Dat is niet waar. Dat hebben Nano en Maikel verzonnen.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:14 schreef haagse_elfje het volgende:
mijn oppas kindje is helemaal door het dolle heen dat Kristel in GTST komt
Dat maakt mij wat uitquote:Op zondag 30 januari 2005 13:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeld, blondje.
Stefano is wel hotnews maar Yasmin mag voor mij oprotten.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:57 schreef Orginial het volgende:
Hotnews. Het is nu 100% zeker: Yasmin en Stefano blijven
Jij bent echt zo totally newbie.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat maakt mij wat uit
je hebt het zegt.
nou okeequote:Op zondag 30 januari 2005 15:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je maakt je niet echt populair met dit zeer opmerkingen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 januari 2005 15:01 schreef Woelli het volgende:
[..]
nou okee
ga ik wel en dan kan jij nu meteen ook voor een andere Tara gaan zoeken.
Dat zei ik ookal.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:04 schreef BVO het volgende:
Ja, als je niks te melden hebt post dan gewoon niet..
Het is geen BReeZaH-slowchat hier ofzo..
Inderdaad! Die verhaallijn met Tony was errug leuk!quote:Op zondag 30 januari 2005 16:01 schreef Frey het volgende:
Yasmin had maar 1 boeiende verhaallijn, die met Tony. Verder was haar rol erg saai en eentonig![]()
Oja er komen drie tijdelijke rollen en drie vaste rollen.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad! Die verhaallijn met Tony was errug leuk!
Dat model-gedoe daarentegen....
En nog steeds he [ik blijf het zeggen] dat haar!!!.
Ze moet haar haal stylen, dat stond haar veel beter.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
En nog steeds he [ik blijf het zeggen] dat haar!!!.
Zucht geloof jij je zelf nou echtquote:Op zondag 30 januari 2005 13:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Dat hebben Nano en Maikel verzonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct en tevens juist...
Maar... Maar... Waarom?quote:Op maandag 31 januari 2005 09:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
wahah wel leuk dat dat gebeuren van vivienné nog steeds word rond geschreeuwt dat komt gewoon uit een gtst fanfiction waar in ik toen had geschreven dat Marieke terug kwam gespeeld door Vivienné.
Ja, ze moeten geen jongkies aannemenquote:Op maandag 31 januari 2005 11:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ze moeten die cast nou eens een tijdje met rust laten, steeds mensen erin en er weer uit!
Vroegah! Bleven de vaste spelers minstens 3 jaar!
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:26 schreef bar_rel het volgende:Nee het is waar. Maar die lijn gaat nog heel lang duren. Ik gok erop dat Lotje terugkeert bij de cliffhanger ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks is waar behalve die laatste roddel. Ze nemen drie nieuwe gastrollen aan en drie vaste rollen. Ook is er binnekort een nieuwe leader te zijn in de oude Goudkustsyteem.quote:Op maandag 31 januari 2005 04:33 schreef Svensational het volgende:
Viviënne van den Assem (ex-Lizzy, ONM) zou niemand minder dan Marieke Vollaards gaan spelen in GTST. Marieke is het jongere zusje van Janine die tien jaar geleden naar Italië vertrok met haar grote liefde Mark. De rol werd eerder gespeeld door Nathalie Mourits van 1993 tot 1995.
* Cilly Dartell zou in de huid kruipen van Greetje Selmhorst, de zus van Laura. Volgens het laatste gerucht is dit niet waar. Of Laura's zus dan eventueel door een andere actrice gespeeld zou worden is niet bekend.
* David Goncalves, één van de kandidaten van Idols 1, zou zijn GTST-debuut maken als Jimmy Alberts, weer een verloren zoon van Robert.
* Ook "Hind" Laroussi Tahiri zou haar opwachting maken in GTST als de sluwe Laila Bouali, die Sjors Langeveld, gespeeld door Inge Schrama, haar exit bezorgt.
* En alsof dat allemaal nog niet genoeg is gaat ook het gerucht dat Erica Terpstra (!) een klein rolletje krijgt in GTST, als Maria Comvalius, een vriendin van onze Dorothea!
* In het nieuwe seizoen van GTST zouden 6 nieuwe, jonge karakters hun opwachten maken in GTST. Gaat GTST, net als ONM, een andere richting uit?
www.soapvision.nl
Volgens mij liggen er wel 2000000 mensen onder de grond in Meerdijk en 400000 mensen zijn naar het buitenland gegaan.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:33 schreef Pelgrim het volgende:
Ze moeten gewoon wat mensen van de oude garde terug weten te winnen. Wim Zomer enzo, dat is altijd leuk.
En dan mensen terug laten komen voor hun reis die ze voor een jaar maken. Veel mensen gaan de serie uit met de smoes dat ze een jaar lang naar bijvoorbeeld Amerika gaan.
En de andere 30000 wisselen elke twee maanden van bedpartnerquote:Op maandag 31 januari 2005 11:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Volgens mij liggen er wel 2000000 mensen onder de grond in Meerdijk en 400000 mensen zijn naar het buitenland gegaan.
Bij mij ookquote:Op maandag 31 januari 2005 21:07 schreef DaMart het volgende:
Kan iemand misschien vertellen wat er op het eind gebeurde? Op het moment dat Isabella de tafel af ging ruimen lagen ineens alle tv-kanalen hier eruit, en RTL heeft niet even gewacht met de rest uitzenden totdat het een half uur later weer werkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op maandag 31 januari 2005 21:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Bij mij ook
Casema toevallig?
Ja.... wegens stroomstoring in Beverwijk lees ik net, hadden we in Zandvoort geen tv... de wereld is klein, nietwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor zus? Was dat het einde vandaag?quote:Op maandag 31 januari 2005 21:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hmmn een zusje voor Nick
een volwassen Lotje mischien word het toch wel leuk
Ik woon in Uitgeestquote:Op maandag 31 januari 2005 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.... wegens stroomstoring in Beverwijk lees ik net, hadden we in Zandvoort geen tv... de wereld is klein, nietwaar
Dat van die zus van Nick is verzonnen door Maikel en Nano.quote:Op maandag 31 januari 2005 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat voor zus? Was dat het einde vandaag?
En die zus zal Lotje toch niet zijn, tenzij Robert/Laura ineens een van de ouders van Nick is
Het einde ging over Frits van Houten. Ludo vertelde Sjors dat hij het geld van Frits heeft gestolen, maar Martine dit nu heeft. Sjors was verbijsterd en weet nu zeker dat haar moeder een oplichster is.quote:Op maandag 31 januari 2005 21:07 schreef DaMart het volgende:
Kan iemand misschien vertellen wat er op het eind gebeurde? Op het moment dat Isabella de tafel af ging ruimen lagen ineens alle tv-kanalen hier eruit, en RTL heeft niet even gewacht met de rest uitzenden totdat het een half uur later weer werkte
Wie bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:27 schreef Beaker het volgende:wat in dan niet snap is waarom je telkens de zelfde mensen tegen komt in diversen soaps!
Zo jammer, er loopt toch ook genoeg ander talent rond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |