abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 januari 2005 @ 23:15:15 #101
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_24824584
Het 'Homo-gen' is gevonden !

Eindelijk !

Kunnen we er mooi niks aan doen
Jawohl Herr Kaloin!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 23:21:52 #102
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24824719
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:

Lees dit maar eens: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"

Dat jij tijd en energie stopt in het schrijven van dergelijke 'essays' en er te pas en te onpas mee loopt te leuren en er constant als de kippen bij bent in elk topic dat met homosexualiteit van doen heeft doet vermoeden dat je zelf eigenlijk homo of bisexueel bent (latent/verkapt or whatever) maar dit bij jezelf meent te moeten onderdrukken en ontkennen ten faveure van het achterlijke, zwaar geconditioneerde milieu waar je uit voortkomt die vanuit hun conditionering homosexualiteit totaal afkeuren, en waar jij loyaal aan bent tot op het bot ten kostte van je ware zelf (clan/stammen mentaliteit). De weerzinwekkendheid van die gemeenschappelijke Riffijnse conditionering is zelfs zo erg dat als hun koters overvallen plegen, tasjes roven of iemand met een mes overhoop steekt minder erg wordt gevonden dan dat het kind homosexueel zou zijn, zie hier jullie verknipte (im)moraliteit!!!

Je innerlijke homosexuele issues moeten blijkbaar op de een of andere manier toch een uitlaatklep hebben dus ga je het 'probleem' van je verkapte homo-zijn externaliseren dmv 'essays' en reactionair getroll in zo'n beetje elk topic dat aan homosexualiteit gerelateerd is, het word een beetje doorzichtig zo, die verkapte verkrampte homosexualiteit en zelfhaat van je (uiteraard geëxternaliseerd en geprojecteerd op openlijke homo's en culturen waarin het min of meer geaccepteerd is) wat moet jij verknipt en eenzaam zijn vanbinnen...

[ Bericht 2% gewijzigd door MasterPeace op 30-01-2005 10:26:06 ]
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
pi_24824979
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 22:01 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Wil je echt dat dat weer ontleed wordt? Er is al vaker de vloer mee aangeveegd dan met een Swifferdoekje.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zaterdag 29 januari 2005 @ 23:40:07 #104
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24825081
Ik begin steeds minder begrip te hebben voor mensen die steeds weer roepen dat ik zelf homo-ist ben. Kom op op zeg, ik ben net 4 maanden geleden getrouwd, met een vrouw wel te verstaan.

Overigens heb ik goed nieuws voor iedereen: ik heb vandaag te horen gekregen van het IND dat ik (ondanks Verdonk en haar zieke invoeringen van nieuwe verzwaarde regels) mijn vrouw hierheen mag halen. Mijn MVV aanvraag is dus goed verlopen, ik had bij het lezen van het betreffende bericht van het IND een zeer tevreden gevoel om en nabij de endeldarm dan wel de maagstreek

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24825111
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom op op zeg, ik ben net 4 maanden geleden getrouwd, met een vrouw wel te verstaan.
Arme vrouw.

Er zijn trouwens veel mannen die trouwen, om hun homosekesuele geaardheid te verbergen aan de buitenwereld, in jouw geval de Islam.

[ Bericht 17% gewijzigd door andromeda1968 op 29-01-2005 23:50:55 ]
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 23:47:15 #106
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24825239
quote:
Ik begin steeds minder begrip te hebben voor mensen die steeds weer roepen dat ik zelf homo-ist ben. Kom op op zeg, ik ben net 4 maanden geleden getrouwd, met een vrouw wel te verstaan.

Overigens heb ik goed nieuws voor iedereen: ik heb vandaag te horen gekregen van het IND dat ik (ondanks Verdonk en haar zieke invoeringen van nieuwe verzwaarde regels) mijn vrouw hierheen mag halen. Mijn MVV aanvraag is dus goed verlopen, ik had bij het lezen van het betreffende bericht van het IND een zeer tevreden gevoel om en nabij de endeldarm dan wel de maagstreek

weet je zeker dat je bij het kiezen van je nickname niet BackStreetBoy wilde tikken?
put
your
clothes
on!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 23:53:31 #107
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24825370
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 22:36 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Het is een feit dat veel allochtonen/moslims bijv. geen bezwaar hebben tegen het roepen van hoe ze over homo's of joden denken, gerust toneelstukken of boeken wil verbieden etc. maar echt bij ELKE opmerking die maar LIJKT op discriminatie gelijk in de hoogste boom klimmen. Wat er ook wordt gezegd, al zeg ik maar dat de islam misschien niet een volmaakte religie is en het BINGO treedt in werking, alleen met DISCRIMINATIE in plaats van bingo.

Btw, voor de dingen die ik in je linkje lees over homo's zou Hitler blozen!

Zeer opvallend ook hoe de Marokkaanse moslim gemeenschap oorverdovend stil blijven wat betreft het openlijk veroordelen en afstraffen van de wandaden van hun criminele mede Marokkanen/zoontjes maar er als de kippen bij zijn om een openlijk homosexuele Marokkaanse kunstenaar die kritiek heeft op hun religie schuimbekkend verbaal af te branden (en zelfs fysiek aan te vallen) dan kunnen ze wél heel actief openlijk kritiek leveren op een landgenoot, want homo zijn en kritiek hebben op hun religie/religieuze autoriteiten vinden ze blijkbaar verderfelijker dan kafirs bestelen, kafirs doodtrappen of kafirs op straat terroriseren, stelletje hypocriete bergtribalen!
Benno Barnard
pi_24825400
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat moet ik hier nou op zeggen ? Het lijkt me duidelijk dat zo'n onderzoek is gesubsideerd door homo-belangenclubs. Totaal niet objectief m.i. en zekers verre van de waarheid

1. lijkt me niet. Waarom zouden homo's allemaal willen dat het aangeboren is of juist niet? Zij/wij maakt het niet uit waar homoseksualiteit vandaan komt - dat is een hang-up van hetero's met religieuze bezwaren.

2. je hoeft niets te zeggen - maar je doet het wel. Why.

3. ach verre van de waarheid. 't zal nog wel lang duren voordat dna helemaal gesnapt wordt.

Het lijkt me trouwens evident dat vele mensen niet zouden KIEZEN om homo of lesbisch te worden. Met alle homofobie op aarde maakt 't er het leven nu eenmaal niet eenvoudiger op en waarom zou je je leven ingewikkelder willen maken dan het al is?

Overigens, je sippe smiley geeft aan dat jij niet blij wordt van homoseksualiteit?
Als je 't zelf niet bent (net getrouwd schrijf je - met een vrouw), waarom zou je je er dan over opwinden?
Oh ja, omdat alleen religieuze hetero's zich opwinden over homoseksualiteit.

Sip hoor.
pi_24825922
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 23:53 schreef MasterPeace het volgende:

[..]

Zeer opvallend ook hoe de Marokkaanse moslim gemeenschap oorverdovend stil blijven wat betreft het openlijk veroordelen en afstraffen van de wandaden van hun criminele mede Marokkanen/zoontjes maar er als de kippen bij zijn om een openlijk homosexuele Marokkaanse kunstenaar die kritiek heeft op hun religie schuimbekkend verbaal af te branden (en zelfs fysiek aan te vallen) dan kunnen ze wél heel actief openlijk kritiek leveren op een landgenoot, want homo zijn en kritiek hebben op hun religie/religieuze autoriteiten vinden ze blijkbaar verderfelijker dan kafirs bestelen, kafirs doodtrappen of kafirs op straat terroriseren, stelletje hypocriete bergtribalen!
Wat mij nog harder opvalt is dat ik maar weinig kritiek hoor van moslims over het onderwerp (pedofilie)
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  zondag 30 januari 2005 @ 00:21:42 #110
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24825930
quote:
Kom op op zeg, ik ben net 4 maanden geleden getrouwd, met een vrouw wel te verstaan.
Ja én? dat zijn zo'n 80% van die gasten die sex hebben met andere mannen in bepaalde parken, bossen en op bepaalde parkeerplaatsen ook.

Sinds wanneer is getrouwd zijn (gearrangeerd door paps en mams neem ik aan) met een vrouw een bewijs van een heterosexuele geaardheid? Homo's hebben eeuwenlang altijd als hetero geleefd om niet op de brandstapel verbrand of gestenigd of verbannen te worden (ironisch: heel wat hedendaagse homofoben komen voort uit deze over-over-over grootouders die levenslang de schijn ophielden voor eigen veiligheid). Dit soort praktijken zijn tegenwoordig alleen nog te vinden in Islamitische 'heilstaten' en bij bepaalde bergstammen die uit dergelijke gebieden zijn komen emigreren naar het Westen. Je zogenaamde alibi zegt mij dus helemaal niks, wellicht dat de goedgelovige 'clan' waar je toe behoort het zonder twijfel slikt, om hen draait je leventje immers dus als die maar de juiste indruk van je hebben nietwaar...

[ Bericht 0% gewijzigd door MasterPeace op 30-01-2005 00:28:50 ]
Benno Barnard
pi_24827548
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:09 schreef Monus het volgende:

[..]

Kun je nagaan, miljoenen zijn nu hiv met besmet omdat homos die ziekte zo goed verspreid hebben. Ben wel erg benieuwd hoeveel doden er al zijn gevallen door aids.
Ja. Vrouwen krijgen alleen HIV door bloedtransfusies. Dat er zo veel vrouwen met HIV zijn komt doordat ze elke maand bloeden en weer bijgevuld moeten worden.
quote:
Of ben je vergeten wie de eerste SIDA slachtoffers waren?
quote:
Bron.
The earliest and most compelling evidence of HIV infection is that of an adult male who lived in what is now the Democratic Republic of Congo. Dr. David Ho and Dr. Tuofu Zhu of the Aaron Diamond AIDS Research Center in New York City and Andre Nahmias of Emory University in Atlanta, Georgia recently succeeded in isolating the virus from a plasma sample taken from the man in 1959. Researchers believe that the ancestor of this strain may date to the 1940s or 50s and was introduced into humans a decade or more earlier.
Smerige homo's, die jaren '40 Kongolezen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24827572
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:09 schreef Monus het volgende:

[..]

Kun je nagaan, miljoenen zijn nu hiv besmet omdat homos die ziekte zo goed verspeidt hebben. Ben wel erg benieuwd hoeveel doden er al zijn gevallen door aids.

Of ben je vergeten wie de eerste SIDA slachtoffers waren.
In de VS: homo's ja. Homo's met veel wisselende contacten om specifiek te zijn. Maar waarom? Omdat zij toen geen condooms gebruikten, aangezien ze toch geen kinderen konden krijgen.
HIV komt trouwens oorspronkelijk uit Afrika: het is overgaan via de aap naar de mens. Zeer waarschijnlijk is dit gebeurd tijdens bloedcontact, bijvoorbeeld bij het bereiden van apenvlees, aangezien ze dat in sommige gebieden eten. HIV was dus al verspreid in Afrika voordat het in de VS opdook.
  zondag 30 januari 2005 @ 02:41:08 #113
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24827734
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het volgende verhaaltje wordt dan gewoon dat DNA gedegenereerd is door de zondeval.
Homo's zijn ook het product van zondeval.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  zondag 30 januari 2005 @ 10:11:43 #114
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24829187
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:41 schreef N_I_ het volgende:

[..]

He Nepchristen, waar ben jij dan het product van?
Een alcoholische vader die je moeder 1 uurtje gezien heeft?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 30 januari 2005 @ 10:32:22 #115
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24829376
quote:
Op zondag 30 januari 2005 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

He Nepchristen, waar ben jij dan het product van?
Een alcoholische vader die je moeder 1 uurtje gezien heeft?
Maakt niet uit hoor, Piet. Er is nog hoop voor jou. Als je maar steunt zoekt bij de Heer.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  zondag 30 januari 2005 @ 10:33:25 #116
45206 Pietverdriet
pi_24829383
Voor mij is er zeker hoop, maar voor jouw niet, als haatzaaiende nepprofeet.
  zondag 30 januari 2005 @ 10:41:47 #117
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24829446
quote:
Op zondag 30 januari 2005 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor mij is er zeker hoop, maar voor jouw niet, als haatzaaiende nepprofeet.
Let it all out.
христианский солдат
pi_24829510
Ik vraag me af waarom homoseksualiteit nou eigenlijk zo'n issue is. Waarom is er zoveel aandacht voor zoiets onbelangrijks? Wat is het nut van al die opwinding over en aandacht voor homoseksualiteit? Is er misschien een psycholoog, socioloog en/of gedragswetenschapper (of iets dergelijks) die me daar iets over kan vertellen?
Kortom, the usual.
  zondag 30 januari 2005 @ 11:06:09 #119
45206 Pietverdriet
pi_24829671
Het gaat erom een minderheid te vinden waar je het klootjesvolk tegen kan opzetten. Of dat nu Homo´s of Joden zijn, Zigeuners of Koelakken, dat is in principe irrelevant. Het gaat erom dat je je eigen propaganda een meerwaarde geeft door een zondebok te hebben.
Je aanhangers geef je dan het goede gevoel dat ze beter zijn, en een gemeenschappelijk doel.
  zondag 30 januari 2005 @ 12:03:01 #120
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24830450
quote:
Op zondag 30 januari 2005 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Het gaat erom een minderheid te vinden waar je het klootjesvolk tegen kan opzetten. Of dat nu Homo´s of Joden zijn, Zigeuners of Koelakken, dat is in principe irrelevant. Het gaat erom dat je je eigen propaganda een meerwaarde geeft door een zondebok te hebben.
Je aanhangers geef je dan het goede gevoel dat ze beter zijn, en een gemeenschappelijk doel.
Zielige homo's ook. Krijgen overal de schuld van. Nu moet je ze wel zielig vinden, nu ze vergeleken zijn met de zielige joden.
христианский солдат
  zondag 30 januari 2005 @ 12:04:21 #121
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24830467
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:03 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Zielige homo's ook. Krijgen overal de schuld van. Nu moet je ze wel zielig vinden, nu ze vergeleken zijn met de zielige joden.
Daar zit waarschijnlijk je hele probleem.. Je wilt ze classificeren als anders, en je zoekt dat bij anderen ook. Homo's en lesbo's zijn gewoon normale mensen, daarmee niet speciaal, en niet zielig.

Is het probleem daarmee opgelost?
pi_24830718
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:41 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Ach, we hebben een christen-fundamentalist in ons midden.

Je seniele vriendje de Paus (eigenlijk meer een levend lijk), verklaarde tegenover enkele tienduizenden gelovigen. Dat homoseksualiteit 'tegennatuurlijk' is, daaraan toevoegend dat de kerk homo's 'met respect, medelijden en voorzichtigheid' moet behandelen aangezien zij 'objectief een afwijking' hebben. Wie bepaalt wat natuurlijk is en wat niet? De echte belediging zijn de homofoben en de vooroordelen tegen homo's die worden gevoed door de Vaticaanse hiërarchie'',

Btw,
De Paus heeft zich ook fel uitgesproken tegen echtscheidingen. Hij heeft zelfs rechters en advocaten opgeroepen niet mee te werken aan deze plaag voor de maatschappij.

Heb je net enkele plagen van de maatschappij achter de rug, zoals de Taliban, de SGP, de Noorse Broeders, en het Emphraimgezelschap dan gaat de Paus nog eens lekker mee klootviolen. Die man mag natuurlijk kritiek hebben want hij is al tachtig jaar gelukkig getrouwd. Als bruid van Jezus. Dan heb je enig recht van spreken. Vooral als de bruidegom nooit thuis is. Je zou bijna gaan denken dat er hier van scheiding sprake is.

Maar wees in je uitspraken dan wel consequent. Roep de advocaten dan ook op niet meer mee te werken aan andere plagen van de maatschappij, zoals moord, roof, genocide en meer van dat soort geestige vrijetijdsbestedingen. Toch is het om gek van te worden dat die Geestelijke Opperwarhoofden telkens de rest van de mensheid hun wetten proberen voor te schrijven.

De Paus, vermaant diegene streng die zich medeschuldig maken aan echtscheiding. Waar bemoeit die man zich mee. Ga je eerst eens even lekker zitten schamen voor je eigen foutjes. En dan bedoel ik niet je persoonlijke foutjes want die interesseren mij niet, maar de kleine onzorgvuldigheidjes van dat Katholieke gesticht waar je de vertegenwoordiger van bent. Hoeveel mensen zijn er in de loop van de eeuwen wel niet vermoord door dat schijnheilige zooitje in Rome? Oké, de inquisitie is wel erg lang geleden.Een recent voorbeeld dan?

En waar bleven de vermaningen uit Rome toen de Duitsers miljoenen Joden de gaskamers injoegen? Niet veel over gehoord als ik de geschiedenisboeken mag geloven. Dan kom je niet weg met drie weesgegroetjes en op vrijdag geen vlees eten. Nog een voorbeeldje? Hoeveel doden zijn er inmiddels in Afrika door Aids veroorzaakt omdat de Katholieken daar nog geloven dat een Paus onfeilbaar is en daarom geen condooms gebruiken tijdens hun dagelijkse wipavond? En nu mag er weer niet gescheiden worden. Liever elkaar de hersens inslaan als jong getrouwd stel dan op tijd je biezen pakken.Waar haalt zo'n man het lef vandaan om mij of wie dan ook te vermanen. Paus?? Kan die naam niet veranderd worden in Pus?

En dan hebben we nog het onderwerp "euthanasie" wettelijk in Nederland toegestaan. Maar niet voor het Vaticaan natuurlijk. Die staat dan weer boven en onder de wet. Wat die Kerk betreft, moet iemand creperend aan zijn einde komen. Als er iemand is die euthanasie als hardste nodig heeft, is het de Paus wel.
Ik vraag me trouwens af wat iemand nog te zoeken heeft in een kerk met zulke achterlijke denkbeelden.

Van mij mogen ze gerust het Vaticaan plat bombarderen zoals Dresden!
Daar krijg ik dus echt uitslag van. Dat je moet luisteren naar het doodsgereutel van een fundi dat nauwelijks kan praten zonder slijm dat uit zijn bek druipt, in een witte jurk, rondstuntelende kerkviool.

Nogmaals ,wanneer worden dit soort keutels nu eindelijk eens op een lijst van terroristen gezet. Ze hebben zo langzamerhand genoeg onheil gesticht.

[ Bericht 1% gewijzigd door andromeda1968 op 30-01-2005 13:49:49 ]
  zondag 30 januari 2005 @ 12:29:08 #123
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24830794
quote:
Ach, we hebben een christen-fundamentalist in ons midden.
De spaanse semi-communist spreekt.
quote:
Je seniele vriendje de Paus
Fout. Dat hele lap tekst voor niks. Jammer hè, dat ik geen katholiek ben.

Hoe je nou maar bezig met spaanse bisschoppen de volgende keer.
христианский солдат
pi_24830886
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:29 schreef N_I_ het volgende:

Fout. Dat hele lap tekst voor niks. Jammer hè,
Nee hoor je bent niet de enigste die wat leest op het forum...
  zondag 30 januari 2005 @ 12:39:30 #125
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24830990
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:33 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Nee hoor je bent niet de enigste die wat leest op het forum...
Maar je post was aan mij gericht.
христианский солдат
pi_24831062
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:39 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Maar je post was aan mij gericht.
Niet voor jou alleen, maar voor de christen homofoben in het gros.
  zondag 30 januari 2005 @ 12:45:39 #127
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24831098
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:43 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Niet voor jou alleen, maar voor de christen homofoben in het gros.
Vandaar de nadruk op de Paus? Niet iedereen voelt zich vertegenwoordigd door de Katholieke Kerk. Ook niet alle Katholieken.
христианский солдат
pi_24831115
quote:
Op zondag 30 januari 2005 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Aha, ik snap het
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:03 schreef N_I_ het volgende:
En zo te zien werkt het systeem prima!
Kortom, the usual.
pi_24831185
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:45 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Vandaar de nadruk op de Paus? Niet iedereen voelt zich vertegenwoordigd door de Katholieke Kerk. Ook niet alle Katholieken.
Ach ja er zijn zo veel soorten haatzaaiende religieuze secten, het is dan ook niet verwonderlijk dat er zoveel geweld is op deze wereld..
  zondag 30 januari 2005 @ 12:57:28 #130
45206 Pietverdriet
pi_24831318
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:46 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Aha, ik snap het
[..]

En zo te zien werkt het systeem prima!
idd
QED
  zondag 30 januari 2005 @ 13:00:40 #131
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24831374
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:51 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Ach ja er zijn zo veel soorten haatzaaiende religieuze secten, het is dan ook niet verwonderlijk dat er zoveel geweld is op deze wereld..
Eerst moet de goddeloze secte uitgeband worden. Gelukkig is die secte vooral actief op het internet, maar voorkomen is beter dan genezen.
христианский солдат
pi_24831658
quote:
Op zondag 30 januari 2005 13:00 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Eerst moet de goddeloze secte uitgeband worden. Gelukkig is die secte vooral actief op het internet, maar voorkomen is beter dan genezen.
Het is misschien verstandiger om eerst andere groeperingen uit te roeien zoals: fundamentalistische religies, extreem rechts....enzv...enzv, je kan ze er zo uit plukken op het internet.

[ Bericht 4% gewijzigd door andromeda1968 op 30-01-2005 13:29:06 ]
pi_24831786
tvp
pi_24831924
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:24 schreef andromeda1968 het volgende:

[Mooi Verhaal]

Wanneer worden dit soort keutels nu eindelijk eens op een lijst van terroristen gezet. Ze hebben zo langzamerhand genoeg onheil gesticht.

Vandaar dat ik de laatste tijd de wantoestanden van het geloof in het algemeen en de rk-facisten in het bijzonder (ik ben ex rk) aankaart... WEG ERMEE met die kliek!!!
  zondag 30 januari 2005 @ 13:40:02 #135
13462 BansheeBoy
pi_24831946
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 23:15 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het 'Homo-gen' is gevonden !

Eindelijk !

Kunnen we er mooi niks aan doen
Zo simpel ligt het dus niet hoor

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 30 januari 2005 @ 14:55:43 #136
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24833141
vraagje aan de gelovigen:

Waarom doen jullie zoveel moeite om homoseksualiteit niet te accepteren, terwijl alle argumenten om ze te haten een voor een van tafel worden gevaagd? Waarom zoveel moeite doen om iets niet te accepteren terwijl je er geen last van hebt en terwijl het geen slechte invloeden of wat dan ook heeft op de wereld... waarom wordt hier zoveel over gerept dat het niet kan terwijl vernietigende elementen (oorlog, nota bene vaak ontstaan uit religie) de wereld kapot maken en jullie daar niets over zeggen... waarom kan je gewoon niet, zoals in al die gelovige boekjes staan, je naaste medemens liefhebben in plaats van er moeite voor doen om ze te haten...
put
your
clothes
on!
pi_24833667
quote:
Op zondag 30 januari 2005 14:55 schreef Jerruh het volgende:
vraagje aan de gelovigen:

Waarom doen jullie zoveel moeite om homoseksualiteit niet te accepteren, terwijl alle argumenten om ze te haten een voor een van tafel worden gevaagd? Waarom zoveel moeite doen om iets niet te accepteren terwijl je er geen last van hebt en terwijl het geen slechte invloeden of wat dan ook heeft op de wereld... waarom wordt hier zoveel over gerept dat het niet kan terwijl vernietigende elementen (oorlog, nota bene vaak ontstaan uit religie) de wereld kapot maken en jullie daar niets over zeggen... waarom kan je gewoon niet, zoals in al die gelovige boekjes staan, je naaste medemens liefhebben in plaats van er moeite voor doen om ze te haten...
>>> Het staat in de Bijbel / Het is het woord van God <<<
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
  zondag 30 januari 2005 @ 15:33:13 #138
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24833728
quote:
Op zondag 30 januari 2005 15:29 schreef Blessed het volgende:

[..]

zoals ik al zei: in al die boeken staat ook iets over naastenliefde. waarom kijkt geen gelovige daarnaar? Waarom gaat het haten van mensen en het niet accepteren van mensen boven acceptatie en liefde of vriendschap? (ik hoor gelovigen op FOK! altijd zo leifdevol praten over hun godsdienst, nou blijkbaar niet...) en waarom zou je niet conessies kunnen doen jegens mensen?

>>> en waarom wordt dit zinnetje altijd gezegd bij dit terwijl het bij andere zaken lekker onder het tapijt word gemoffeld? <<<
put
your
clothes
on!
pi_24833903
quote:
Op zondag 30 januari 2005 15:29 schreef Blessed het volgende:

[..]

De "Bijbel" is een boek dat geschreven is door een mensenhand, net zoals het boek "Mein Kampf" ook door een mensenhand geschreven is.

Kortom, indoctrinatie en demagogie.

[ Bericht 3% gewijzigd door andromeda1968 op 30-01-2005 16:04:43 ]
pi_24834306
quote:
Op zondag 30 januari 2005 15:33 schreef Jerruh het volgende:

[..]

zoals ik al zei: in al die boeken staat ook iets over naastenliefde. waarom kijkt geen gelovige daarnaar? Waarom gaat het haten van mensen en het niet accepteren van mensen boven acceptatie en liefde of vriendschap? (ik hoor gelovigen op FOK! altijd zo leifdevol praten over hun godsdienst, nou blijkbaar niet...) en waarom zou je niet conessies kunnen doen jegens mensen?
Ja, dat vraag ik me ook al heel lang af. Als er zoveel dingen in één boek staan, waarom dan hetgene eruit kiezen wat minder respectvol is dan het andere?

I don't know! I don't know!
Vraag het ze!
quote:
>>> en waarom wordt dit zinnetje altijd gezegd bij dit terwijl het bij andere zaken lekker onder het tapijt word gemoffeld? <<<
zullen we samen op onderzoek uit gaan?
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
pi_24835148
Dit is een zéér interesante site: The Dark Bible ( http://www.nobeliefs.com/DarkBible/DarkBibleContents.htm )

Na het lezen van deze site (met bewijzen) kom je erachter dat de bijbel een groot nonsens boek is!

[ Bericht 10% gewijzigd door mineo39-76 op 30-01-2005 17:00:46 ]
pi_24835246
quote:

Zeg bansheeboy, als je geen homo bent verander je nickname dan eens. "bansheeboy" klinkt nogal nichterig. Het doet mij denken aan een vent dat op een homo thema avond in een soort van doela doela kledij op een bar staat met daar een andere kerel achteraan.

Maar even iets anders. Zoals jij ondertussen weet dat ik Turks ben weet jij ook dat ik weet dat een hoop Marokkaanse en Turkse meiden hierheen komen omdat hun eerste criteria voor het uitzoeken van de bruidegom het westen is. Dus niet mooie ogen, lieve lachje, strak kontje e.d.

Ik vind jou vrouw zielig. Jij kunt wel triomfantelijk doen, maar zij dan? Ze zal alleen maar met de dames in de familie mogen omgaan. Ook merkwaardig bansheeboy dat Marokkaanse vrouwen in Nederland graag een Marokkaanse heer uit Marokko halen. De reden daarvoor is dat ze vinden dat Marokkaanse mannen in het westen vervuilt zijn. Dat klopt ook. Dus bansheeboy niet echt romantisch te weten dat jouw huidige vrouw alleen maar voor het prettige en geile westen met jou getrouwd is.
pi_24835358
quote:
Op zondag 30 januari 2005 16:52 schreef mineo39-76 het volgende:
Dit is een zéér interesante site: The Dark Bible ( http://www.nobeliefs.com/DarkBible/DarkBibleContents.htm )

Na het lezen van deze site (met bewijzen) kom je erachter dat de bijbel een groot nonsens boek is!
Hmmm, interessant bedankt voor het linkje.

Voor de mensen die denken dat de paus ook maar enig recht van spreken heeft... Die moeten dit boek "Sexlives of the Popes" van "Nigel Cawthorne" maar eens lezen; zeer nuttige lectuur. Waarna je deze idioot zeker niet meer voor serieus zult nemen!
  zondag 30 januari 2005 @ 17:11:14 #144
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24835463
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:05 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Hmmm, interessant bedankt voor het linkje.

Voor de mensen die denken dat de paus ook maar enig recht van spreken heeft... Die moeten dit boek "Sexlives of the Popes" van "Nigel Cawthorne" maar eens lezen; zeer nuttige lectuur. Waarna je deze idioot zeker niet meer voor serieus zult nemen!
De huidige paus is volgens mij nu net weer een toonbeeld van zedelijkheid. Paus Johannes Paulus de Tweede heeft ook in het poolse verzet gezeten trouwens.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_24835645
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:11 schreef Tarak het volgende:

[..]

De huidige paus is volgens mij nu net weer een toonbeeld van zedelijkheid. Paus Johannes Paulus de Tweede heeft ook in het poolse verzet gezeten trouwens.
Dat zal ik niet ontkennen.

Maar hij verklaarde wel tegenover enkele tienduizenden gelovigen. Dat homoseksualiteit 'tegennatuurlijk' is, daaraan toevoegend dat de kerk homo's 'met respect, medelijden en voorzichtigheid' moet behandelen aangezien zij 'objectief een afwijking' hebben. Wie bepaalt wat natuurlijk is en wat niet? De echte belediging zijn de homofoben en de vooroordelen tegen homo's die worden gevoed door de Vaticaanse hiërarchie''

En nog al die andere kritieken die hij uit over:
Euthanasie, Abortus, Scheiding....enzv...enzv...

En daar krijg ik dus echt uitslag van. Dat je moet luisteren naar het doodsgereutel van een, in een witte jurk, rondstuntelende kerkviool.
  zondag 30 januari 2005 @ 17:21:22 #146
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24835647
Andromeda, ik speel niet graag op de man ( ) maar dit is mijn inschatting van jou. Je bent echt zo'n zelf-hatende spanjaard die zich aangeleerd heeft dat de spaanse geschiedenis door en door slecht is. Vooral de rol van de katholieken en de fascisten in de recente geschiedenis van Spanje stoort jou. Door dit aangeprate schuldgevoel haal je uit naar als wat Katholiek is. Heb ik het een beetje goed?
quote:
Er is hier geen sprake van haat. Vanuit een Christelijk standpunt zijn homo's gewoon het product van zondeval. Dus als al het 'slechte' verworpen wordt, waarom zou homoseksualiteit geaccepteerd worden?
quote:
Ook naastenliefde kent een grens. Ook tolerantie houdt ergens op. Lees de brieven van Apostelen maar eens na. Ik ben niet feller geweest dan zij.
quote:
Typisch weer zo'n nep-site waar alles verdraaid wordt. Als je op een normale manier wilt discussiëren ga dan maar eens naar www.credible.nl Daar is zelfs een sub-forum voor mensen die de Bijbel op allerlei manieren ontkrachten.
христианский солдат
pi_24835838
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:

Lees dit maar eens: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"

Gelezen.

Sjonge wat ben jij dom zeg.
quote:
Homo's zijn vaak mannen en vrouwen van middelbare leeftijd.
Veel van deze mannen begonnen hun levensjaren met het spelen met barbies van middelmatige kwaliteit en ander meiden speelgoed, terwijl de vrouwen in kwestie een baan in de bouw ambiëerden.
Homo's en lesbo's ontdekken hun geaardheid op uiteenlopende leeftijden.
homoseksuele en lesbische marokkaanse jongeren hebben enorme problemen dankzij mensen zoals jij, die hen stigmatiseren en verstoten.

ach, stereotiepen zijn zo aardig...
helaas voor jou zijn er talloze mannen en vrouwen die wel homoseksueel zijn, maar niet voldoen aan je stereotiepe. Eng he?! Je herkent ze niet eens als je ze ontmoet...
quote:
Het meest schadelijk gevolg van het homo-isme is de totale vernietiging van de mensenheid omdat zij zich niet (willen) voortplanten.
Bovenal is het een afwijking in de hersens, omdat bv. het verheven dierenrijk zulke voorbeelden niet kent.
Twee vrouwen kunnen samen heel makkelijk kinderen krijgen hoor. Twee baarmoeders maar liefst en slechts een handvol zaadjes nodig om er een gezin van te maken.

Een beetje minder bevolkingsgroei zou trouwens best handig zijn, de wereld raakt aardig vol.

Het dierenrijk wordt dikwijls misbruikt maar helaas gaat 't argument niet op.
Er zijn sinds biologen niet alleen meer hetero's zoeken onder de dieren plotseling vele dieren ontdekt die homoseksualiteit kennen.
Attractie: het roze flamingostel in Artis die al jaren samen zijn en zelfs eieren uitbroeden van anderen, omdat ze allebei mannetjes zijn...
quote:
homo's schuwen het niet om hun ideologie op te dringen aan anderen
Afname verkoop heren-kleding
Afname ontwikkeling wereldbevolking
Overvloed aan goedkope laxeermiddel
Voel je je bedreigd?
Zeg je toch gewoon nee als iemand met je sjanst?
En opdringen?
Als vrouw weet ik dat er weinig figuren zó opdringerig zijn als heteromannen!

En de grote problemen van homoseksualteit: mannenkledingdip, en overvloed aan laxeermiddel?
Dat je dat weet zeg - vreemd hoor. Wat een gekke hobbies heb jij , dat je daar je vrije tijd aan besteed.

zondag 30 januari 2005 @ 17:31:29 #148
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24835844
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:21 schreef N_I_ het volgende:
Ook naastenliefde kent een grens. Ook tolerantie houdt ergens op. Lees de brieven van Apostelen maar eens na. Ik ben niet feller geweest dan zij.
Inderdaad, vooral als innerlijk kwade en boze personen als homoseksuelen en lesbiennes ten tonele verschijnen dient die tolerantie op te houden! Deze as van kwaad dient verdelgd te worden.

Maar vertel eens, op welke manier doen homoseksuelen en lesbiennes jou, of om het even een ander, kwaad?
pi_24835856
Dit zijn ook 2 zeer interesante boeken:

Karlheinz Deschner - "Herders En Wolven. Pausen Van De Twintigste Eeuw" (Uit het Duits vertaald door Johan de Roey) 1995. Uitgeverij EPO – Berchem (België)

Jean Mathieu-Rosay - "De Ware Geschiedenis Van De Pausen" (Uit het Frans vertaald door JLG Group, Brussel) 1993. Coda – Antwerpen
pi_24835951
quote:
Er is hier geen sprake van haat. Vanuit een Christelijk standpunt zijn homo's gewoon het product van zondeval. Dus als al het 'slechte' verworpen wordt, waarom zou homoseksualiteit geaccepteerd worden?
[..]

[..]
Hoe je 't ook wendt of keert: de bijbel wordt door gelovigen gezien als het woord van God, maar aangezien aantoonbaar is dat de bijbel geschreven is járen nadat Jezus dood was en door mensen die hem niet of nauwelijks zelf kenden, moet geconcludeerd worden dat het een boek is dat geschreven is door mensen.

In de jaren sindsdien is het boek herhaaldelijk vertaald en vertaald en vertaald en zoals eenieder weet is vertalen en herschrijven een kwestie van interpretatie, van woordkeus. Dat werkt veranderingen en aanpassingen in de hand..

Dat is éen.

En dat betekent dat wanneer mensen de bijbel qua homoseksualiteit letterlijk nemen, dat ze dan nogal dom bezig zijn.
Geloven in een zondeval, van een Adam en Eva als eerste mensen, die NB twee zonen kregen, waarvan éen op wereldreis ging en daar allemaal ándere mensen tegen kwam!!! (huh?) is nogal inconsequent.

Helaas nemen velen deze woorden nog altijd letterlijk en als de kerk anno nu homoseksualiteit afwijst, levert dat haat op voor mensen die homoseksueel zijn. Dat is fout.

En genoeg naastenliefde?
Daarvan staat anders niets in de bijbel!
  zondag 30 januari 2005 @ 17:42:51 #151
13462 BansheeBoy
pi_24836034
quote:
Op zondag 30 januari 2005 16:58 schreef stormW het volgende:

[..]

Zeg bansheeboy, als je geen homo bent verander je nickname dan eens. "bansheeboy" klinkt nogal nichterig. Het doet mij denken aan een vent dat op een homo thema avond in een soort van doela doela kledij op een bar staat met daar een andere kerel achteraan.
Dat zegt meer over jezelf dan over mij. Zodra jij mijn essay eens goed hebt doorgelezen weet ik zeker dat zelfs jij mijn nick niet meer associeert met het homo-isme, period !
quote:
Maar even iets anders. Zoals jij ondertussen weet dat ik Turks ben weet jij ook dat ik weet dat een hoop Marokkaanse en Turkse meiden hierheen komen omdat hun eerste criteria voor het uitzoeken van de bruidegom het westen is. Dus niet mooie ogen, lieve lachje, strak kontje e.d.
Daar heb je helemaal gelijk in. Dat is dus ook één van de redenen dat ik een vrouw uit Marokko heb getrouwd. De vrouwen aldaar weten nog wat de rechten en plichten zijn terwijl veel van de inmiddels verwesterde Marokkaanse/Turkse vrouwen hier alleen de rechten kennen maar de plichten verwaarlozen
quote:
Ik vind jou vrouw zielig. Jij kunt wel triomfantelijk doen, maar zij dan? Ze zal alleen maar met de dames in de familie mogen omgaan.
Ik voetbal al een aantal jaren in het 1ste elftal van een voetbalclub in Dordrecht. En ik kan je verzekeren dat mannen gerust met elkaar kunnen ballen zonder voor homo-ist te worden uitgemaakt. Je maakt daar dus een klassieke denkfout
quote:
Ook merkwaardig bansheeboy dat Marokkaanse vrouwen in Nederland graag een Marokkaanse heer uit Marokko halen. De reden daarvoor is dat ze vinden dat Marokkaanse mannen in het westen vervuilt zijn.
En met die ontwikkeling ben ik dus hardstikke blij, inderdaad zijn veel Marokkaanse mannen in het westen vervuilt (met het westerse gedachtengoed), het doet me dus deugd dat ze toch terug vallen op iets stabielers
quote:
Dat klopt ook. Dus bansheeboy niet echt romantisch te weten dat jouw huidige vrouw alleen maar voor het prettige en geile westen met jou getrouwd is.
Ik vind het juist wel prettig. Dat betekent dat ze het westen net zo ziet als ik: puur vanwege de financiële voordelen, want voor de rest stelt het op "geestelijk" vlak niet zoveel voor

zondag 30 januari 2005 @ 17:51:07 #152
94405 Tarak
pi_24836184
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik voetbal al een aantal jaren in het 1ste elftal van een voetbalclub in Dordrecht. En ik kan je verzekeren dat mannen gerust met elkaar kunnen ballen zonder voor homo-ist te worden uitgemaakt. Je maakt daar dus een klassieke denkfout
Is "ballen" een eufemisme voor de activiteiten die jullie onder de douche ontplooien?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 30 januari 2005 @ 17:51:20 #153
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24836188
quote:
Inderdaad, vooral als innerlijk kwade en boze personen als homoseksuelen en lesbiennes ten tonele verschijnen dient die tolerantie op te houden! Deze as van kwaad dient verdelgd te worden.

Maar vertel eens, op welke manier doen homoseksuelen en lesbiennes jou, of om het even een ander, kwaad?
Als homoseksueel gedrag geaccepteerd dreigt te worden zouder er steeds meer homo's bij kunnen komen waardoor voortplanting op zou houden.

Maar dat is mijn hypothese maar. Dat het in de Bijbel staat is genoeg voor mij.
quote:
Hoe je 't ook wendt of keert: de bijbel wordt door gelovigen gezien als het woord van God, maar aangezien aantoonbaar is dat de bijbel geschreven is járen nadat Jezus dood was en door mensen die hem niet of nauwelijks zelf kenden, moet geconcludeerd worden dat het een boek is dat geschreven is door mensen.
De mensen die de Bijbel schreven waren geïnspireerd door de Heilige Geest.
quote:
In de jaren sindsdien is het boek herhaaldelijk vertaald en vertaald en vertaald en zoals eenieder weet is vertalen en herschrijven een kwestie van interpretatie, van woordkeus. Dat werkt veranderingen en aanpassingen in de hand..
De originele kopie van de Bijbel is altijd bewaard gebleven in het Grieks.
quote:
En dat betekent dat wanneer mensen de bijbel qua homoseksualiteit letterlijk nemen, dat ze dan nogal dom bezig zijn.
Geloven in een zondeval, van een Adam en Eva als eerste mensen, die NB twee zonen kregen, waarvan éen op wereldreis ging en daar allemaal ándere mensen tegen kwam!!! (huh?) is nogal inconsequent.
Wereldreis? Waar heb je het over? Bron?
quote:
Helaas nemen velen deze woorden nog altijd letterlijk en als de kerk anno nu homoseksualiteit afwijst, levert dat haat op voor mensen die homoseksueel zijn. Dat is fout.

En genoeg naastenliefde?
Daarvan staat anders niets in de bijbel!
Weer zo'n non-argument dat als je iets afwijst dat je het dan haat.
христианский солдат
  zondag 30 januari 2005 @ 17:51:24 #154
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_24836192
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef dVTB het volgende:
Ach, Skyclad, ook al zouden alle homo's standaard worden geboren met een groot groen vierkant op hun voorhoofd, dan nog zullen er Christen- en Moslim-extremisten zijn die blijven roepen dat het een keuze is. Het past namelijk niet in hun plaatje dat het genetisch bepaald zou zijn, want dat zou dan betekenen dat 'God het zo heeft gewild'... Hehehehe
Dit betekent dat de ziekte homoseksualiteit genezen kan worden!
Alles wat met DNA te maken heeft kan men wijzigen. Misschien wat kort samengevat , maar het kan dus.

Wanneer word de eerste homo genezen? Ik vind dat homo's een menswaardig leven moeten kunnen leiden en het genezen door middel van bovenstaande techologie is nou een mooi voorbeeld van NUTTIGE wetenschap.

zondag 30 januari 2005 @ 17:53:50 #155
94405 Tarak
pi_24836242
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef Amando het volgende:

[..]

Alles wat met DNA te maken heeft kan men wijzigen. Misschien wat kort samengevat , maar het kan dus.
Los van de rest van je post, sinds wanneer kan alles wat met DNA te maken heeft gewijzigd worden?
  zondag 30 januari 2005 @ 18:03:23 #156
91072 Amando
pi_24836411
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:53 schreef Tarak het volgende:

[..]

Los van de rest van je post, sinds wanneer kan alles wat met DNA te maken heeft gewijzigd worden?
Praktisch gezien kan nu een soort SUPERMENS gecreeerd worden door alle strings (of weet ik veel hoe dat heet)
Was laatst in discoverychannel ... enige obstakel is nog de wetgeving , maar ze kunnen een koe kruisen met een aap als ze willen.. echt ziek.
pi_24836475
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef N_I_ het volgende:

De originele kopie van de Bijbel is altijd bewaard gebleven in het Grieks.
The Old Testament consists of a body of literature spread over a period from approximately 1450 B.C.E. to 200 B.C.E. There exists no original writings of the Old Testament. There does exist, however, hundreds of fragments from copies that became the old testament. These fragments consist of Cuneiform tablets, papyrus paper, leather etchings and the famous Dead Sea Scrolls.

The scribes of the old testament wrote in classical Hebrew except for some portions written in Aramaic. The traditional Hebrew scribes wrote the texts with consonants but the Rabbis later added vowels for verbal pronouncing. Of course the Rabbis did their best in choosing the vowels that they thought gave the words their proper meaning and pronouncement. In the second century C.E., or even earlier, the Rabbis compiled a text from manuscripts as had survived the destruction of Jerusalem in 70 C.E. and on this basis they established the traditional or massoretic text, so called from the Hebrew word massorah.

This text incorporated the mistakes of generations of copyists, and in spite of the care bestowed on it, many errors of later copyists also found their way into it. The earliest surviving manuscripts of this text date from the ninth to eleventh centuries C.E. It comes mostly from these texts which religionists have used for the present Old Testament translations.

The New Testament has even fewer surviving texts. Scholars think that not until years after Jesus' alleged death that its authors wrote the Gospels. There exists no evidence that the New Testament came from the purported original apostles or anyone else that had seen the alleged Jesus.

Although the oldest surviving Christian texts came from Paul, he had never seen the earthly Jesus. There occurs nothing in Paul's letters that either hints at the existence of the Gospels or even of a need for such memoirs of Jesus Christ. The oldest copy of the New Testament yet found consists of a tiny fragment from the Gospel of John. Scholars dated the little flake of papyrus from the period style of its handwriting to around the first half of the 2nd century C.E. The language of most of the new testament consists of old Greek.
pi_24836477
quote:
Andromeda, ik speel niet graag op de man ( ) maar dit is mijn inschatting van jou. Je bent echt zo'n zelf-hatende spanjaard die zich aangeleerd heeft dat de spaanse geschiedenis door en door slecht is. Vooral de rol van de katholieken en de fascisten in de recente geschiedenis van Spanje stoort jou. Door dit aangeprate schuldgevoel haal je uit naar als wat Katholiek is. Heb ik het een beetje goed?
Dan heb je een verkeerd beeld van mij, ik ben een Belg, en woon in Spanje!

Geloven is mijns inziens een privé zaak. Bijgevolg vind ik de erkenning van bepaalde religies door de staat totaal overbodig. Ook moeten gelovigen zelfvoorzienend zijn, dus geen staatssteun, noch godsdienstlessen op school.

Het recht "vrijheid van religie" is ondergeschikt (dus overbodig) aan het recht "vrijheid van meningsuiting" omdat religie inweze een meningsuiting is. Religie moet dan ook behandeld worden net zoals elke vorm van vrije meningsuiting: alles kan behalve het aanzetten tot haat of fysieke bedreiging.
Ben helemaal niet tegen religies opzich laat dit duidelijk zijn, maar wel tegen fanatieke aanhangers van religies: Mensen die aanslagen plegen of andere mensen vermoorden in naam van een God.
En die alles wat in de Koran, Bijbel, Torha...enzv, staat letterlijk neemt, en het als zijnde juist ziet.
  zondag 30 januari 2005 @ 18:10:31 #159
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24836519
quote:

[..]

Als homoseksueel gedrag geaccepteerd dreigt te worden zouder er steeds meer homo's bij kunnen komen waardoor voortplanting op zou houden.
Het lijkt mij eerder het tegenovergestelde. Het is in DNA gevonden, dus zal het homo-gen uitsterven wanneer homoseksuelen niet meer gedwongen worden om te doen alsof ze hetero zijn en het daardoor met het andere geslacht doen.
quote:
Zoiets dacht ik al.. Je haat dus mensen uitsluitend omdat het in je haatboek staat?
  zondag 30 januari 2005 @ 18:12:10 #160
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24836550
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef Amando het volgende:

[..]

Wanneer word de eerste homo genezen? Ik vind dat homo's een menswaardig leven moeten kunnen leiden en het genezen door middel van bovenstaande techologie is nou een mooi voorbeeld van NUTTIGE wetenschap.

Ik stel voor om religieuze fundamentalisten te genezen. Dan sla je 2 vliegen in 1 klap : Homoseksuelen kunnen normaal leven, en de ex-fundamentalisten ook.
  zondag 30 januari 2005 @ 18:13:51 #161
94405 Tarak
pi_24836584
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:03 schreef Amando het volgende:

[..]

Praktisch gezien kan nu een soort SUPERMENS gecreeerd worden door alle strings (of weet ik veel hoe dat heet)
Was laatst in discoverychannel ... enige obstakel is nog de wetgeving , maar ze kunnen een koe kruisen met een aap als ze willen.. echt ziek.
Dan heb je het dus over genetisch manipuleren in embryos. Dat geldt niet voor bestaande wezens, daarnaast is de genetische factor niet alles bepalend wat betreft seksuele voorkeur. Zie wat er eerder over ééneiige tweelingen in dit topic werd gezegd. Eéneiige tweelingen hebben niet per definitie beiden dezelfde seksuele voorkeur, terwijl ze wel genetisch identiek zijn.
pi_24836997
quote:

[..]

Bullshit!!!

De komende 45 jaar moet rekening worden gehouden met een doorgroei tot vrijwel zeker 9 miljard mensen op de wereld.

En dan wil dat seniele haatboekje van jou: om extra meer mensen te krijgen dan de huidige voorspelde 9 miljard, geen voorbehoedsmiddellen, abortus, euthanasie, homos....enzv, toelaten.

Ga jij of dat smerig boekje die mensen voederen????

Een beetje gezond verstand zou geen kwaad kunnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door andromeda1968 op 30-01-2005 19:51:28 ]
pi_24837182
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:12 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik stel voor om religieuze fundamentalisten te genezen. Dan sla je 2 vliegen in 1 klap : Homoseksuelen kunnen normaal leven, en de ex-fundamentalisten ook.
Ben ik volledig met je eens.
  zondag 30 januari 2005 @ 18:51:33 #164
91072 Amando
pi_24837212
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:12 schreef Alicey het volgende:

[..]

]

Overigens vind ik dat anders seksuele afwijkingen ook genezen moeten kunnen worden.
Ik geef het een kwestie van jaren, als je nu al ziet wat ze kunnen...
Ik heb het dus over bestialiteit, pedoseksualiteit en homoseksualiteit.
Allemaal afwijkingen/ziektes waar de wetenschap zich op zou moeten richten . (Dat doen ze al, maar het mag van mij wat meer prioriteit krijgen)
  zondag 30 januari 2005 @ 19:00:14 #165
94405 Tarak
pi_24837346
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:51 schreef Amando het volgende:

[..]

]

Overigens vind ik dat anders seksuele afwijkingen ook genezen moeten kunnen worden.
Allemaal afwijkingen/ziektes waar de wetenschap zich op zou moeten richten . (Dat doen ze al, maar het mag van mij wat meer prioriteit krijgen)
Ik vind dat ze hetero's moeten genezen die het op z'n hondjes doen, dat is toch zo goor. Die hebben pas echt een seksuele afwijking.
  zondag 30 januari 2005 @ 19:02:11 #166
91072 Amando
pi_24837378
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:00 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ik vind dat ze hetero's moeten genezen die het op z'n hondjes doen, dat is toch zo goor. Die hebben pas echt een seksuele afwijking.
Rara van wie ze dat geleerd hebben
pi_24837389
quote:

[..]

]

Waarom homseksualiteit? als ik vragen mag.
En waarom zet jij homoseksuele mensen in de zelfde groep van bestialitiet en pedoseksualiteit?

En wie bepaald wat er wel en niet een ziekte is.....jij?

En btw ben jij moslim soms?
  zondag 30 januari 2005 @ 19:03:17 #168
94405 Tarak
pi_24837401
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:02 schreef Amando het volgende:

[..]

Aangezien mannen -op Kelly na - geen vagina hebben, niet van de homo's in ieder geval.
  zondag 30 januari 2005 @ 19:05:34 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_24837443
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:02 schreef Amando het volgende:

[..]

Blijkbaar vonden ze't interessant genoeg om het na te apen, dus er zal toch wel iets inzitten he Ik zou de hetero's niet bgraag de kost geven die maar al te graag hun vriendinnetje van achter langs geven. Misschien dat we die dan ook maar als "ziek" moeten bestempelen?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 30 januari 2005 @ 19:07:01 #170
91072 Amando
pi_24837469
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:02 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Waarom homseksualiteit? als ik vragen mag.
En waarom zet jij homoseksuele mensen in de zelfde groep van bestialitiet en pedoseksualiteit?

En wie bepaald wat er wel en niet een ziekte is.....jij?

Hmm... kom je uit een ei ofzo?
Homo normaal?

Een vierkante sinaasappel is ook normaal, je hebt gelijk.
pi_24837489
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:00 schreef Tarak het volgende:

Dingen die volgens de bijbel niet mogen:

Leviticus 18. Vers 19:
Gij moogt geen gemeenschap hebben met een vrouw die menstruatie heeft en onrein is.

Leviticus 19. Vers 28:
Ge moogt uw lichaam niet kerven en u niet laten tatoeëren.

Leviticus 20. Vers 10:
Hij die overspel pleegt met de vrouw van een ander, moet ter dood worden gebracht,
hijzelf en de vrouw met wie hij overspel heeft gepleegd.

Leviticus 20. Vers 18:
Als een man gemeenschap heeft met een vrouw tijdens de menstruatie en haar schaamte, de bron van haar bloeding, ontbloot, en zij stemt daarmee in, dan moeten beiden uit hun volk worden verwijderd.

En heteros...??? Leuk boek he!
  zondag 30 januari 2005 @ 19:09:08 #172
94405 Tarak
pi_24837505
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Blijkbaar vonden ze't interessant genoeg om het na te apen, dus er zal toch wel iets inzitten he Ik zou de hetero's niet bgraag de kost geven die maar al te graag hun vriendinnetje van achter langs geven. Misschien dat we die dan ook maar als "ziek" moeten bestempelen?
Ja, hetero's die aan anale sex moeten ook maar "genezen" worden, die snappen nog niet helemaal hoe het werkt.
pi_24837549
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:07 schreef Amando het volgende:

[..]

Hmm... kom je uit een ei ofzo?
Homo normaal?

Een vierkante sinaasappel is ook normaal, je hebt gelijk.
Mja, laat maar ik dacht dat de kindertjes al aan het slapen waren blijkbaar niet.
pi_24837552
quote:
Hoeveel procent van de wereldbevolking zou volgens jou dan homo zijn bij volledige acceptatie van homoseksualiteit?
Kortom, the usual.
  zondag 30 januari 2005 @ 19:26:14 #175
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24837813
quote:

[..]

]

Maar vertel eens op welke manier homoseksuelen jou of anderen schade toebrengen? (Van pedoseksualteit en bestialiteit lijkt mij dat evident, maar bij homoseksualiteit zie ik het niet helemaal).
  zondag 30 januari 2005 @ 19:51:54 #176
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_24838257
Als gelovigen willen geloven dat homoseksualiteit zondig is en zich daar aan willen houden prima. Maar ga alsjeblieft niet anderen in je religieuze keurslijf proberen te proppen. Tenslotte is geloof slechts een ongefundeerde aanname. Niks meer.
pi_24839010
Misschien zijn de homoseksuelen wel een test voor de gelovigen...

Diegene die haatdragend en intollerant zijn tegen homoseksuelen worden er bij de hemelpoort uitgefilterd en gaan rechtstreeks naar de hel.
pi_24839079
quote:
Op zondag 30 januari 2005 20:50 schreef mineo39-76 het volgende:
Misschien zijn de homoseksuelen wel een test voor de gelovigen...

Diegene die haatdragend en intollerant tegen homoseksuelen zijn worden er bij de hemelpoort uitgefilterd en gaan rechtstreeks naar de hel.
!
pi_24839303
2 keer.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24839315
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:41 schreef Skyclad het volgende:
http://www.medicalnewstoday.com/medicalnews.php?newsid=19361

http://springerlink.metapress.com/app/home/contribution.asp?wasp=524c86wxvpcqtncgdmwk&referrer=parent&backto=issue,6,12;journal,1,108;linkingpublicationresults,1:100421,1
[..]

Tot zover het 'homosexualiteit is een keuze' van strenge Christenen.

Hoewel... Die zullen waarschijnlijk gewoon beweren dat deze wetenschappers satanisten zijn die leugens verspreiden.
Homosexualiteit is natuurlijk geen keuze. Dan kan je spontaan-geconstateerde-kanker of dyslexie bij een persoon ook als een keuze interpreteren.

Thank God 4 Aids. No Tears 4 barebacking-Queers.

Amen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 30 januari 2005 @ 22:14:05 #181
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24839988

[ Bericht 100% gewijzigd door MasterPeace op 30-01-2005 22:18:17 ]
Benno Barnard
  zondag 30 januari 2005 @ 22:14:18 #182
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24839992
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:05 schreef Ang3l het volgende:

Ik zou de hetero's niet graag de kost geven die maar al te graag hun vriendinnetje van achter langs geven.
En niet te vergeten de heteromannetjes die het heerlijk vinden als het vrouwtje een voorbind dildo omdoet en hem daarmee vanachter penetreert...
Benno Barnard
  zondag 30 januari 2005 @ 22:33:26 #183
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24840298
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:32 schreef mineo39-76 het volgende:
Dit zijn ook 2 zeer interesante boeken:

Karlheinz Deschner - "Herders En Wolven. Pausen Van De Twintigste Eeuw" (Uit het Duits vertaald door Johan de Roey) 1995. Uitgeverij EPO – Berchem (België)

Jean Mathieu-Rosay - "De Ware Geschiedenis Van De Pausen" (Uit het Frans vertaald door JLG Group, Brussel) 1993. Coda – Antwerpen
quote:
"How profitable this fable of Christ has been for us"

Pope Leo X

[ Bericht 1% gewijzigd door MasterPeace op 30-01-2005 22:45:14 ]
Benno Barnard
  zondag 30 januari 2005 @ 22:39:29 #184
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24840448
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:02 schreef andromeda1968 het volgende:

Volgens mij is het gewoon simpel autochtoon achterbuurt white trash aan z'n fotootje te zien en zijn onderschriftje "ik zweer trouw aan de Nederlan"...

[ Bericht 1% gewijzigd door MasterPeace op 30-01-2005 22:47:12 ]
Benno Barnard
  zondag 30 januari 2005 @ 23:43:12 #185
13462 BansheeBoy
pi_24841923
Mensen, mensen, zien jullie het dan niet in ? Het is toch zo logisch als wat dat het homo-isme net zo'n bedreiging voor de natuur is als bv. uitlaatgassen ?

Het gaat tegen de natuur in om niet te willen/kunnen voortplanten. Dit soort homopropaganda werkt het homo-isme alleen maar in de hand. Steeds meer mensen zullen het gaan zien als iets natuurlijks waardoor het op de lange termijn aan meer volgelingen zal winnen wat op den duur de doodsteek is voor de wereld(bevolking) zoals wij die vandaag de dag kennen

Hoe groter de wereldbevolking des te beter, met het volgende vb. zal iedereen zien dat ik gelijk heb:

Een land heeft nu 15 miljoen inwoners, 5 miljoen mensen lijden aan AIDS. Dat is dan 33,3% van de totale bevolking. Als dat zelfde land 100 miljoen mensen heeft met 5 miljoen mensen die lijden aan AIDS is dat nog maar 5%. Dat is relatief gezien een afname van wel 28,3% !!!!.

En dit heeft in principe niks met religie te maken.

pi_24842288
quote:
Op zondag 30 januari 2005 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen, mensen, zien jullie het dan niet in ? Het is toch zo logisch als wat dat het homo-isme net zo'n bedreiging voor de natuur is als bv. uitlaatgassen ?

Het gaat tegen de natuur in om niet te willen/kunnen voortplanten. Dit soort homopropaganda werkt het homo-isme alleen maar in de hand. Steeds meer mensen zullen het gaan zien als iets natuurlijks waardoor het op de lange termijn aan meer volgelingen zal winnen wat op den duur de doodsteek is voor de wereld(bevolking) zoals wij die vandaag de dag kennen

Hoe groter de wereldbevolking des te beter, met het volgende vb. zal iedereen zien dat ik gelijk heb:

Een land heeft nu 15 miljoen inwoners, 5 miljoen mensen lijden aan AIDS. Dat is dan 33,3% van de totale bevolking. Als dat zelfde land 100 miljoen mensen heeft met 5 miljoen mensen die lijden aan AIDS is dat nog maar 5%. Dat is relatief gezien een afname van wel 28,3% !!!!.

Je houdt ons allemaal voor de gek hè?
pi_24842289
quote:
Mensen, mensen, zien jullie het dan niet in ?
Wij zijn mensen ja, dat kan men van rioolratten zoals jij helaas niet zeggen, Neem nog een Dafalganneke en rust een beetje...
quote:
Het is toch zo logisch als wat dat het homo-isme net zo'n bedreiging voor de natuur is als bv. uitlaatgassen ?
Staat het schuim je reeds op de lippen uit pure frustratie? Mooi zo! Niet vergeten je gestrekte rechterarm af en toe eens te ontspannen, krijg je anders teveel kramp.
  maandag 31 januari 2005 @ 00:14:31 #188
94405 Tarak
pi_24842650
quote:

Tegen zoveel logica kan ik inderdaad niets meer inbrengen.
pi_24842884
quote:

Waarom zou ik als homo geen kinderen kunnen krijgen? Daarnaast waarom maak je een verband tussen AIDS en Homoseksualiteit? Veruit de snelste verspreiding van AIDS vind plaats onder heteros aangezien veruit de meeste homos puur veilige seks uitoefenen.
Nog een punt, aan HIV ga je tegenwoordig nauwelijks nog dood, mits je gezond leeft en je medicatie goed in neemt.

Daarnaast dacht je nou echt dat iemand jou serieus nam? Je hangt een geloof aan waarvan de profeet een bewezen kinderverkrachter is, een geloof dat haat propagandeert en waarvan het bekend is dat de jonge jongens homoseksualiteit bedrijven om op die manier de maagdelijkheid van de vrouwen in stand te houden. En dan DURF jij je negatief uit te laten over homoseksuelen?
Ik nodig je graag een keer uit om zonder vooroordelen op mijn kosten een avond door te brengen in de reguliersdwarsstraat, en dan zal je zien dat homoseksuelen zeer aardige, normale mensen zijn.
Wij zijn de voorpost van de maatschappij, niet alleen op cultureel gebied, maar ook op maatschappelijk gebied. Of zie jij wel eens in normale horeca grote groepen allochtonen gemengt omgaan met autochtonen? Daarnaast durf ik te beweren dat zowel de grootste leider (Alexander de Grote) als de grootste Wetenschapper/Kunstenaar (Leonardo da Vinci) homoseksueel waren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 31 januari 2005 @ 04:48:54 #190
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24845502
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:08 schreef mineo39-76 het volgende:

[..]

Dingen die volgens de bijbel niet mogen:

Leviticus 18. Vers 19:
Gij moogt geen gemeenschap hebben met een vrouw die menstruatie heeft en onrein is.

Leviticus 19. Vers 28:
Ge moogt uw lichaam niet kerven en u niet laten tatoeëren.

Leviticus 20. Vers 10:
Hij die overspel pleegt met de vrouw van een ander, moet ter dood worden gebracht,
hijzelf en de vrouw met wie hij overspel heeft gepleegd.

Leviticus 20. Vers 18:
Als een man gemeenschap heeft met een vrouw tijdens de menstruatie en haar schaamte, de bron van haar bloeding, ontbloot, en zij stemt daarmee in, dan moeten beiden uit hun volk worden verwijderd.

En heteros...??? Leuk boek he!
Typisch zo'n pubertje dat zijn citaten haalt van een site en er verder niks over weet. Maar goed hiermee bewijs je ook echt dat er geen geen bal van weet door citaten van Leviticus te presenteren. Helaas voor jou is dat de Wet van Mozes, die nu afgeschaft is nu Gods Lam voor onze zonden gestorven is. Misschien ben je wel een jood. Joden doen zo hun best om Jezus' in het discrediet te brengen en Christenen te overtuigen dat ze volgens de wet van mozes moeten leven.
христианский солдат
pi_24845560
Longkanker is eerder een keuze dan homoseksualiteit. En welke ongelofelijk stuk nageboorte denkt dat homos voor al die tegenwerking in hun persoonlijk leven kiezen, die moet het stemrecht worden ontzegd wegens verregaande achterlijkheid.
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 31 januari 2005 @ 07:40:32 #192
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24845745
quote:
Op maandag 31 januari 2005 04:48 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Typisch zo'n pubertje dat zijn citaten haalt van een site en er verder niks over weet. Maar goed hiermee bewijs je ook echt dat er geen geen bal van weet door citaten van Leviticus te presenteren. Helaas voor jou is dat de Wet van Mozes, die nu afgeschaft is nu Gods Lam voor onze zonden gestorven is. Misschien ben je wel een jood. Joden doen zo hun best om Jezus' in het discrediet te brengen en Christenen te overtuigen dat ze volgens de wet van mozes moeten leven.
Jij bent ook wel een nep-christen als je gelooft dat de wet is afgeschaft.
  maandag 31 januari 2005 @ 09:45:10 #193
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_24846482
quote:
Op maandag 31 januari 2005 04:48 schreef N_I_ het volgende:

Er zijn genoeg christenen die naar Leviticus wijzen om aan te tonen dat homoseksualiteit zondig zou zijn. Dus voor sommigen zijn die quotes wel relevant.
Volgens mij staat er in Leviticus ook dat als de vrouw van je broer geen kinderen heeft en je broer doodgaat je haar moet bevruchten. Al denk ik niet dat er christenen zijn die zich daar aan houden.
pi_24847354
Lekkere onzindiscussie hierover weer: in het begin van de draad staat in het persbericht toch duidelijk dat er geen 'homo gen' is, dat het veel complexer is!

Wat nu onder homo verstaan wordt da's meer een levensstijl en een subcultuur..........niks genetisch aan. Terwijl ikzelf zeker de genen ervoor heb (gedeeltelijk minstens) maar niks van de levensstijl moet hebben.

Ik denk zelfs dat veel 'homo's' in die subcultuur geeneens de genetische aanleg ervoor hebben maar dat het hun eigen keuze is, net als krakers. Seks is seks tenslotte, maakt niet uit waar je m instopt....daarom worden ze ook homoseksuelen genoemd he. Zo heb je ook geitenneukers en necrofielen.

Als ik verliefd wordt op een andere jongen dan is dat vast genetisch bepaald ja, maar het is mijn eigen keuze om gewoon mezelf te blijven en niet anders te hoeven zijn dan anderen.
  maandag 31 januari 2005 @ 11:10:38 #195
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24847404
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:06 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

Als ik verliefd wordt op een andere jongen dan is dat vast genetisch bepaald ja, maar het is mijn eigen keuze om gewoon mezelf te blijven en niet anders te hoeven zijn dan anderen.
Als je verliefd wordt is het toch een ander verhaal. Maar je wilt dus geforceerd "normaal doen", zelfs als het ten koste gaat van je persoonlijke geluk?
  maandag 31 januari 2005 @ 11:19:06 #196
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24847540
quote:

[..]

Wees gerust!!! IK BLIJF VOORTPLANTEN!!!
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_24847618
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Als je verliefd wordt is het toch een ander verhaal. Maar je wilt dus geforceerd "normaal doen", zelfs als het ten koste gaat van je persoonlijke geluk?
Nee, niet geforceerd normaal, gewoon normaal! Ik snap echt niet waarom je mensen moet bekijken op een of andere identiteit of die met verliefdheid, kleur, gedrag of religie te maken heeft

Mensen zijn veel te complex en interessant om ze terug te brengen tot een paar kenmerken........alleen gebeurt dat altijd wel op de een of andere manier
pi_24847776
quote:
Blijkbaar valt dat mee want de natuur produceert homo's.
quote:
Het gaat tegen de natuur in om niet te willen/kunnen voortplanten.
Geef daar even bewijs van? Er is namelijk niet zoiets als een voortplantingsdrang. Dat is zuiver een seksdrang.
quote:
Dit soort homopropaganda werkt het homo-isme alleen maar in de hand.
De homolobby heeft echt niet genoeg geld, macht en invloed om dat soort onderzoeken te falsificeren.
quote:
Steeds meer mensen zullen het gaan zien als iets natuurlijks waardoor het op de lange termijn aan meer volgelingen zal winnen wat op den duur de doodsteek is voor de wereld(bevolking) zoals wij die vandaag de dag kennen
Het is volgens verschillende objectieve onderzoeken dan ook iets natuurlijks en het is geenszins een bedrijging voor de wereldbevolking. Er zijn zes miljard mensen en dat is al te veel!
quote:
Pure onzin natuurlijk. Zullen we even kijken naar een grafiekje van het aantal doden door oorlog en ziekte afgezet tegen de grootte van de wereldbevolking? Ik weet zeker dat het lijntje gezellig omhoog gaat in de laatste eeuw.
quote:
Kolder. AIDS-besmettingspercentages van 33,3% zijn volledig onrealistisch en kunnen uitsluitend ontsprotend zijn aan een volstrekt onrealistisch brein. Daarbij, hoe krijgt een land er zomaar (in 0 seconden anders "klopt" de vergelijking niet meer) 95 miljoen mensen bij?
quote:

Jawel, afgezien van religies zijn er namelijk helemaal geen redenen om serieuze onderzoeken te weerleggen en zo tegen homoseksualiteit te zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Karboenkeltje op 31-01-2005 11:45:44 ]
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  maandag 31 januari 2005 @ 11:37:03 #199
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24847862
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:23 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Nee, niet geforceerd normaal, gewoon normaal! Ik snap echt niet waarom je mensen moet bekijken op een of andere identiteit of die met verliefdheid, kleur, gedrag of religie te maken heeft

Mensen zijn veel te complex en interessant om ze terug te brengen tot een paar kenmerken........alleen gebeurt dat altijd wel op de een of andere manier
Ah, op die manier. Ik denk dat ik je vorige post dan helemaal verkeerd heb begrepen.
pi_24847959
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ah, op die manier. Ik denk dat ik je vorige post dan helemaal verkeerd heb begrepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')