Dat jij tijd en energie stopt in het schrijven van dergelijke 'essays' en er te pas en te onpas mee loopt te leuren en er constant als de kippen bij bent in elk topic dat met homosexualiteit van doen heeft doet vermoeden dat je zelf eigenlijk homo of bisexueel bent (latent/verkapt or whatever) maar dit bij jezelf meent te moeten onderdrukken en ontkennen ten faveure van het achterlijke, zwaar geconditioneerde milieu waar je uit voortkomt die vanuit hun conditionering homosexualiteit totaal afkeuren, en waar jij loyaal aan bent tot op het bot ten kostte van je ware zelf (clan/stammen mentaliteit). De weerzinwekkendheid van die gemeenschappelijke Riffijnse conditionering is zelfs zo erg dat als hun koters overvallen plegen, tasjes roven of iemand met een mes overhoop steekt minder erg wordt gevonden dan dat het kind homosexueel zou zijn, zie hier jullie verknipte (im)moraliteit!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Lees dit maar eens: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:01 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Wil je echt dat dat weer ontleed wordt? Er is al vaker de vloer mee aangeveegd dan met een Swifferdoekje.
Arme vrouw.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom op op zeg, ik ben net 4 maanden geleden getrouwd, met een vrouw wel te verstaan.
weet je zeker dat je bij het kiezen van je nickname niet BackStreetBoy wilde tikken?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begin steeds minder begrip te hebben voor mensen die steeds weer roepen dat ik zelf homo-ist ben. Kom op op zeg, ik ben net 4 maanden geleden getrouwd, met een vrouw wel te verstaan.
Overigens heb ik goed nieuws voor iedereen: ik heb vandaag te horen gekregen van het IND dat ik (ondanks Verdonk en haar zieke invoeringen van nieuwe verzwaarde regels) mijn vrouw hierheen mag halen. Mijn MVV aanvraag is dus goed verlopen, ik had bij het lezen van het betreffende bericht van het IND een zeer tevreden gevoel om en nabij de endeldarm dan wel de maagstreek![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:36 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Het is een feit dat veel allochtonen/moslims bijv. geen bezwaar hebben tegen het roepen van hoe ze over homo's of joden denken, gerust toneelstukken of boeken wil verbieden etc. maar echt bij ELKE opmerking die maar LIJKT op discriminatie gelijk in de hoogste boom klimmen. Wat er ook wordt gezegd, al zeg ik maar dat de islam misschien niet een volmaakte religie is en het BINGO treedt in werking, alleen met DISCRIMINATIE in plaats van bingo.
Btw, voor de dingen die ik in je linkje lees over homo's zou Hitler blozen!
1. lijkt me niet. Waarom zouden homo's allemaal willen dat het aangeboren is of juist niet? Zij/wij maakt het niet uit waar homoseksualiteit vandaan komt - dat is een hang-up van hetero's met religieuze bezwaren.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat moet ik hier nou op zeggen ? Het lijkt me duidelijk dat zo'n onderzoek is gesubsideerd door homo-belangenclubs. Totaal niet objectief m.i. en zekers verre van de waarheid
Wat mij nog harder opvalt is dat ik maar weinig kritiek hoor van moslims over het onderwerp (pedofilie)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:53 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Zeer opvallend ook hoe de Marokkaanse moslim gemeenschap oorverdovend stil blijven wat betreft het openlijk veroordelen en afstraffen van de wandaden van hun criminele mede Marokkanen/zoontjes maar er als de kippen bij zijn om een openlijk homosexuele Marokkaanse kunstenaar die kritiek heeft op hun religie schuimbekkend verbaal af te branden (en zelfs fysiek aan te vallen) dan kunnen ze wél heel actief openlijk kritiek leveren op een landgenoot, want homo zijn en kritiek hebben op hun religie/religieuze autoriteiten vinden ze blijkbaar verderfelijker dan kafirs bestelen, kafirs doodtrappen of kafirs op straat terroriseren, stelletje hypocriete bergtribalen!
Ja én? dat zijn zo'n 80% van die gasten die sex hebben met andere mannen in bepaalde parken, bossen en op bepaalde parkeerplaatsen ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom op op zeg, ik ben net 4 maanden geleden getrouwd, met een vrouw wel te verstaan.
Ja. Vrouwen krijgen alleen HIV door bloedtransfusies. Dat er zo veel vrouwen met HIV zijn komt doordat ze elke maand bloeden en weer bijgevuld moeten worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:09 schreef Monus het volgende:
[..]
Kun je nagaan, miljoenen zijn nu hiv met besmet omdat homos die ziekte zo goed verspreid hebben. Ben wel erg benieuwd hoeveel doden er al zijn gevallen door aids.
quote:Of ben je vergeten wie de eerste SIDA slachtoffers waren?
Smerige homo's, die jaren '40 Kongolezen.quote:Bron.
The earliest and most compelling evidence of HIV infection is that of an adult male who lived in what is now the Democratic Republic of Congo. Dr. David Ho and Dr. Tuofu Zhu of the Aaron Diamond AIDS Research Center in New York City and Andre Nahmias of Emory University in Atlanta, Georgia recently succeeded in isolating the virus from a plasma sample taken from the man in 1959. Researchers believe that the ancestor of this strain may date to the 1940s or 50s and was introduced into humans a decade or more earlier.
In de VS: homo's ja. Homo's met veel wisselende contacten om specifiek te zijn. Maar waarom? Omdat zij toen geen condooms gebruikten, aangezien ze toch geen kinderen konden krijgen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:09 schreef Monus het volgende:
[..]
Kun je nagaan, miljoenen zijn nu hiv besmet omdat homos die ziekte zo goed verspeidt hebben. Ben wel erg benieuwd hoeveel doden er al zijn gevallen door aids.
Of ben je vergeten wie de eerste SIDA slachtoffers waren.
Homo's zijn ook het product van zondeval.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het volgende verhaaltje wordt dan gewoon dat DNA gedegenereerd is door de zondeval.
He Nepchristen, waar ben jij dan het product van?quote:Op zondag 30 januari 2005 02:41 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Homo's zijn ook het product van zondeval.![]()
Maakt niet uit hoor, Piet. Er is nog hoop voor jou. Als je maar steunt zoekt bij de Heer.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
He Nepchristen, waar ben jij dan het product van?
Een alcoholische vader die je moeder 1 uurtje gezien heeft?
Let it all out.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor mij is er zeker hoop, maar voor jouw niet, als haatzaaiende nepprofeet.
Zielige homo's ook.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Het gaat erom een minderheid te vinden waar je het klootjesvolk tegen kan opzetten. Of dat nu Homo´s of Joden zijn, Zigeuners of Koelakken, dat is in principe irrelevant. Het gaat erom dat je je eigen propaganda een meerwaarde geeft door een zondebok te hebben.
Je aanhangers geef je dan het goede gevoel dat ze beter zijn, en een gemeenschappelijk doel.
Daar zit waarschijnlijk je hele probleem.. Je wilt ze classificeren als anders, en je zoekt dat bij anderen ook. Homo's en lesbo's zijn gewoon normale mensen, daarmee niet speciaal, en niet zielig.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:03 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Zielige homo's ook.Krijgen overal de schuld van. Nu moet je ze wel zielig vinden, nu ze vergeleken zijn met de zielige joden.
Ach, we hebben een christen-fundamentalist in ons midden.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:41 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Homo's zijn ook het product van zondeval.![]()
De spaanse semi-communist spreekt.quote:Ach, we hebben een christen-fundamentalist in ons midden.
Fout. Dat hele lap tekst voor niks. Jammer hè, dat ik geen katholiek ben.quote:Je seniele vriendje de Paus
Nee hoor je bent niet de enigste die wat leest op het forum...quote:Op zondag 30 januari 2005 12:29 schreef N_I_ het volgende:
Fout. Dat hele lap tekst voor niks. Jammer hè,
Maar je post was aan mij gericht.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:33 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Nee hoor je bent niet de enigste die wat leest op het forum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |