abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 januari 2005 @ 23:15:15 #101
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_24824584
Het 'Homo-gen' is gevonden !

Eindelijk !

Kunnen we er mooi niks aan doen
Jawohl Herr Kaloin!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 23:21:52 #102
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24824719
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:

Lees dit maar eens: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"

Dat jij tijd en energie stopt in het schrijven van dergelijke 'essays' en er te pas en te onpas mee loopt te leuren en er constant als de kippen bij bent in elk topic dat met homosexualiteit van doen heeft doet vermoeden dat je zelf eigenlijk homo of bisexueel bent (latent/verkapt or whatever) maar dit bij jezelf meent te moeten onderdrukken en ontkennen ten faveure van het achterlijke, zwaar geconditioneerde milieu waar je uit voortkomt die vanuit hun conditionering homosexualiteit totaal afkeuren, en waar jij loyaal aan bent tot op het bot ten kostte van je ware zelf (clan/stammen mentaliteit). De weerzinwekkendheid van die gemeenschappelijke Riffijnse conditionering is zelfs zo erg dat als hun koters overvallen plegen, tasjes roven of iemand met een mes overhoop steekt minder erg wordt gevonden dan dat het kind homosexueel zou zijn, zie hier jullie verknipte (im)moraliteit!!!

Je innerlijke homosexuele issues moeten blijkbaar op de een of andere manier toch een uitlaatklep hebben dus ga je het 'probleem' van je verkapte homo-zijn externaliseren dmv 'essays' en reactionair getroll in zo'n beetje elk topic dat aan homosexualiteit gerelateerd is, het word een beetje doorzichtig zo, die verkapte verkrampte homosexualiteit en zelfhaat van je (uiteraard geëxternaliseerd en geprojecteerd op openlijke homo's en culturen waarin het min of meer geaccepteerd is) wat moet jij verknipt en eenzaam zijn vanbinnen...

[ Bericht 2% gewijzigd door MasterPeace op 30-01-2005 10:26:06 ]
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
pi_24824979
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 22:01 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Wil je echt dat dat weer ontleed wordt? Er is al vaker de vloer mee aangeveegd dan met een Swifferdoekje.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zaterdag 29 januari 2005 @ 23:40:07 #104
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24825081
Ik begin steeds minder begrip te hebben voor mensen die steeds weer roepen dat ik zelf homo-ist ben. Kom op op zeg, ik ben net 4 maanden geleden getrouwd, met een vrouw wel te verstaan.

Overigens heb ik goed nieuws voor iedereen: ik heb vandaag te horen gekregen van het IND dat ik (ondanks Verdonk en haar zieke invoeringen van nieuwe verzwaarde regels) mijn vrouw hierheen mag halen. Mijn MVV aanvraag is dus goed verlopen, ik had bij het lezen van het betreffende bericht van het IND een zeer tevreden gevoel om en nabij de endeldarm dan wel de maagstreek

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24825111
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom op op zeg, ik ben net 4 maanden geleden getrouwd, met een vrouw wel te verstaan.
Arme vrouw.

Er zijn trouwens veel mannen die trouwen, om hun homosekesuele geaardheid te verbergen aan de buitenwereld, in jouw geval de Islam.

[ Bericht 17% gewijzigd door andromeda1968 op 29-01-2005 23:50:55 ]
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 23:47:15 #106
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24825239
quote:
Ik begin steeds minder begrip te hebben voor mensen die steeds weer roepen dat ik zelf homo-ist ben. Kom op op zeg, ik ben net 4 maanden geleden getrouwd, met een vrouw wel te verstaan.

Overigens heb ik goed nieuws voor iedereen: ik heb vandaag te horen gekregen van het IND dat ik (ondanks Verdonk en haar zieke invoeringen van nieuwe verzwaarde regels) mijn vrouw hierheen mag halen. Mijn MVV aanvraag is dus goed verlopen, ik had bij het lezen van het betreffende bericht van het IND een zeer tevreden gevoel om en nabij de endeldarm dan wel de maagstreek

weet je zeker dat je bij het kiezen van je nickname niet BackStreetBoy wilde tikken?
put
your
clothes
on!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 23:53:31 #107
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24825370
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 22:36 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Het is een feit dat veel allochtonen/moslims bijv. geen bezwaar hebben tegen het roepen van hoe ze over homo's of joden denken, gerust toneelstukken of boeken wil verbieden etc. maar echt bij ELKE opmerking die maar LIJKT op discriminatie gelijk in de hoogste boom klimmen. Wat er ook wordt gezegd, al zeg ik maar dat de islam misschien niet een volmaakte religie is en het BINGO treedt in werking, alleen met DISCRIMINATIE in plaats van bingo.

Btw, voor de dingen die ik in je linkje lees over homo's zou Hitler blozen!

Zeer opvallend ook hoe de Marokkaanse moslim gemeenschap oorverdovend stil blijven wat betreft het openlijk veroordelen en afstraffen van de wandaden van hun criminele mede Marokkanen/zoontjes maar er als de kippen bij zijn om een openlijk homosexuele Marokkaanse kunstenaar die kritiek heeft op hun religie schuimbekkend verbaal af te branden (en zelfs fysiek aan te vallen) dan kunnen ze wél heel actief openlijk kritiek leveren op een landgenoot, want homo zijn en kritiek hebben op hun religie/religieuze autoriteiten vinden ze blijkbaar verderfelijker dan kafirs bestelen, kafirs doodtrappen of kafirs op straat terroriseren, stelletje hypocriete bergtribalen!
Benno Barnard
pi_24825400
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat moet ik hier nou op zeggen ? Het lijkt me duidelijk dat zo'n onderzoek is gesubsideerd door homo-belangenclubs. Totaal niet objectief m.i. en zekers verre van de waarheid

1. lijkt me niet. Waarom zouden homo's allemaal willen dat het aangeboren is of juist niet? Zij/wij maakt het niet uit waar homoseksualiteit vandaan komt - dat is een hang-up van hetero's met religieuze bezwaren.

2. je hoeft niets te zeggen - maar je doet het wel. Why.

3. ach verre van de waarheid. 't zal nog wel lang duren voordat dna helemaal gesnapt wordt.

Het lijkt me trouwens evident dat vele mensen niet zouden KIEZEN om homo of lesbisch te worden. Met alle homofobie op aarde maakt 't er het leven nu eenmaal niet eenvoudiger op en waarom zou je je leven ingewikkelder willen maken dan het al is?

Overigens, je sippe smiley geeft aan dat jij niet blij wordt van homoseksualiteit?
Als je 't zelf niet bent (net getrouwd schrijf je - met een vrouw), waarom zou je je er dan over opwinden?
Oh ja, omdat alleen religieuze hetero's zich opwinden over homoseksualiteit.

Sip hoor.
pi_24825922
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 23:53 schreef MasterPeace het volgende:

[..]

Zeer opvallend ook hoe de Marokkaanse moslim gemeenschap oorverdovend stil blijven wat betreft het openlijk veroordelen en afstraffen van de wandaden van hun criminele mede Marokkanen/zoontjes maar er als de kippen bij zijn om een openlijk homosexuele Marokkaanse kunstenaar die kritiek heeft op hun religie schuimbekkend verbaal af te branden (en zelfs fysiek aan te vallen) dan kunnen ze wél heel actief openlijk kritiek leveren op een landgenoot, want homo zijn en kritiek hebben op hun religie/religieuze autoriteiten vinden ze blijkbaar verderfelijker dan kafirs bestelen, kafirs doodtrappen of kafirs op straat terroriseren, stelletje hypocriete bergtribalen!
Wat mij nog harder opvalt is dat ik maar weinig kritiek hoor van moslims over het onderwerp (pedofilie)
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  zondag 30 januari 2005 @ 00:21:42 #110
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24825930
quote:
Kom op op zeg, ik ben net 4 maanden geleden getrouwd, met een vrouw wel te verstaan.
Ja én? dat zijn zo'n 80% van die gasten die sex hebben met andere mannen in bepaalde parken, bossen en op bepaalde parkeerplaatsen ook.

Sinds wanneer is getrouwd zijn (gearrangeerd door paps en mams neem ik aan) met een vrouw een bewijs van een heterosexuele geaardheid? Homo's hebben eeuwenlang altijd als hetero geleefd om niet op de brandstapel verbrand of gestenigd of verbannen te worden (ironisch: heel wat hedendaagse homofoben komen voort uit deze over-over-over grootouders die levenslang de schijn ophielden voor eigen veiligheid). Dit soort praktijken zijn tegenwoordig alleen nog te vinden in Islamitische 'heilstaten' en bij bepaalde bergstammen die uit dergelijke gebieden zijn komen emigreren naar het Westen. Je zogenaamde alibi zegt mij dus helemaal niks, wellicht dat de goedgelovige 'clan' waar je toe behoort het zonder twijfel slikt, om hen draait je leventje immers dus als die maar de juiste indruk van je hebben nietwaar...

[ Bericht 0% gewijzigd door MasterPeace op 30-01-2005 00:28:50 ]
Benno Barnard
pi_24827548
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:09 schreef Monus het volgende:

[..]

Kun je nagaan, miljoenen zijn nu hiv met besmet omdat homos die ziekte zo goed verspreid hebben. Ben wel erg benieuwd hoeveel doden er al zijn gevallen door aids.
Ja. Vrouwen krijgen alleen HIV door bloedtransfusies. Dat er zo veel vrouwen met HIV zijn komt doordat ze elke maand bloeden en weer bijgevuld moeten worden.
quote:
Of ben je vergeten wie de eerste SIDA slachtoffers waren?
quote:
Bron.
The earliest and most compelling evidence of HIV infection is that of an adult male who lived in what is now the Democratic Republic of Congo. Dr. David Ho and Dr. Tuofu Zhu of the Aaron Diamond AIDS Research Center in New York City and Andre Nahmias of Emory University in Atlanta, Georgia recently succeeded in isolating the virus from a plasma sample taken from the man in 1959. Researchers believe that the ancestor of this strain may date to the 1940s or 50s and was introduced into humans a decade or more earlier.
Smerige homo's, die jaren '40 Kongolezen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24827572
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:09 schreef Monus het volgende:

[..]

Kun je nagaan, miljoenen zijn nu hiv besmet omdat homos die ziekte zo goed verspeidt hebben. Ben wel erg benieuwd hoeveel doden er al zijn gevallen door aids.

Of ben je vergeten wie de eerste SIDA slachtoffers waren.
In de VS: homo's ja. Homo's met veel wisselende contacten om specifiek te zijn. Maar waarom? Omdat zij toen geen condooms gebruikten, aangezien ze toch geen kinderen konden krijgen.
HIV komt trouwens oorspronkelijk uit Afrika: het is overgaan via de aap naar de mens. Zeer waarschijnlijk is dit gebeurd tijdens bloedcontact, bijvoorbeeld bij het bereiden van apenvlees, aangezien ze dat in sommige gebieden eten. HIV was dus al verspreid in Afrika voordat het in de VS opdook.
  zondag 30 januari 2005 @ 02:41:08 #113
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24827734
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het volgende verhaaltje wordt dan gewoon dat DNA gedegenereerd is door de zondeval.
Homo's zijn ook het product van zondeval.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  zondag 30 januari 2005 @ 10:11:43 #114
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24829187
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:41 schreef N_I_ het volgende:

[..]

He Nepchristen, waar ben jij dan het product van?
Een alcoholische vader die je moeder 1 uurtje gezien heeft?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 30 januari 2005 @ 10:32:22 #115
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24829376
quote:
Op zondag 30 januari 2005 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

He Nepchristen, waar ben jij dan het product van?
Een alcoholische vader die je moeder 1 uurtje gezien heeft?
Maakt niet uit hoor, Piet. Er is nog hoop voor jou. Als je maar steunt zoekt bij de Heer.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  zondag 30 januari 2005 @ 10:33:25 #116
45206 Pietverdriet
pi_24829383
Voor mij is er zeker hoop, maar voor jouw niet, als haatzaaiende nepprofeet.
  zondag 30 januari 2005 @ 10:41:47 #117
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24829446
quote:
Op zondag 30 januari 2005 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor mij is er zeker hoop, maar voor jouw niet, als haatzaaiende nepprofeet.
Let it all out.
христианский солдат
pi_24829510
Ik vraag me af waarom homoseksualiteit nou eigenlijk zo'n issue is. Waarom is er zoveel aandacht voor zoiets onbelangrijks? Wat is het nut van al die opwinding over en aandacht voor homoseksualiteit? Is er misschien een psycholoog, socioloog en/of gedragswetenschapper (of iets dergelijks) die me daar iets over kan vertellen?
Kortom, the usual.
  zondag 30 januari 2005 @ 11:06:09 #119
45206 Pietverdriet
pi_24829671
Het gaat erom een minderheid te vinden waar je het klootjesvolk tegen kan opzetten. Of dat nu Homo´s of Joden zijn, Zigeuners of Koelakken, dat is in principe irrelevant. Het gaat erom dat je je eigen propaganda een meerwaarde geeft door een zondebok te hebben.
Je aanhangers geef je dan het goede gevoel dat ze beter zijn, en een gemeenschappelijk doel.
  zondag 30 januari 2005 @ 12:03:01 #120
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24830450
quote:
Op zondag 30 januari 2005 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Het gaat erom een minderheid te vinden waar je het klootjesvolk tegen kan opzetten. Of dat nu Homo´s of Joden zijn, Zigeuners of Koelakken, dat is in principe irrelevant. Het gaat erom dat je je eigen propaganda een meerwaarde geeft door een zondebok te hebben.
Je aanhangers geef je dan het goede gevoel dat ze beter zijn, en een gemeenschappelijk doel.
Zielige homo's ook. Krijgen overal de schuld van. Nu moet je ze wel zielig vinden, nu ze vergeleken zijn met de zielige joden.
христианский солдат
  zondag 30 januari 2005 @ 12:04:21 #121
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24830467
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:03 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Zielige homo's ook. Krijgen overal de schuld van. Nu moet je ze wel zielig vinden, nu ze vergeleken zijn met de zielige joden.
Daar zit waarschijnlijk je hele probleem.. Je wilt ze classificeren als anders, en je zoekt dat bij anderen ook. Homo's en lesbo's zijn gewoon normale mensen, daarmee niet speciaal, en niet zielig.

Is het probleem daarmee opgelost?
pi_24830718
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:41 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Ach, we hebben een christen-fundamentalist in ons midden.

Je seniele vriendje de Paus (eigenlijk meer een levend lijk), verklaarde tegenover enkele tienduizenden gelovigen. Dat homoseksualiteit 'tegennatuurlijk' is, daaraan toevoegend dat de kerk homo's 'met respect, medelijden en voorzichtigheid' moet behandelen aangezien zij 'objectief een afwijking' hebben. Wie bepaalt wat natuurlijk is en wat niet? De echte belediging zijn de homofoben en de vooroordelen tegen homo's die worden gevoed door de Vaticaanse hiërarchie'',

Btw,
De Paus heeft zich ook fel uitgesproken tegen echtscheidingen. Hij heeft zelfs rechters en advocaten opgeroepen niet mee te werken aan deze plaag voor de maatschappij.

Heb je net enkele plagen van de maatschappij achter de rug, zoals de Taliban, de SGP, de Noorse Broeders, en het Emphraimgezelschap dan gaat de Paus nog eens lekker mee klootviolen. Die man mag natuurlijk kritiek hebben want hij is al tachtig jaar gelukkig getrouwd. Als bruid van Jezus. Dan heb je enig recht van spreken. Vooral als de bruidegom nooit thuis is. Je zou bijna gaan denken dat er hier van scheiding sprake is.

Maar wees in je uitspraken dan wel consequent. Roep de advocaten dan ook op niet meer mee te werken aan andere plagen van de maatschappij, zoals moord, roof, genocide en meer van dat soort geestige vrijetijdsbestedingen. Toch is het om gek van te worden dat die Geestelijke Opperwarhoofden telkens de rest van de mensheid hun wetten proberen voor te schrijven.

De Paus, vermaant diegene streng die zich medeschuldig maken aan echtscheiding. Waar bemoeit die man zich mee. Ga je eerst eens even lekker zitten schamen voor je eigen foutjes. En dan bedoel ik niet je persoonlijke foutjes want die interesseren mij niet, maar de kleine onzorgvuldigheidjes van dat Katholieke gesticht waar je de vertegenwoordiger van bent. Hoeveel mensen zijn er in de loop van de eeuwen wel niet vermoord door dat schijnheilige zooitje in Rome? Oké, de inquisitie is wel erg lang geleden.Een recent voorbeeld dan?

En waar bleven de vermaningen uit Rome toen de Duitsers miljoenen Joden de gaskamers injoegen? Niet veel over gehoord als ik de geschiedenisboeken mag geloven. Dan kom je niet weg met drie weesgegroetjes en op vrijdag geen vlees eten. Nog een voorbeeldje? Hoeveel doden zijn er inmiddels in Afrika door Aids veroorzaakt omdat de Katholieken daar nog geloven dat een Paus onfeilbaar is en daarom geen condooms gebruiken tijdens hun dagelijkse wipavond? En nu mag er weer niet gescheiden worden. Liever elkaar de hersens inslaan als jong getrouwd stel dan op tijd je biezen pakken.Waar haalt zo'n man het lef vandaan om mij of wie dan ook te vermanen. Paus?? Kan die naam niet veranderd worden in Pus?

En dan hebben we nog het onderwerp "euthanasie" wettelijk in Nederland toegestaan. Maar niet voor het Vaticaan natuurlijk. Die staat dan weer boven en onder de wet. Wat die Kerk betreft, moet iemand creperend aan zijn einde komen. Als er iemand is die euthanasie als hardste nodig heeft, is het de Paus wel.
Ik vraag me trouwens af wat iemand nog te zoeken heeft in een kerk met zulke achterlijke denkbeelden.

Van mij mogen ze gerust het Vaticaan plat bombarderen zoals Dresden!
Daar krijg ik dus echt uitslag van. Dat je moet luisteren naar het doodsgereutel van een fundi dat nauwelijks kan praten zonder slijm dat uit zijn bek druipt, in een witte jurk, rondstuntelende kerkviool.

Nogmaals ,wanneer worden dit soort keutels nu eindelijk eens op een lijst van terroristen gezet. Ze hebben zo langzamerhand genoeg onheil gesticht.

[ Bericht 1% gewijzigd door andromeda1968 op 30-01-2005 13:49:49 ]
  zondag 30 januari 2005 @ 12:29:08 #123
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24830794
quote:
Ach, we hebben een christen-fundamentalist in ons midden.
De spaanse semi-communist spreekt.
quote:
Je seniele vriendje de Paus
Fout. Dat hele lap tekst voor niks. Jammer hè, dat ik geen katholiek ben.

Hoe je nou maar bezig met spaanse bisschoppen de volgende keer.
христианский солдат
pi_24830886
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:29 schreef N_I_ het volgende:

Fout. Dat hele lap tekst voor niks. Jammer hè,
Nee hoor je bent niet de enigste die wat leest op het forum...
  zondag 30 januari 2005 @ 12:39:30 #125
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24830990
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:33 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Nee hoor je bent niet de enigste die wat leest op het forum...
Maar je post was aan mij gericht.
христианский солдат
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')