Daarbij ging mijn rechterwenkbrauw ook de lucht in inderdaad. Hij zette een hele rare stem op en riep net iets te vaak "aah gadverdamme.. Morris, nee zeg.. Aaahhh bah... Bah nee toch, Morris, oh dat wil ik echt helemaal niet". Beetje jammer, want Stefano is juist zoquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:17 schreef la.femme.nikita het volgende:
trouwens... ik heb echt in een deuk gelegen... wát was dat nou voor geacteer van Stefano over dat Morris verliefd op hem is ..écht niet serieus te nemen!!
mijn hemel.. die bekken die hij trekte... hoe slecht! hahaha
Tsss breezer. Dit is voor echte fans, ga jij nou maar snel een breezer drinken.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:59 schreef mouschy het volgende:
Als je het leuk vind om over GTST te chatten kan je ook komen kijken op dit forum;
www.goede-tijden-slechte-tijden.nl
Daar staan ook topics over andere soaps en series! Dus voor iedeen is er wel wat!
![]()
ik geloof dat dit een van de weinige mooie foto's zijn van die neus.....quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:40 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Wat een kutstreek van ONM. Ze gebruiken Sabine`s GTST persfoto als biografiefoto op de site.
Ik wel. Ik vind ONM helemaal niet leuk maar GTST weer wel. Gister had GTST weer 2.300.000 kijkers.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik geloof dat dit een van de weinige mooie foto's zijn van die neus.....
ach het scheelt dat ONM en GTST van dezelfde productie maatschappij zijn....wat maakt het uit....
ik lig er niet wakker van....![]()
![]()
ach jij ook al.... ik ook....ik ga maar uit pure verveling ONM en GTST kijken van een mljoen jaar geledenquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:52 schreef Orginial het volgende:
Sorry voor de vele fotos enzo maar ik verveel me
dan heb ik een stomme vraag als jij ONM zo klote vind waarom kijk je het dan....?quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vind ONM helemaal niet leuk maar GTST weer wel. Gister had GTST weer 2.300.000 kijkers.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vind ONM helemaal niet leuk maar GTST weer wel. Gister had GTST weer 2.300.000 kijkers.![]()
Omdat ik het soms wel boeiend vind, maar nu GTST weer leuk is niet meer.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dan heb ik een stomme vraag als jij ONM zo klote vind waarom kijk je het dan....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |