Dat jij tijd en energie stopt in het schrijven van dergelijke 'essays' en er te pas en te onpas mee loopt te leuren en er constant als de kippen bij bent in elk topic dat met homosexualiteit van doen heeft doet vermoeden dat je zelf eigenlijk homo of bisexueel bent (latent/verkapt or whatever) maar dit bij jezelf meent te moeten onderdrukken en ontkennen ten faveure van het achterlijke, zwaar geconditioneerde milieu waar je uit voortkomt die vanuit hun conditionering homosexualiteit totaal afkeuren, en waar jij loyaal aan bent tot op het bot ten kostte van je ware zelf (clan/stammen mentaliteit). De weerzinwekkendheid van die gemeenschappelijke Riffijnse conditionering is zelfs zo erg dat als hun koters overvallen plegen, tasjes roven of iemand met een mes overhoop steekt minder erg wordt gevonden dan dat het kind homosexueel zou zijn, zie hier jullie verknipte (im)moraliteit!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Lees dit maar eens: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:01 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Wil je echt dat dat weer ontleed wordt? Er is al vaker de vloer mee aangeveegd dan met een Swifferdoekje.
Arme vrouw.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom op op zeg, ik ben net 4 maanden geleden getrouwd, met een vrouw wel te verstaan.
weet je zeker dat je bij het kiezen van je nickname niet BackStreetBoy wilde tikken?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begin steeds minder begrip te hebben voor mensen die steeds weer roepen dat ik zelf homo-ist ben. Kom op op zeg, ik ben net 4 maanden geleden getrouwd, met een vrouw wel te verstaan.
Overigens heb ik goed nieuws voor iedereen: ik heb vandaag te horen gekregen van het IND dat ik (ondanks Verdonk en haar zieke invoeringen van nieuwe verzwaarde regels) mijn vrouw hierheen mag halen. Mijn MVV aanvraag is dus goed verlopen, ik had bij het lezen van het betreffende bericht van het IND een zeer tevreden gevoel om en nabij de endeldarm dan wel de maagstreek![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:36 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Het is een feit dat veel allochtonen/moslims bijv. geen bezwaar hebben tegen het roepen van hoe ze over homo's of joden denken, gerust toneelstukken of boeken wil verbieden etc. maar echt bij ELKE opmerking die maar LIJKT op discriminatie gelijk in de hoogste boom klimmen. Wat er ook wordt gezegd, al zeg ik maar dat de islam misschien niet een volmaakte religie is en het BINGO treedt in werking, alleen met DISCRIMINATIE in plaats van bingo.
Btw, voor de dingen die ik in je linkje lees over homo's zou Hitler blozen!
1. lijkt me niet. Waarom zouden homo's allemaal willen dat het aangeboren is of juist niet? Zij/wij maakt het niet uit waar homoseksualiteit vandaan komt - dat is een hang-up van hetero's met religieuze bezwaren.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat moet ik hier nou op zeggen ? Het lijkt me duidelijk dat zo'n onderzoek is gesubsideerd door homo-belangenclubs. Totaal niet objectief m.i. en zekers verre van de waarheid
Wat mij nog harder opvalt is dat ik maar weinig kritiek hoor van moslims over het onderwerp (pedofilie)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:53 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Zeer opvallend ook hoe de Marokkaanse moslim gemeenschap oorverdovend stil blijven wat betreft het openlijk veroordelen en afstraffen van de wandaden van hun criminele mede Marokkanen/zoontjes maar er als de kippen bij zijn om een openlijk homosexuele Marokkaanse kunstenaar die kritiek heeft op hun religie schuimbekkend verbaal af te branden (en zelfs fysiek aan te vallen) dan kunnen ze wél heel actief openlijk kritiek leveren op een landgenoot, want homo zijn en kritiek hebben op hun religie/religieuze autoriteiten vinden ze blijkbaar verderfelijker dan kafirs bestelen, kafirs doodtrappen of kafirs op straat terroriseren, stelletje hypocriete bergtribalen!
Ja én? dat zijn zo'n 80% van die gasten die sex hebben met andere mannen in bepaalde parken, bossen en op bepaalde parkeerplaatsen ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom op op zeg, ik ben net 4 maanden geleden getrouwd, met een vrouw wel te verstaan.
Ja. Vrouwen krijgen alleen HIV door bloedtransfusies. Dat er zo veel vrouwen met HIV zijn komt doordat ze elke maand bloeden en weer bijgevuld moeten worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:09 schreef Monus het volgende:
[..]
Kun je nagaan, miljoenen zijn nu hiv met besmet omdat homos die ziekte zo goed verspreid hebben. Ben wel erg benieuwd hoeveel doden er al zijn gevallen door aids.
quote:Of ben je vergeten wie de eerste SIDA slachtoffers waren?
Smerige homo's, die jaren '40 Kongolezen.quote:Bron.
The earliest and most compelling evidence of HIV infection is that of an adult male who lived in what is now the Democratic Republic of Congo. Dr. David Ho and Dr. Tuofu Zhu of the Aaron Diamond AIDS Research Center in New York City and Andre Nahmias of Emory University in Atlanta, Georgia recently succeeded in isolating the virus from a plasma sample taken from the man in 1959. Researchers believe that the ancestor of this strain may date to the 1940s or 50s and was introduced into humans a decade or more earlier.
In de VS: homo's ja. Homo's met veel wisselende contacten om specifiek te zijn. Maar waarom? Omdat zij toen geen condooms gebruikten, aangezien ze toch geen kinderen konden krijgen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:09 schreef Monus het volgende:
[..]
Kun je nagaan, miljoenen zijn nu hiv besmet omdat homos die ziekte zo goed verspeidt hebben. Ben wel erg benieuwd hoeveel doden er al zijn gevallen door aids.
Of ben je vergeten wie de eerste SIDA slachtoffers waren.
Homo's zijn ook het product van zondeval.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het volgende verhaaltje wordt dan gewoon dat DNA gedegenereerd is door de zondeval.
He Nepchristen, waar ben jij dan het product van?quote:Op zondag 30 januari 2005 02:41 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Homo's zijn ook het product van zondeval.![]()
Maakt niet uit hoor, Piet. Er is nog hoop voor jou. Als je maar steunt zoekt bij de Heer.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
He Nepchristen, waar ben jij dan het product van?
Een alcoholische vader die je moeder 1 uurtje gezien heeft?
Let it all out.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor mij is er zeker hoop, maar voor jouw niet, als haatzaaiende nepprofeet.
Zielige homo's ook.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Het gaat erom een minderheid te vinden waar je het klootjesvolk tegen kan opzetten. Of dat nu Homo´s of Joden zijn, Zigeuners of Koelakken, dat is in principe irrelevant. Het gaat erom dat je je eigen propaganda een meerwaarde geeft door een zondebok te hebben.
Je aanhangers geef je dan het goede gevoel dat ze beter zijn, en een gemeenschappelijk doel.
Daar zit waarschijnlijk je hele probleem.. Je wilt ze classificeren als anders, en je zoekt dat bij anderen ook. Homo's en lesbo's zijn gewoon normale mensen, daarmee niet speciaal, en niet zielig.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:03 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Zielige homo's ook.Krijgen overal de schuld van. Nu moet je ze wel zielig vinden, nu ze vergeleken zijn met de zielige joden.
Ach, we hebben een christen-fundamentalist in ons midden.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:41 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Homo's zijn ook het product van zondeval.![]()
De spaanse semi-communist spreekt.quote:Ach, we hebben een christen-fundamentalist in ons midden.
Fout. Dat hele lap tekst voor niks. Jammer hè, dat ik geen katholiek ben.quote:Je seniele vriendje de Paus
Nee hoor je bent niet de enigste die wat leest op het forum...quote:Op zondag 30 januari 2005 12:29 schreef N_I_ het volgende:
Fout. Dat hele lap tekst voor niks. Jammer hè,
Maar je post was aan mij gericht.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:33 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Nee hoor je bent niet de enigste die wat leest op het forum...
Niet voor jou alleen, maar voor de christen homofoben in het gros.quote:
Vandaar de nadruk op de Paus? Niet iedereen voelt zich vertegenwoordigd door de Katholieke Kerk. Ook niet alle Katholieken.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:43 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Niet voor jou alleen, maar voor de christen homofoben in het gros.![]()
Aha, ik snap hetquote:Op zondag 30 januari 2005 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Het gaat erom een minderheid te vinden waar je het klootjesvolk tegen kan opzetten. Of dat nu Homo´s of Joden zijn, Zigeuners of Koelakken, dat is in principe irrelevant. Het gaat erom dat je je eigen propaganda een meerwaarde geeft door een zondebok te hebben.
Je aanhangers geef je dan het goede gevoel dat ze beter zijn, en een gemeenschappelijk doel.
En zo te zien werkt het systeem prima!quote:Op zondag 30 januari 2005 12:03 schreef N_I_ het volgende:
Zielige homo's ook.Krijgen overal de schuld van. Nu moet je ze wel zielig vinden, nu ze vergeleken zijn met de zielige joden.
Ach ja er zijn zo veel soorten haatzaaiende religieuze secten, het is dan ook niet verwonderlijk dat er zoveel geweld is op deze wereld..quote:Op zondag 30 januari 2005 12:45 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Vandaar de nadruk op de Paus? Niet iedereen voelt zich vertegenwoordigd door de Katholieke Kerk. Ook niet alle Katholieken.
iddquote:Op zondag 30 januari 2005 12:46 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Aha, ik snap het
[..]
En zo te zien werkt het systeem prima!
Eerst moet de goddeloze secte uitgeband worden.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:51 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ach ja er zijn zo veel soorten haatzaaiende religieuze secten, het is dan ook niet verwonderlijk dat er zoveel geweld is op deze wereld..
Het is misschien verstandiger om eerst andere groeperingen uit te roeien zoals: fundamentalistische religies, extreem rechts....enzv...enzv, je kan ze er zo uit plukken op het internet.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:00 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Eerst moet de goddeloze secte uitgeband worden.Gelukkig is die secte vooral actief op het internet, maar voorkomen is beter dan genezen.
quote:Op zondag 30 januari 2005 12:24 schreef andromeda1968 het volgende:
[Mooi Verhaal]![]()
Wanneer worden dit soort keutels nu eindelijk eens op een lijst van terroristen gezet. Ze hebben zo langzamerhand genoeg onheil gesticht.
Zo simpel ligt het dus niet hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:15 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het 'Homo-gen' is gevonden !
Eindelijk !
Kunnen we er mooi niks aan doen
>>> Het staat in de Bijbel / Het is het woord van God <<<quote:Op zondag 30 januari 2005 14:55 schreef Jerruh het volgende:
vraagje aan de gelovigen:
Waarom doen jullie zoveel moeite om homoseksualiteit niet te accepteren, terwijl alle argumenten om ze te haten een voor een van tafel worden gevaagd? Waarom zoveel moeite doen om iets niet te accepteren terwijl je er geen last van hebt en terwijl het geen slechte invloeden of wat dan ook heeft op de wereld... waarom wordt hier zoveel over gerept dat het niet kan terwijl vernietigende elementen (oorlog, nota bene vaak ontstaan uit religie) de wereld kapot maken en jullie daar niets over zeggen... waarom kan je gewoon niet, zoals in al die gelovige boekjes staan, je naaste medemens liefhebben in plaats van er moeite voor doen om ze te haten...
zoals ik al zei: in al die boeken staat ook iets over naastenliefde. waarom kijkt geen gelovige daarnaar? Waarom gaat het haten van mensen en het niet accepteren van mensen boven acceptatie en liefde of vriendschap? (ik hoor gelovigen op FOK! altijd zo leifdevol praten over hun godsdienst, nou blijkbaar niet...) en waarom zou je niet conessies kunnen doen jegens mensen?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:29 schreef Blessed het volgende:
[..]
>>> Het staat in de Bijbel / Het is het woord van God <<<
De "Bijbel" is een boek dat geschreven is door een mensenhand, net zoals het boek "Mein Kampf" ook door een mensenhand geschreven is.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:29 schreef Blessed het volgende:
[..]
>>> Het staat in de Bijbel / Het is het woord van God <<<
Ja, dat vraag ik me ook al heel lang af. Als er zoveel dingen in één boek staan, waarom dan hetgene eruit kiezen wat minder respectvol is dan het andere?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zoals ik al zei: in al die boeken staat ook iets over naastenliefde. waarom kijkt geen gelovige daarnaar? Waarom gaat het haten van mensen en het niet accepteren van mensen boven acceptatie en liefde of vriendschap? (ik hoor gelovigen op FOK! altijd zo leifdevol praten over hun godsdienst, nou blijkbaar niet...) en waarom zou je niet conessies kunnen doen jegens mensen?
zullen we samen op onderzoek uit gaan?quote:>>> en waarom wordt dit zinnetje altijd gezegd bij dit terwijl het bij andere zaken lekker onder het tapijt word gemoffeld? <<<
Zeg bansheeboy, als je geen homo bent verander je nickname dan eens. "bansheeboy" klinkt nogal nichterig. Het doet mij denken aan een vent dat op een homo thema avond in een soort van doela doela kledij op een bar staat met daar een andere kerel achteraan.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begin steeds minder begrip te hebben voor mensen die steeds weer roepen dat ik zelf homo-ist ben. Kom op op zeg, ik ben net 4 maanden geleden getrouwd, met een vrouw wel te verstaan.
Overigens heb ik goed nieuws voor iedereen: ik heb vandaag te horen gekregen van het IND dat ik (ondanks Verdonk en haar zieke invoeringen van nieuwe verzwaarde regels) mijn vrouw hierheen mag halen. Mijn MVV aanvraag is dus goed verlopen, ik had bij het lezen van het betreffende bericht van het IND een zeer tevreden gevoel om en nabij de endeldarm dan wel de maagstreek![]()
Hmmm, interessant bedankt voor het linkje.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:52 schreef mineo39-76 het volgende:
Dit is een zéér interesante site: The Dark Bible ( http://www.nobeliefs.com/DarkBible/DarkBibleContents.htm )
Na het lezen van deze site (met bewijzen) kom je erachter dat de bijbel een groot nonsens boek is!![]()
De huidige paus is volgens mij nu net weer een toonbeeld van zedelijkheid. Paus Johannes Paulus de Tweede heeft ook in het poolse verzet gezeten trouwens.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:05 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hmmm, interessant bedankt voor het linkje.![]()
Voor de mensen die denken dat de paus ook maar enig recht van spreken heeft... Die moeten dit boek "Sexlives of the Popes" van "Nigel Cawthorne" maar eens lezen; zeer nuttige lectuur. Waarna je deze idioot zeker niet meer voor serieus zult nemen!
Dat zal ik niet ontkennen.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:11 schreef Tarak het volgende:
[..]
De huidige paus is volgens mij nu net weer een toonbeeld van zedelijkheid. Paus Johannes Paulus de Tweede heeft ook in het poolse verzet gezeten trouwens.
Er is hier geen sprake van haat. Vanuit een Christelijk standpunt zijn homo's gewoon het product van zondeval. Dus als al het 'slechte' verworpen wordt, waarom zou homoseksualiteit geaccepteerd worden?quote:Waarom doen jullie zoveel moeite om homoseksualiteit niet te accepteren, terwijl alle argumenten om ze te haten een voor een van tafel worden gevaagd? Waarom zoveel moeite doen om iets niet te accepteren terwijl je er geen last van hebt en terwijl het geen slechte invloeden of wat dan ook heeft op de wereld... waarom wordt hier zoveel over gerept dat het niet kan terwijl vernietigende elementen (oorlog, nota bene vaak ontstaan uit religie) de wereld kapot maken en jullie daar niets over zeggen... waarom kan je gewoon niet, zoals in al die gelovige boekjes staan, je naaste medemens liefhebben in plaats van er moeite voor doen om ze te haten...
Ook naastenliefde kent een grens. Ook tolerantie houdt ergens op. Lees de brieven van Apostelen maar eens na. Ik ben niet feller geweest dan zij.quote:zoals ik al zei: in al die boeken staat ook iets over naastenliefde. waarom kijkt geen gelovige daarnaar? Waarom gaat het haten van mensen en het niet accepteren van mensen boven acceptatie en liefde of vriendschap? (ik hoor gelovigen op FOK! altijd zo leifdevol praten over hun godsdienst, nou blijkbaar niet...) en waarom zou je niet conessies kunnen doen jegens mensen?
Typisch weer zo'n nep-site waar alles verdraaid wordt. Als je op een normale manier wilt discussiëren ga dan maar eens naar www.credible.nl Daar is zelfs een sub-forum voor mensen die de Bijbel op allerlei manieren ontkrachten.quote:Na het lezen van deze site (met bewijzen) kom je erachter dat de bijbel een groot nonsens boek is!
Gelezen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Lees dit maar eens: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Homo's en lesbo's ontdekken hun geaardheid op uiteenlopende leeftijden.quote:Homo's zijn vaak mannen en vrouwen van middelbare leeftijd.
Veel van deze mannen begonnen hun levensjaren met het spelen met barbies van middelmatige kwaliteit en ander meiden speelgoed, terwijl de vrouwen in kwestie een baan in de bouw ambiëerden.
Twee vrouwen kunnen samen heel makkelijk kinderen krijgen hoor. Twee baarmoeders maar liefst en slechts een handvol zaadjes nodig om er een gezin van te maken.quote:Het meest schadelijk gevolg van het homo-isme is de totale vernietiging van de mensenheid omdat zij zich niet (willen) voortplanten.
Bovenal is het een afwijking in de hersens, omdat bv. het verheven dierenrijk zulke voorbeelden niet kent.
Voel je je bedreigd?quote:homo's schuwen het niet om hun ideologie op te dringen aan anderen
Afname verkoop heren-kleding
Afname ontwikkeling wereldbevolking
Overvloed aan goedkope laxeermiddel
Inderdaad, vooral als innerlijk kwade en boze personen als homoseksuelen en lesbiennes ten tonele verschijnen dient die tolerantie op te houden! Deze as van kwaad dient verdelgd te worden.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:21 schreef N_I_ het volgende:
Ook naastenliefde kent een grens. Ook tolerantie houdt ergens op. Lees de brieven van Apostelen maar eens na. Ik ben niet feller geweest dan zij.
Hoe je 't ook wendt of keert: de bijbel wordt door gelovigen gezien als het woord van God, maar aangezien aantoonbaar is dat de bijbel geschreven is járen nadat Jezus dood was en door mensen die hem niet of nauwelijks zelf kenden, moet geconcludeerd worden dat het een boek is dat geschreven is door mensen.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:21 schreef N_I_ het volgende:
Er is hier geen sprake van haat. Vanuit een Christelijk standpunt zijn homo's gewoon het product van zondeval. Dus als al het 'slechte' verworpen wordt, waarom zou homoseksualiteit geaccepteerd worden?
[..]
Ook naastenliefde kent een grens. Ook tolerantie houdt ergens op. Lees de brieven van Apostelen maar eens na. Ik ben niet feller geweest dan zij.
[..]
Dat zegt meer over jezelf dan over mij. Zodra jij mijn essay eens goed hebt doorgelezen weet ik zeker dat zelfs jij mijn nick niet meer associeert met het homo-isme, period !quote:Op zondag 30 januari 2005 16:58 schreef stormW het volgende:
[..]
Zeg bansheeboy, als je geen homo bent verander je nickname dan eens. "bansheeboy" klinkt nogal nichterig. Het doet mij denken aan een vent dat op een homo thema avond in een soort van doela doela kledij op een bar staat met daar een andere kerel achteraan.
Daar heb je helemaal gelijk in. Dat is dus ook één van de redenen dat ik een vrouw uit Marokko heb getrouwd. De vrouwen aldaar weten nog wat de rechten en plichten zijn terwijl veel van de inmiddels verwesterde Marokkaanse/Turkse vrouwen hier alleen de rechten kennen maar de plichten verwaarlozenquote:Maar even iets anders. Zoals jij ondertussen weet dat ik Turks ben weet jij ook dat ik weet dat een hoop Marokkaanse en Turkse meiden hierheen komen omdat hun eerste criteria voor het uitzoeken van de bruidegom het westen is. Dus niet mooie ogen, lieve lachje, strak kontje e.d.
Ik voetbal al een aantal jaren in het 1ste elftal van een voetbalclub in Dordrecht. En ik kan je verzekeren dat mannen gerust met elkaar kunnen ballen zonder voor homo-ist te worden uitgemaakt. Je maakt daar dus een klassieke denkfoutquote:Ik vind jou vrouw zielig. Jij kunt wel triomfantelijk doen, maar zij dan? Ze zal alleen maar met de dames in de familie mogen omgaan.
En met die ontwikkeling ben ik dus hardstikke blij, inderdaad zijn veel Marokkaanse mannen in het westen vervuilt (met het westerse gedachtengoed), het doet me dus deugd dat ze toch terug vallen op iets stabielersquote:Ook merkwaardig bansheeboy dat Marokkaanse vrouwen in Nederland graag een Marokkaanse heer uit Marokko halen. De reden daarvoor is dat ze vinden dat Marokkaanse mannen in het westen vervuilt zijn.
Ik vind het juist wel prettig. Dat betekent dat ze het westen net zo ziet als ik: puur vanwege de financiële voordelen, want voor de rest stelt het op "geestelijk" vlak niet zoveel voorquote:Dat klopt ook. Dus bansheeboy niet echt romantisch te weten dat jouw huidige vrouw alleen maar voor het prettige en geile westen met jou getrouwd is.
Is "ballen" een eufemisme voor de activiteiten die jullie onder de douche ontplooien?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voetbal al een aantal jaren in het 1ste elftal van een voetbalclub in Dordrecht. En ik kan je verzekeren dat mannen gerust met elkaar kunnen ballen zonder voor homo-ist te worden uitgemaakt. Je maakt daar dus een klassieke denkfout
Als homoseksueel gedrag geaccepteerd dreigt te worden zouder er steeds meer homo's bij kunnen komen waardoor voortplanting op zou houden.quote:Inderdaad, vooral als innerlijk kwade en boze personen als homoseksuelen en lesbiennes ten tonele verschijnen dient die tolerantie op te houden! Deze as van kwaad dient verdelgd te worden.
Maar vertel eens, op welke manier doen homoseksuelen en lesbiennes jou, of om het even een ander, kwaad?
De mensen die de Bijbel schreven waren geïnspireerd door de Heilige Geest.quote:Hoe je 't ook wendt of keert: de bijbel wordt door gelovigen gezien als het woord van God, maar aangezien aantoonbaar is dat de bijbel geschreven is járen nadat Jezus dood was en door mensen die hem niet of nauwelijks zelf kenden, moet geconcludeerd worden dat het een boek is dat geschreven is door mensen.
De originele kopie van de Bijbel is altijd bewaard gebleven in het Grieks.quote:In de jaren sindsdien is het boek herhaaldelijk vertaald en vertaald en vertaald en zoals eenieder weet is vertalen en herschrijven een kwestie van interpretatie, van woordkeus. Dat werkt veranderingen en aanpassingen in de hand..
Wereldreis? Waar heb je het over? Bron?quote:En dat betekent dat wanneer mensen de bijbel qua homoseksualiteit letterlijk nemen, dat ze dan nogal dom bezig zijn.
Geloven in een zondeval, van een Adam en Eva als eerste mensen, die NB twee zonen kregen, waarvan éen op wereldreis ging en daar allemaal ándere mensen tegen kwam!!! (huh?) is nogal inconsequent.
Weer zo'n non-argument dat als je iets afwijst dat je het dan haat.quote:Helaas nemen velen deze woorden nog altijd letterlijk en als de kerk anno nu homoseksualiteit afwijst, levert dat haat op voor mensen die homoseksueel zijn. Dat is fout.
En genoeg naastenliefde?
Daarvan staat anders niets in de bijbel!
Dit betekent dat de ziekte homoseksualiteit genezen kan worden!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef dVTB het volgende:
Ach, Skyclad, ook al zouden alle homo's standaard worden geboren met een groot groen vierkant op hun voorhoofd, dan nog zullen er Christen- en Moslim-extremisten zijn die blijven roepen dat het een keuze is. Het past namelijk niet in hun plaatje dat het genetisch bepaald zou zijn, want dat zou dan betekenen dat 'God het zo heeft gewild'... Hehehehe
Los van de rest van je post, sinds wanneer kan alles wat met DNA te maken heeft gewijzigd worden?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef Amando het volgende:
[..]
Dit betekent dat de ziekte homoseksualiteit genezen kan worden!
Alles wat met DNA te maken heeft kan men wijzigen. Misschien wat kort samengevat , maar het kan dus.
Praktisch gezien kan nu een soort SUPERMENS gecreeerd worden door alle strings (of weet ik veel hoe dat heet)quote:Op zondag 30 januari 2005 17:53 schreef Tarak het volgende:
[..]
Los van de rest van je post, sinds wanneer kan alles wat met DNA te maken heeft gewijzigd worden?
The Old Testament consists of a body of literature spread over a period from approximately 1450 B.C.E. to 200 B.C.E. There exists no original writings of the Old Testament. There does exist, however, hundreds of fragments from copies that became the old testament. These fragments consist of Cuneiform tablets, papyrus paper, leather etchings and the famous Dead Sea Scrolls.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef N_I_ het volgende:
De originele kopie van de Bijbel is altijd bewaard gebleven in het Grieks.
Dan heb je een verkeerd beeld van mij, ik ben een Belg, en woon in Spanje!quote:Op zondag 30 januari 2005 17:21 schreef N_I_ het volgende:
Andromeda, ik speel niet graag op de man () maar dit is mijn inschatting van jou. Je bent echt zo'n zelf-hatende spanjaard die zich aangeleerd heeft dat de spaanse geschiedenis door en door slecht is. Vooral de rol van de katholieken en de fascisten in de recente geschiedenis van Spanje stoort jou. Door dit aangeprate schuldgevoel haal je uit naar als wat Katholiek is. Heb ik het een beetje goed?
Het lijkt mij eerder het tegenovergestelde. Het is in DNA gevonden, dus zal het homo-gen uitsterven wanneer homoseksuelen niet meer gedwongen worden om te doen alsof ze hetero zijn en het daardoor met het andere geslacht doen.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Als homoseksueel gedrag geaccepteerd dreigt te worden zouder er steeds meer homo's bij kunnen komen waardoor voortplanting op zou houden.
Zoiets dacht ik al.. Je haat dus mensen uitsluitend omdat het in je haatboek staat?quote:Maar dat is mijn hypothese maar. Dat het in de Bijbel staat is genoeg voor mij.
Ik stel voor om religieuze fundamentalisten te genezen. Dan sla je 2 vliegen in 1 klap : Homoseksuelen kunnen normaal leven, en de ex-fundamentalisten ook.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef Amando het volgende:
[..]
Dit betekent dat de ziekte homoseksualiteit genezen kan worden!
Alles wat met DNA te maken heeft kan men wijzigen. Misschien wat kort samengevat , maar het kan dus.
Wanneer word de eerste homo genezen? Ik vind dat homo's een menswaardig leven moeten kunnen leiden en het genezen door middel van bovenstaande techologie is nou een mooi voorbeeld van NUTTIGE wetenschap.
![]()
Dan heb je het dus over genetisch manipuleren in embryos. Dat geldt niet voor bestaande wezens, daarnaast is de genetische factor niet alles bepalend wat betreft seksuele voorkeur. Zie wat er eerder over ééneiige tweelingen in dit topic werd gezegd. Eéneiige tweelingen hebben niet per definitie beiden dezelfde seksuele voorkeur, terwijl ze wel genetisch identiek zijn.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:03 schreef Amando het volgende:
[..]
Praktisch gezien kan nu een soort SUPERMENS gecreeerd worden door alle strings (of weet ik veel hoe dat heet)
Was laatst in discoverychannel ... enige obstakel is nog de wetgeving , maar ze kunnen een koe kruisen met een aap als ze willen.. echt ziek.
Bullshit!!!quote:Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Als homoseksueel gedrag geaccepteerd dreigt te worden zouder er steeds meer homo's bij kunnen komen waardoor voortplanting op zou houden.
Maar dat is mijn hypothese maar. Dat het in de Bijbel staat is genoeg voor mij.
Ben ik volledig met je eens.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik stel voor om religieuze fundamentalisten te genezen. Dan sla je 2 vliegen in 1 klap : Homoseksuelen kunnen normaal leven, en de ex-fundamentalisten ook.
]quote:Op zondag 30 januari 2005 18:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik stel voor om religieuze fundamentalisten te genezen. Dan sla je 2 vliegen in 1 klap : Homoseksuelen kunnen normaal leven, en de ex-fundamentalisten ook.
Ik vind dat ze hetero's moeten genezen die het op z'n hondjes doen, dat is toch zo goor.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:51 schreef Amando het volgende:
[..]
]
Overigens vind ik dat anders seksuele afwijkingen ook genezen moeten kunnen worden.
Ik geef het een kwestie van jaren, als je nu al ziet wat ze kunnen...
Ik heb het dus over bestialiteit, pedoseksualiteit en homoseksualiteit.
Allemaal afwijkingen/ziektes waar de wetenschap zich op zou moeten richten . (Dat doen ze al, maar het mag van mij wat meer prioriteit krijgen)
Rara van wie ze dat geleerd hebbenquote:Op zondag 30 januari 2005 19:00 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik vind dat ze hetero's moeten genezen die het op z'n hondjes doen, dat is toch zo goor.Die hebben pas echt een seksuele afwijking.
Waarom homseksualiteit? als ik vragen mag.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:51 schreef Amando het volgende:
[..]
]
Overigens vind ik dat anders seksuele afwijkingen ook genezen moeten kunnen worden.
Allemaal afwijkingen/ziektes waar de wetenschap zich op zou moeten richten . (Dat doen ze al, maar het mag van mij wat meer prioriteit krijgen)
Aangezien mannen -op Kelly na - geen vagina hebben, niet van de homo's in ieder geval.quote:
Blijkbaar vonden ze't interessant genoeg om het na te apen, dus er zal toch wel iets inzitten hequote:
Hmm... kom je uit een ei ofzo?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:02 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Waarom homseksualiteit? als ik vragen mag.
En waarom zet jij homoseksuele mensen in de zelfde groep van bestialitiet en pedoseksualiteit?
En wie bepaald wat er wel en niet een ziekte is.....jij?
En btw ben jij moslim soms?
Dingen die volgens de bijbel niet mogen:quote:Op zondag 30 januari 2005 19:00 schreef Tarak het volgende:
Ik vind dat ze hetero's moeten genezen die het op z'n hondjes doen, dat is toch zo goor.Die hebben pas echt een seksuele afwijking.
Ja, hetero's die aan anale sex moeten ook maar "genezen" worden, die snappen nog niet helemaal hoe het werkt.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijkbaar vonden ze't interessant genoeg om het na te apen, dus er zal toch wel iets inzitten heIk zou de hetero's niet bgraag de kost geven die maar al te graag hun vriendinnetje van achter langs geven. Misschien dat we die dan ook maar als "ziek" moeten bestempelen?
Mja, laat maar ik dacht dat de kindertjes al aan het slapen waren blijkbaar niet.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:07 schreef Amando het volgende:
[..]
Hmm... kom je uit een ei ofzo?
Homo normaal?![]()
Een vierkante sinaasappel is ook normaal, je hebt gelijk.![]()
Hoeveel procent van de wereldbevolking zou volgens jou dan homo zijn bij volledige acceptatie van homoseksualiteit?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef N_I_ het volgende:
Maar vertel eens op welke manier homoseksuelen jou of anderen schade toebrengen? (Van pedoseksualteit en bestialiteit lijkt mij dat evident, maar bij homoseksualiteit zie ik het niet helemaal).quote:Op zondag 30 januari 2005 18:51 schreef Amando het volgende:
[..]
]
quote:Op zondag 30 januari 2005 20:50 schreef mineo39-76 het volgende:
Misschien zijn de homoseksuelen wel een test voor de gelovigen...
Diegene die haatdragend en intollerant tegen homoseksuelen zijn worden er bij de hemelpoort uitgefilterd en gaan rechtstreeks naar de hel.![]()
Homosexualiteit is natuurlijk geen keuze. Dan kan je spontaan-geconstateerde-kanker of dyslexie bij een persoon ook als een keuze interpreteren.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:41 schreef Skyclad het volgende:
http://www.medicalnewstoday.com/medicalnews.php?newsid=19361
http://springerlink.metapress.com/app/home/contribution.asp?wasp=524c86wxvpcqtncgdmwk&referrer=parent&backto=issue,6,12;journal,1,108;linkingpublicationresults,1:100421,1
[..]
Tot zover het 'homosexualiteit is een keuze' van strenge Christenen.
Hoewel... Die zullen waarschijnlijk gewoon beweren dat deze wetenschappers satanisten zijn die leugens verspreiden.
En niet te vergeten de heteromannetjes die het heerlijk vinden als het vrouwtje een voorbind dildo omdoet en hem daarmee vanachter penetreert...quote:Op zondag 30 januari 2005 19:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou de hetero's niet graag de kost geven die maar al te graag hun vriendinnetje van achter langs geven.
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:32 schreef mineo39-76 het volgende:
Dit zijn ook 2 zeer interesante boeken:
Karlheinz Deschner - "Herders En Wolven. Pausen Van De Twintigste Eeuw" (Uit het Duits vertaald door Johan de Roey) 1995. Uitgeverij EPO – Berchem (België)
Jean Mathieu-Rosay - "De Ware Geschiedenis Van De Pausen" (Uit het Frans vertaald door JLG Group, Brussel) 1993. Coda – Antwerpen
quote:"How profitable this fable of Christ has been for us"
Pope Leo X
Volgens mij is het gewoon simpel autochtoon achterbuurt white trash aan z'n fotootje te zien en zijn onderschriftje "ik zweer trouw aan de Nederlan"...quote:
Je houdt ons allemaal voor de gek hè?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen, mensen, zien jullie het dan niet in ? Het is toch zo logisch als wat dat het homo-isme net zo'n bedreiging voor de natuur is als bv. uitlaatgassen ?
Het gaat tegen de natuur in om niet te willen/kunnen voortplanten. Dit soort homopropaganda werkt het homo-isme alleen maar in de hand. Steeds meer mensen zullen het gaan zien als iets natuurlijks waardoor het op de lange termijn aan meer volgelingen zal winnen wat op den duur de doodsteek is voor de wereld(bevolking) zoals wij die vandaag de dag kennen
Hoe groter de wereldbevolking des te beter, met het volgende vb. zal iedereen zien dat ik gelijk heb:
Een land heeft nu 15 miljoen inwoners, 5 miljoen mensen lijden aan AIDS. Dat is dan 33,3% van de totale bevolking. Als dat zelfde land 100 miljoen mensen heeft met 5 miljoen mensen die lijden aan AIDS is dat nog maar 5%. Dat is relatief gezien een afname van wel 28,3% !!!!.
En dit heeft in principe niks met religie te maken.
Wij zijn mensen ja, dat kan men van rioolratten zoals jij helaas niet zeggen, Neem nog een Dafalganneke en rust een beetje...quote:Op zondag 30 januari 2005 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen, mensen, zien jullie het dan niet in ?
Staat het schuim je reeds op de lippen uit pure frustratie? Mooi zo! Niet vergeten je gestrekte rechterarm af en toe eens te ontspannen, krijg je anders teveel kramp.quote:Het is toch zo logisch als wat dat het homo-isme net zo'n bedreiging voor de natuur is als bv. uitlaatgassen ?
Tegen zoveel logica kan ik inderdaad niets meer inbrengen.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen, mensen, zien jullie het dan niet in ? Het is toch zo logisch als wat dat het homo-isme net zo'n bedreiging voor de natuur is als bv. uitlaatgassen ?
Het gaat tegen de natuur in om niet te willen/kunnen voortplanten. Dit soort homopropaganda werkt het homo-isme alleen maar in de hand. Steeds meer mensen zullen het gaan zien als iets natuurlijks waardoor het op de lange termijn aan meer volgelingen zal winnen wat op den duur de doodsteek is voor de wereld(bevolking) zoals wij die vandaag de dag kennen
Hoe groter de wereldbevolking des te beter, met het volgende vb. zal iedereen zien dat ik gelijk heb:
Een land heeft nu 15 miljoen inwoners, 5 miljoen mensen lijden aan AIDS. Dat is dan 33,3% van de totale bevolking. Als dat zelfde land 100 miljoen mensen heeft met 5 miljoen mensen die lijden aan AIDS is dat nog maar 5%. Dat is relatief gezien een afname van wel 28,3% !!!!.
Waarom zou ik als homo geen kinderen kunnen krijgen? Daarnaast waarom maak je een verband tussen AIDS en Homoseksualiteit? Veruit de snelste verspreiding van AIDS vind plaats onder heteros aangezien veruit de meeste homos puur veilige seks uitoefenen.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Typisch zo'n pubertje dat zijn citaten haalt van een site en er verder niks over weet.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:08 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Dingen die volgens de bijbel niet mogen:
Leviticus 18. Vers 19:
Gij moogt geen gemeenschap hebben met een vrouw die menstruatie heeft en onrein is.
Leviticus 19. Vers 28:
Ge moogt uw lichaam niet kerven en u niet laten tatoeëren.
Leviticus 20. Vers 10:
Hij die overspel pleegt met de vrouw van een ander, moet ter dood worden gebracht,
hijzelf en de vrouw met wie hij overspel heeft gepleegd.
Leviticus 20. Vers 18:
Als een man gemeenschap heeft met een vrouw tijdens de menstruatie en haar schaamte, de bron van haar bloeding, ontbloot, en zij stemt daarmee in, dan moeten beiden uit hun volk worden verwijderd.
En heteros...??? Leuk boek he!![]()
Jij bent ook wel een nep-christen als je gelooft dat de wet is afgeschaft.quote:Op maandag 31 januari 2005 04:48 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Typisch zo'n pubertje dat zijn citaten haalt van een site en er verder niks over weet.Maar goed hiermee bewijs je ook echt dat er geen geen bal van weet door citaten van Leviticus te presenteren. Helaas voor jou is dat de Wet van Mozes, die nu afgeschaft is nu Gods Lam voor onze zonden gestorven is. Misschien ben je wel een jood. Joden doen zo hun best om Jezus' in het discrediet te brengen en Christenen te overtuigen dat ze volgens de wet van mozes moeten leven.
Er zijn genoeg christenen die naar Leviticus wijzen om aan te tonen dat homoseksualiteit zondig zou zijn. Dus voor sommigen zijn die quotes wel relevant.quote:Op maandag 31 januari 2005 04:48 schreef N_I_ het volgende:
Typisch zo'n pubertje dat zijn citaten haalt van een site en er verder niks over weet.Maar goed hiermee bewijs je ook echt dat er geen geen bal van weet door citaten van Leviticus te presenteren. Helaas voor jou is dat de Wet van Mozes, die nu afgeschaft is nu Gods Lam voor onze zonden gestorven is. Misschien ben je wel een jood. Joden doen zo hun best om Jezus' in het discrediet te brengen en Christenen te overtuigen dat ze volgens de wet van mozes moeten leven.
Als je verliefd wordt is het toch een ander verhaal. Maar je wilt dus geforceerd "normaal doen", zelfs als het ten koste gaat van je persoonlijke geluk?quote:Op maandag 31 januari 2005 11:06 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Als ik verliefd wordt op een andere jongen dan is dat vast genetisch bepaald ja, maar het is mijn eigen keuze om gewoon mezelf te blijven en niet anders te hoeven zijn dan anderen.
Wees gerust!!! IK BLIJF VOORTPLANTEN!!!quote:Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Maar dat is mijn hypothese maar. Dat het in de Bijbel staat is genoeg voor mij.
Nee, niet geforceerd normaal, gewoon normaal! Ik snap echt niet waarom je mensen moet bekijken op een of andere identiteit of die met verliefdheid, kleur, gedrag of religie te maken heeftquote:Op maandag 31 januari 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je verliefd wordt is het toch een ander verhaal. Maar je wilt dus geforceerd "normaal doen", zelfs als het ten koste gaat van je persoonlijke geluk?
Blijkbaar valt dat mee want de natuur produceert homo's.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Geef daar even bewijs van? Er is namelijk niet zoiets als een voortplantingsdrang. Dat is zuiver een seksdrang.quote:Het gaat tegen de natuur in om niet te willen/kunnen voortplanten.
De homolobby heeft echt niet genoeg geld, macht en invloed om dat soort onderzoeken te falsificeren.quote:Dit soort homopropaganda werkt het homo-isme alleen maar in de hand.
Het is volgens verschillende objectieve onderzoeken dan ook iets natuurlijks en het is geenszins een bedrijging voor de wereldbevolking. Er zijn zes miljard mensen en dat is al te veel!quote:Steeds meer mensen zullen het gaan zien als iets natuurlijks waardoor het op de lange termijn aan meer volgelingen zal winnen wat op den duur de doodsteek is voor de wereld(bevolking) zoals wij die vandaag de dag kennen
Pure onzin natuurlijk. Zullen we even kijken naar een grafiekje van het aantal doden door oorlog en ziekte afgezet tegen de grootte van de wereldbevolking? Ik weet zeker dat het lijntje gezellig omhoog gaat in de laatste eeuw.quote:Hoe groter de wereldbevolking des te beter, met het volgende vb. zal iedereen zien dat ik gelijk heb:
Kolder. AIDS-besmettingspercentages van 33,3% zijn volledig onrealistisch en kunnen uitsluitend ontsprotend zijn aan een volstrekt onrealistisch brein. Daarbij, hoe krijgt een land er zomaar (in 0 seconden anders "klopt" de vergelijking niet meer) 95 miljoen mensen bij?quote:Een land heeft nu 15 miljoen inwoners, 5 miljoen mensen lijden aan AIDS. Dat is dan 33,3% van de totale bevolking. Als dat zelfde land 100 miljoen mensen heeft met 5 miljoen mensen die lijden aan AIDS is dat nog maar 5%. Dat is relatief gezien een afname van wel 28,3% !!!!.
Jawel, afgezien van religies zijn er namelijk helemaal geen redenen om serieuze onderzoeken te weerleggen en zo tegen homoseksualiteit te zijn.quote:En dit heeft in principe niks met religie te maken.
Ah, op die manier. Ik denk dat ik je vorige post dan helemaal verkeerd heb begrepen.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:23 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Nee, niet geforceerd normaal, gewoon normaal! Ik snap echt niet waarom je mensen moet bekijken op een of andere identiteit of die met verliefdheid, kleur, gedrag of religie te maken heeft![]()
Mensen zijn veel te complex en interessant om ze terug te brengen tot een paar kenmerken........alleen gebeurt dat altijd wel op de een of andere manier![]()
quote:Op maandag 31 januari 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik denk dat ik je vorige post dan helemaal verkeerd heb begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |