Jah okey, maar ik vind het hoofd er ook scheef uitzien. Ik snap best dat het Benjamin niet is.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het is Benjamin niet. Maar Ray zat met zijn gedachten bij Benjamin. Daarom lijktie niet zo goed.![]()
Gaav wat was er toen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:07 schreef Beaker het volgende:
[..]
eens, als het waar zou zijn!
Ik vind GTST leuk,m aar vind het wel saai en eentonig wordenindanks dat kijk wanneer ik kan
heb weleens gefigureerd in die serie![]()
Dit is echt niet de brief hoor. Gisteren kon je duidelijk zien dat ie de brief afsloot met: Frits van Houten!!!quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:35 schreef Orginial het volgende:
Editie #27: In the picture staat de brief van Frits van Houten
[afbeelding]
Jaaaaquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit is echt niet de brief hoor. Gisteren kon je duidelijk zien dat ie de brief afsloot met: Frits van Houten!!!
Trouwens, gtst is op dit moment echt saaaaaaaaaaaaaaaaaai
Is wat mij betreft gezakt naar een zeeeeeer laag spitje.. een van de laagste ooit..
Maar wat zag ik nou, zijn Charlie en Nick weer bij elkaar?
Heb je de nieuwe TVFilm al ?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:36 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jaaaahun zijn echt heerlijk met twee-en. Vanavond Nick en de gele buggy. En die brief is 100% echt want hij is afkomstig van GTST.NL
![]()
Daarbij ging mijn rechterwenkbrauw ook de lucht in inderdaad. Hij zette een hele rare stem op en riep net iets te vaak "aah gadverdamme.. Morris, nee zeg.. Aaahhh bah... Bah nee toch, Morris, oh dat wil ik echt helemaal niet". Beetje jammer, want Stefano is juist zoquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:17 schreef la.femme.nikita het volgende:
trouwens... ik heb echt in een deuk gelegen... wát was dat nou voor geacteer van Stefano over dat Morris verliefd op hem is ..écht niet serieus te nemen!!
mijn hemel.. die bekken die hij trekte... hoe slecht! hahaha
Tsss breezer. Dit is voor echte fans, ga jij nou maar snel een breezer drinken.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:59 schreef mouschy het volgende:
Als je het leuk vind om over GTST te chatten kan je ook komen kijken op dit forum;
www.goede-tijden-slechte-tijden.nl
Daar staan ook topics over andere soaps en series! Dus voor iedeen is er wel wat!
![]()
ik geloof dat dit een van de weinige mooie foto's zijn van die neus.....quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:40 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Wat een kutstreek van ONM. Ze gebruiken Sabine`s GTST persfoto als biografiefoto op de site.
Ik wel. Ik vind ONM helemaal niet leuk maar GTST weer wel. Gister had GTST weer 2.300.000 kijkers.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik geloof dat dit een van de weinige mooie foto's zijn van die neus.....
ach het scheelt dat ONM en GTST van dezelfde productie maatschappij zijn....wat maakt het uit....
ik lig er niet wakker van....![]()
![]()
ach jij ook al.... ik ook....ik ga maar uit pure verveling ONM en GTST kijken van een mljoen jaar geledenquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:52 schreef Orginial het volgende:
Sorry voor de vele fotos enzo maar ik verveel me
dan heb ik een stomme vraag als jij ONM zo klote vind waarom kijk je het dan....?quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vind ONM helemaal niet leuk maar GTST weer wel. Gister had GTST weer 2.300.000 kijkers.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vind ONM helemaal niet leuk maar GTST weer wel. Gister had GTST weer 2.300.000 kijkers.![]()
Omdat ik het soms wel boeiend vind, maar nu GTST weer leuk is niet meer.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dan heb ik een stomme vraag als jij ONM zo klote vind waarom kijk je het dan....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |