abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24861446
Jah das wel een beetje nep en ipv dat ze er een koppeling tussen maken, dat ze gewoon dezelfde naam krijgen in beide series. Nee gaan ze een nieuwe naam geven
pi_24861459
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:52 schreef Pelgrim het volgende:
Jah das wel een beetje nep en ipv dat ze er een koppeling tussen maken, dat ze gewoon dezelfde naam krijgen in beide series. Nee gaan ze een nieuwe naam geven
Ik moet er niet aan denken als ONM Ludo Sanders en Martine Hafkamp krijgen.
pi_24862634
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 09:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat liep Charlie nou weer onterecht te bitchen tegen Harmsen?
Uiteindelijk vond Isabella zijn gebaar leuker dan dat gelul van al die anderen.

Ik vind dat gebitch van Charlie echt zo
Ik kreeg gewoon medelijden met oom Govert.
Aukje
pi_24862739

Het schijnt dat onze kakkervriend Beau van Erven Doorns een rol(letje) krijgt in GTST.
Ik heb gehoord dat hij misschien een nieuwe werknemer gaat spelen, waar wilde mijn bron niet zeggen maar ik denk zelf Scala, A&A of de Koning (barman?).

En ik hoop dat het vanavond weer eens ouderwets leuk wordt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_24863823
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:55 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Ik kreeg gewoon medelijden met oom Govert.
Aukje
Ach Lieke van Lexmond past ookwel in GTST. Maar het valt me op dat Charlie van een meisje wat altijd lol had met Hedwig en de raarste dingen deed ineens een keiharde bitch werd.
pi_24863862
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:00 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Het schijnt dat onze kakkervriend Beau van Erven Doorns een rol(letje) krijgt in GTST.
Ik heb gehoord dat hij misschien een nieuwe werknemer gaat spelen, waar wilde mijn bron niet zeggen maar ik denk zelf Scala, A&A of de Koning (barman?).

En ik hoop dat het vanavond weer eens ouderwets leuk wordt.
Is die bron mischien Maikel?
pi_24863903
Volgens mij is dat een hoax, met beau, ten eerste hij kan niet acteren en ten tweede: beau en soaps
pi_24863947
Editie #20: In the picture staat het gemiep van Inge Schrama
quote:
De actrice uit Goede Tijden Slechte Tijden heeft nog steeds een claim lopen tegen RTL Boulevard.

Enkele weken geleden verschenen er pikante foto’s van Inge Schrama op internet. Ondanks een waarschuwing van het management, liet RTL Boulevard de foto’s op televisie zien. Inge eist nu 30.000 euro schadevergoeding van Boulevard. Volgens het management van de actrice moet de zaak binnen nu en twee weken zijn afgerond. RTL Boulevard wil geen commentaar geven op de zaak.
pi_24863978
Editie #21: In the picture staat Meta van Baak

pi_24863982
Beau en Inge als collega's. volgens mij botst dat dan.
pi_24864017
Editie #22: In the picture staan Victoria & Everson!
quote:

Victoria Koblenko gaat in de nieuwe horrorfilm van Erwin van den Eshof spelen 'Dood Eind'. Dit is dus alweer de tweede film voor Victoria, nadat ze in september te zien was in de film 'Stille Nacht'. Ook een nieuwe GTST-bekende speelt mee in deze film. Everon Jackson Hooi, nu bekend als Bing Mauricius in GTST. Het verhaal gaat als volgt:

Een groep vrienden word, op weg naar hun vakantiebestemming, in de bossen geconfronteerd met dodelijke wilde honden. Ternauwernood aan de beesten ontsnapt vluchten ze een tijdelijke schuilplaats binnen, een oud vervallen huis. Nog maar net van de schrik bekomen worden ze geconfronteerd met een nieuwe dodelijke situatie.

De vermoedelijk tijdelijke schuilplaats kent geen weg naar buiten, kamers verschuiven en gesloten deuren zijn onoverkomelijke obstakels. Getergd door paniek, vermoeidheid en conflicten met elkaar, zoeken ze een weg naar buiten. Vechtend tegen de toenemende kou en de dodelijke gangen en kamers van het huis, vallen er telkens meer slachtoffers onder de vriendengroep.

Zoekend naar een uitweg en een oplossing voor het duivelse kat en muis spel dat met hen gespeeld wordt, vechten de overlevenden met de middelen die zij voor handen hebben voor hun levens en ontdekken ze de geschiedenis van het huis.
pi_24864037
Editie #23: In the picture staat seizoen 2

pi_24864328
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:03 schreef Pelgrim het volgende:
Volgens mij is dat een hoax, met beau, ten eerste hij kan niet acteren en ten tweede: beau en soaps
Beau heeft al ooit een gastrolletje gespeeld in zowel GTST als ONM.
pi_24864441
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:09 schreef Pelgrim het volgende:
Beau en Inge als collega's. volgens mij botst dat dan.
pi_24865270
Lijkt me geweldig, die twee samen.
pi_24865334
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:00 schreef Orginial het volgende:

[..]

Is die bron mischien Maikel?
Wat lul jij nou weer jij kwam in het begin altijd met je onzin spoilers hoor.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24865359
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Wat lul jij nou weer jij kwam in het begin altijd met je onzin spoilers hoor.
* Orginial pakt snel het msngesprekje erbij waarin Maikel bekend de roddel verzonnen te hebben dat Kristel in GTST komt.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:46:23 #218
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24865595
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:09 schreef Orginial het volgende:
Editie #21: In the picture staat Meta van Baak

[afbeelding]
Dat was nog eens een grapige verhaallijn.
pi_24865633
Nu GTST een nieuwe leader, nieuw logo, nieuwe decors , nieuwe personages enzo krijgt denk ik dat Lotje,Nina en Abel drie mensen zijn die van de zolder worden afgehaald.
pi_24866301
Editie #24: In the picture staan de looks van Isabella Kortenaer

pi_24866448
Is al bekend wanneer de zomerstop begint? Ik hoop op vrijdag 1 juli, want dat zou dan mooi samenvallen met de 3000e aflevering. Ik ben benieuwd of er traditiegetrouw weer iemand van de vaste cast het loodje gaat leggen...

Zo werd Frits in aflevering 1000 geėlektrocuteerd en blies Roos in aflevering 2000 haar laatste adem uit tijdens haar bruiloft. Wie gaat het deze keer worden: Martine, Ludo, Janine, Laura?
pi_24866724
[/spoiler]test[spoiler]
pi_24866810
Bijna goed alleen het / in de laaste spoiler zetten.
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24867550

Eens een soapie, altijd een soapie... (VM 2005, #6)
  dinsdag 1 februari 2005 @ 18:52:59 #225
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24867783
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:29 schreef Orginial het volgende:
Editie #24: In the picture staan de looks van Isabella Kortenaer

[afbeelding]
ze is wel 1 van de mooiste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: